nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.625-7.724)


besedilo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, ki ga je Vlada Republike Slovenije  G
515 milijonov evrov, za razvoj in obnavljanje      avtocest      je skupaj namenjenih 508.194 milijonov evrov  G
evropska ter proračunska sredstva za izgradnjo      avtocest.     .. PREDSEDNIK DR. PAVEL GANTAR: Minister, prosim  G
obravnaval letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, ki ga je Državnemu zboru v obravnavo  G
Vlada je letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 posredovala Državnemu zboru sicer  G
besedilo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, z dne 22. maja, ki ga je odbor  G
omogočajo, da bo v letu 2009 predano prometu 56,9 km      avtocest.     Gradnja se bo nadaljevala na 24,8 km avtocest  G
avtocest. Gradnja se bo nadaljevala na 24,8 km      avtocest,      na 85,5 km odsekih se bodo izvajala zaključna  G
zaključna dela in gradnja se bo začela na 1,4 km      avtocest.      Minister je tudi še posebej poudaril, da bo  G
resolucije o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Opozarja tudi na nujnost spremembe zakonodaje  G
predloženi letni program razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 odstopa od resolucije nacionalnega  G
od resolucije nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      kar pa je bila tudi praksa v letu 2008, tako  G
pri izgradnji in dokončanju posameznih odsekov      avtocest,      predvsem odseka avtoceste mimo Trebnjega in  G
pripravi novelacijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji ter prouči možnost ponovnega  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 in sicer Državni zbor Republike  G
soglasje k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, ki ga je sprejela Vlada Republike  G
stranke k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 je sledeče.Spoštovani!   G
letu 2009 bo predano prometu 56,9 kilometra      avtocest,      gradnja se bo nadaljevala na 24,8 kilometra  G
gradnja se bo nadaljevala na 24,8 kilometra      avtocest,      na 85,5 kilometra odsekih se bodo izvajala zaključna  G
investicijski transfer s postavke sredstva za izgradnjo      avtocest,      ker sedaj ni bilo teh postavk so pa nujne, da  G
predloženi letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 odstopa od nacionalnega programa  G
2009 odstopa od nacionalnega programa izgradnje      avtocest      in je za to hkrati potrebno spremeniti Zakon  G
financiranja in spremeniti nacionalni program izgradnje      avtocest.      Na tej seji bomo sprejemali tudi novo soglasje  G
milijonov evrov, ker želimo, da se izgradnja      avtocest      nadaljuje in čimprej konča.Ob tem pa želimo  G
predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 podprli.Letni plan razvoja in obnavljan  G
podprli. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      tako kot že vsa leta doslej obravnavamo sredi  G
novih odsekih in pri obnavljanju obstoječih      avtocest      na vrhuncu.Kar je bilo nekoč izjema in odklon  G
pravilo. Očitno projekt izgradnje slovenskih      avtocest      vse bolj postaja podoben velikanski čezoceanski  G
pododseki iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      ki se že gradijo in je njihovo dokončanje ter  G
ter s prenosom namenskih sredstev za izgradnjo      avtocest      zmanjšala neizbežno zmanjšanje sredstev za državne  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.      Zaradi omenjene kompleksnosti in težke vodljivosti  G
težke vodljivosti celotnega projekta izgradnje      avtocest      v LDS ne pričakujemo, da se bodo fizične napovedi  G
pripravljen nov nacionalni program izgradnje      avtocest,      ki bo izhajal iz realnih predpostavk, da bo  G
dolgoročni finančni vzdržnosti programa izgradnje      avtocest.      V tej povezavi tudi, da vlada pospeši vse aktivnosti  G
Predlog letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      podprli.Hvala lepa.   G
Nadaljevanje) Letni plan razvoja in izgradnje      avtocest      za leto 2009 bomo seveda v Poslanski skupini  G
65 milijonov tisoč evrov, za razvoj in obnovo      avtocest      pa bo skupaj namenjenih cca. 419 milijonov.  G
pripravi letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      je bilo, da se dokončajo tisti odseki in pododseki  G
priložnost, da bi poleg letnega plana razvoja      avtocest      lahko sprejeli tudi akte, ki bi govorili o sredstvih  G
verzija letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2009, ki pa ga je po že pretečenem poslovniškem  G
predlaga koalicija danes: model financiranja      avtocest      ste še dodatno izboljšali, tako da ne namenjate  G
Torej, v celoti posnemate model financiranja      avtocest,      kot je bil vpeljan v prejšnjem mandatu oziroma  G
programu je predvideno za razvoj in obnavljanje      avtocest      približno 508 milijonov evrov.Sem sodi večina  G
letnega plana na rok dokončanja posameznih odsekov      avtocest      tako kot je to v primeru odsekov avtocesta preko  G
V planu med postavkami vzdrževanja in obnove      avtocest      ni postavke odstranitve obstoječih cestninskih  G
milijonov evrov kolikor je namenjeno za obnavljanje      avtocest      se bi prav gotovo lahko našlo sredstvo za rušenje  G
predlaganim letnim planom razvoja in obnavljanja      avtocest      za letošnje leto, ob tem pa bi želeli opozoriti  G
način izvrševanja letnega razvoja in obnavljanja      avtocest      kot je bil dosedanji.Sam sem ministra za promet  G
besedilo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 težkega 689,65 milijona evrov.  G
bo v letu 2009 predalo prometu 56,9 kilometra      avtocest,      da se bo gradnja nadaljevala na 24,8 kilometrov  G
se bo gradnja nadaljevala na 24,8 kilometrov      avtocest,      da se bodo na 85,5 kilometrov odsekih izvajala  G
in da se bo gradnja začela na 1,4 kilometra      avtocest.     Na prvi pogled vsekakor všečen letni program  G
leta 2009, letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      pa se sprejema za leto 2009.Zato se poslanci  G
zaplete in letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 bo na naših mizah po parlamentarnih  G
sprejemanju letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      v upanju in pričakovanju, da bodo obljubljeni  G
upanju in pričakovanju, da bodo obljubljeni deli      avtocest      resnično predani v promet, da se bodo uspešno  G
tipko proti temu letnemu planu razvoja in obnove      avtocest      za leto 2009, čeprav malo kasno, kot smo slišali  G
preteklosti ne kaže, da je bilo temu tako.      Avtocest      v Sloveniji so skoraj dokončane, vendar imamo  G
ali je resno mislil, ko se je šel graditelja      avtocest      v Sloveniji.Tuneli, galerije se nam sesuvajo  G
virov za financiranje in dokončanje izgradnje      avtocest      je namreč ravno ta denar iz Evrope.Ali boste  G
Mislim, da letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      bi moral imeti naslov tudi "in hitrih cest"  G
da je ta letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      in hitrih cest tukaj.Da nam le pove kje bo kaj  G
kilometrih avtoceste in cenah gradnje slovenskih      avtocest      in to je resnično neka žalostna zgodba.Imamo  G
denarja, na drugi strani pa malo kilometrov      avtocest      in to je tudi po mojem mnenju osrednji problem  G
tudi po mojem mnenju osrednji problem gradnje      avtocest      na slovenskem.Tu je treba poudariti nekatere  G
se je gradnja dražila in kolikor je gradnja      avtocest      draga v Sloveniji.Če ne bi šlo toliko denarja  G
Sloveniji. Če ne bi šlo toliko denarja od gradnje      avtocest      v zasebne žepe in če se ne bi na ta način ustvarjala  G
lista slabih izvajalcev na področju gradnje      avtocest.     Minister Patrick Vlačič mi je odgovoril, da je  G
eden tistih, ki se zavedam, da je izgradnja      avtocest      in pa celotnega cestnega omrežja ena od temeljnih  G
Nadaljevanje) v delu, ki zadeva obnovo in izgradnjo      avtocest      in cest.Ta letni program za leto 2009 je prišel  G
potrebna izdelava nove strategije izgradnje      avtocest      v Sloveniji. Ne nazadnje, če gledamo izgradnjo  G
Sloveniji. Ne nazadnje, če gledamo izgradnjo      avtocest,      je to verjetno eden najboljših socialnih programov  G
drugega. Danes govorimo o programu izgradnje      avtocest,      vendar, kot je bilo že nekajkrat omenjeno, pri  G
nazadnje ko gre za kontrolo in nadzor izgradnje      avtocest,      ko gre za dodatna dela o katerih veliko govorimo  G
pa ne nazadnje takrat, ko gre za vzdrževanj      avtocest.      Veste, včasih imam občutek, da so avtoceste  G
ministra okrog realizacije sklepov za izgradnjo      avtocest,      še posebej, ko vsi izkazujemo interes, nacionalni  G
ko vsi izkazujemo interes, nacionalni program      avtocest      čim prej zaključimo.Seveda nas skrbi zelo draga  G
realizacijo zastavljenih ciljev. Vzdrževanje      avtocest      je rak rana v Sloveniji, saj kot opažamo, avtocesto  G
omenjeni podpiram letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, ker smatram, da gre za projekt  G
predsednik! Problematika letnega plana razvoja      avtocest      je pač vsako leto zelo atraktivna in aktualna  G
zdržati. In v tem letnem programu izgradnje      avtocest      žal se temu izognete in ne razrešite ali pa  G
sprejemanja Letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2009 na Odboru za promet že v poročilu  G
prakse je tudi letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      iz leta 2008, kjer je identično potekal postopek  G
Namreč Vlada je letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 posredovala Državnemu zboru 13  G
je izjemno pomemben za razvoj in vzdrževanje      avtocest.     Če pa je opozicija se namenila, da želi onemogočiti  G
vsebine Letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, pa želim vendarle izpostaviti  G
resolucijo Nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      ki bo omogočal tudi nadaljevanje del v letu  G
zaradi tega vse zahtevnejše tudi vzdrževanja      avtocest.     Zato tudi številni zastoji, kajti eno je, ko  G
zmanjševanje proračunskih sredstev pri izgradnji      avtocest      se je začelo tam nekje od leta 2005 do leta  G
proračunskih sredstev namenjenih za izgradnjo      avtocest      kot je bilo planirano v resoluciji o nacionalnem  G
resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Deloma je ta problem bil ublažen z vračilom davka  G
razvoj Slovenija, ki ga seveda omogoča izgradnja      avtocest      kot seveda tudi za čim bolj zdrave finance in  G
ki bodo v letošnjem letu izvedene na področju      avtocest      prispevale k ublažitvi oziroma k povišanju gospodarske  G
ali je naš interes priti čim prej do hrvaških      avtocest      na lokaciji Bosiljevo.Treba je imeti na vidu  G
govoriti o težavah, ki jih imamo pri izgradnji      avtocest,      da ne govorim tudi o umeščanju novih razvojnih  G
torej povezave naselij, prostora, tam, kjer      avtocest      v tem trenutku nimamo.S tem želim ponazoriti  G
tudi uporabniki ali pa občutimo uporabniki teh      avtocest      mnogokrat pri zastojih, še večkrat pa pri vključevanju  G
večkrat pa pri vključevanju in izključevanju s teh      avtocest.     Mislim, da so bile odločitve o tem, kje umestiti  G
upravičena. Danes ne bom navijala za kilometre      avtocest,      za kilometre državnih cest in tako naprej, ampak  G
zboru, predvsem tukaj mislim za tiste regije, ki      avtocest      še nimajo seveda pa tudi za tiste, kjer potekajo  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 7.625 7.725 7.825 7.925 8.025 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA