nova beseda iz Slovenije
in razpršen po družbenem prostoru. (605) Ta | subjekt | tega, čemur Poster pravi "druga medijska doba | C |
kritizirajo modernističnega "posameznika"; takšen | subjekt | je utelešen, in vendar pomnožen in vedno znova | C |
kodirane načine in ki prisilijo doživljajoči | subjekt, | da uporabi telesno / psihično / čustveno (to | C |
pa počnejo tako, da spodbujajo doživljajoči | subjekt, | naj preučuje lastne strukture osebnosti in drugačnosti | C |
v tem primeru "moškega" in "ženske"). (628) | Subjekt | tehnologizirane, kibernetske kulture je utelešen | C |
ki je uničil "posameznika" ali kartezijanski | subjekt, | kot je bil razumljen predtem.Znotraj te logike | C |
premestitvene učinke tehnologije na modernistični | subjekt | ali "posameznika".Ali kot je zatrdil Harry Gamboa | C |
Harris odrešujoče uprizarja kot narcistični | subjekt, | ki ljubi sebe in druge črne moške, vključno | C |
ženska kot objekt pogleda ali beli moški kot | subjekt | umetniške produkcije).Ali kot pravi sama: "Mislila | C |
artikulirali tehnologizirani, deesencializirani | subjekt, | ki radikalizira in subvertira kategorijo "posameznika | C |
podpirajo pojmovanje kartezijanskega subjekta (da je | subjekt | čista notranjost, telo pa zgolj posoda, ki jo | C |
transcendirati z mislijo), in predpostavko, po kateri je | subjekt | mogoče opredeliti na osnovi fiziognomije (prevladujočo | C |
fiziognomije (prevladujočo na prelomu stoletja). (666) | Subjekt | Orlan ni preprosto berljiv kot "obraz" (kajti | C |
drugačnosti - o neki drugi partikularnosti. | Subjekt | Hatoumova (njeno uprizorjeno telo / jaz) je | C |
zaznamovano kot "nebritansko"). Nasprotno je | subjekt | Orlan francoska katoličanka, ki spodbija prevladujočo | C |
Fenomenološko gledano bolezen konkretizira telo, | subjekt | prisili, da se skrajno zaveda svojega trpečega | C |
Potemtakem bi lahko dejali, da bolezen prisili | subjekt | k prepoznanju svojega obstoja, in to ne samo | C |
mazohistična strategija vzpostavila kot dejavni | subjekt | in obenem objekt, ki sprejema nasilje; subjektiviteto | C |
mazohizem je mogoče razumeti kot način, kako moški | subjekt | začasno spodbije željo po očetu in subvertira | C |
Telo / jaz je himensko, reverzibilno, obenem | subjekt | in objekt. SKLEP: TEHNOFENOMENOLOGIJA | C |
si prikličemo v spomin Flanagana kot "živi" | subjekt. | (707) Subjekt je vedno v odnosu s percepcijo | C |
v spomin Flanagana kot "živi" subjekt. (707) | Subjekt | je vedno v odnosu s percepcijo / spomini drugih | C |
reverzibilnost; umetnikovo telo / jaz so uporabljale kot | subjekt | in objekt hkrati, kot pomnoženo, partikularno | C |
našega bitja: ta 'medij' , v katerega globinah | subjekt | in objekt (...) zrcalita (...) drug drugega | C |
Ženski sem hotela podeliti glas, jo zastopati kot | subjekt | pogleda.(...) Interim ne ponuja enega telesa | C |
ona predlagala formulacijo telesa, ki postane | subjekt. | (95) Jacques Derrida, "That Dangerous Supplement | C |
nakazala, razlaga, po kateri body art poenoti | subjekt, | nas pripelje bliže k tistemu, kar je Vivian | C |
podeli seksualno vrednost ali pomen in ki za vsak | subjekt | začrta rabo njegovega objektivnega telesa" | C |
za problematično trditev), da razsrediščeni | subjekt | postane takšen v postmoderni dobi (namesto da | C |
prinesti trenuten privilegij - biti dejaven | subjekt | v kulturi, ki jim nikoli ni ponudila dostopa | C |
fenomeni. Po mojem razumevanju narcizem projicira | subjekt | tako navzven kot navznoter. (147) Gilles Deleuze | C |
Na primer, to, kar Barthes imenuje "poetični | subjekt" | oblačenja, je mogoče brati kot "tipkovnico znakov | C |
zgodovinar - tako sočasno kot tudi pozneje itn.) kot | subjekt, | iz obdobja v obdobje premešča.Še več, trdim | C |
" (...) "Če je falos označevalec, potem ima | subjekt | do njega dostop na mestu Drugega.Toda ker je | C |
kot zakrit in kot razlog želje Drugega, mora | subjekt | prepoznati to željo Drugega kot tako, se pravi | C |
kot tako, se pravi drugega, kolikor je tudi ta | subjekt, | razcepljen z označevalno Spaltung" (str. 79 | C |
kapitalizem", kot konstitutivne za premeščeni (moški) | subjekt, | ki tako postane kontingenten do svojih drugih | C |
drugih. Z Riesmanovega zornega kota je premeščeni | subjekt | opredeljen negativno, kot usmerjen navzven ali | C |
rabo lastnega telesa raziskovali normativni | subjekt; | tozadevna zgleda sta filmar Marlon Riggs in | C |
travmatski razcep med jazom in drugim, ki vzpostavi " | subjekt" | kot takšen.O'Dellova mazohistično fiksacijo | C |
pojma moškosti; jasno daje vedeti, da se vsak | subjekt | lahko "maskulinizira", če je z drugim v razmerju | C |
literarizira in metaforizira figurativni razcep", ki ga | subjekt | doživlja v lakanovskem zrcalnem stadiju, "globoko | C |
mazohistove želje, da bi obstajal kot čisti | subjekt | (s Freudovimi besedami, kot v celoti ženski | C |
analitika, ki ga transfer analizanta naredi za " | subjekt, | za katerega se predpostavlja, da ve"; glej | C |
kar sem opredelila kot mitični kartezijanski | subjekt | (nemožnost, ki je kljub temu opažena in ki tako | C |
elešajoče misli. (617) Ker je ta pogosta oznaka za | subjekt, | ki doživlja umetniško delo, povsem neustrezna | C |
pravi, da pri tej "reverzibilni logiki (...) | subjekt | in objekt nista jasno ločena, človek ni toliko | C |
etiko identitete", ki postavi na video posneti | subjekt | v razmerje "lateralne identifikacije" z gledalcem | C |
telesnim videzom in "osebnostjo", kot jo doživljajo | subjekt | in njegovi drugi. Celo odstranljiv obraz je | C |
fotografska / videotehnologija in kartezijanski | subjekt | ; smrt ; telo / jaz op. 654 aids op. 683 | C |
Dean, James op. 253, op. 295, razsrediščeni | subjekt | op. 134 De Antonio, Emile film | C |
moderna umetnost; poststrukturalistični op. 507; | subjekt | feministični body art / umetnice op. 11; interpreta | C |
fotografski slog; jaz / drugi; kartezijanski | subjekt; | narcizem; o moškosti retorika poze; seksualna | C |
pollockovski performativ op. 259 kartezijanski | subjekt | op. 540, op. 599 kastracija op. 371 | C |
354, op. 356, op. 365, op. 540; kartezijanski | subjekt; | narcizem op. 150; odtujitev op. 372; o falosu | C |
Theater op. 148, op. 480 Lorde, Audre normativni | subjekt; | o mitični normi; o subjektiviteti Lovelace, | C |
Merleau-Ponty fenomenologija hiazem; kartezijanski | subjekt; | meso in o gibanju o intersubjektivnosti; o narcizmu | C |
143; moškost op. 309; subjektiviteta moški | subjekt; | razsrediščeni / usmerjen k drugemu; moškost | C |
(Arnold) op. 395 Narcis op. 534; mit moški | subjekt; | moškost op. 533; podoba narcizem body art op | C |
in feministični fenomenološki temelji op. 29; | subjekt; | utelešeni subjekt Poteze čopiča (Wilke) | C |
fenomenološki temelji op. 29; subjekt; utelešeni | subjekt | Poteze čopiča (Wilke) | C |
Streljaj (Burden) | subjekt | utelešenje op. 631; neprepoznavanje op. 152 | C |
postmoderna op. 3; razsrediščena; utelešena ženska | subjekt | / objekt, prepletanje Suderburg, Erika op. 583 | C |
body art umetnice; filmski ustvarjalec; kot | subjekt | / objekt; med boleznijo moško objektivizacija | C |
alizacija; tehnologija in zastiranja; žensko telo / | subjekt | telo / objekt; razdrobljenost Terry, Randall | C |
ženski akt modernizem ženski | subjekt | op. 494; eksistencialistična etika; utelešenje | C |
dosežejo prav nasprotno. S tem ko sanirajo | subjekt, | nam onemogočijo spoznati stvarnost.Izgubimo | C |
umetniške zvrsti, ki telo dela sočasno za objekt in | subjekt | umetniškega dela, za nosilca podobe in podobo | C |
razlik poteka skozi jezik), imaginarno (kjer se | subjekt | skuša poenotiti s svetom, ki mu predhodi, in | C |
je dosegel tako, da je gibanje obravnaval kot | subjekt. | S tem ko je znotraj gledališča luči, zvoka in | C |
materialnem prostoru na način, ki označuje telo kot | subjekt. | Medtem ko te tehnike telesa ne osvobodijo vselej | C |
praksi nasprotovanja, ki bo podelila telesu | subjekt, | katerega delovanje opredeljuje preobrat.Ples | C |
premikanje v simbolno in ven iz njega osvobodi | subjekt | nenehnih zahtev seksualnosti.Subjekt je vnovič | C |
osvobodi subjekt nenehnih zahtev seksualnosti. | Subjekt | je vnovič vpleten v svet, ki je bolj zapleten | C |
Znova najti objekt v resnici pomeni znova najti | subjekt: | pomeni znova najti samega sebe v trenutku snovnega | C |
radikalnem začetku, temveč jih mora znanstveni | subjekt | šele osvojiti v zmagovanju nad brezumnostjo | C |
je na svoj način prednosten: vsebuje namreč | subjekt | celotne kompozicije; tako je kot živa nit sredi | C |
katerega glavna vloga in pomen je v tem, da prinaša | subjekt | kompozicije.Subjekt, katerega pojmovanje bi | C |
pomen je v tem, da prinaša subjekt kompozicije. | Subjekt, | katerega pojmovanje bi Descartes lahko prevzel | C |
okviru razprave o tenorju. Pri Zarlinu je | subjekt | kompozicije tista osnova, katere dokončna kompozicijska | C |
dovršeni del. Pri dejanskem komponiranju je | subjekt | potemtakem tisto, kar skladatelj najprej določi | C |
privede do dokončnega glasbenega dela. Kot tak je | subjekt | kompozicije ali njenega odseka nekaj, kar bi | C |
najbrž isto kot Zarlino, čeprav pri Zarlinu | subjekt | kompozicije ni omejen na tenor; da ga je Descartes | C |
protipostopih potekajoči sopran; tenor vsebuje | subjekt, | alt pa z ustreznimi postopi skrbi za raznolikost | C |
očitno vedno enako vtiskujejo v zaznavajoči | subjekt; | med objektom in zaznavo, med fizis in aisthesis | C |
formalno registrirana kot samostojen pravni | subjekt. | Ima pet duhovnikov. | D |
stališča dvajsetega stoletja. To je človek kot | subjekt, | kar z drugimi besedami lahko imenujemo tudi | D |
notranjem demokratičnem procesu kot enakopraven | subjekt | civilne družbe, torej kot enakopravna skupnost | D |
po svetu. Banka ima kot samostojni poslovni | subjekt | pri politiki sponzorstva vso pravico ravnati | D |
ali odvzema lastninske pravice, je gospodarski | subjekt | upravičen do odškodnine oziroma nadomestila | D |
davčne uprave: Ali je možno, da vsak gospodarski | subjekt | v RS sklene z vami pogodbo, da mu izterjujete | D |
Dolenc in odprl vprašanje, kako zarodek kot | subjekt | nastopa v pravu različnih držav.Da je zarodek | D |
zarodek v redkih primerih tudi v našem pravu | subjekt, | je govorila dr. Vesna Erjavec in navedla primer | D |
vsesplošno blokado, v kateri se je znašel sodobni | subjekt. | Dramatik Rudi Šeligo je na četrtkovi predstavitvi | D |
ker je bil plačnik teh sredstev tuji pravni | subjekt, | « je odgovoril Janša.Veliko transakcij (tudi | D |
razmišljal o tem, da se je (zahodni) človek kot | subjekt | obvladovanja sveta znašel na kritični točki | D |
kot samostojni programski in organizacijski | subjekt, | z avtonomno ekipo - torej programskim direktorjem | D |
zbirke Govori ženska naslovu navkljub pesniški | subjekt | ostaja predvsem demonični mačist. Govori ženska | D |
nostalgičen, globoko melanholičen. Lirski | subjekt | je v samoobčutenju ranljivejši, v mišljenjski | D |
pripisujemo namreč prav tiste lastnosti, s katerimi si | subjekt | želi izpopolniti svojo podobo.In to v primeru | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |