nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.225-7.324)


cestninskih postajah, kar bo povečalo pretočnost      avtocest      in zmanjšalo zastoje na cestninskih postajah  G
za pokrivanje predvidene gradnje, vzdrževanja      avtocest      in odplačevanja obveznosti kreditov iz tega  G
dalj časa omogoča brezplačno vožnjo po delu      avtocest,      nekateri pa morajo za enako razdaljo plačati  G
gotovo ugodnejši, kot za občasne uporabnike      avtocest.      Vsekakor zaradi prednosti, ki jih prinaša novi  G
okoljske probleme, niso samo prestavljeni z      avtocest      na neke vzporedne ceste, na uvoze in na izvoze  G
in bi bili tudi manjši prispevki za uporabo      avtocest      in tudi ostale koristi bi bile manjše.Največja  G
Glede na to, da se uvaja zaračunavanje uporabe      avtocest      na časovno obdobje pol leta oziroma eno leto  G
izbiro dveh možnih časovnih plačil za uporabo      avtocest      za osebna vozila, nima smisla spreminjati stvari  G
zaračunavanjem cestnine so se tisti pogostejši uporabniki      avtocest,      da so zmanjšali svoje stroške, izogibali avtocestam  G
Sedaj z ugodno ceno za osebna vozila za uporabo      avtocest      je ta privlačnost in dejanska uporaba avtocest  G
avtocest je ta privlačnost in dejanska uporaba      avtocest      pravzaprav skoraj neproblematična.Jaz sem prepričan  G
lastnikov osebnih vozil odločila za uporabo teh      avtocest.     Tudi motorna kolesa, ki sedaj plačujejo polovico  G
uspeli zbrati dovolj denarja za financiranje      avtocest.     Glede na to, da Slovenijo samo v turistični sezoni  G
oziroma voznice, ki prihajajo z območij, kjer      avtocest      nimajo, kjer imajo pravzaprav zelo dotrajane  G
zato, da bodo plačevali dolgove za izgradnjo      avtocest      tisti, ki jih ne uporabljajo.Če pa jih uporabljajo  G
ki se dnevno vozijo na delo z območij, kjer      avtocest      ni, in ker bodo samo prečkali, uporabili obroč  G
predvsem tistih uporabnikov cestnega omrežja, ki      avtocest      resnično ne uporabljajo.Hkrati pa se nam pri  G
samo povem, da je nacionalni program izgradnje      avtocest      predvidel, da zagotovimo 1,98 milijarde evrov  G
ponavljam, tudi tistim prebivalcem, ki nimajo      avtocest,      da se pripeljejo brez nakupa vinjete do bolnišnice  G
državnih cest, kot tudi cestnine za uporabo      avtocest      in cestninjenjih cest, mislim, da ni pravična  G
verjetno pozna, da imamo kar nekaj tako imenovanih      avtocest,      ki so hitre ceste.Tisti, ki se pelje od Vipave  G
cestninah za osebna vozila na časovno uporabo      avtocest      je treba cestniniti vse, celotno cestno omrežje  G
neprimernega sistema cestninjenja in pozne izgradnje      avtocest      se je ob tako naraslem predvsem tovornem prometu  G
sedaj plačujejo polovico cene za časovno uporabo      avtocest,      prej so plačevali pa enako ceno; to je bila  G
odplačevanje kreditov in hitrejšo izgradnjo      avtocest      in tudi ostalih cest v prihodnosti.To razmerje  G
denarja za nove investicije, ne samo za zaključek      avtocest      v Sloveniji.Hvala.   G
ki se pripeljemo s periferije, kjer celo ni      avtocest,      pa moramo plačati cestnino.Absolutno se ne strinjam  G
ki uporablja avtoceste, bo kupil vinjeto. Od      avtocest      pa imajo koristi tudi vsi ostali.Tudi nekdo  G
negativne posledice za proračun, za gradnjo      avtocest,      potem mora biti seveda vaš prvi interes, da  G
vztrajali pri tem bolj pravičnem sistemu uporabnikov      avtocest      v Sloveniji.Končno bom rekel, da se to zgodi  G
počakati. Dejstvo pa je, da res je gradnja      avtocest      v zaključni fazi v Sloveniji in to je nujno  G
pomeni, da bodo avtoceste plačevali tisti, ki      avtocest      nimajo. In dobro, jaz se pač ne morem sprijazniti  G
davek za to, česar niso prejeli. Tisti, ki      avtocest      nimajo, bodo plačevali cestnino zato, ker avtocest  G
avtocest nimajo, bodo plačevali cestnino zato, ker      avtocest      nimajo. Povsem zgrešena logika, in pač s takšnimi  G
reševati problem vseh državnih cest, ne samo      avtocest      in železnic, samo z uvedbo bencinskega centa  G
subvencionirali, tisti, ki pa nič ne uporablja      avtocest,      pa bo moral nadomestiti to subvencijo.In to  G
še bistveno bolj nepošten ravno do tistih, ki      avtocest      nimajo in bodo morali zato, ker bo šel enkrat  G
za goljufijo predvsem do tistih, ki nimajo      avtocest.     In tudi tisti, ki bodo Slovenijo prečkali samo  G
predvsem tisti, ki prihajajo z območij, kjer      avtocest      ni. In če bi ta sistem bil resnično dograjen  G
tudi več plačal za vzdrževanje cest, pa ne samo      avtocest,      za vzdrževanje vseh cest.In zakaj te rešitve  G
variante se uporabljajo za rešitve na področju      avtocest,      plačujemo pa vsi te drage rešitve in predvsem  G
Vlada že dolgo nazaj postavila financiranje      avtocest      popolnoma na kredite in jih nič ne zanima, kako  G
avtomobil, ki troši več bencina, ne uničuje bolj      avtocest,      uničuje okolje.Ampak to so potem okoljske takse  G
da je okoli 1/3 voznikov oziroma uporabnikov      avtocest,      ki cestnine ne plačujejo, predvsem zaradi tega  G
travo, moral plačevati bencinski cent za uporabo      avtocest.     Vinjete pa dejansko dajejo plačevanje cestnine  G
dejansko dajejo plačevanje cestnine oziroma      avtocest      samo tistim, ki bomo te avtoceste tudi uporabljali  G
tudi gradile pri nas, se je zelo velik del teh      avtocest      gradil iz proračuna.Pomeni iz davkov, ki smo  G
ki avtoceste tudi uporabljamo, vsi tisti, ki      avtocest      ne bodo uporabljali, ne bodo želeli, jim ni  G
da bomo financirali izgradnjo in vzdrževanje      avtocest      in vračali kredit pa ne.In zaradi tega bodo  G
druga območja, nekatera so pa oddaljena od      avtocest      po 50, 70 kilometrov, nismo imeli izbire davkoplačevalci  G
govorili, da bodo plačali uporabniki. Uporabniki      avtocest      so pa v veliko večji meri tisti, ki živijo in  G
ki imajo avtomobile in ki ne uporabljajo zdaj      avtocest,      ki so cestninjene, bo zelo prizadetih zaradi  G
izognemo pravičnemu ravnanju v zvezi z obrabo      avtocest      in cest na sploh in v zvezi z onesnaževanjem  G
državni proračun in denar in malha za vzdrževanje      avtocest      in regionalnih cest bolj reven. PODPREDSEDNIK  G
nepravičen, predvsem do tistih okolij, ki nimajo      avtocest,      in vse tiste voznice in vozniki, ki bodo prihajali  G
da so v največji meri obremenjeni tisti, ki      avtocest      nimajo in bodo pokrivali izpad in subvencije  G
ugodno cenovno ponudbo časovnega plačevanja      avtocest      in hitrih cest, 55 evrov oziroma 35 evrov za  G
da se začne cestniniti, plačevati za uporabo      avtocest      za celotno avtocestno omrežje.Ne tako kot sedaj  G
včeraj smo bili deležni pocenitev glede uporabe      avtocest      in še kakšnih stvari -, da bi malce razmislila  G
izogibanje plačilu dejanskega obremenjevanja      avtocest      v Sloveniji.In veste, kaj to lahko pomeni?  G
izogibanja obveznostim plačila obremenjevanja      avtocest.     Mislim, da je že osnovni amandma zgrešen, Vlada  G
bomo sedaj plačevali za njihovo obremenjevanje      avtocest.      PODPREDSEDNIK SAŠO PEČE: Hvala lepa.  G
bo potrebno sanirati, sredstva za vzdrževanje      avtocest,      ne vemo, kakšna bodo ob uvedbi vinjet, ker se  G
prelagamo to vse skupaj predvsem na tiste, ki      avtocest      nimajo in jih sploh ne uporabljajo, in ti bodo  G
zaradi prevelike zadolženosti. Predvsem zaradi      avtocest      štiri in pol milijarde evrov bo obremenitev  G
želeli vsaj izboljšati položaj tistih, ki nimajo      avtocest      in ki se dnevno vozijo na delo ali v bolnišnice  G
da jih razbremenimo plačevanja cestnine, ker      avtocest      enostavno nimajo. K temu bi radi dodali tudi  G
koalicija za zagotovitev uporabe cest, predvsem      avtocest,      ki so najvarnejše, čim širšemu krogu ljudi zaradi  G
tovorni promet v tej državi glede sprostitve      avtocest      ne bo spremenilo ničesar.Eno od mojih vprašanj  G
Mislim, da je bil sistem ali pristop h gradnji      avtocest,      koncept gradnje avtocest, zgrešen in mi smo  G
pristop h gradnji avtocest, koncept gradnje      avtocest,      zgrešen in mi smo sistematično na vsakih nekaj  G
dejavnikov na avtocestah. Prvi so sanacija      avtocest,      za katero verjamem, da je nujno potrebna.Potem  G
turistično sezono in ne bodo pripomogla uporabnikom      avtocest.      In pa drugi večji razlog so tako imenovani tovornja  G
stališče oziroma načrt Vlade za umik tovornjakov z      avtocest?      Kakšen je projekt Vlade za znižanje gneče na  G
Slovenije na 14 pokrajin res pripomore k izgradnji      avtocest      ali ne kljub temu, da je avtocestni križ bil  G
Strategija Vlade za umik tovornih vozil iz slovenskih      avtocest.     Vemo, da prva strategija, se pravi odredba o  G
Republike Slovenije, resnično pospešila izgradnjo      avtocest?      Vsaj to zadnje vprašanje zahteva samo odgovor  G
tiče strategije Vlade za umik tovornjakov z      avtocest.     Tukaj moram povedati, da to lahko pravzaprav  G
vprašanja o regionalizaciji in pospešitve gradnje      avtocest,      moram povedati, da tu nisem nek ekspert za regionalizacijo  G
druge kraje. Kar naenkrat ne bo več sredstev iz      avtocest,      ki se je prerazporejal tudi za druge potrebe  G
vzdrževali in gradili glavne državne ceste? Vse razen      avtocest      in hitrih cest postane pristojnost pokrajin  G
SOGLASJU K LETNEMU PLANU RAZVOJA IN OBNAVLJANJA      AVTOCEST      ZA LETO 2008.Letni plan je v obravnavo zboru  G
Pred vami je Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008, katerega skupna vrednost znaša  G
predstavlja 13% povečanje. Za razvoj in obnavljanje      avtocest      je skupaj namenjenih 666 milijonov evrov, kar  G
promet predanih 80 kilometrov štiripasovnih      avtocest,      11 kilometrov hitrih cest, ter 3 kilometre navezovalnih  G
letnim planom prometu predanih 101,9 kilometra      avtocest      in drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje  G
drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji. V skladu z letnim planom  G
gradnja nadaljevala na 46 kilometrih štiripasovnih      avtocest,      na 5 kilometrih hitrih cest in na dveh kilometrih  G
realizacijo Letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 bodo: proračunska sredstva, evropska  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za gradnjo      avtocest      v proračunu Republike Slovenije za leto 2008  G
leto 2008 zagotovljena sredstva za izgradnjo      avtocest      v višini 15,5 milijona evrov.Evropska sredstva  G
realizacijo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 natanko 948,2 milijona evrov.   G
opravil obravnavo letnega plana razvoja in obnove      avtocest      za leto 2008, ki ga je Državnemu zboru v obravnavo  G
predstavlja 13% povečanje. Za razvoj in obnavljanje      avtocest      je skupno namenjenih 666 milijonov evrov, kar  G
realizacijo Letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 bodo proračunska sredstva, sredstva  G
zadolževanja za potrebe izgradnje kot tudi vzdrževanja      avtocest.      Zakonodajno-pravna služba Državnega zbora v  G
državnih cest, kot tudi rebalans programa izgradnje      avtocest.      V razpravi so člani odbora menili, da Letni  G
odbora menili, da Letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2008 predstavlja velik projekt, ki bo  G
spremembe Nacionalnega razvojnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji. Po končani razpravi je  G
soglasju k Letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2008.Državni zbor daje soglasje k letnemu  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 7.625 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA