ob (701-800)

smelih mladostnih načrtov in sanj... Silno valovje      ob      vznožju planine kot hudournik v dolino privre  A
moj virček, izviral zaman! Srečna bom, ako      ob      pesmih se mojih enkrat razjasni obraz razoran  A
razoran... . /\ .. stran 59 . \/ V strmem gorovju      ob      slapu samujem; tiho kraj mene studenček šumlja  A
sonce, ki se v dnu leskeče. Ah, kolikokrat      ob      viru sem hodila nikdar ni mar njegov mi bil  A
midva daleč sva tako in blizu, kakor še nikoli...      Ob      meni si - tvoj čutim dih in mislim tvojim prisluškujem  A
grobove, tja, kjer bi spala jaz v globoki jami.      Ob      rosnih jutrih bi cvetovi nežni opojno zadehteli  A
One Man Guy I.      Ob      pol treh zjutraj mi po glavi gre Menina. Že  A
Zdaj ne bi znal več uživati, priznam. Sedeti      ob      robu gozda in molčati. Življenje je povleklo  A
šele potem izgubljene... . /\ .. stran 18 . \/      Ob      zapuščenem podeželskem grobu Nesrečneža so  A
vedeti. Vsak dan pred smrtjo imamo tremo,      ob      misli nanjo nas mrazi. Oklepamo se tega »biti  A
čudovit, malce škrlatno-rdéč, ko ga zahod namála      ob      pristan. Trajekt za Stéphanie bo vsak čas tu  A
mrak in, ker bo veter dober, slišal vlak, ki      ob      tej uri vozi nočne ptiče. Mar kdo od njih posluša  A
sedet in zdaj sem pol bedaka, pol teleta, in      ob      rdeči z glavo ne zavijem razveselim se: fajn  A
šepeta, kaj vse je videlo in koga vse pozna (     ob      bregu sfiženemu jutro se priklanja) vse to mi  A
klesti jih, a jih še ni oklestil. In kocke,      ob      katerih se spotikaš, ker, zvite, zlonamerno  A
štrlijo, se kljub vsemú pohoditi pustijo, čeprav      ob      vsakem koraku znova cvikaš, ali ga zmogel boš  A
živčen skoraj cepeta. Nato ogorek jezno vrže      ob      tlak. In zraven njega dama srednjih let, obrobljena  A
Z njo se pobliže nisva še spoznala. A vse      ob      svojem času.Ugasnem luč.   A
bom že izmazal! Sploh pa, kaj se razburjam      ob      tej uri! Jutri bo treba v akcijo!   A
sopeč sem in sesut; tu pa imam, če grem ves čas      ob      Dravi, do faksa peš kakih petnajst minut. V  A
Maxiju, večerje v Dairy Queenu, ko sem, obupan,      ob      večerih s šihta sesedel se pred pico, z glavo  A
sanje in se oddahnem, ko sem končno tam. Nekje      ob      dveh zbudi me vzdihovanje. Gospa ni sama.  A
in spočito in oče ves v elanu in zagnan, da      ob      pravem času bi zapelo cin tisto, kar zdaj je  A
pomahal ni z roko mi ni vrníla, kar sem izgubil,      ob      njej mi ni bilo nič manj hudo; kljub tému, da  A
nanj na estetski, etični in razpoznavni ravni.      Ob      tem se bralec poizkuša s tekstom tudi identificirati  A
takšni poeziji, ki išče pot k vzvišenemu jeziku,      ob      tem pa ostaja na nivo ju, ki je dostopen bralcu  A
očeta. Ironično pa recimo v pesmi z naslovom      Ob      zapuščenem podeželskem grobu, ko piše o »totengrobarju  A
omogoča razpoznavnost njenega perfekcionizma.      Ob      tem nikakor ne smemo pozabiti na določeno časovno  A
prišel popotnik in vprašal malčka, ki se je igral      ob      poti: Mali, kako daleč je še do Celja, on pa  A
sploh nism biu Splavar; nism biu nič. Iz babam      ob      vinu dneve sm zabiju, butast hudič. Sm jenkrat  A
hudič. Sm jenkrat v jenem pajzlu jz osvaju      ob      flaši vina žjeno tega prekletga kiparja Borisa  A
stara plesalka, ki vriska in drzno bije s petami      ob      tla drugim v zabavo; njej je že davno potekel  A
v moje naročje. Vse noči rastejo moje moči      ob      njenem drhtenju in božanju njenih dolgih res  A
krompir, upognjeni hrbti in hrapava skorja dlani      ob      hrapavi skorji kruha! Še so njivice, a ne kot  A
naš svet.) Našla sem mizo in kruh na njej,      ob      stolu sem si koleno razbila. Zdaj to ni več  A
tesno kraj mene, da bom začutila tvoje telo      ob      svojem telesu samota je težka kot glad. Ovila  A
boji tako pravijo vsi, ki me poznajo. Toda      ob      večerih zapahnem okna in vrata, se zvijem v  A
55 . \/ Sivo in rjavo Jesen raztovarja      ob      hribih sive oblake in prvi list se je poslovil  A
že šlo, no, bo že šlo!« In človek si oddahne      ob      prividu iz minulih dni. Na posteljo omahne in  A
divjad. - - - Dolg, pretrgan in bled kot dim      ob      jasnih dnevih se je skrotovičil za mizo. Predse  A
je bleda, udrtih oči, se sunkovito ustavila      ob      mizi in si željno pritisnila kepo snega na upadlo  A
ponudil. . /\ .. stran 76 . \/ Za Ljubljanico      Ob      cesti so železni zmaji postavljeni, da dva in  A
drhtečo roko skrbno z rame briše mu nevidni prah      ob      želji vsaki. Neprestano starčevsko brbljavo  A
postaji obstali smo ne vem ne kje, ne zakaj.      Ob      progi rumeni dren cveti in žal mi je, da ne  A
pripodé. »Kedó ste, obrazi pregrozni, plašeči      ob      uri me pozni? Kaj hoče ta nočni sprevod, neznancev  A
studni obraz, da mozeg preleta mu mraz. In vedno      ob      uri že pozni duhovi se vračajo grozni, pošastni  A
mórje strmim: pod mano srdito valovje rohni      ob      kamnito bregovje; do néba praši se megleni dim  A
kljubujem, ostanem! Ko v steno valovje, usode vihar      ob      mé se zaganja; a duh se ponosni ne uklanja:  A
in resnice! To prst pa prsti izroče in svet      ob      noč pozabi kraj, krijoč ostanke te. In ni mi  A
gorí, stotisoč čutil v tem svetišču plamti,      ob      luči so večni prižgana, ni nična svetloba jim  A
utrujeni potnik in revež nikdar zastonj ni potrkal      ob      duri. Premnogi, ki dušo obup jim je trl, tu  A
gredoče mimo tod. Koj bomo pa oblak strašán      ob      uri hudi mi; sovražni roj bo pač končan, ž njim  A
zvečer so še stale na gori, kdo ve, če pa bodo      ob      zori? Tesarji trije še pred dnem napravljajo  A
dan je napočil, tesar se je ‒ tretji poročil.      Ob      letu spet pojde v goró, a tesal ‒ zibélko tam  A
118 . / ko sonce se niža, ko bliža se mrak.      Ob      skalnati steni sedaj se ustavi, ozira se temno  A
grmi srdito in bridko junak govori: »Star ribič      ob      morju je biser imel, še v kroni kraljevi enak  A
sodnik sedi, na mizi usodnih pisem snopiči,      ob      strani birič in on stoji, ki hujši je nego biriči  A
sodnijska tam zunaj sedi, prodaja se hiša ponosna      ob      cesti, popotnik okoli vrže oči, in hkrati je  A
čelo opleta. . / . / stran 130 . / SELITEV      Ob      postelji smrtni trpina ponoči sem stražnik bil  A
zbiranje 108 Naša dela 109 Naše gore 110 Naprej 111      Ob      povratku 112 Pobratimija 113 Pred odhodom 114  A
prijazno zlato. Vetrc pihljaje jezero maje, rahlo      ob      bregu šepeta; v jezeru čeda zvezdic se gleda  A
tebi hrastov brod vozil je slovanski rod. Ko      ob      tebi mesta bela naših dedov so cvetela, in ko  A
si djalo, al si ladje pokopalo, jih razbilo      ob      pečí, da jih videti več ni? Ni jih mórje potopilo  A
videti več ni? Ni jih mórje potopilo, ni jih      ob      peči razbilo; da jih videti ni več, téga kriv  A
hajd′mo zanje v boj! . / . / stran 112 . /      Ob      povratku Kadar zopet dom obiščem, moram priti  A
Gorenjke, ki vršite sramežljivo mimo fantov, ki      ob      kraju so postali in z veseljem gledajo za vami  A
duhovi Pri gradu tik morja pa stražnik stoji,      ob      glavi razljúčena burja mu vije, šumenje valov  A
burja mu vije, šumenje valov na ušesa mu bije,      ob      skali na bregu se voda pení. Al strah, al te  A
gnezdo, v njem črna roža sveta. Razcveti se      ob      enakonočju, v roki rablja bogov. Enorogih vladarjev  A
roki rablja bogov. Enorogih vladarjev ptic in      ob      plamenu gorja. Karminasto se kvartetu zvezd  A
gorja. Karminasto se kvartetu zvezd odpre,      ob      uri strahov. Izvir podzemnih rek napaja ta kraljevsk  A
njenega rojstva čudežnega. Edinorojeni sme      ob      njej glasno peti, vidim njen razcvet. Drugi  A
preletavati cvet; ni v času strahov. Razcveti se      ob      enakonočju, v roki rablja bogov. II.   A
II. Razcveti se      ob      enakonočju, v roki rablja bogov. Mavrični se  A
Objemu bom morja. Enorogih vladarjev ptic in      ob      plamenu gorja. III.   A
III. Enorogih vladarjev ptic in      ob      plamenu gorja. Arkade so okrašene, s cvetjem  A
grobov. Karminasto se kvartetu zvezd odpre,      ob      uri strahov. IV.   A
IV. Karminasto se kvartetu zvezd odpre,      ob      uri strahov. Valovi pljusknejo na prvo stopnico  A
Obeta se mi njen lesket. Edinorojeni sme      ob      njej glasno peti, vidim njen razcvet. VII.  A
VII. Edinorojeni sme      ob      njej glasno peti, vidim njen razcvet. Častilci  A
Vse je zaman, čas in večnost nimata obraza.      Ob      črni ptici nimam obraza.Bližam se stopnici poraza  A
Ukazal je vladar neba ubiti roparja.      Ob      uri molka govori: igra nebes se je pričela,  A
razjedla stene svetišča, kot je bazaltni plaz.      Ob      plesu devic, kadila in svetih ptic. Olepšan  A
Igra je izgubljena.      Ob      prvi luni sva bila doma. Tisočletja so izsušila  A
domišljije, ki ne zna hoditi po nevidni brvi      ob      polni luni ‒ predvsem pa to ni venec za tiste  A
žalostno. . / . / stran 16 . / Ranocelnikom      Ob      večerni uri nas poboža mrak. (Napolnjeni ribji  A
19 . / Integrali Rotacijski večer. Drevje      ob      zeleni vodi. Rotacija duha.   A
crk, crk, crk crkni Človek Človek Človek.      Ob      8. uri je predavanje o človečanskih idealih  A
razumeš tudi brez fizike. Obešenci nihajo      ob      brzojavnih drogovih. Vstopnina: en dinar.   A
do vratu na dežju stojim, ko da nisem jaz.      Ob      oknu strmim: diluvij.Deževje.   A
Edison. Čujem sinje morje, ki bije enakomerno      ob      mojo lobanjo. Potuhnjeni tipi Potuhnjeni tipi  A
/ stran 58 . / V žalostni krčmi Popoldne,      ob      pivu, ob dimu. On spi. On. Mi.   A
58 . / V žalostni krčmi Popoldne, ob pivu,      ob      dimu. On spi. On. Mi.   A
glas. . / . / stran 64 . / Dolgolasi romantik      Ob      žalostnem oknu. Vsako slovo je le enkrat.   A
Prihaja s teboj, dolgolasi romantik? Topoli      ob      jesenskih cestah. Kje so poetje, da ne vidijo  A
Romantika.      Ob      žalostnem oknu. Nad nageljni sloni.   A
Depresija Kriza vrhu kriz. Kristusa bičajo      ob      sivem kamnu. Nekdo proglaša živo obliko.   A
Od upov zlatih bleščijo stolpovi.      Ob      njenih vratih velike Sanje kakor ognjenega morja  A
Svetli akordi klavirja. Mesečina na tihem jezeru      ob      zeleni polnoči. Tiho je vse.  A
človek in naročil še četrt vina. Ali ni umrlo      ob      4 popoldne umetniško srce? Votlo zvonijo zvonovi  A