nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.125-7.224)


mnenju, povsem neustreznega koncepta izgradnje      avtocest      okoli Ljubljane.Na dveh delih se kombinira tako  G
obravnavo Letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007. Prehajamo na odločanje o predlogu  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, ki glasi, sklep: "Državni zbor  G
soglasje k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, ki ga je sprejela Vlada Republike  G
Resolucija o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      določa izgradnjo vipavskega kraka hitre ceste  G
primer na Madžarskem, in sicer na tistih delih      avtocest      M3, Budimpešta - državna meja za Ukrajino ter  G
pa nam sem. Naj spomnim na primer izgradnje      avtocest      v Pomurju ali pa ravno sedaj aktualen primer  G
končna cena najmanj podvojila. Poglejte primere      avtocest;      pa ni treba gledati samo avtoceste, tudi drugih  G
ali denar, stane nas tudi, recimo, na področju      avtocest      se lahko vprašamo, koliko človeških življenj  G
boste videli. Zadolževanje iz naslova gradnje      avtocest      poganja rast gradbeništva.Gradbeništvo prispeva  G
ta država v preteklosti napravila pri gradnji      avtocest?     Da je preveč angažirala javnofinančna sredstva  G
nam vseskozi očita, da financiramo izgradnjo      avtocest      z zadolževanjem.Gre za dolgoročne investicije  G
povezano z letnim planom razvoja in obnavljanja      avtocest      v Sloveniji.Sprašujem vas, gospod minister:  G
vprašanje. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      je najpomembnejši planski akt, ki za tekoče  G
so vključeni v nacionalni program izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Lahko vam zatrdim, da  G
podlage za letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 kot gradivo za usklajevanje pripravljene  G
pripravo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008, je Dars že pripravil strokovne  G
bomo res sprejeli ta letni program za izgradnjo      avtocest,      kar omogoča normalno delo in to je predvsem  G
opredeljena v Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, v dodatnem programu seveda  G
velika javna naročila, predvsem na področju      avtocest      in mogoče še druge investicije, kjer se je na  G
arheologija zaradi sedanje intenzivne gradnje      avtocest      in z vsemi možnostmi, ki se pri tem na področju  G
uresničevanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji tiče, vam zagotavljam  G
dopolnjeni program Nacionalnega programa izgradnje      avtocest      poleg avtocest uvrstil tudi tako imenovane hitre  G
Nacionalnega programa izgradnje avtocest poleg      avtocest      uvrstil tudi tako imenovane hitre ceste.Ker  G
ceste. Ker izgradnja slednjih za razliko od      avtocest      ne poteka skladno s predvidenimi roki, vas sprašujem  G
predvidena z letnim programom razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007?Kaj boste storili, da bi se njihova  G
bila uvrščena v Nacionalni program izgradnje      avtocest      in bi po dopolnjenem programu morala biti zgrajena  G
na gradnjo. Po Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji je gradnja hitre ceste  G
Ormož je po letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 predvidena priprava projektno-tehnične  G
primer v 16-letni zgodovini izgradnje slovenskih      avtocest      in bi zahteval podrobnejši pregled od marsikaterega  G
na kadrovske zamenjave v Družbi za izgradnjo      avtocest      kot tudi v Slovenskih železnicah, ampak tudi  G
je glasilo moje vprašanje, dinamike izgradnje      avtocest      in tudi drugih programov, ki so vezani na razvojne  G
preventive tiče lahko ugotovimo, da je gradnja      avtocest,      zlasti v začetku 90-ih let, bistveno vplivala  G
narediti na tem, da bi tovorni promet umaknili z      avtocest      in ga preusmerili na železnice, kot so to storili  G
evrov. Pa izpustimo tokrat pospešeno izgradnjo      avtocest,      ki pa nedvomno najbolj izboljšuje prometno varnost  G
Kljub nekaterim opozorilom, da je treba gradnjo      avtocest      upočasniti, zato ker povzročajo preveliko gospodarsko  G
Recimo, na kar precejšnjem delu slovenskih      avtocest      tovornjaki več ne smejo prehitevati.Jasno ja  G
pričakovati manjši finančni pritisk na samo gradnjo      avtocest      in sicer infrastrukture.Pa vendar bi bilo potrebno  G
prenos cest v pokrajinsko pristojnost - razen      avtocest,      hitrih cest in ostale infrastrukture, ki ne  G
državni proračun v veliki meri posegal na področje      avtocest,      zato da smo lahko zagotavljali sredstva tudi  G
predlagatelj proračuna, da je velik del sredstev z      avtocest      prenesel tudi na državne ceste?Če se bodo te  G
ambicioznim programom izgradnje in obnavljanja      avtocest      v Sloveniji. Namen interpelacije je gotovo širša  G
ustvarjajo mnogo več zagat na cestah, da prehajajo z      avtocest      na lokalne, regionalne ceste, da tam ovirajo  G
že kar nekaj let, s selitvijo tovornjakov iz      avtocest      na državne, na lokalne, na občinske ceste pa  G
spomniti, da praktično vse državne ceste, razen      avtocest      in hitrih cest, ki ne potekajo skozi naselja  G
tudi potekajo prav skozi naselja, razen seveda      avtocest      in hitrih cest, je lahko pričakovati, da bodo  G
seveda predelalo tudi veliko zamud pri gradnji      avtocest,      pri objektih, ki so tudi drugače temeljnega  G
sistema. Na težave opozarjajo vsi uporabniki      avtocest,      domači in tuji, tako vozniki osebnih vozil kot  G
sistem, je nestandardna. Tudi sama gradnja      avtocest      je preobremenjena, tako s številom cestninskih  G
bistveno drugačen koncept zaračunavanja uporabe      avtocest      in hitrih cest. Spoštovani predsednik Vlade  G
ugodno ceno in na ta način tudi približa uporabo      avtocest      zelo velikemu številu uporabnikov.Sorazmerno  G
plačeval ustrezne cene za uporabo slovenskih      avtocest.     Na podlagi uradnih podatkov, slovenske meje na  G
bolj pravično porazdelil stroške vzdrževanja      avtocest      med domače uporabnike in tranzit.In že v tem  G
resolucijo o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v RS, v kateri smo predvideli, da bomo 1,98  G
Resoluciji o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      je bilo predvideno tudi, da se po letu 2009  G
Resolucije o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      spremenila način financiranja in se odločila  G
konstrukcija porušena znotraj resolucije o izgradnji      avtocest.     Danes se srečujemo s predlogom o uvedbi vinjet  G
vinjet, torej stroške prenašamo na prebivalce, ki      avtocest      nimajo. Zato vas, spoštovani gospod minister  G
ne bodo odražale v nadaljnjem zamiku gradnje      avtocest      in hitrih cest na omenjenih območjih razvojnih  G
tiste voznike, ki veliko uporabljajo sistem      avtocest.     Za vse tiste uporabnike, ki se v glavnem vozijo  G
vprašanje nek način brezpredmetno, saj sistema      avtocest      ne uporabljajo.Kar se pa zdi meni osebno ključno  G
Glede na to, da je resolucija o izgradnji      avtocest      predvidevala, da začnemo že v letu 2009 z intenzivno  G
pot, sicer bi najbrž bila hitrost izgradnje      avtocest      še veliko počasnejša, še posebej sedaj, ko je  G
d., da samostojno vrne kredite za izgradnjo      avtocest?      Pri tem izhajam iz dveh študij, vladnih študij  G
proračuna v mandatu od 2005-2008 ne bo sofinancirala      avtocest.     Temeljne ugotovitve teh študij so naslednje:  G
če ne bo v letu 2005-2008 financirana gradnja      avtocest      iz proračuna, bo potrebno z letom 2009 vsaj  G
obdobje 2009 do 2013 ponovno sofinancirati program      avtocest      iz državnega proračuna. Gospod minister za finance  G
bodisi na madžarski ali hrvaški model izgradnje      avtocest,      kjer država iz državnih javnih financ pokriva  G
vinjete? Zakaj za slovenske šoferje, ne bi      avtocest      naredili kar popolnoma zastonj? PODPREDSEDNIK  G
nismo vsi vključeni v plačevanje vinjet oziroma      avtocest.     Res je, v okolici Ljubljane je točno znana cena  G
iz Grosuplja začnejo plačevati tudi uporabo      avtocest,      vendar sorazmerno uporabi, ne pa kar tako pavšalno  G
sistem, ki ga sedaj imamo. Postavili so gradnjo      avtocest      iz javnih sredstev.Se pravi, iz poroštva države  G
zamujena. Sam sem pristaš pobiranja uporabe      avtocest      pri registraciji vozila, in sicer diferencirano  G
avtocestnega omrežja spremenila način financiranja      avtocest.     Torej, nimamo osnovnega dokumenta usklajenega  G
rebalans Resolucije o izgradnji nacionalnih      avtocest      na način, da se v resoluciji oziroma v rebalansu  G
opredeli posledice zadolževanja pri izgradnji      avtocest,      se danes ne bi pogovarjali o tem, ali bomo v  G
naprej. Hkrati bomo imeli na 400 kilometrih      avtocest      dva režima cestninjenja: za tovornjake sedanji  G
zakonitosti pri porabi sredstev v izgradnji      avtocest.     In me zanima: Kaj se bo zgodilo s tistimi, ki  G
avtoceste. V letošnjem letu je namenjeno za gradnjo      avtocest      denarja več, kot ga je bilo katerokoli leto  G
država na nepravilen način financira gradnjo      avtocest.     Ko pa vemo, da so avtoceste eden izmed pomembnih  G
Letos mislim, da bo preko 40 kilometrov novih      avtocest.     Pomeni, da v dveh ali treh letih lahko pričakujemo  G
niso potrebni. Na vseh uvozih in izvozih iz      avtocest      ne bi bilo treba postavljati prometnih znakov  G
270 več mrtvih. Ker, poglejte, mi nimamo več      avtocest,      mi imamo dvopasovno cesto, katere desni pas  G
za pozidavo, za izpeljavo cest, za izgradnjo      avtocest      in tako naprej.In ta uravnotežen pristop k varovanju  G
tako dolgo nihče v Sloveniji ne bo uporabljal      avtocest,      dokler ne bomo imeli vsi odličnih, krasnih avtocest  G
dokler ne bomo imeli vsi odličnih, krasnih      avtocest      do Koroške, Prekmurja in Dolenjske?Ali če pogledamo  G
Resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Slovenije.Ob tem so menili, da bi  G
cestninjenja in cena vinjet stimulira večjo uporabo      avtocest      in s tem zmanjšuje obremenitev cest, ki potekajo  G
imenovanih enodnevnih nalepk ali vinjet za uporabnike      avtocest      v naši državi.Tudi osebno sem sam prepričan  G
zelo dober. Ampak, kaj je namen plačevanja      avtocest      oziroma cestninjenja?Namen verjetno - in iskreno  G
prehodne uvedbe zaračunavanja časovne uporabe      avtocest      in hitrih cest za osebna vozila.Predlagane cene  G
možnosti izbire sledijo cilju širše uporabe      avtocest,      za kar so pravzaprav grajene.Enostavnost izbire  G
gospodarjenje s prometno infrastrukturo; namen izgradnje      avtocest      in hitrih cest je njena privlačnost uporabe  G
okoljsko-trajnostni cilj in namen izgradnje      avtocest.     Njihova uporaba ne pa izogibanje ter preusmerjanje  G
veliko uporabljajo avtoceste. Tisti, ki pa      avtocest      sploh nimajo, pa bodo ravno tako obremenjeni  G
razmišljajo o drugačnem sistemu zaračunavanja uporabe      avtocest.     Namesto sedanje cestnine bodo vozniki morali  G
Z zakonom oziroma uvedbo vinjet za plačilo      avtocest      se gre vlada eksperiment, ki ga ne podpira nikakršna  G
instrument za financiranje, vzdrževanje in gradnjo      avtocest,      pač pa vse bolj postaja ukrep prometne politike  G
porazdelitev in preusmerjanje prometa s preobremenjenih      avtocest      na bistveno manj obremenjen sistem javnega transporta  G
če samo za nianso, na cestah z večjo uporabo      avtocest      je naslednji razlog, zaradi katerega je zakon  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.625 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA