nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Po Jencksovem mnenju je postmodernizem v arhitekturi dvojno kodirana estetika, ki na eni strani premore privlačnost za množice in na drugi ezoterični zgodovinski pomen za poznavalce. (3) Kar zadeva plesni svet, bi morda edinole Twyla Tharp ustrezala tedanji definiciji, toda njeno delo ni v celoti veljalo za postmoderni ples. (Takšni opredelitvi bi ustrezal precejšen delež "novega plesa" osemdesetih let, toda na tej točki bi bili revizionistični, če bi kot postmoderni ples pojmovali samo ples iz osemdesetih let.) V svetu vizualnih umetnosti in gledališča so številni kritiki uporabljali ta pojem za umetniška dela, ki so kopije ali komentarji drugih umetniških del in ki postavljajo pod vprašaj vrednote, kot so izvirnost, avtentičnost in mojstrovina ter s tem sprožila derridajevske teorije simulakra.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA