nova beseda iz Slovenije
mnenju, povsem neustreznega koncepta izgradnje | avtocest | okoli Ljubljane.Na dveh delih se kombinira tako | G |
obravnavo Letnega plana razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007. Prehajamo na odločanje o predlogu | G |
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007, ki glasi, sklep: "Državni zbor | G |
soglasje k letnemu planu razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007, ki ga je sprejela Vlada Republike | G |
Resolucija o nacionalnem programu izgradnje | avtocest | določa izgradnjo vipavskega kraka hitre ceste | G |
primer na Madžarskem, in sicer na tistih delih | avtocest | M3, Budimpešta - državna meja za Ukrajino ter | G |
pa nam sem. Naj spomnim na primer izgradnje | avtocest | v Pomurju ali pa ravno sedaj aktualen primer | G |
končna cena najmanj podvojila. Poglejte primere | avtocest; | pa ni treba gledati samo avtoceste, tudi drugih | G |
ali denar, stane nas tudi, recimo, na področju | avtocest | se lahko vprašamo, koliko človeških življenj | G |
boste videli. Zadolževanje iz naslova gradnje | avtocest | poganja rast gradbeništva.Gradbeništvo prispeva | G |
ta država v preteklosti napravila pri gradnji | avtocest? | Da je preveč angažirala javnofinančna sredstva | G |
nam vseskozi očita, da financiramo izgradnjo | avtocest | z zadolževanjem.Gre za dolgoročne investicije | G |
povezano z letnim planom razvoja in obnavljanja | avtocest | v Sloveniji.Sprašujem vas, gospod minister: | G |
vprašanje. Letni plan razvoja in obnavljanja | avtocest | je najpomembnejši planski akt, ki za tekoče | G |
so vključeni v nacionalni program izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji.Lahko vam zatrdim, da | G |
podlage za letni plan razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007 kot gradivo za usklajevanje pripravljene | G |
pripravo letnega plana razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2008, je Dars že pripravil strokovne | G |
bomo res sprejeli ta letni program za izgradnjo | avtocest, | kar omogoča normalno delo in to je predvsem | G |
opredeljena v Nacionalnem programu izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji, v dodatnem programu seveda | G |
velika javna naročila, predvsem na področju | avtocest | in mogoče še druge investicije, kjer se je na | G |
arheologija zaradi sedanje intenzivne gradnje | avtocest | in z vsemi možnostmi, ki se pri tem na področju | G |
uresničevanja nacionalnega programa izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji tiče, vam zagotavljam | G |
dopolnjeni program Nacionalnega programa izgradnje | avtocest | poleg avtocest uvrstil tudi tako imenovane hitre | G |
Nacionalnega programa izgradnje avtocest poleg | avtocest | uvrstil tudi tako imenovane hitre ceste.Ker | G |
ceste. Ker izgradnja slednjih za razliko od | avtocest | ne poteka skladno s predvidenimi roki, vas sprašujem | G |
predvidena z letnim programom razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007?Kaj boste storili, da bi se njihova | G |
bila uvrščena v Nacionalni program izgradnje | avtocest | in bi po dopolnjenem programu morala biti zgrajena | G |
na gradnjo. Po Nacionalnem programu izgradnje | avtocest | v Republiki Sloveniji je gradnja hitre ceste | G |
Ormož je po letnem planu razvoja in obnavljanja | avtocest | za leto 2007 predvidena priprava projektno-tehnične | G |
primer v 16-letni zgodovini izgradnje slovenskih | avtocest | in bi zahteval podrobnejši pregled od marsikaterega | G |
na kadrovske zamenjave v Družbi za izgradnjo | avtocest | kot tudi v Slovenskih železnicah, ampak tudi | G |
je glasilo moje vprašanje, dinamike izgradnje | avtocest | in tudi drugih programov, ki so vezani na razvojne | G |
preventive tiče lahko ugotovimo, da je gradnja | avtocest, | zlasti v začetku 90-ih let, bistveno vplivala | G |
narediti na tem, da bi tovorni promet umaknili z | avtocest | in ga preusmerili na železnice, kot so to storili | G |
evrov. Pa izpustimo tokrat pospešeno izgradnjo | avtocest, | ki pa nedvomno najbolj izboljšuje prometno varnost | G |
Kljub nekaterim opozorilom, da je treba gradnjo | avtocest | upočasniti, zato ker povzročajo preveliko gospodarsko | G |
Recimo, na kar precejšnjem delu slovenskih | avtocest | tovornjaki več ne smejo prehitevati.Jasno ja | G |
pričakovati manjši finančni pritisk na samo gradnjo | avtocest | in sicer infrastrukture.Pa vendar bi bilo potrebno | G |
prenos cest v pokrajinsko pristojnost - razen | avtocest, | hitrih cest in ostale infrastrukture, ki ne | G |
državni proračun v veliki meri posegal na področje | avtocest, | zato da smo lahko zagotavljali sredstva tudi | G |
predlagatelj proračuna, da je velik del sredstev z | avtocest | prenesel tudi na državne ceste?Če se bodo te | G |
ambicioznim programom izgradnje in obnavljanja | avtocest | v Sloveniji. Namen interpelacije je gotovo širša | G |
ustvarjajo mnogo več zagat na cestah, da prehajajo z | avtocest | na lokalne, regionalne ceste, da tam ovirajo | G |
že kar nekaj let, s selitvijo tovornjakov iz | avtocest | na državne, na lokalne, na občinske ceste pa | G |
spomniti, da praktično vse državne ceste, razen | avtocest | in hitrih cest, ki ne potekajo skozi naselja | G |
tudi potekajo prav skozi naselja, razen seveda | avtocest | in hitrih cest, je lahko pričakovati, da bodo | G |
seveda predelalo tudi veliko zamud pri gradnji | avtocest, | pri objektih, ki so tudi drugače temeljnega | G |
sistema. Na težave opozarjajo vsi uporabniki | avtocest, | domači in tuji, tako vozniki osebnih vozil kot | G |
sistem, je nestandardna. Tudi sama gradnja | avtocest | je preobremenjena, tako s številom cestninskih | G |
bistveno drugačen koncept zaračunavanja uporabe | avtocest | in hitrih cest. Spoštovani predsednik Vlade | G |
ugodno ceno in na ta način tudi približa uporabo | avtocest | zelo velikemu številu uporabnikov.Sorazmerno | G |
plačeval ustrezne cene za uporabo slovenskih | avtocest. | Na podlagi uradnih podatkov, slovenske meje na | G |
bolj pravično porazdelil stroške vzdrževanja | avtocest | med domače uporabnike in tranzit.In že v tem | G |
resolucijo o Nacionalnem programu izgradnje | avtocest | v RS, v kateri smo predvideli, da bomo 1,98 | G |
Resoluciji o Nacionalnem programu izgradnje | avtocest | je bilo predvideno tudi, da se po letu 2009 | G |
Resolucije o Nacionalnem programu izgradnje | avtocest | spremenila način financiranja in se odločila | G |
konstrukcija porušena znotraj resolucije o izgradnji | avtocest. | Danes se srečujemo s predlogom o uvedbi vinjet | G |
vinjet, torej stroške prenašamo na prebivalce, ki | avtocest | nimajo. Zato vas, spoštovani gospod minister | G |
ne bodo odražale v nadaljnjem zamiku gradnje | avtocest | in hitrih cest na omenjenih območjih razvojnih | G |
tiste voznike, ki veliko uporabljajo sistem | avtocest. | Za vse tiste uporabnike, ki se v glavnem vozijo | G |
vprašanje nek način brezpredmetno, saj sistema | avtocest | ne uporabljajo.Kar se pa zdi meni osebno ključno | G |
Glede na to, da je resolucija o izgradnji | avtocest | predvidevala, da začnemo že v letu 2009 z intenzivno | G |
pot, sicer bi najbrž bila hitrost izgradnje | avtocest | še veliko počasnejša, še posebej sedaj, ko je | G |
d., da samostojno vrne kredite za izgradnjo | avtocest? | Pri tem izhajam iz dveh študij, vladnih študij | G |
proračuna v mandatu od 2005-2008 ne bo sofinancirala | avtocest. | Temeljne ugotovitve teh študij so naslednje: | G |
če ne bo v letu 2005-2008 financirana gradnja | avtocest | iz proračuna, bo potrebno z letom 2009 vsaj | G |
obdobje 2009 do 2013 ponovno sofinancirati program | avtocest | iz državnega proračuna. Gospod minister za finance | G |
bodisi na madžarski ali hrvaški model izgradnje | avtocest, | kjer država iz državnih javnih financ pokriva | G |
vinjete? Zakaj za slovenske šoferje, ne bi | avtocest | naredili kar popolnoma zastonj? PODPREDSEDNIK | G |
nismo vsi vključeni v plačevanje vinjet oziroma | avtocest. | Res je, v okolici Ljubljane je točno znana cena | G |
iz Grosuplja začnejo plačevati tudi uporabo | avtocest, | vendar sorazmerno uporabi, ne pa kar tako pavšalno | G |
sistem, ki ga sedaj imamo. Postavili so gradnjo | avtocest | iz javnih sredstev.Se pravi, iz poroštva države | G |
zamujena. Sam sem pristaš pobiranja uporabe | avtocest | pri registraciji vozila, in sicer diferencirano | G |
avtocestnega omrežja spremenila način financiranja | avtocest. | Torej, nimamo osnovnega dokumenta usklajenega | G |
rebalans Resolucije o izgradnji nacionalnih | avtocest | na način, da se v resoluciji oziroma v rebalansu | G |
opredeli posledice zadolževanja pri izgradnji | avtocest, | se danes ne bi pogovarjali o tem, ali bomo v | G |
naprej. Hkrati bomo imeli na 400 kilometrih | avtocest | dva režima cestninjenja: za tovornjake sedanji | G |
zakonitosti pri porabi sredstev v izgradnji | avtocest. | In me zanima: Kaj se bo zgodilo s tistimi, ki | G |
avtoceste. V letošnjem letu je namenjeno za gradnjo | avtocest | denarja več, kot ga je bilo katerokoli leto | G |
država na nepravilen način financira gradnjo | avtocest. | Ko pa vemo, da so avtoceste eden izmed pomembnih | G |
Letos mislim, da bo preko 40 kilometrov novih | avtocest. | Pomeni, da v dveh ali treh letih lahko pričakujemo | G |
niso potrebni. Na vseh uvozih in izvozih iz | avtocest | ne bi bilo treba postavljati prometnih znakov | G |
270 več mrtvih. Ker, poglejte, mi nimamo več | avtocest, | mi imamo dvopasovno cesto, katere desni pas | G |
za pozidavo, za izpeljavo cest, za izgradnjo | avtocest | in tako naprej.In ta uravnotežen pristop k varovanju | G |
tako dolgo nihče v Sloveniji ne bo uporabljal | avtocest, | dokler ne bomo imeli vsi odličnih, krasnih avtocest | G |
dokler ne bomo imeli vsi odličnih, krasnih | avtocest | do Koroške, Prekmurja in Dolenjske?Ali če pogledamo | G |
Resolucije o nacionalnem programu izgradnje | avtocest | v Republiki Slovenije.Ob tem so menili, da bi | G |
cestninjenja in cena vinjet stimulira večjo uporabo | avtocest | in s tem zmanjšuje obremenitev cest, ki potekajo | G |
imenovanih enodnevnih nalepk ali vinjet za uporabnike | avtocest | v naši državi.Tudi osebno sem sam prepričan | G |
zelo dober. Ampak, kaj je namen plačevanja | avtocest | oziroma cestninjenja?Namen verjetno - in iskreno | G |
prehodne uvedbe zaračunavanja časovne uporabe | avtocest | in hitrih cest za osebna vozila.Predlagane cene | G |
možnosti izbire sledijo cilju širše uporabe | avtocest, | za kar so pravzaprav grajene.Enostavnost izbire | G |
gospodarjenje s prometno infrastrukturo; namen izgradnje | avtocest | in hitrih cest je njena privlačnost uporabe | G |
okoljsko-trajnostni cilj in namen izgradnje | avtocest. | Njihova uporaba ne pa izogibanje ter preusmerjanje | G |
veliko uporabljajo avtoceste. Tisti, ki pa | avtocest | sploh nimajo, pa bodo ravno tako obremenjeni | G |
razmišljajo o drugačnem sistemu zaračunavanja uporabe | avtocest. | Namesto sedanje cestnine bodo vozniki morali | G |
Z zakonom oziroma uvedbo vinjet za plačilo | avtocest | se gre vlada eksperiment, ki ga ne podpira nikakršna | G |
instrument za financiranje, vzdrževanje in gradnjo | avtocest, | pač pa vse bolj postaja ukrep prometne politike | G |
porazdelitev in preusmerjanje prometa s preobremenjenih | avtocest | na bistveno manj obremenjen sistem javnega transporta | G |
če samo za nianso, na cestah z večjo uporabo | avtocest | je naslednji razlog, zaradi katerega je zakon | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 6.625 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |