m (201-300)

je lahko videl, kdor je prišel v torek, 5. t.      m.,      tj. prvo jutro, ko smo prišli sem, v naše stanovanje  B
prvi granati je padla še druga in tretja do 20      m      za nami in obe sta vrgli blato in kamenje prav  B
Nemethy skril v njih; njihov premer je najmanj 3      m.     Zvečer smo z nekim češkim poročnikom od saperjev  B
postali neprijetni. Medtem ko so nam 9. t.      m.      dali skoraj popolnoma mir in se tudi včeraj  B
ki je eksplodirala ob požgani hiši kakšnih 10      m      od mene.Toča kamenja, prsti in blata se je usula  B
pravilno okrogle jame, globoke praviloma nad 1      m      in široke nad 2 m, v globini zemlja razrita  B
jame, globoke praviloma nad 1 m in široke nad 2      m,      v globini zemlja razrita, višje lepo zaokroženo  B
do 21/2, dolg do 31/2 in visok do 11/2      m.     Na desno ob vhodu je privzdignjeno ognjišče,  B
imel do ranega jutra. Naslednjega dne, 12. t.      m.,      je bilo prelepo jutro.Okolica nekoliko pobeljena  B
in kuhati krompirja; a drugi dan, dne 14. t.      m.,      so mu kljub temu poslali 18 težkih granat.   B
tega posvetovanja je bila, da sem moral 13. t.      m.      dopoldne zbrati svoji dve četi in ju peljati  B
smo včeraj dobili časopise od 10. in 11. t.      m.      in o vsem tem niti o miru ni govora. Tudi mi  B
zakopih smo se tako privadili, da nam dne 13. t.      m.      ni bilo prav nič žal, ko smo zvedeli, da dobimo  B
prinesel tja velikanski škaf v premeru nad 1      m,      visok 40 ‒ 50 cm in nalil vanj kropa, ki ga  B
sta se vrnila šele v ponedeljek, dne 17. t.      m.      zvečer, ko smo mi že odšli kopat drugo vrsto  B
naši pionirji zakopali. Že dopoldne 18. t.      m.      smo dobili povelje, da odidemo zvečer v Swieciechów  B
uredil brado in brke. Ko sem vprašal, kje je      M.,      so mi pokazali na vrata, zavešena s šotorsko  B
vprašanje, kaj je res o ropanju naše stotnije, je      M.      odgovoril, da je bilo zjutraj res mnogo naših  B
mlada, krepka, zdrava in dobro rejena Rusa.      M.      se je takoj postavil na čelo eskorte.Za njim  B
moštvu, da bo do 10. 1. (to je našega 24. t.      m.)      sklenjen z belim carjem Francem Jožefom mir  B
rezerva. Stanislawów, 26. 1. 15. Dne 22. t.      m.      dopoldne sem šel z Báronom k polku javit, da  B
dve noči zapored do 5. zjutraj. Dne 23. t.      m.      sem ravno delil med svoje častnike denar, da  B
potrebni počitek. Dobil sem podzemsko sobo, 1. 50      m      visoko, 2. 30 m široko in 2. 60 m dolgo.Kdo  B
Dobil sem podzemsko sobo, 1. 50 m visoko, 2. 30      m      široko in 2. 60 m dolgo.Kdo ve, od kod prineseni  B
sobo, 1. 50 m visoko, 2. 30 m široko in 2. 60      m      dolgo.Kdo ve, od kod prineseni stolček s privezanimi  B
dnevniku pod črto:21 Tu sem prebival do 7. t.      m.      še tudi potem, ko je bila stotnija že 300 do  B
18. 2. 15. Mislim, da je bilo 11. ali 10 t.      m.,      ko smo dobili sporočilo, da je odtod odšlo mnogo  B
povedal, da pridemo na vlak šele 23. ali 24. t.      m.      in da nihče ne ve, kam pojdemo, da se pa zato  B
živini. Tu smo se razlezli po gorskih kočah (471      m)     .Mi smo prišli v čedno slovaško hišo, katere  B
odšli čez hribe (Escztérag ‒ Sztriczava 373      m)      ob majhnih gorskih vaseh preko 460 pod Rožokom  B
3. 15. Ob pol 8 h smo odšli iz Ulicsa (268      m)      po blatni cesti, sprva pokriti z dlan debelim  B
nadaljevali svojo pot med hribi do Prislopa (460      m)     , kamor smo prišli ob pol 12. dop.Tu je nastanjena  B
videli zametene zakope. ‒ Ko smo prešli 797      m      visoki prelaz, je postal doslej znosni veter  B
Tesniczki, ki s fronte (jugoz.) ni premagljiva (817      m)     .Prvi in četrti prapor morata zasesti pobočje  B
bojišču, mogoče tudi mrtev pod zemljo. Dne 6. t.      m.      smo res ob 2. 30 ponoči odšli iz Jablonkov proti  B
in dosegajo pri Tesniczki vzh. od ceste 817      m,      v Piaski zah. od ceste pa 782 m.Medtem ko je  B
od ceste 817 m, v Piaski zah. od ceste pa 782      m.     Medtem ko je slednja gora bolj okrogla grmada  B
združita v vrh Tesniczke in tam so Rusi, kakih 50      m      nad našimi, tako da lahko z vrha pljuvajo na  B
svojih najboljših močeh. Takšen primer navaja      M.      Paulová v svoji navedeni knjigi na str. 116  B
slovensko tajno organizacijo je bila ‒ po mnenju      M.      Paulove ‒ v tem, da je bila češka zveza že od  B
samo da bi prispevali k uničenju monarhije.      M.      Paulová je ugotovila, da se je skupina, podobna  B
1915. Prejel sem Tvojo karto z dne 12. t.      m.      in atovo z dne 13. t. m.Janko mi je poslal dve  B
karto z dne 12. t. m. in atovo z dne 13. t.      m.     Janko mi je poslal dve Fridolinovi karti, kakor  B
imel zavezanega besedi, ki jo je dal Rusom.      M.      Paulová je s poimenovanjem te organizacije kot  B
tipološka razpredelnica itm., slika 2, vrsta      M      (7, 9, 10, 15, 16, 17), Tab. III, podoba 6,  B
Verfasser der sog. Österr. Chronik von den 95      Herrschaften      (MIÖG, 47, 1933), 265, 274 M. Žunkovič: Die  B
E. Wolf, nekatere prizore pa je dramatiziral      M.      Žunkovič. Zlatorog na pečatu občine Trenta  B
Bogatin, koledar GMD, Gorica, 1927, str. 68. 13      M.      Matičetov: Pregled slovstva Slovencev iz Rezije  B
zgolj v simpatično zgodbo, ki je kasneje 22      M.      Matičetov: Duhovna kultura v Gornjem Posočju  B
podali J. C. Oblak, J. Glonar, J. Mahnič in      M.      Matičetov ter se jim pridruži tudi sam. Toliko  B
triglavskem območju komaj kdaj znana in jo je      M.      Dežman sam (celó to so sovražno podtikali!)  B
Navedba gore Fiscellus (danes Gran Sasso, 2912      m)      kaže na visokogorje, torej na kozorogov življenjski  B
verjetno istovetna z vrhom Mte. Soratte 686      m,      40 km severno od Rima. Višine so prenizke.   B
kritično gledanje, ki ga je znani narodoslovec      M.      Matičetov zavzel do obravnavanja zgodbe o Zlatorogu  B
kongresu narodoslovcev v Bovcu (1971), tokrat      M.      Matičetov še odločneje oporeka izvirnosti pripovedke  B
« Stvarnejših dokazov za takšno trditev pa      M.      Matičetov tudi tokrat ne navede, zato je upravičena  B
veljave. Podobno kot pri kralju Matjažu. 48 gl.      M.      Matičetov: Zlatorog, Glasnik-Bulletin of Slovene  B
izrazitimi. V njegovi zgodbi zaživi Triglav (2864      m)      prav tako simbolična slovenska gora.V pesniškem  B
pokristjanjevanju 9 P. Tacchi Venturi, itm., str. 384, 420      M.      Brillant, R. Aigrain, Storia delle Religioni  B
ki jo doseže, do tisoč let. Zrase pa do 20      m      visoko.Njen les ne trohni ter je prijetno dišeč  B
tega tudi izredno mogočno drevo in zrase do 30      m      višine.20 Zaradi mogočne rasti simbolizira  B
Njegove veje so nebo, zrak, ogenj, voda, zemlja (     M.      Eliade).21 19 Brockhaus Enzyklopädie, itm  B
zaroke. ‒ Mannhardt I, str. 165, 187, 449 45      M.      Höfler, Wald- und Baumkultur in Beziehung zur  B
človek se ni vdal, branil je svoj obstoj 102      M.      Sattler/F. Stelé, Stare slovenske lipe, Celje  B
kralja, narodnega junaka, ki spi v gori. 127      M.      Magajna, »Ples pod mlajem« v Dolini pri Trstu  B
Manja s šopkom nageljnov«, ki ga je izdelal      M.      Schongauer (1453-1491).27 Sicer pa je najbolj  B
dne 7. 2. 1983 (Maria mit dem Nelkenstock) 28      M.      Ramovš, »Romarski vrtec«, Razprave SAZU, Ljubljana  B
le ljudski izraz za vrtinec, kakor sodi pisec      M.      Ramovš, ni mogoče (str. 76).Uprizoritev hoče  B
Gorenjska): vitica, nagelj, lipov list in srce *     M.      Kumar. Kovane mreže. Lj. 1973, 90)  B
muzej) 73 prim. G. Makarovič, itm., str. 205-8      M.      Jagodic‒Makarovič, Zibelka na Slovenskem, Slovenski  B
trojni grič s tremi rastočimi nageljni (izdelal      M.      Pacobello).V Ptuju se ob proštijski cerkvi nahaja  B
Tolmezzo). z dopisom od 15. 2. 1983 prim. tudi      M.      Gortani, L′arte popolare in Carnia, Tumeč 1978  B
Šteli so jo med vrtnice.117 Zrase tudi do 2      m      visoko.Ukrajincem je prispodoba lepote.  B
znamenita Einsteinova energijska enačba E =      m     c2 ? Angel se ustavi in jezno zacepeta z nogami  B
smeje. Za angele torej velja ravno obratno:      m      = Ec2 , ha ha! Angel se kuja.   B
identiteta <mode identity>, tj. teza, da če je      M      [mind] koreliran z B [body] po paralelizmu  B
koreliran z B [body] po paralelizmu, potem      M      je B.Ta vznemirljiva trditev nastopa prvič  B
The Nag Hammadi Library in English, James      M.      Robinson (ur.), Brill, Leiden, 1984. Nerlich  B
GITICA JAKOPIN P E S      M      I SE PRAPROT BUDI   B
zgodovina Slovencev, Ljubljana 1996 ŠAVLI J. - BOR      M.,      Unsere Vorfahren die Veneter, Ed.VENETI, Wien  B
o Rusiji 31. S slednjim so se ukvarjali      M.      Attius Sohlmann, S. Bogatyrev, I. Gralja, V  B
Sohlmann, S. Bogatyrev, I. Gralja, V. A. Kolobkov,      M.      Poe, V. Chaillon-Geronimi idr. Uvodno predavanje  B
število, podatek ni postal verodostojnejši.      M.      N. Tihomirov je menil, da se to število nanaša  B
posvečena spominu na Kristusovo trpljenje. 98      M.      Zabylin. Russkij narod, ego obyčai, predanija  B
Severom in Jugom tam čez lužo. B Leninova in      M.     Mehiškega smrti sta sestri.   B
je to v svojo formulo vstavil tudi bl. Anton      M.      Slomšek: „Sveta vera bodi vam luč ‒ materni  B
nato odpelje v Ljubljano (bila je tam 21. p.      m.,      na dan moje premijère) ter povprašuje po Cankarju  B
žal, da sem Ti naročil tisto zaradi gospodične      M.     Toda nisem Ti takoj pisal, ker sem upal, da boš  B
že zato, da bi Te prosil: ne reci gospodični      M.      nikoli ničesar o meni in tudi je ničesar ne  B
Še enkrat Ti na srce položim, da gospodični      M.      ne rečeš ničesar.Bodi vse kakorkoli.   B
pošljite mi honorar za moji črtici do petka, 4. p.      m.     Storili bi mi uslugo.   B
vojni z Govekarjem. Morda pridem pred 13. pr.      m.      dol. Dotlej z odličnim spoštovanjem   B
blagajnik honorar v znesku 500 K že do 1. p.      m.      (junija).Dasi bo obsegala povest preko osem  B
ta dolg najkasneje v treh tednih, do 10. p.      m.     Lahko si mislite, da sem v velikih in zelo neprijetni  B
še nekaj dolgá (komaj 30 kron). Ta se n e s      m      é plačati iz ”Zvonovega“ honorarja; zato tudi  B
novela tiskana. Rad bi imel novce že 1. p.      m.     - ”Matičina“ nagrada me ni obogatila; poplačal  B
Ako bi moral čakati do občnega zbora (8. p.      m.!     ), tedaj sem naravnost uničen. Godí se mi  B
sporočite mi, če ste prejeli moje pismo z dné 1. t.      m.      Z odličnim spoštovanjem udani Vam Na  B
Vam bil natanko sporočil, da sem pisal ”Budalo      M.“      za ”Zvon“ in za revijo ”Oesterr. Rundschau  B
honorar. . / . / stran 220 . / Z Govekarjem se[     m]      za zdaj pri kraju - gnusi se mi ta afera kakor  B