nova beseda iz Slovenije
ljudje plešejo tudi tedaj, ko so žalostni, toda | ples | ima vedno opraviti z nečim, kar je v notranjosti | C |
plešejo, da bi bili zadeti, ter snemajo svoj | ples, | medtem ko s kamero tečejo po prostoru.Ker sem | C |
podobe vzburijo? Če sledim ideji, po kateri je | ples | seksualno ekspresiven, tedaj mi lahko raba plesnih | C |
erotičnih ali pornografskih medijskih vsebin. Če je | ples | v primerjavi s stigmatiziranimi pornografskimi | C |
kompleksnejše opcije, s katerimi bi "zlomilo" | ples | (lovljenje trenutka z vseh zornih kotov ter | C |
animacije ...), vse to z namenom, da bi "prodrlo" v | ples. | Toda "živa stran" ali "živa skicirka" ostaja | C |
***************************** Postmoderni | ples | Yvonne Rainer | C |
na vse umetnosti. Zamisel, po kateri naj bi | ples | moral zrcaliti te spremembe, je prav zanimiva | C |
zrcaliti te spremembe, je prav zanimiva, kajti | ples | je bil iz razumljivih razlogov vselej najbolj | C |
utegne zgolj zamegliti njegovo določnost; in 2.) | Ples | je težko videti.Postati mora bodisi manj razkošen | C |
Sledili bodo še najmanj trije deli. Ta | ples | se ukvarja s številnimi vprašanji.Vprašanja | C |
glasbenega ali metričnega fraziranja dosežejo, da je | ples | videti povsem nenaporen.Ustvarjajo pa drugačno | C |
pojavila po obdobju modernega plesa; moderni | ples | je bil izvirno pojem, ki je obsegal tako rekoč | C |
konca petdesetih let 20. stoletja je moderni | ples | rafiniral svoje sloge in teorije ter se oblikoval | C |
plesnih tradicij. Prva tradicija je bil moderni | ples | kot značilni fenomen dvajsetega stoletja; druga | C |
ki je ta pojem v tiskani obliki uporabil za | ples | in tudi predlagal naslednjo opredelitev novega | C |
nadzoru teh načel. (2) Po Kirbyju postmoderni | ples | zavrača muzikalnost, pomen, karakterizacijo | C |
izmed številnih stopenj - analitični postmoderni | ples | - v razvoju postmodernega plesa, ki jih želim | C |
njeno delo ni v celoti veljalo za postmoderni | ples. | (Takšni opredelitvi bi ustrezal precejšen delež | C |
bili revizionistični, če bi kot postmoderni | ples | pojmovali samo ples iz osemdesetih let.)V svetu | C |
revizionistični, če bi kot postmoderni ples pojmovali samo | ples | iz osemdesetih let.)V svetu vizualnih umetnosti | C |
zapletena zaradi dejstva, da historični moderni | ples | nikdar ni bil v resnici modernističen.Nemalokrat | C |
referenc kot predmetov plesa. Torej postmoderni | ples | v marsikaterem pogledu deluje kot modernistična | C |
umetnost. S tem želim reči, da je postmoderni | ples | prišel po modernem plesu (od tod post-) in da | C |
postmodernizem v drugih umetnostih, antimoderni | ples. | Toda ker "moderno" v plesu ni pomenilo modernističneg | C |
plesu ni pomenilo modernističnega, antimoderni | ples | nikakor ni bil antimodernistični ples.Prav nasprotno | C |
antimoderni ples nikakor ni bil antimodernistični | ples. | Prav nasprotno. | C |
Prav nasprotno. Zlasti analitični postmoderni | ples | sedemdesetih let se je veliko ukvarjal z modernističnimi | C |
minimalističnemu kiparstvu. (4) In vendar, postmoderni | ples | premore tudi nekatere prvine, ki ustrezajo postmodernističnim | C |
gre za pastiš. Toda če bi označili postmoderni | ples | šestdesetih in sedemdesetih let kot postmoderni | C |
šestdesetih in sedemdesetih let kot postmoderni | ples, | novi ples osemdesetih let pa kot postmodernistični | C |
sedemdesetih let kot postmoderni ples, novi | ples | osemdesetih let pa kot postmodernistični ples | C |
ples osemdesetih let pa kot postmodernistični | ples, | menim, da tankovestna natančnost verjetno ne | C |
nadaljevanju o osemdesetih letih - da je avantgardni | ples | vseh treh desetletij enoten in da ga je mogoče | C |
uporabljati. Šestdeseta leta: prelomni postmoderni | ples | Zgodnji postmoderni koreografi so videli svojo | C |
modernega plesa ni osvobodila telesa in naredila | ples | dostopen celo najmanjšim otrokom, ni prinesla | C |
pristale v različnih stiliziranih besednjakih; | ples | je bil nabrekel od dramatičnih, literarnih in | C |
ter se v praksi spraševala, kakšen naj bo novi | ples. | V delih, kot so Huddle (1961) Simone Forti, v | C |
fraziranju, ki je bila tako značilna za moderni | ples | in balet: priprava, vrhunec, razplet. Raziskovanje | C |
tako majhen proscenijski oder, da je omejil | ples | na minimalne akcije.Paxton je predstavil delo | C |
druge umetnosti in predloge o naravi plesa. Kot | ples | so predstavljali igre, šport, tekmovanja, preprosta | C |
Postmoderni koreografi so dejansko menili, da | ples | ni ples zaradi svoje vsebine, temveč zaradi | C |
Postmoderni koreografi so dejansko menili, da ples ni | ples | zaradi svoje vsebine, temveč zaradi konteksta | C |
t. j. preprosto zato, ker je zamišljen kot | ples. | Ta razpiranje meja plesa je bil prelom z modernim | C |
vedno je šlo za nekakšno akcijo. Reči plesu | ples | zaradi njegovega funkcionalnega razmerja s kontekstom | C |
notranjih gibalnih kvalitet ali vsebine), to je | ples | uvrstilo v sodobno "institucionalno" teorijo | C |
zdaj kazale eksplicitno. Ko sta gledališče in | ples | postala bolj politična, so politična gibanja | C |
postal še izrazitejši; v primeru Yvonne Rainer je | ples | našel nove pripovedne vire v indijskih epskih | C |
postmodernega plesnega gibanja; čeprav je bil afriški | ples | v šestdesetih in sedemdesetih letih pomemben | C |
11) Sedemdeseta leta: analitični postmoderni | ples | Do leta 1973 se je v areni postmoderne koreografije | C |
v ospredje. Njihov program je bil ustvariti | ples | kot mesto pozornosti gledalcev; to naj bi dosegli | C |
sem že omenil, je bil analitični postmoderni | ples | slog in pristop, ki je bil skladen z vrednotami | C |
pripeljal tudi do "pobožnega" izraza. Nezahodni | ples | je postajal vse bolj cenjen, to pa je vodilo | C |
so izražale ali celo sprožale družbene vezi. | Ples | je postal sredstvo duhovnega izraza.Solo dela | C |
koreografkino zanimanje za tibetanski budizem. | Ples | je postal tudi sredstvo za duhovno obarvano | C |
in Andyja deGroata - zlasti njun sukajoči se | ples, | ki spominja na sufijske plese - se umeščajo | C |
ljudske plese, le da so vsebovali napotke za | ples | s prijatelji na popularno glasbo in mešanje | C |
da so oblikovali poljubne strukture za skupni | ples, | znotraj katerega je vsakdo plesal po svoje. | C |
kategorijo. Medtem ko analitični postmoderni | ples | izključuje takšne prvine, metaforični postmoderni | C |
izključuje takšne prvine, metaforični postmoderni | ples | uporablja raznovrstne gledališke elemente, kot | C |
plesa nekoliko spominja na historični moderni | ples. | Toda na drugi strani se od historičnega modernega | C |
mirovanja in repeticije. Metaforični postmoderni | ples | velja za postmodernega tudi zato, ker sodeluje | C |
plesa. In se tako predstavlja kot postmoderni | ples. | Osemdeseta dela: preporod vsebine | C |
vsebine Približno od leta 1978 se je avantgardni | ples | razvejil v številne nove smeri.Za nekatere izmed | C |
zaradi česar se zdi raba izraza "postmoderni | ples" | za zdajšnji ples dokaj problematična.Morda bi | C |
zdi raba izraza "postmoderni ples" za zdajšnji | ples | dokaj problematična.Morda bi morali ta termin | C |
postmoderno", takšno, ki se nanaša na odpadniški | ples | šestdesetih, analitični in metaforični ples | C |
ples šestdesetih, analitični in metaforični | ples | sedemdesetih let in novi ples osemdesetih let | C |
in metaforični ples sedemdesetih let in novi | ples | osemdesetih let, kajti vsi ti tokovi so povezani | C |
katerimi se je ukvarjal zgodovinski moderni | ples, | zato se zdi, da se oddaljuje od vprašanj, ki | C |
delo zdajšnje generacije poimenovali moderni | ples; | menim, da bi intuitivno začutili odpor do umestitve | C |
bosta prešli v urjenje praznega formalizma. | Ples | je postal tako oropan vsakega pomena (razen | C |
so se oziranjem po načinih, s katerimi bi v | ples | znova umestili pomen. Postmoderni koreografi | C |
sloge, so se koreografi spraševali: "Kaj je | ples? | ","Kje, kdaj in kako naj bo uprizorjen?" in celo | C |
vprašanj vsebine v vseh umetnostih, pri čemer | ples | ni izjema.Toda onstran vprašanja o poudarku | C |
postmodernem plesu, ki je posledično zaznamoval novi | ples | osemdesetih let, je prišlo leta 1979, ko so | C |
v improvizacijski metodi, pri kateri je bil | ples | zasnovan za trenutek in nato hipoma izginil | C |
veščino in vzdržljivost - več ko jih premore | ples, | več se zdi vreden, prav nasprotno od filozofije | C |
kakršno je zagovarjal analitični postmoderni | ples. | Virtuoznost postaja predmet plesnih del koreografov | C |
besednjaku športnih gibov, Elizabeth Streb, katere | ples | citira cirkuško akrobatiko, in Molissa Fenley | C |
plesnemu mediju. Ena od metod umeščanja pomena v | ples, | v to najbolj neverbalno med umetnostmi, je prilaščanje | C |
rok; to je poudarek, nenavaden za evroameriški | ples. | Dana Reitz, denimo, ustvarja improvizacije, ki | C |
govorjeni (občasno tudi zapisani) komentar in kot | ples. | (Arnie Zane je leta 1985 koreografiral punk različico | C |
stmodernim plesom, zgodbo nabije z napetostjo. Novi | ples | si ne prizadeva le za pripovedni pomen, marveč | C |
Chopinovo življenje. Adam and Eve Mary Overlie je | ples | o ljubezni in poroki.Complex Desires (1981) | C |
delitve. Drugi način umeščanja izraznosti v | ples | je raba številnih komunikacijskih kanalov, medijsko | C |
priročnik za semiotično analizo oblačil. Novi | ples | se še enkrat odpira glasbi, posebnim učinkom | C |
vedeli, je morda ključno sredstvo, ki prinaša v | ples | izraznost, in najočitnejši premik od vrednot | C |
kulturno fascinacijo z vizualiziranjem glasbe skozi | ples. | Toda bolj splošno gledano povezava novega plesa | C |
glasbo - pogosto gre za najtesnejšo skladnost, " | ples | na glasbo" - označuje radikalen premik v zgodovini | C |
imelo praktične posledice: če je postmoderni | ples | v šestdesetih in sedemdesetih letih postal del | C |
teorije, strukture in tudi prizorišča, se je | ples | v osemdesetih letih preselil v glasbeni svet | C |
odmori prodaja pivo ali pa predstavlja umetniški | ples | v diskotekah in klubih na nočnih predstavah | C |
galerijskemu prizorišču. Torej si je postmoderni | ples | na eni strani ustvaril svoje občinstvo in kroge | C |
1983 na str. 101 - 102 trdi, da si je moderni | ples | prizadeval za sintezo, ko gre za obliko, in | C |
dodatno gradivo svojega pluralističnega pogleda na | ples. | Če je v plesu mogoče uporabiti vse, čemu torej | C |
Johnsonovi, to gibanje, ta sistem gibov, ta | ples | kar naprej odkriva, da tega nečesa ni, a se | C |
izginevanjem vira gibanja in osciliranjem. | Ples | najde v mirovanju tisto, kar glasba najde v | C |
koreografije le stežka opisali kot balet ali zgolj | ples. | Pri tej obliki gibalnih predstav se pogosto pojavljaj | C |
razvijati in raztreščiti. Forsythe tako zelo časti | ples, | da telo - vsaj v nekaterih njegovih predstavah | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |