nova beseda iz Slovenije
za imanentnega in pomehkuženega. Narcistični | subjekt | poznega kapitalizma zahteva takojšnjo zadovoljitev | C |
ponavljanjem narcističnega razmerja, prek katerega se | subjekt, | kot se psihoanalitično izrazi Lasch, projicira | C |
narcistični imaginarij, s katerim se vzpostavi | subjekt, | je, protislovno, v razmerju do drugih prek fiksacije | C |
protislovno, v razmerju do drugih prek fiksacije nase, | subjekt | obrne od znotraj navzven (prek razmerja reverzibilnosti | C |
pravi, da nenehno ponavljanje norm, ki prisili | subjekt, | da prek specifičnih identifikacij vztraja v | C |
derivativni vidik performativnosti: nakaže dejstvo, da | subjekt | v svoji intencionalnosti nikoli ni povsem koherenten | C |
zgodovinsko in družbeno specifično: čeprav je | subjekt | ustvarjanja umeščen v razmerja produkcije, ki | C |
načine vplivajo na njene / njegove izdelke, vsak | subjekt | gledanja razlaga body art delo na način, ki | C |
Goodnough, Rosenberg in drugi, je proizvedel | subjekt, | ki je potencialno razpršen, premeščen in odprt | C |
odzvanja Merleau-Pontyjevo opažanje, da sta | subjekt | in objekt prepletena v reverzibilnosti zaznavanja | C |
zaznavanja in izraza, v hiazmu. Po Merleau-Pontyju | subjekt | vključuje drugega in "potrdi svojo moč tudi | C |
vključuje drugega in "potrdi svojo moč tudi kot | subjekt" | (169). Pollockova "avtorska funkcija" - ne Pollock | C |
ali kontingentnosti subjekta (na tem mestu je | subjekt | tako umetnik kot interpret) na osnovi partikularnosti | C |
opisujejo učenjaki, ampak telo, kakršno doživlja | subjekt. | Simone de Beauvoir(172) | C |
prevzema svoj pomen (v "bivanju" in kot "ga živi | subjekt" | ter v izmenjavi z drugimi) ter postane "subjekt | C |
subjekt" ter v izmenjavi z drugimi) ter postane " | subjekt" | pomena (postane telo / jaz).Tako kot nakažejo | C |
magnetizem. (188) Poleg tega Namuth "zalezuje" svoj | subjekt, | ki je v primežu impulza in ga "ženejo notranje | C |
božanskim navdihom (in tudi posameznik nasploh, kot | subjekt | svobodne volje, v kartezijanskem smislu osrediščen | C |
psiholoških vzgibov, ki spodbudijo umetniški | subjekt. | Nasilje in spontanost Pollockove "sledi" po tej | C |
Toda postmoderni performativni umetniški | subjekt | je artikuliran kot uprizoritelj subjektivitete | C |
raso in razred. (197) Postmoderni umetniški | subjekt | uprizarja in poglablja vrzel med videzom in | C |
torej zaznamuje nekakšno pretiravanje: umetniški | subjekt | se ne predstavlja s fotografijo kot zaupanja | C |
zavračanja, da bi bil kakorkoli opredeljiv umetniški | subjekt, | ki bi bil na kakršenkoli koherenten način v | C |
hkrati destabilizira modernistični umetniški | subjekt, | ki je, protislovno, uprizorjen (tj. v procesu | C |
individualne svobode, po katerem je (implicitno moški) | subjekt | "obsojen" na svobodo: v svet je pognan z odgovornim | C |
trditev udejanji prav proces, s katerim moški | subjekt | poskuša transcendirati drugačnost (poskus, da | C |
imanenci). Ta proces je protisloven v tem, da moški | subjekt | prav s to izreko o večvrednosti, transcendenci | C |
zahodne logike subjektivitete, po kateri se | subjekt | (po definiciji moški) projicira v identifikacijo | C |
performativno in diskurzivno opredeljen umetniški | subjekt | (ali avtorska funkcija) je Pollock torej mnogovrsten | C |
predstavljal Pollock. POLLOCKOVSKI PERFORMATIVNI | SUBJEKT | NA MEDNARODNEM PRIZORIŠČU: KLEIN, MATHIEU, GUTAI | C |
slikanjem) kot kritiško zastrt snoven, utelešen | subjekt | ustvarjanja (in objekt našega pogleda), vse | C |
izvirnosti"(306) in pomaga artikulirati postmoderni | subjekt, | ki je v celoti partikulariziran, in ne normativen | C |
VITO ACCONCI IN "KOHERENTNI" MOŠKI UMETNIŠKI | SUBJEKT | Zgodovinsko gledano sta bila konec 60. in začetek | C |
preoblikovanju identitetne politike (načinov, na katere | subjekt | dobi pomen v družbi) in parametrov subjektivitete | C |
jaz) za umetnika vsak od njiju se dogaja kot | subjekt, | medtem ko sočasno avtorizirata drugega kot subjekt | C |
medtem ko sočasno avtorizirata drugega kot | subjekt. | Acconcijev projekt z očitnim uprizarjanjem interpre | C |
poglavja), ki ga še naprej opredeljuje za izvorni | subjekt | del?Trdim, da je mogoče prav z uprizarjanjem | C |
deluje kot telo-kamera-oko (konvencionalni | subjekt | ustvarjanja) in tudi kot telo-projektor-popek | C |
ali, še radikalnejše razumljeni, dvospolni) | subjekt, | pač pa z moškostjo.Vseeno je ironično, da prav | C |
objekt v naravni velikosti obravnava kot telo / | subjekt) | uniči utvaro o mojstrstvu, ki jo Fried želi | C |
zagotovili koherenco, ter enačijo moški umetniški | subjekt | z vztrajnim narcizmom, ki ga je Freud povezoval | C |
in želja, da bi bil objekt želje), vrne moški | subjekt, | pa naj je v svojih akcijah še tako "mačističen | C |
sledili skozi dinamiko samega mazohizma, kjer je " | subjekt" | mazohizma objekt nasilnih dejanj drugega.Takšen | C |
anatomske moškosti (penisa), da bi si lahko kot | subjekt | zagotovil koherenco in avtoriteto (dostop do | C |
izvirna razdrobljena podoba telesa, ki žene | subjekt | v "past prostorske identifikacije", ki mu podeli | C |
telo pa je omejeno na pasivni imago (ženski | subjekt | je deležen spodbujanja, naj "jemlje (...) svoje | C |
dvojno: hkrati "zame" in "za druge", obenem | subjekt | in objekt. Po Merleau-Pontyju gibanje telesa | C |
fenomenološki model, v katerem se utelešeni | subjekt | prikazuje v svetu, da bi utemeljil svoj obstoj | C |
da dobesedno pade) in za to, kako človeški | subjekt, | kadar je izpostavljen javnemu očesu (kot je | C |
, kot je opisana tukaj). (398) Mazohistični | subjekt | fantazira o tem, da je pretepen ali mučen, da | C |
mogočno ambivalenco moškega mazohizma, ki moški | subjekt | obrne proti imanenci (njegovi zemeljski, na | C |
(in to je paradigmatično za moški umetniški | subjekt) | dokaže, da je "jaz" (subjekt, ki v razmerju | C |
moški umetniški subjekt) dokaže, da je "jaz" ( | subjekt, | ki v razmerju do drugega deluje, vzpostavlja | C |
kot ejakulatoren, in vendar viktimiziran, kot | subjekt, | ki usmerja akcijo, in kot objekt, ki sprejema | C |
kategorij gledalec / gledano, moški / ženska, | subjekt | / objekt.Acconcijev "umetnik junak" je hiazmično | C |
v skladu s tem tudi jedrne družine, ki jo ta | subjekt | ohranja, ona pa ohranja njega.Čeprav Acconcijevo | C |
hlepi po tem, da bi postal božansko navdahnjeni | subjekt, | "subjekt, za katerega se predpostavlja, da ve | C |
da bi postal božansko navdahnjeni subjekt, " | subjekt, | za katerega se predpostavlja, da ve". (449) | C |
svoji podobi kot drugega (kot jo doživlja moški | subjekt) | .O heteropatski identifikaciji bi lahko dejali | C |
da s tem nikakor ne želi reči, da katerikoli | subjekt, | najsi je moški ali ženski, lahko doseže transcendenco | C |
deli, da bi se tako predstavila kot njihov " | subjekt" | in obenem parodičen posnetek ženske kot konvencionalnega | C |
trenutkih objektizacije). (477) Kajti telo / | subjekt | je v fenomenološkem smislu vselej hkrati slika | C |
fenomenološkem smislu vselej hkrati slika in misleči | subjekt: | "Subjekt pozira kot objekt, da bi postal subjekt | C |
smislu vselej hkrati slika in misleči subjekt: " | Subjekt | pozira kot objekt, da bi postal subjekt."(478 | C |
subjekt: "Subjekt pozira kot objekt, da bi postal | subjekt. | "(478) Ali z besedami body art umetnice Eleanor | C |
potencialno "transcendenten") ženski umetniški | subjekt. | Korraine O'Grady je opisala to delo kot "performans | C |
uravnavati umetnostni objekt tako, da se "koherentni | subjekt | gledanja" lahko poskusi vzpostaviti v razmerju | C |
vselej negotovem podjetju, da bi koherentni | subjekt | gledanja del vzpostavil avtoriteto s tem, da | C |
vzpostavi pogled subjekta (drugi je sočasno gibalo; | subjekt | je vselej že objektiziran).Nič se ne more ponuditi | C |
sredstvo, s katerim telo postane vidno (kot | subjekt) | v svetu. (506) FEMINISTIČNI NARCIZEM: RADIKALIZIRA | C |
družbeni ravni (zlasti kadar ga izvaja umetniški | subjekt, | ki ni očitno normativen), ter izpostavlja klasično | C |
telesu. (526) Wilkejeva je potemtakem "jaz", | subjekt | / izdelovalka podob, a tudi "objekt" pogleda | C |
Narcis udejanji prav dilemo, ki muči moški | subjekt | v patriarhatu; globoko motivirajočo željo, da | C |
odtujeno (netranscendentno) telesnost: narcistični | subjekt | se vselej preveč ukvarja s svojo zunanjo podobo | C |
nevaren za patriarhat, ker obide želeči moški | subjekt | (ker ljubi sebe, od njega ne potrebuje potrditve | C |
norma" ženskosti (ki vzpostavi ženski telesni | subjekt) | je dosežena s subjektovo (običajno gre za ženski | C |
dosežena s subjektovo (običajno gre za ženski | subjekt) | identifikacijo s konvencionalnimi, patriarhalnimi | C |
subjektom interpretacije. (543) Ker je ženski | subjekt, | njen narcizem toliko bolj ogroža norme zahodne | C |
obenem v celoti izključi heteroseksualni moški | subjekt. | Wilkejeva z neštetimi, pogosto protislovnimi | C |
artikulirali prej aktiven kot reaktiven feministični | subjekt. | Takšen strateški feministični narcizem kot del | C |
s tem, da jo vzpostavi kot poželenja vreden | subjekt | ustvarjanja in želje.Ne morem se osvoboditi | C |
da je prav telo-kot-podoba - in ne utelešeni | subjekt | - tisto, ki ima v naši kulturi najbolj fluidno | C |
postmodernizma, ki je ni mogel prenesti žive - umetniški | subjekt, | ki ni hotel ublažiti družbenih ter psiholoških | C |
procesov in učinkov svoje ženskosti, umetniški | subjekt, | ki je raje na moč vztrajno ponavljal normativno | C |
njem [pogledu] ne občuti presenečenja ta ničeči | subjekt | (...) pač pa subjekt, ki ga nosi neka funkcija | C |
presenečenja ta ničeči subjekt (...) pač pa | subjekt, | ki ga nosi neka funkcija želje"(569).Subjekt | C |
subjekt, ki ga nosi neka funkcija želje"(569). | Subjekt | gledanja se sooči z "očesom" / "jazom" ženskega | C |
razkrila minljivost in pogojnost lepote; uprizarja | subjekt, | ki je komajda tako nekritično investiran v njeno | C |
objekti njihove želje. Toda jaz sem postala | subjekt | in objekt, nasprotovala sem tej manipulaciji | C |
od fizičnega telesa; to počne tako, da sili | subjekt | k pozunanjenju bolečine kot drugega, obenem | C |
teoretske kritike kartezijanstva na novo pretehtale | subjekt | in ga opredelile kot hkrati razsrediščenega | C |
podložen zahodni patriarhat, ter modernistični | subjekt | ("jaz" kartezijanskega cogito ergo sum) tako | C |
razpršen, večkratno identificiran postmoderni | subjekt. | Doživljanje in razumevanje subjektivitete sta | C |
univerzalen, čeprav je že dolgo impliciral normativni | subjekt, | ki je, kot pravi Audre Lorde, "bel, vitek, moški | C |
usmerjene prakse 90. let udejanjajo razpršeni | subjekt | sodobne dobe.Tehnologizirana telesa, ki jih | C |
uprizarja - in ne "reprezentira" ali "predstavlja" - | subjekt | prvotnega prebivalca Amerike.Artefakti - bergle | C |
nezakriti). V nasprotju s Hillom, ki utelešeni | subjekt | drobi in ga tehnologizira, vendar se ne loti | C |
. Lunovo delo artikulira partikularizirani | subjekt | skozi tehnologijo ter pri tem pokaže, da razpršeni | C |
tehnologijo ter pri tem pokaže, da razpršeni | subjekt | ni samo učinek političnih sprememb (izzivov | C |
na ta svet, njeno mesto v tem svetu. (...) | Subjekt | ni več umeščen na točko v absolutnem času / | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |