nova beseda iz Slovenije
zanika kolektivni pomen te socializacije. (21) | Ples | se ne opira na nobenega od takšnih zgodovinskih | C |
objektu, katere namen je ustvariti artefakt. | Ples, | ki podredi osebo na odru do te mere, da postane | C |
skozi prizmo reprezentacije. V resnici tovrstni | ples | proizvaja gibanje, ki ne predstavlja nič drugega | C |
simbolnih pripovednih oblikah, kakršna je balijski | ples) | , ga le stežka identificiramo kot družbeni simbolni | C |
teksti, ki jih preučuje, počne Jameson. Ko se | ples | izmakne registru simbolnega, zdrsne v tisto | C |
Povsod, kjer se gib ne ujema z idejo, kjer se | ples | ne opira na dano hierarhijo pomena (kot jo narekuje | C |
zdi tako zmuzljivo in da izključno abstraktni | ples | mnoge tako zelo zmede. Morda je prav to razlog | C |
oznaka postmodernizem tako šibka, ko gre za | ples. | Jameson v kratkem eseju, ki po intenzivnosti | C |
njihovih označencev, ki definirajo shizofrenijo. | Ples | izmed vseh umetnosti predstavlja dokaj posebno | C |
Jameson, nekako ne pridejo v poštev, ko gre za | ples, | in če so se plesne pripovedi tako uspešno upirale | C |
vrzel med teorijo in prakso, ki se, ko gre za | ples, | zdi tako posebna, razumeti kot resen konceptualni | C |
zaokrožena telesna izkušnja ali občutje. Čeprav je | ples, | ki je črpal iz improvizacije, podlegal enakim | C |
bilo mogoče izenačiti z repeticijo. Tovrstni | ples | nikdar ni podlegel mehanični reprodukciji, pri | C |
utegne cedejka zasenčiti jazz nastop. Medtem ko | ples | na MTV prav z drobljenjem podobe gibajočih se | C |
posamezne gibe, še naprej ostaja skrivnost. | Ples, | podobno kot revolucija, ne sledi ontološki linearnosti | C |
ne sledi ontološki linearnosti razvoja. Tudi | ples | lahko "preskoči" določene kode ali "stopnje | C |
marginalnost. Ezoteričnost varuje kompozicijski | ples | pred fragmentacijo (zdi se, da Sony ne kaže | C |
operacij, ki jih na Zahodu povezujemo z umetnostjo. | Ples | je torej ambivalenten, tako kot vsaka druga | C |
avantgardo. (29) To, kar dela kompozicijski | ples | drugačen, je dejstvo, da temelji na vsakdanjih | C |
osvobojenih vsakdanje funkcionalnosti. Zato | ples | ne služi kot simulaker revolucije, marveč kot | C |
in dela. Na novo poimenovani kompozicijski | ples | (upiram se terminu postmoderni ples, ker predpostavlja | C |
kompozicijski ples (upiram se terminu postmoderni | ples, | ker predpostavlja enotnost nečesa drugega in | C |
pot). Prej bi lahko dejali, da kompozicijski | ples | razkriva tisto, kar je v drugih oblikah pogosto | C |
ljubezni in dela, hrepenenja in potreb), takšen | ples | namenja prednost praksi nasprotovanja, ki bo | C |
subjekt, katerega delovanje opredeljuje preobrat. | Ples | oblikuje telo, ki se giblje brez mita o naravi | C |
stvarjanja časa in prostora. Drugič, kompozicijski | ples | spodkopava spolno delitev dela, ki proizvaja | C |
predstavlja kot objekt pogleda (zlasti moderni | ples | je bil deležen obtožb, da je povsem neerotičen | C |
kinetični kontekst, ki ga ustvarja razvijajoči se | ples | in ne nekakšno simbolno nanašanje na to, kar | C |
znotraj dejanskega časa, v katerem se dogaja | ples. | In naposled, kompozicija pri Eccentrics prinese | C |
je prelom z notranjim redom, ki ga ustvarja | ples. | To je trenutek skupinske improvizacije, tako | C |
skupaj z gledalci zliva na ulico. Medtem ko | ples | ustvarja utopijo za telo, utopija vselej temelji | C |
pogoje za njegov prelom s simbolnim. In vendar | ples | ni izumil te možnosti.Če o telesu vselej razmišljamo | C |
mehanizmih in ne nujno o telesni praksi. Če | ples | omogoča to prakso pod pogoji, ki so družbeni | C |
Sklep: vključevanje realnega Kompozicijski | ples | s svojo produkcijo in sprejemanjem predstavlja | C |
sta obe poudarjali tisto, kar je značilno za | ples. | Glej besedilo Susan Manning "Modernist Dogma | C |
Auslander se v oceni te knjige sprašuje, ali je | ples | sploh mogoče uvrstiti v domeno reprezentacije | C |
prepusti presojo o tem, kaj ločuje besede in | ples, | pri čemer za drugega pravi, da gre za stvar | C |
ekspresionizmom, želja po preoblikovanju slikanja v | ples. | Pollock ni bil edini abstraktni ekspresionist | C |
moderno umetnostjo in primitivnim. Ekstatični | ples | je, seveda, osrednja prvina številnih obredov | C |
navdihnil Havelock Ellis, ki je zapisal, da " | ples | / ... / ni zgolj prevod ali abstrakcija življenja | C |
lahko ločimo slikarja od slike?" Ekstatični | ples | prinaša zasilno rešitev "problema" vse bolj | C |
terapevtske" in katarzične možnosti, ki jih ponuja | ples. | Ples je razmeroma varna oblika omamljanja. | C |
in katarzične možnosti, ki jih ponuja ples. | Ples | je razmeroma varna oblika omamljanja.Mučnost | C |
Tako abstraktni ekspresionizem kot moderni | ples | sta izhajala iz Freudovega prepričanja, da pod | C |
nadzor nad čopičem." Na tem mestu je moderni | ples | še posebno relevanten, kajti pionirji te oblike | C |
eni strani Cunninghamu radi priznavamo, da je | ples | osvobodil bremena projiciranja različnih vrst | C |
Tudorjeve glasbe ... Kako naj človek gleda | ples, | če mu mimo ušes žvižgajo rakete V2? Pisanje | C |
združila moči / ... / sta ohranjala besede in | ples | na ločenih ravneh; to je imelo za posledico | C |
neposrednega čutnega užitka, ki ga lahko ponudi | ples, | nekaj naravnost nenaravnega.Konec koncev, mar | C |
Konec koncev, mar ljudje ne plešejo (in gledajo | ples) | zato, da bi znova vzpostavili stik s svojim | C |
ostaja tako zakoreninjena v obrednem kot prav | ples; | in obred je že po definiciji izključno participatorna | C |
ga je izbrisati iz telesne umetnosti, kot je | ples. | Toda natanko to je dosegel Cunningham. | C |
modernega plesa, kot je bila Isadora Duncan, je bil | ples | umetnost nagonskega odzivanja na glasbeni navdih | C |
pritrjevali elementarni sili težnosti (moderni | ples | bi lahko opisali tudi kot ljubezensko razmerje | C |
se vsi nagibamo k opiranju na stare navade. | Ples | je zelo utrudljiv: in ko si utrujen, preprosto | C |
Pollock prizadeval preoblikovati slikanje v | ples, | si je Cunningham prizadeval preoblikovati plesalca | C |
ključno značilnost dandyja. In Cunninghamov | ples | - tudi kadar je najbolj vročičen - vselej oddaja | C |
slavil potencialne vrline fragmentacije, kajti | ples | je vselej veljal za nekakšen univerzalni jezik | C |
je v celoti sekulariziral, "deprimitiviziral" | ples. | Cunningham je vso svojo kariero črpal drobce | C |
Preveč me je skrbela teorija, da bi lahko gledala | ples | / .../ Ne spominjam se, kdaj natančno sem opustila | C |
iluzionizmu; poudarja trompe l'oeil, iz katerega | ples | črpa svoj učinek, medtem ko Cunninghamove scenografije | C |
konteksta, v katerem poteka zaznavanje gibanja. | Ples | bi bilo torej mogoče opredeliti kot vsako gibanje | C |
bil moj dolgoročni cilj - step, balet in jazz | ples. | Tedaj sem bila v zgodnjih najstniških letih. | C |
mogla, in si skušala zapomniti ta tok. Takšen | ples, | ki bi ga najbolje opredelila kot hollywoodske | C |
konec prvega letnika kot glavni predmet izbrala | ples. | Izobraževanje je vsebovalo tehniko Marthe Graham | C |
cageovski načeli naključja in nedoločenosti uvajal v | ples. | Eden od Bobovih najpomembnejših prispevkov je | C |
je zastavil vprašanje: "Kako si ustvaril ta | ples? | "Študentje niso uporabljali tradicionalnih tém | C |
razjezili in začeli vpiti. Tedaj sem izvedla | ples, | pri katerem je šlo za improvizacijo, kajti tokrat | C |
obstala in skušala izvajati čudovit, artikuliran | ples, | vendar brez uspeha. Razmerje z občinstvom je | C |
pojavile, ker nisem uporabljala glasbe. Tako | ples | kot njegova struktura sta bila vidna in skrajno | C |
dela / plesalca. Takšen, na objekt spominjajoč | ples, | je postal gradivo za druga plesna dela.V Group | C |
gibe na levi strani telesa pa oseba na levi. | Ples | se je odvijal in včasih spominjal na enega samega | C |
človeka ali pa na dve osebi, ki plešeta isti | ples, | pri čemer izmenjujeta vlogi delovanja in čakanja | C |
postavljene na štirih splavih, lebdečih na jezeru. | Ples | / plesalce je svobodno nosil tok, lahko so se | C |
pojavila neka kvaliteta, ki je vnaprej zapomnjeni | ples, | kakršen je bil znan dotlej, ni premogel.Če improvizi | C |
naprej sem iskala in ustvarjala - tako okolje kot | ples. | Predstava Man Walking Down the Side of a Building | C |
odločiti: ali bo gledalo navzgor in opazovalo | ples, | ali bo gledalo navzdol in se ukvarjalo z barantanjem | C |
repeticijo, pri kateri pa ne gre za kretnje. | Ples | ne opazuje svojega ospredja, marveč se ves čas | C |
Wertherja, še ustreza psihološki stvarnosti: " | Ples | se še ni iztekel, ko so se začeli vse bolj kresati | C |
zaprla oknice in zastrla zavese, da bi obvarovala | ples, | bi se smejali. Družbeni položaj bralcev da včasih | C |
plesi in formalizirani rituali (Egipt) bikovski | ples | (Kreta) 3. na Knososu zgradijo prve odre (Grčija | C |
razcvet liturgične dramatike na Zahodu 33. | ples | dengaku (Japonska), v Evropi se razvijejo turnirji | C |
uprizoritvene umetnosti, ki zajema maskiranje, | ples, | glasbo in gledališče.Izvori še niso povsem pojasnjen | C |
izdelujejo Jorubi v Nigeriji. afriški tradicionalni | ples, | v številnih afriških družbah je bistveni sestavni | C |
slovesnosti, ki segajo veliko stoletij v preteklost. | Ples | je bil ključen pri komunikaciji ljudi z bogovi | C |
pozdravov se celo glasi "Kaj plešeš?", ker pri njih | ples | izraža človekove družabne navade, vero in pripadnost | C |
kolen in valujoče gibanje hrbtenice. Afriški | ples | in *afriška glasba sta neločljivo povezana, | C |
almain, alman, almayne), prvotno nemški kmečki | ples, | najbolj priljubljen sredi 16. stoletja.Počasen | C |
stoletja. Počasen do zmerno hiter dostojanstven | ples | v štiričetrtinskem taktu sestavljajo koraki | C |
Alemandi je največkrat sledil hiter, živahnejši | ples, | denimo *courante.Sredi 17. stoletja je priljubljenos | C |
delovali *Corneille, *Racine in *Molière. izrazni | ples, | *moderni ples. Austen, Jane (1775 - 1817), | C |
Racine in *Molière. izrazni ples, *moderni | ples. | Austen, Jane (1775 - 1817), britanska pisateljica | C |
ustvarjanje, ki se je preneslo tudi na *postmoderni | ples. | Ker so vloge vse bolj poredko opremljene z imeni | C |
scenografijo in koreografijo v zaokroženo celoto. | Ples | največkrat temelji na pripovedi (v takšnem primeru | C |
aliziranega sveta. To iluzijo sta pomagala ustvarjati | ples | na konicah prstov ter raba belih, prosojnih | C |
Diaghilev, *Ruski balet Djagileva. dvoranski | ples, | *družabni ples; glej tudi *rumba, *samba, *tango | C |
balet Djagileva. dvoranski ples, *družabni | ples; | glej tudi *rumba, *samba, *tango, *valček. | C |
prejel Nobelovo nagrado za književnost. trebušni | ples, | *islamski ples. Beli, Andrej (pravo ime Boris | C |
nagrado za književnost. trebušni ples, *islamski | ples. | Beli, Andrej (pravo ime Boris Nikolajevič Bugajev | C |
baleta vnašal toplino in človečnost. Za njegov | ples | so značilni skoki, urno delo nog ter dolge, | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |