nova beseda iz Slovenije
stran 37 . / slovenskega | besedila. | Česa drugega pa nam tudi | B |
filozofska in publicistična | besedila. | Piše v slovenščini, esperantu | B |
okvirih tega kratkega | besedila | že vnaprej omejiti od | B |
prepleta skozi vsa njegova | besedila, | nas upravičeno navdaja | B |
Most (1967); zaradi | besedila | je bil avtor v Ljubljani | B |
doživetje. Naj iz tega | besedila, | ki je nabito s svetom | B |
pismo, kakor tudi sveta | besedila | drugih verstev, je treba | B |
pa je način branja tega | besedila, | izražen v metajeziku... | B |
računalniku, ki je medtem od | besedila | Spinozovega traktata sam | B |
čim bolj znotraj samega | besedila | ter ”ne sprejmemo ničesar | B |
avtorizacije že natisnjenega | besedila | so bila postavljena že | B |
reprodukcijo latinskega | besedila | iz leta 1549 (z variantami | B |
izdanih besedil), nemškega | besedila | iz leta 1557 in komentarje | B |
obdobju priprave tega | besedila | so bili preučeni: geografski | B |
kamor so vključena tudi | besedila | predavanj z Dunajske konference | B |
pripravili nemško in latinsko | besedila, | prav tako so zbrane tudi | B |
Tukaj in v nadaljevanju | besedila | sta označena leto izdaje | B |
končujem redakcijo tega | besedila, | je nemški cerkveni časopis | B |
strokovna in bogoslužna | besedila. | Združenje lokalnih skupnosti | B |
esperantski izdaji: mašna | besedila | in lekcionar.Leta 1997 | B |
jezika esperanta 174 Primer | besedila | v esperantu 181 O esperantu | B |
stran 181 . / Primer | besedila | v esperantu Rekomendoj | B |
zaslug. Pravzaprav, niti | besedila | ni bilo in sem osnutek | B |
nekaj strani njegovega | besedila, | ki pa mi nikakor ni ugajalo | B |
je v simbolični celoti | besedila | vsaj v svoji osnovni koncepciji | B |
višjo kvaliteto svojega | besedila. | Verujem, da je takega dejanja | B |
strani. Pregledal sem tkivo | besedila | in izrezal iz njegove | B |
za našo kačo. Kdor bo | besedila | pesmi Svetlih samot pregledoval | B |
se pa, da ni na koncu | besedila | te knjige - post tot discrimina | B |
svobodno, brez pisanega | besedila, | gladko in logično povezano | B |
Znotraj prevedenega | besedila | se v običajnem oklepaju | B |
noči sem potegnil ven | besedila | Beatlesov in Stonesov | B |
MOGOČE BOŠ »PRIKLICAL« | BESEDILA, | MEDTEM KO BOM JAZ NA FRONTI | B |
magarci" - na koncu njenega | besedila | sta bila verza: Tam Globočnik | C |
ne morejo pomagati. | Besedila, | ki jih dobivajo občine | C |
prepoved širjenja tega | besedila | in njegovo prilaganje | C |
podpisal se ni zato, ker | besedila | v slovenščini ni razumel | C |
v začetku 1882. Vendar | besedila | ni citiral iz preprostega | C |
izmed nalog pričujočega | besedila. | Za začetek bom predlagal | C |
ponavljanjem Hegla iz | besedila | "Kdo misli abstraktno | C |
nato pa je obsežen del | besedila | posvečen "Heglu in mišljenju | C |
nikakršni povezavi." | Besedila | je potemtakem treba brati | C |
pravzaprav trdi, da moramo | besedila | obravnavati tako, kot | C |
razumevanju ideološke vsebine | besedila. | Tokrat pa se Jameson osredotoča | C |
razume kot metaforo. Avtor | besedila | z zanimivim naslovom | C |
Lyotardova zgodnja politična | besedila | dokaz, da poststrukturalizem | C |
Tudi to je razvidno iz | besedila, | ki je nastalo kmalu po | C |
kot smo videli, nekatera | besedila | pričajo o nasprotnem) | C |
ki nastopa v naslovu | besedila. | "Uničenje metajezikov | C |
možna. Tako je tudi konec | besedila | oz. odgovor na "vprašanje | C |
Poti iz moderne: ključna | besedila | razprave o postmoderni | C |
zato je precejšen del | besedila | v Vernunftu posvečen prav | C |
svetlejša. Pretežni del | besedila | je delo enega pisarja | C |
izvira. Ohranjeni del | besedila | se začne pri dolini Hrastnice | C |
poškodovan, tako da je del | besedila | izgubljen.Lista sta prepognjen | C |
je navadno od sledečega | besedila | z nekoliko večjim razmakom | C |
strogo računskem delu | besedila | naletimo včasih tudi na | C |
strani (značilno za zvezna | besedila) | , še močno prevladujočo | C |
odmaknjena od sledečega | besedila, | kar je prišlo do izraza | C |
značilna tekoča glava | besedila, | iz katere je mogoče na | C |
pripisi, prečrtanimi deli | besedila | itd. se ob temeljitejšem | C |
ponazoritev si oglejmo izsek | besedila, | ki se nanaša na obračunsko | C |
teme, motiva ali enega | besedila, | ki je po navadi ključno | C |
vpliva na pozneje nastala | besedila; | 3. medbesedilne odnosnice | C |
prototekste z metateksti, | besedila | dveh medbesedilnih nizov | C |
organizem, sestavljen iz | besedila | in melodije ter ritma | C |
pesniškega dela. Ravnine | besedila, | melodije in spleta vseh | C |
ali hagade, ritmizirana | besedila | bodisi iz otroškega sveta | C |
vasovalski verzi, ritmizirana | besedila, | ki spremljajo šege, šaljive | C |
konkretizacija "folklornega | besedila" | v nasprotju z literarnim | C |
delu oziroma tisti del | besedila, | ki priklicuje drugo besedilo | C |
pokaže na dvoplastnost | besedila. | Kasnejše sprejemajoče besedilo | C |
in vsebine so v svoja | besedila | vnašali na afirmativni | C |
dom. Je pa tudi avtor | besedila | Tožba, bolj znana kot | C |
smislu za objektivno, | besedila | so preprosta, jasna (kjer | C |
kaže, da je smiselnost | besedila | večkrat nepomembna, ker | C |
pesmijo pa do sprejetja | besedila | z melodijo, do polnega | C |
poudarki redko štrlijo iz | besedila, | če pa že, se v poustvarjalnem | C |
stališča sprejemajočega | besedila | ali v luči dveh teorij | C |
sinkretični organizem | besedila | in melodije) so zaporedje | C |
šibki, zato so posamezna | besedila | analizirana pri njihovih | C |
drugega za drugim) nanizana | besedila | in sinkretični organizem | C |
se zdi, da so ljudska | besedila | popolnoma intertekstualna | C |
kriterijev, s katerimi | besedila | povežemo v različna medbesedilna | C |
pomenska razdalja novega | besedila | od predloge.(Povzeto po | C |
da se loči od ostalega | besedila, | nujno potrebna.(Broich | C |
ki se selijo iz enega | besedila | v drugo, ter v vedno znova | C |
vsebovanega drugotnega | besedila. | Spomin je pevcu narekoval | C |
privedle do sestavljenega | besedila, | to pa je moralo biti ritmično | C |
medbesedilnost povezuje pomen enega | besedila | s pomenom drugega in sproži | C |
vsebovanega drugotnega | besedila. | Spomin je pevcu narekoval | C |
privedle do sestavljenega | besedila, | ki pa je moralo biti ritmično | C |
priklicati že znano v svoja | besedila, | da bi se s tem hitreje | C |
Ustvarjalec navajajočega | besedila | te prvine odvzema, dodaja | C |
nesmrtne ljubezni. Nova | besedila | pa vnašajo tuje prvine | C |
recepciji nekega umetnega | besedila | najhitreje prepoznavne | C |
Vido v recepciji novega | besedila | spominsko priklicuje ljudsko | C |
celih citatov ljudskega | besedila | v tekst, kot celega sistema | C |
je ta prvina iz drugega | besedila. | Z njo pesnik doseže, da | C |
možnost pisanja novega | besedila | o lepi Vidi in s tem kaže | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |