nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Postmoderni koreografi iz šestdesetih in sedemdesetih let so na svoje delo gledali kot na nadaljevanje razprave o naravi in funkciji gledališkega plesa. Vse od odpadniških let na začetku šestdesetih let in zlasti v času Judson Dance Theatra, ko je bilo vsako pravilo deležno preizpraševanja, do uveljavitve analitičnih in metaforičnih tokov v postmodernem plesu s konca šestdesetih in z začetka sedemdesetih let, ko so zgodnejši eksperimenti prerasli v prepoznavne sloge, so se koreografi spraševali: "Kaj je ples?", "Kje, kdaj in kako naj bo uprizorjen?" in celo "Kdo naj ga izvaja?"(14) Medtem ko koreografi "novega plesa" osemdesetih let še vedno navdušeno vstopajo v to razpravo o mediju, je ena najočitnejših potez, ki jih razlikuje od postmodernih predhodnikov (včasih celo od njih samih v prejšnjih obdobjih), vprašanje: "Kaj to pomeni?"
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani