nova beseda iz Slovenije
cestninskih postajah, kar bo povečalo pretočnost | avtocest | in zmanjšalo zastoje na cestninskih postajah | G |
za pokrivanje predvidene gradnje, vzdrževanja | avtocest | in odplačevanja obveznosti kreditov iz tega | G |
dalj časa omogoča brezplačno vožnjo po delu | avtocest, | nekateri pa morajo za enako razdaljo plačati | G |
gotovo ugodnejši, kot za občasne uporabnike | avtocest. | Vsekakor zaradi prednosti, ki jih prinaša novi | G |
okoljske probleme, niso samo prestavljeni z | avtocest | na neke vzporedne ceste, na uvoze in na izvoze | G |
in bi bili tudi manjši prispevki za uporabo | avtocest | in tudi ostale koristi bi bile manjše.Največja | G |
Glede na to, da se uvaja zaračunavanje uporabe | avtocest | na časovno obdobje pol leta oziroma eno leto | G |
izbiro dveh možnih časovnih plačil za uporabo | avtocest | za osebna vozila, nima smisla spreminjati stvari | G |
zaračunavanjem cestnine so se tisti pogostejši uporabniki | avtocest, | da so zmanjšali svoje stroške, izogibali avtocestam | G |
Sedaj z ugodno ceno za osebna vozila za uporabo | avtocest | je ta privlačnost in dejanska uporaba avtocest | G |
avtocest je ta privlačnost in dejanska uporaba | avtocest | pravzaprav skoraj neproblematična.Jaz sem prepričan | G |
lastnikov osebnih vozil odločila za uporabo teh | avtocest. | Tudi motorna kolesa, ki sedaj plačujejo polovico | G |
uspeli zbrati dovolj denarja za financiranje | avtocest. | Glede na to, da Slovenijo samo v turistični sezoni | G |
oziroma voznice, ki prihajajo z območij, kjer | avtocest | nimajo, kjer imajo pravzaprav zelo dotrajane | G |
zato, da bodo plačevali dolgove za izgradnjo | avtocest | tisti, ki jih ne uporabljajo.Če pa jih uporabljajo | G |
ki se dnevno vozijo na delo z območij, kjer | avtocest | ni, in ker bodo samo prečkali, uporabili obroč | G |
predvsem tistih uporabnikov cestnega omrežja, ki | avtocest | resnično ne uporabljajo.Hkrati pa se nam pri | G |
samo povem, da je nacionalni program izgradnje | avtocest | predvidel, da zagotovimo 1,98 milijarde evrov | G |
ponavljam, tudi tistim prebivalcem, ki nimajo | avtocest, | da se pripeljejo brez nakupa vinjete do bolnišnice | G |
državnih cest, kot tudi cestnine za uporabo | avtocest | in cestninjenjih cest, mislim, da ni pravična | G |
verjetno pozna, da imamo kar nekaj tako imenovanih | avtocest, | ki so hitre ceste.Tisti, ki se pelje od Vipave | G |
cestninah za osebna vozila na časovno uporabo | avtocest | je treba cestniniti vse, celotno cestno omrežje | G |
neprimernega sistema cestninjenja in pozne izgradnje | avtocest | se je ob tako naraslem predvsem tovornem prometu | G |
sedaj plačujejo polovico cene za časovno uporabo | avtocest, | prej so plačevali pa enako ceno; to je bila | G |
odplačevanje kreditov in hitrejšo izgradnjo | avtocest | in tudi ostalih cest v prihodnosti.To razmerje | G |
denarja za nove investicije, ne samo za zaključek | avtocest | v Sloveniji.Hvala. | G |
ki se pripeljemo s periferije, kjer celo ni | avtocest, | pa moramo plačati cestnino.Absolutno se ne strinjam | G |
ki uporablja avtoceste, bo kupil vinjeto. Od | avtocest | pa imajo koristi tudi vsi ostali.Tudi nekdo | G |
negativne posledice za proračun, za gradnjo | avtocest, | potem mora biti seveda vaš prvi interes, da | G |
vztrajali pri tem bolj pravičnem sistemu uporabnikov | avtocest | v Sloveniji.Končno bom rekel, da se to zgodi | G |
počakati. Dejstvo pa je, da res je gradnja | avtocest | v zaključni fazi v Sloveniji in to je nujno | G |
pomeni, da bodo avtoceste plačevali tisti, ki | avtocest | nimajo. In dobro, jaz se pač ne morem sprijazniti | G |
davek za to, česar niso prejeli. Tisti, ki | avtocest | nimajo, bodo plačevali cestnino zato, ker avtocest | G |
avtocest nimajo, bodo plačevali cestnino zato, ker | avtocest | nimajo. Povsem zgrešena logika, in pač s takšnimi | G |
reševati problem vseh državnih cest, ne samo | avtocest | in železnic, samo z uvedbo bencinskega centa | G |
subvencionirali, tisti, ki pa nič ne uporablja | avtocest, | pa bo moral nadomestiti to subvencijo.In to | G |
še bistveno bolj nepošten ravno do tistih, ki | avtocest | nimajo in bodo morali zato, ker bo šel enkrat | G |
za goljufijo predvsem do tistih, ki nimajo | avtocest. | In tudi tisti, ki bodo Slovenijo prečkali samo | G |
predvsem tisti, ki prihajajo z območij, kjer | avtocest | ni. In če bi ta sistem bil resnično dograjen | G |
tudi več plačal za vzdrževanje cest, pa ne samo | avtocest, | za vzdrževanje vseh cest.In zakaj te rešitve | G |
variante se uporabljajo za rešitve na področju | avtocest, | plačujemo pa vsi te drage rešitve in predvsem | G |
Vlada že dolgo nazaj postavila financiranje | avtocest | popolnoma na kredite in jih nič ne zanima, kako | G |
avtomobil, ki troši več bencina, ne uničuje bolj | avtocest, | uničuje okolje.Ampak to so potem okoljske takse | G |
da je okoli 1/3 voznikov oziroma uporabnikov | avtocest, | ki cestnine ne plačujejo, predvsem zaradi tega | G |
travo, moral plačevati bencinski cent za uporabo | avtocest. | Vinjete pa dejansko dajejo plačevanje cestnine | G |
dejansko dajejo plačevanje cestnine oziroma | avtocest | samo tistim, ki bomo te avtoceste tudi uporabljali | G |
tudi gradile pri nas, se je zelo velik del teh | avtocest | gradil iz proračuna.Pomeni iz davkov, ki smo | G |
ki avtoceste tudi uporabljamo, vsi tisti, ki | avtocest | ne bodo uporabljali, ne bodo želeli, jim ni | G |
da bomo financirali izgradnjo in vzdrževanje | avtocest | in vračali kredit pa ne.In zaradi tega bodo | G |
druga območja, nekatera so pa oddaljena od | avtocest | po 50, 70 kilometrov, nismo imeli izbire davkoplačevalci | G |
govorili, da bodo plačali uporabniki. Uporabniki | avtocest | so pa v veliko večji meri tisti, ki živijo in | G |
ki imajo avtomobile in ki ne uporabljajo zdaj | avtocest, | ki so cestninjene, bo zelo prizadetih zaradi | G |
izognemo pravičnemu ravnanju v zvezi z obrabo | avtocest | in cest na sploh in v zvezi z onesnaževanjem | G |
državni proračun in denar in malha za vzdrževanje | avtocest | in regionalnih cest bolj reven. PODPREDSEDNIK | G |
nepravičen, predvsem do tistih okolij, ki nimajo | avtocest, | in vse tiste voznice in vozniki, ki bodo prihajali | G |
da so v največji meri obremenjeni tisti, ki | avtocest | nimajo in bodo pokrivali izpad in subvencije | G |
ugodno cenovno ponudbo časovnega plačevanja | avtocest | in hitrih cest, 55 evrov oziroma 35 evrov za | G |
da se začne cestniniti, plačevati za uporabo | avtocest | za celotno avtocestno omrežje.Ne tako kot sedaj | G |
včeraj smo bili deležni pocenitev glede uporabe | avtocest | in še kakšnih stvari -, da bi malce razmislila | G |
izogibanje plačilu dejanskega obremenjevanja | avtocest | v Sloveniji.In veste, kaj to lahko pomeni? | G |
izogibanja obveznostim plačila obremenjevanja | avtocest. | Mislim, da je že osnovni amandma zgrešen, Vlada | G |
bomo sedaj plačevali za njihovo obremenjevanje | avtocest. | PODPREDSEDNIK SAŠO PEČE: Hvala lepa. | G |
bo potrebno sanirati, sredstva za vzdrževanje | avtocest, | ne vemo, kakšna bodo ob uvedbi vinjet, ker se | G |
prelagamo to vse skupaj predvsem na tiste, ki | avtocest | nimajo in jih sploh ne uporabljajo, in ti bodo | G |
zaradi prevelike zadolženosti. Predvsem zaradi | avtocest | štiri in pol milijarde evrov bo obremenitev | G |
želeli vsaj izboljšati položaj tistih, ki nimajo | avtocest | in ki se dnevno vozijo na delo ali v bolnišnice | G |
da jih razbremenimo plačevanja cestnine, ker | avtocest | enostavno nimajo. K temu bi radi dodali tudi | G |
koalicija za zagotovitev uporabe cest, predvsem | avtocest, | ki so najvarnejše, čim širšemu krogu ljudi zaradi | G |
tovorni promet v tej državi glede sprostitve | avtocest | ne bo spremenilo ničesar.Eno od mojih vprašanj | G |
Mislim, da je bil sistem ali pristop h gradnji | avtocest, | koncept gradnje avtocest, zgrešen in mi smo | G |
pristop h gradnji avtocest, koncept gradnje | avtocest, | zgrešen in mi smo sistematično na vsakih nekaj | G |
dejavnikov na avtocestah. Prvi so sanacija | avtocest, | za katero verjamem, da je nujno potrebna.Potem | G |
turistično sezono in ne bodo pripomogla uporabnikom | avtocest. | In pa drugi večji razlog so tako imenovani tovornja | G |
stališče oziroma načrt Vlade za umik tovornjakov z | avtocest? | Kakšen je projekt Vlade za znižanje gneče na | G |
Slovenije na 14 pokrajin res pripomore k izgradnji | avtocest | ali ne kljub temu, da je avtocestni križ bil | G |
Strategija Vlade za umik tovornih vozil iz slovenskih | avtocest. | Vemo, da prva strategija, se pravi odredba o | G |
Republike Slovenije, resnično pospešila izgradnjo | avtocest? | Vsaj to zadnje vprašanje zahteva samo odgovor | G |
tiče strategije Vlade za umik tovornjakov z | avtocest. | Tukaj moram povedati, da to lahko pravzaprav | G |
vprašanja o regionalizaciji in pospešitve gradnje | avtocest, | moram povedati, da tu nisem nek ekspert za regionalizacijo | G |
druge kraje. Kar naenkrat ne bo več sredstev iz | avtocest, | ki se je prerazporejal tudi za druge potrebe | G |
vzdrževali in gradili glavne državne ceste? Vse razen | avtocest | in hitrih cest postane pristojnost pokrajin | G |
SOGLASJU K LETNEMU PLANU RAZVOJA IN OBNAVLJANJA | AVTOCEST | ZA LETO 2008.Letni plan je v obravnavo zboru | G |
Pred vami je Letni plan razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2008, katerega skupna vrednost znaša | G |
predstavlja 13% povečanje. Za razvoj in obnavljanje | avtocest | je skupaj namenjenih 666 milijonov evrov, kar | G |
promet predanih 80 kilometrov štiripasovnih | avtocest, | 11 kilometrov hitrih cest, ter 3 kilometre navezovalnih | G |
letnim planom prometu predanih 101,9 kilometra | avtocest | in drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje | G |
drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji. V skladu z letnim planom | G |
gradnja nadaljevala na 46 kilometrih štiripasovnih | avtocest, | na 5 kilometrih hitrih cest in na dveh kilometrih | G |
realizacijo Letnega plana razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2008 bodo: proračunska sredstva, evropska | G |
o zagotovitvi namenskih sredstev za gradnjo | avtocest | v proračunu Republike Slovenije za leto 2008 | G |
leto 2008 zagotovljena sredstva za izgradnjo | avtocest | v višini 15,5 milijona evrov.Evropska sredstva | G |
realizacijo letnega plana razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2008 natanko 948,2 milijona evrov. | G |
opravil obravnavo letnega plana razvoja in obnove | avtocest | za leto 2008, ki ga je Državnemu zboru v obravnavo | G |
predstavlja 13% povečanje. Za razvoj in obnavljanje | avtocest | je skupno namenjenih 666 milijonov evrov, kar | G |
realizacijo Letnega plana razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2008 bodo proračunska sredstva, sredstva | G |
zadolževanja za potrebe izgradnje kot tudi vzdrževanja | avtocest. | Zakonodajno-pravna služba Državnega zbora v | G |
državnih cest, kot tudi rebalans programa izgradnje | avtocest. | V razpravi so člani odbora menili, da Letni | G |
odbora menili, da Letni plan razvoja in obnove | avtocest | za leto 2008 predstavlja velik projekt, ki bo | G |
spremembe Nacionalnega razvojnega programa izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji. Po končani razpravi je | G |
soglasju k Letnemu planu razvoja in obnavljanja | avtocest | v letu 2008.Državni zbor daje soglasje k letnemu | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 7.625 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |