nova beseda iz Slovenije

subjekt (701-800)


in razpršen po družbenem prostoru. (605) Ta      subjekt      tega, čemur Poster pravi "druga medijska doba  C
kritizirajo modernističnega "posameznika"; takšen      subjekt      je utelešen, in vendar pomnožen in vedno znova  C
kodirane načine in ki prisilijo doživljajoči      subjekt,      da uporabi telesno / psihično / čustveno (to  C
pa počnejo tako, da spodbujajo doživljajoči      subjekt,      naj preučuje lastne strukture osebnosti in drugačnosti  C
v tem primeru "moškega" in "ženske"). (628)      Subjekt      tehnologizirane, kibernetske kulture je utelešen  C
ki je uničil "posameznika" ali kartezijanski      subjekt,      kot je bil razumljen predtem.Znotraj te logike  C
premestitvene učinke tehnologije na modernistični      subjekt      ali "posameznika".Ali kot je zatrdil Harry Gamboa  C
Harris odrešujoče uprizarja kot narcistični      subjekt,      ki ljubi sebe in druge črne moške, vključno  C
ženska kot objekt pogleda ali beli moški kot      subjekt      umetniške produkcije).Ali kot pravi sama: "Mislila  C
artikulirali tehnologizirani, deesencializirani      subjekt,      ki radikalizira in subvertira kategorijo "posameznika  C
podpirajo pojmovanje kartezijanskega subjekta (da je      subjekt      čista notranjost, telo pa zgolj posoda, ki jo  C
transcendirati z mislijo), in predpostavko, po kateri je      subjekt      mogoče opredeliti na osnovi fiziognomije (prevladujočo  C
fiziognomije (prevladujočo na prelomu stoletja). (666)      Subjekt      Orlan ni preprosto berljiv kot "obraz" (kajti  C
drugačnosti - o neki drugi partikularnosti.      Subjekt      Hatoumova (njeno uprizorjeno telo / jaz) je  C
zaznamovano kot "nebritansko"). Nasprotno je      subjekt      Orlan francoska katoličanka, ki spodbija prevladujočo  C
Fenomenološko gledano bolezen konkretizira telo,      subjekt      prisili, da se skrajno zaveda svojega trpečega  C
Potemtakem bi lahko dejali, da bolezen prisili      subjekt      k prepoznanju svojega obstoja, in to ne samo  C
mazohistična strategija vzpostavila kot dejavni      subjekt      in obenem objekt, ki sprejema nasilje; subjektiviteto  C
mazohizem je mogoče razumeti kot način, kako moški      subjekt      začasno spodbije željo po očetu in subvertira  C
Telo / jaz je himensko, reverzibilno, obenem      subjekt      in objekt. SKLEP: TEHNOFENOMENOLOGIJA   C
si prikličemo v spomin Flanagana kot "živi"      subjekt.      (707) Subjekt je vedno v odnosu s percepcijo  C
v spomin Flanagana kot "živi" subjekt. (707)      Subjekt      je vedno v odnosu s percepcijo / spomini drugih  C
reverzibilnost; umetnikovo telo / jaz so uporabljale kot      subjekt      in objekt hkrati, kot pomnoženo, partikularno  C
našega bitja: ta 'medij' , v katerega globinah      subjekt      in objekt (...) zrcalita (...) drug drugega  C
Ženski sem hotela podeliti glas, jo zastopati kot      subjekt      pogleda.(...) Interim ne ponuja enega telesa  C
ona predlagala formulacijo telesa, ki postane      subjekt.      (95) Jacques Derrida, "That Dangerous Supplement  C
nakazala, razlaga, po kateri body art poenoti      subjekt,      nas pripelje bliže k tistemu, kar je Vivian  C
podeli seksualno vrednost ali pomen in ki za vsak      subjekt      začrta rabo njegovega objektivnega telesa"   C
za problematično trditev), da razsrediščeni      subjekt      postane takšen v postmoderni dobi (namesto da  C
prinesti trenuten privilegij - biti dejaven      subjekt      v kulturi, ki jim nikoli ni ponudila dostopa  C
fenomeni. Po mojem razumevanju narcizem projicira      subjekt      tako navzven kot navznoter. (147) Gilles Deleuze  C
Na primer, to, kar Barthes imenuje "poetični      subjekt"      oblačenja, je mogoče brati kot "tipkovnico znakov  C
zgodovinar - tako sočasno kot tudi pozneje itn.) kot      subjekt,      iz obdobja v obdobje premešča.Še več, trdim  C
" (...) "Če je falos označevalec, potem ima      subjekt      do njega dostop na mestu Drugega.Toda ker je  C
kot zakrit in kot razlog želje Drugega, mora      subjekt      prepoznati to željo Drugega kot tako, se pravi  C
kot tako, se pravi drugega, kolikor je tudi ta      subjekt,      razcepljen z označevalno Spaltung" (str. 79  C
kapitalizem", kot konstitutivne za premeščeni (moški)      subjekt,      ki tako postane kontingenten do svojih drugih  C
drugih. Z Riesmanovega zornega kota je premeščeni      subjekt      opredeljen negativno, kot usmerjen navzven ali  C
rabo lastnega telesa raziskovali normativni      subjekt;      tozadevna zgleda sta filmar Marlon Riggs in  C
travmatski razcep med jazom in drugim, ki vzpostavi "     subjekt"      kot takšen.O'Dellova mazohistično fiksacijo  C
pojma moškosti; jasno daje vedeti, da se vsak      subjekt      lahko "maskulinizira", če je z drugim v razmerju  C
literarizira in metaforizira figurativni razcep", ki ga      subjekt      doživlja v lakanovskem zrcalnem stadiju, "globoko  C
mazohistove želje, da bi obstajal kot čisti      subjekt      (s Freudovimi besedami, kot v celoti ženski  C
analitika, ki ga transfer analizanta naredi za "     subjekt,      za katerega se predpostavlja, da ve"; glej   C
kar sem opredelila kot mitični kartezijanski      subjekt      (nemožnost, ki je kljub temu opažena in ki tako  C
elešajoče misli. (617) Ker je ta pogosta oznaka za      subjekt,      ki doživlja umetniško delo, povsem neustrezna  C
pravi, da pri tej "reverzibilni logiki (...)      subjekt      in objekt nista jasno ločena, človek ni toliko  C
etiko identitete", ki postavi na video posneti      subjekt      v razmerje "lateralne identifikacije" z gledalcem  C
telesnim videzom in "osebnostjo", kot jo doživljajo      subjekt      in njegovi drugi. Celo odstranljiv obraz je  C
fotografska / videotehnologija in kartezijanski      subjekt      ; smrt ; telo / jaz op. 654 aids op. 683   C
Dean, James op. 253, op. 295, razsrediščeni      subjekt      op. 134 De Antonio, Emile film   C
moderna umetnost; poststrukturalistični op. 507;      subjekt      feministični body art / umetnice op. 11; interpreta  C
fotografski slog; jaz / drugi; kartezijanski      subjekt;      narcizem; o moškosti retorika poze; seksualna  C
pollockovski performativ op. 259 kartezijanski      subjekt      op. 540, op. 599 kastracija op. 371   C
354, op. 356, op. 365, op. 540; kartezijanski      subjekt;      narcizem op. 150; odtujitev op. 372; o falosu  C
Theater op. 148, op. 480 Lorde, Audre normativni      subjekt;      o mitični normi; o subjektiviteti Lovelace,  C
Merleau-Ponty fenomenologija hiazem; kartezijanski      subjekt;      meso in o gibanju o intersubjektivnosti; o narcizmu  C
143; moškost op. 309; subjektiviteta moški      subjekt;      razsrediščeni / usmerjen k drugemu; moškost  C
(Arnold) op. 395 Narcis op. 534; mit moški      subjekt;      moškost op. 533; podoba narcizem body art op  C
in feministični fenomenološki temelji op. 29;      subjekt;      utelešeni subjekt Poteze čopiča (Wilke)   C
fenomenološki temelji op. 29; subjekt; utelešeni      subjekt      Poteze čopiča (Wilke)   C
Streljaj (Burden)      subjekt      utelešenje op. 631; neprepoznavanje op. 152  C
postmoderna op. 3; razsrediščena; utelešena ženska      subjekt      / objekt, prepletanje Suderburg, Erika op. 583  C
body art umetnice; filmski ustvarjalec; kot      subjekt      / objekt; med boleznijo moško objektivizacija  C
alizacija; tehnologija in zastiranja; žensko telo /      subjekt      telo / objekt; razdrobljenost Terry, Randall  C
ženski akt modernizem ženski      subjekt      op. 494; eksistencialistična etika; utelešenje  C
dosežejo prav nasprotno. S tem ko sanirajo      subjekt,      nam onemogočijo spoznati stvarnost.Izgubimo  C
umetniške zvrsti, ki telo dela sočasno za objekt in      subjekt      umetniškega dela, za nosilca podobe in podobo  C
razlik poteka skozi jezik), imaginarno (kjer se      subjekt      skuša poenotiti s svetom, ki mu predhodi, in  C
je dosegel tako, da je gibanje obravnaval kot      subjekt.     S tem ko je znotraj gledališča luči, zvoka in  C
materialnem prostoru na način, ki označuje telo kot      subjekt.     Medtem ko te tehnike telesa ne osvobodijo vselej  C
praksi nasprotovanja, ki bo podelila telesu      subjekt,      katerega delovanje opredeljuje preobrat.Ples  C
premikanje v simbolno in ven iz njega osvobodi      subjekt      nenehnih zahtev seksualnosti.Subjekt je vnovič  C
osvobodi subjekt nenehnih zahtev seksualnosti.      Subjekt      je vnovič vpleten v svet, ki je bolj zapleten  C
Znova najti objekt v resnici pomeni znova najti      subjekt:      pomeni znova najti samega sebe v trenutku snovnega  C
radikalnem začetku, temveč jih mora znanstveni      subjekt      šele osvojiti v zmagovanju nad brezumnostjo  C
je na svoj način prednosten: vsebuje namreč      subjekt      celotne kompozicije; tako je kot živa nit sredi  C
katerega glavna vloga in pomen je v tem, da prinaša      subjekt      kompozicije.Subjekt, katerega pojmovanje bi  C
pomen je v tem, da prinaša subjekt kompozicije.      Subjekt,      katerega pojmovanje bi Descartes lahko prevzel  C
okviru razprave o tenorju. Pri Zarlinu je      subjekt      kompozicije tista osnova, katere dokončna kompozicijska  C
dovršeni del. Pri dejanskem komponiranju je      subjekt      potemtakem tisto, kar skladatelj najprej določi  C
privede do dokončnega glasbenega dela. Kot tak je      subjekt      kompozicije ali njenega odseka nekaj, kar bi  C
najbrž isto kot Zarlino, čeprav pri Zarlinu      subjekt      kompozicije ni omejen na tenor; da ga je Descartes  C
protipostopih potekajoči sopran; tenor vsebuje      subjekt,      alt pa z ustreznimi postopi skrbi za raznolikost  C
očitno vedno enako vtiskujejo v zaznavajoči      subjekt;      med objektom in zaznavo, med fizis in aisthesis  C
formalno registrirana kot samostojen pravni      subjekt.     Ima pet duhovnikov.   D
stališča dvajsetega stoletja. To je človek kot      subjekt,      kar z drugimi besedami lahko imenujemo tudi  D
notranjem demokratičnem procesu kot enakopraven      subjekt      civilne družbe, torej kot enakopravna skupnost  D
po svetu. Banka ima kot samostojni poslovni      subjekt      pri politiki sponzorstva vso pravico ravnati  D
ali odvzema lastninske pravice, je gospodarski      subjekt      upravičen do odškodnine oziroma nadomestila  D
davčne uprave: Ali je možno, da vsak gospodarski      subjekt      v RS sklene z vami pogodbo, da mu izterjujete  D
Dolenc in odprl vprašanje, kako zarodek kot      subjekt      nastopa v pravu različnih držav.Da je zarodek  D
zarodek v redkih primerih tudi v našem pravu      subjekt,      je govorila dr. Vesna Erjavec in navedla primer  D
vsesplošno blokado, v kateri se je znašel sodobni      subjekt.      Dramatik Rudi Šeligo je na četrtkovi predstavitvi  D
ker je bil plačnik teh sredstev tuji pravni      subjekt,     « je odgovoril Janša.Veliko transakcij (tudi  D
razmišljal o tem, da se je (zahodni) človek kot      subjekt      obvladovanja sveta znašel na kritični točki  D
kot samostojni programski in organizacijski      subjekt,      z avtonomno ekipo - torej programskim direktorjem  D
zbirke Govori ženska naslovu navkljub pesniški      subjekt      ostaja predvsem demonični mačist. Govori ženska  D
nostalgičen, globoko melanholičen. Lirski      subjekt      je v samoobčutenju ranljivejši, v mišljenjski  D
pripisujemo namreč prav tiste lastnosti, s katerimi si      subjekt      želi izpopolniti svojo podobo.In to v primeru  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA