nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Če sledim ideji, po kateri je ples seksualno ekspresiven, tedaj mi lahko raba plesnih podob ponuja enako zadovoljstvo, kot bi ga jaz ali drugi ljudje utegnili doživljati med gledanjem erotičnih ali pornografskih medijskih vsebin. Če je ples v primerjavi s stigmatiziranimi pornografskimi medijskimi vsebinami sprejemljiv kulturni izraz, ali je torej hiperples (ali katerikoli drug plesni žanr) bližnjica do zvrstnega razlikovanja med dobro, zdravo, čutno erotiko in nevarno, prepovedano, sramotno pornografijo? Splošno znano je, da preznojena telesa, usnje in čevlji z visokimi petami globoko vzburjajo nekatere ženske in moške; človek bi si mislil, da tudi športni, poskakujoči moški močno vzburjajo nekatere moške in ženske.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani