nova beseda iz Slovenije

avtocest (6.925-7.024)


lepa. Danes ni prvič, da govorimo o gradnji      avtocest,      o kreditih, o poroštvih in vsem ostalem kar  G
zakona ne bomo ne prej, ne kasneje zgradili      avtocest.     Vse, kar bomo naredili zaradi zakona, kot je  G
dvignemo davke, pa rečemo, to bo šlo za gradnjo      avtocest,      s takim in takim tempom, lahko tudi občutno  G
datum prevzema oziroma dokončanja izgradnje      avtocest.     Samo v naslednjih proračunih, 2009, 2010, 2011  G
je v tem mandatu odločila za hitrejšo gradnjo      avtocest.     Odločila se je, da bo avtoceste gradila predvsem  G
stroški in koliko bo porabil za vzdrževanje teh      avtocest,      kakšen znesek bo ostal in ali je ta znesek realen  G
lahko potem samo opustimo pospešeno dokončanje      avtocest.     Lahko samo to opustimo.   G
zaradi tega, ker že 30 let nimamo zgrajenih      avtocest.     Čas, denar, obraba, nejevolja, nesreče, vplivi  G
tem, da imamo v Sloveniji še kup nedograjenih      avtocest,      državnih cest, kolega je omenil železnice, pa  G
amandmaja, ki bi pomenil to, da upočasnimo gradnjo      avtocest,      nikakor, nikakor ne morem podpreti. PODPREDSEDNI  G
demagoško govoriti o upočasnjevanju gradnje      avtocest,      saj vsebina amandmaja nikakor ni v tem.In tudi  G
takšnim amandmajem, ki bi upočasnjeval gradnjo      avtocest,      še posebej zdaj, ko je končno država pričela  G
razvoj tudi gospodarstva, kar nedvomno izgradnja      avtocest,      železnic in druge infrastrukture je. Naj zaključim  G
če jaz to razumem oziroma denar uporabnikov      avtocest.      Mislim, da govorimo čisto druge zadeve, ki nimajo  G
in ne 25-ih letih vrnil kredit za izgradnjo      avtocest,      ki se ga bomo mi danes izposodili. PODPREDSEDNIK  G
povedal eno misel. Izgradnja sistema slovenskih      avtocest      ni stvar enega mandata, niti stvar več mandatov  G
drugače pogovarjali o financiranju slovenskih      avtocest.     Podpiram in še kako podpiram konkretno letošnji  G
odgovorna za nujno pospešeno dokončanje slovenskih      avtocest,      predvsem mislim na Ministrstvo za promet in  G
Sam bi rad povedal, da je za mene izgradnja      avtocest      tudi medgeneracijski projekt.Če je amortizacijski  G
nismo." In gledam tudi ta projekt izgradnje      avtocest      na podoben način in prav gotovo mora pri teh  G
podprl, ker se zavedam pomembnosti izgradnje      avtocest.     Amandmajev, ki niso premišljeni, so neosnovani  G
snovalci, pripravljavci tega projekta izgradnje      avtocest      in poroštva odločili za najboljšo varianto.  G
Evropski investicijski banki za projekt slovenskih      avtocest,      nujni postopek. Nadaljujemo z drugo obravnavo  G
področju cestnega programa izgradnje slovenskih      avtocest,      ki bi jih morali zgradili že pred 30-imi leti  G
za ceste v primeru državnih cest in v primeru      avtocest      Darsa. In mislim, da ni potrebno ponavljati  G
Resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v letu 2004.Skupna dolžina pomurskega avtocestnega  G
Dragučova do Pinc je 84 kilometrov. Odstavni pas      avtocest      je tako predviden na avtocesti Maribor-Lenart  G
tovornjaki, ki imajo relacijo skozi vso Slovenijo, iz      avtocest      umaknejo na železniški promet, ni tako za lasje  G
dolgo časa po avtocestah. Nekateri se moramo do      avtocest      po 70, 80 kilometrov peljati skorajda po kozjih  G
delujejo in ustvarjajo dobiček, zdaj ob gradnji      avtocest,      iz naših žepov, davkoplačevalcev.Tako se žal  G
torej usmerjevalec razvoja in prometa na sistemu      avtocest,      se je v tem primeru minister odločil, da bo  G
drugi vir, ki smo ga sicer pri sistemu izgradnje      avtocest      poimenovali tako imenovani bencinski tolar.  G
zmanjšali tudi stroški pri bodočem vzdrževanju      avtocest.     Te so preobremenjene, ne samo z zasebnim, ampak  G
vprašanjih, o ureditvi nekaterih vprašanj, recimo,      avtocest      ipd.In takšen je bil tudi sedanji zakon.  G
Resolucijo o nacionalnih programih izgradnje      avtocest,      ki jo je Državni zbor Republike Slovenije sprejel  G
dvorani razpravljamo o Programu razvoja in gradnje      avtocest      in vzamete, vaša koalicija, iz enega področja  G
Boste videli, smo zgradili skoraj 500 kilometrov      avtocest.     Ja, res je.   G
OBRAVNAVO LETNEGA PLANA RAZVOJA IN OBNAVLJANJA      AVTOCEST      ZA LETO 2007.Letni plan je v obravnavo zboru  G
Predlog letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, ki je v zgodovini izvajanja nacionalnega  G
zgodovini izvajanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest      daleč najobsežnejši, tako po fizičnem, kot po  G
letošnjega letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 znaša 734,542 milijona evrov, kar  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ki je za leto 2007 predvidevala porabo v višini  G
izvajanja avtocestnega programa. Za gradnjo      avtocest      je namenjenih 537,25 milijona evrov oziroma  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Za obnavljanje avtocest pa gre 45,37 milijona  G
programu izgradnje avtocest. Za obnavljanje      avtocest      pa gre 45,37 milijona evrov oziroma 27,4% več  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Za uvedbo elektronskega cestninskega sistema  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      kar kaže na še vedno uspešno finančno vzdržnost  G
realizacijo letnega plana razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 bodo investicijski transferji.  G
transferji. Gre za proračunska sredstva za izgradnjo      avtocest      in evropska sredstva, sredstva koncesijske dajatve  G
določenega v Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, v proračunu Republike  G
leto 2007 zagotovljena sredstva za izgradnjo      avtocest      v višini 13,23 milijona evrov.Evropska sredstva  G
za realizacijo letnega plana razvoja in obnov      avtocest      za leto 2007 734,42 milijona evrov. Še nekaj  G
42 milijona evrov. Še nekaj besed o gradnji      avtocest.     V letu 2007 bodo predvidoma predani prometu naslednji  G
predanih v promet 17,7 kilometra štiripasovnih      avtocest      in 2,3 kilometra navezovalnih cest. Glede na  G
letu 2007 gradilo 101,9 kilometra štiripasovnih      avtocest,      18,7 kilometra hitrih in 5 kilometrov navezovalnih  G
minister lahko predstavil program izgradnje      avtocest      za leto 2007 v 5 minutah.Žal, tako smo si pred  G
seji obravnaval letni program razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007, ki ga je Državnemu zboru predstavila  G
predloženem letnemu planu razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 je pisno mnenje podala Zakonodajno  G
vrednost letnega programa razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 734,542 mio evrov, kar je v primerjavi  G
z resolucijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest      pa 26,5% povečanje. Za gradnjo avtocest je namenjeni  G
izgradnje avtocest pa 26,5% povečanje. Za gradnjo      avtocest      je namenjenih, kot rečeno, 537,25 mio evrov  G
namenjenih, kot rečeno, 537,25 mio evrov, za obnove      avtocest      45,37 mio. evra in za uvedbo elektronskega cestninskega  G
realizacijo letnega plana razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 bodo investicijski transferji sredstev  G
cest določenih v Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, v proračunu Republike  G
leto 2007 zagotovljena sredstva za izgradnjo      avtocest      v višini 13,23 mio evra.Evropska sredstva bodo  G
predano prometu 17,7 kilometrov štiri pasovnih      avtocest,      2,3 kilometrov navezovalnih cest ter ploščad  G
pri pripravi letnega plana razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 je bilo, da se dokončajo tisti  G
načrtovanja v nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     V razpravi so člani Odbora letni plan v največji  G
sklep o soglasju k letnem planu razvoja novih      avtocest      za leto 2007.Državni zbor Republike Slovenije  G
daje soglasje k letnemu planu razvoja obnove      avtocest      za leto 2007, ki ga je sprejela Vlada Republike  G
stranke podpiramo letni program razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007, ki nam ga je posredovala Vlada  G
zadovoljstvo, da prihaja do povečanja izgradnje tako      avtocest      kot tudi hitrih cest, če to primerjamo z letom  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      za leto 2007.Glede na predlagano finančno konstrukci  G
kredita za financiranje izgradnje in obnove      avtocest,      pravilna.Tako se je nemajhen del sredstev, ki  G
ljudske stranke letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007 podprli, ob pričakovanju, da se  G
besedo. Za letni program razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, ki ga danes obravnavamo, je značilno  G
največji letni program razvoja in obnavljanja      avtocest      v Republiki Sloveniji in drugič: da z njim vstopamo  G
2013 izvajanja Nacionalnega programa izgradnja      avtocest      v Republiki Sloveniji. Vrednost letošnjega programa  G
Resolucijo o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Vrednost same izgradnje  G
Republiki Sloveniji. Vrednost same izgradnje      avtocest      v letu 2007 se povečujejo še nekoliko močneje  G
vrednost celotnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest.     Od projekcije za leto 2007, predvidene z Resolucijo  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      predvidene projekcije finančnih virov za letošnje  G
četrtino. Z letnim planom je za stroške izgradnje      avtocest      v letošnjem letu namenjeno 537 milijonov evrov  G
letošnje leto z nacionalnim programom izgradnje      avtocest,      po strukturi pa pomeni to za 5,5% točke več  G
zagotovljena sredstva za dobrih 160 kilometrov      avtocest      in sicer bo od tega 20 kilometrov do konca letošnjega  G
za izvajanje nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      kar predstavlja 9,2% dolžine cestnih odsekov  G
polovici dolžine, povprečno letno zgrajenih      avtocest      v zadnjih 14 letih. Ob obravnavi na prvi pogled  G
všečnega letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest,      predvsem zaradi obsega njegove vrednosti, se  G
Resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      tako z vidika vrednosti oziroma obsega kot z  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      kot Zakon o zagotavljanju namenskih sredstev  G
nove odseke iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest.      Odločitev naše poslanske skupine o podpori predlagan  G
nacionalna stranka letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 absolutno podpira.Absolutno podpira  G
resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ki smo jo mi sprejeli, zaradi tega, ker temelji  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za graditev      avtocest,      zaradi tega, ker temelji na sklepih Vlade, ki  G
vsi ostali kolegi, da ne bi na račun izgradnje      avtocest,      ki je v tem letnem programu natančno izdelana  G
zadovoljstva v zvezi s planom razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto v katero smo pred meseci že vstopili  G
da razumemo ta plan, plan gradnje in obnove      avtocest      zgolj kot segment nekega bistveno večjega problema  G
vseh koncih in krajih Slovenije, tudi tam kjer      avtocest      danes ni.Tudi v socialnem smislu pomeni izvajanje  G
celo bolj pomembne kot pa sam razvoj gradnje      avtocest,      ampak to danes ni predmet razprave, prav pa  G
se te konotacije zavedamo, da zgolj gradnja      avtocest      ne more rešiti naših prometnih zadreg.V Poslanski  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.425 6.525 6.625 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA