nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.525-7.624)


mi je bilo postavljeno tudi vprašanje okrog      avtocest.     Ni javna skrivnost, da sta problema vinjet in  G
Ni javna skrivnost, da sta problema vinjet in      avtocest      sta povezana.Vemo, da nas je komisija na to  G
spremembe sistema financiranja izgradnje slovenskih      avtocest.     Zadolževanje predvsem v tujini je v preteklem  G
pa je ustavljeno tudi financiranje izgradnje      avtocest      s strani evropskih kohezijskih skladov.Zanimivo  G
vlade Janeza Janše. Očitki o kreditiranju      avtocest,      način izgradnje avtocest, ki ga je sprejela  G
Očitki o kreditiranju avtocest, način izgradnje      avtocest,      ki ga je sprejela prejšnja vlada.Kakšni argumenti  G
je imela naša država ravno zaradi pomanjkanja      avtocest.     Če bi imeli avtoceste v Sloveniji že pred desetimi  G
! In govoriti, da je kreditiranje izgradnje      avtocest      razlog za takšno situacijo, kot je danes, mislim  G
Za zelo zahtevne investicije na področju      avtocest      smo ustanovili posebno družbo - Dars.Predlagam  G
pa jih je bilo še bolj uničenih pri gradnji      avtocest.     Zato me upravičeno skrbi odnos do tega področja  G
za boga, ne najema kreditov in naj ne gradi      avtocest      samo na kreditih.Ne, časi so najboljši, krediti  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Kolega Anderlič je takrat približno pol leta  G
sklep o pospešeni izgradnji določenih krakov      avtocest.     Tega se boste, gospod Anderlič, najbrž zelo spomnili  G
Državnega zbora popravljat izhodišča za izgradnjo      avtocest.     In mislim, da ni korektno, da se na tak način  G
sprejela, ima posledice tudi sedaj v tej strukturi      avtocest.     .../Oglašanje iz klopi./  G
tudi on sam v prejšnji funkciji pri graditvi      avtocest      bi jih gradil z zasluženim denarjem, ne pa sposojenim  G
infrastruktura na našem koncu zaradi gradnje      avtocest      bila v nekaterih občinah zelo zelo uničena.  G
milijardo evrov, to je četrtino programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, torej sredstev slovenske  G
zamrznitvijo sredstev kohezijskih sredstev za gradnjo      avtocest      v Sloveniji zaradi diskriminatornosti uvedbe  G
Spoštovani gospod minister! Ob gradnji      avtocest      v Sloveniji prihaja do velikih poškodb navezovalnih  G
da ne bo zopet tako, kot je bilo pri gradnji      avtocest,      dokler so se gradile v ljubljanski in osrednji  G
zamrznitvijo evropskih sredstev za izgradnjo      avtocest      v Sloveniji. Prosim, gospod minister. DR. PATRIC  G
ustrezni pogoji za nediskriminacijsko uporabo      avtocest      v Republiki Sloveniji.Poleg navedenega je Evropska  G
ministrstvo zagotovilo, da bodo obnove slovenskih      avtocest      potekale hitreje?Hitreje pomeni manj moteče  G
ene od vaših služb izjavili, da pri nas obnova      avtocest      ne more potekati 24 ur na dan, ker bi potem  G
prometa tudi posledica novozgrajenih odsekov      avtocest      in objektov na njih, na primer predor Šentvid  G
in na kakšen način naj bi obnove slovenskih      avtocest      potekale v skladu z evropskimi standardi?Ali  G
določeni v letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009, ki bo v zelo kratkem predan v  G
poslanke, spoštovani poslanci. S problematiko      avtocest      smo se danes že ukvarjali.Problem je tam, kjer  G
podobno, zato v letošnjem letu od upravljavca      avtocest      zahtevamo, da vsa dela opravi z največjo možno  G
zanimajo. Gre za to, da v Sloveniji pri izgradnji      avtocest      ugotavljamo, da so predrage v primerjavi z drugimi  G
z zamrznitvijo evropskih sredstev za gradnjo      avtocest      v Sloveniji. Gospod Verlič, izvolite.   G
vprašanje, in sicer glede kakovosti izdelanih      avtocest,      lokalnih in regionalnih cest, saj vemo, da niso  G
odplačevanje kreditov, ki so najeti za izgradnjo      avtocest.     Sistem financiranja avtocest se je v prejšnjem  G
najeti za izgradnjo avtocest. Sistem financiranja      avtocest      se je v prejšnjem mandatu drastično spremenil  G
ko zamrzne evropska sredstva za financiranje      avtocest?     To dvoje sem vprašal in prosil ministra, da dobim  G
incaso bistveno nižji. Tudi na področju gradnje      avtocest      se ni nič spremenilo.Prej je bilo izjemno veliko  G
za 320 milijonov evrov poroštev za izgradnjo      avtocest,      vaša vlada ga je predlagala in samo ta zakon  G
pomeni polovico letnega programa obsega izgradnje      avtocest.     Zakaj tega ne spremenite?   G
od vrednosti v Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      - samo da vemo, o čem govorimo. In tretja stvar  G
cestnih za tranzit ali kratkotrajno uporabo      avtocest      v slabšem položaju kot prebivalci Republike  G
sodišča o izvajanju in financiranju programa      avtocest.     Direkcija Republike Slovenije za ceste, občine  G
vzdržnost Darsa, zaradi tega več ne bomo gradili      avtocest      v Sloveniji in da zaradi tega ne bomo gradili  G
nedokazana diskriminatornost tujih uporabnikov      avtocest      in posledična blokada sredstev za izgradnjo  G
kot seveda tudi tujim uporabnikom slovenskih      avtocest.     In s tem odpravlja kakršenkoli dvom v zvezi s  G
vlada blokira finančna sredstva za izgradnjo      avtocest.      Kot sem povedal Zakon o javnih cestah vnaša  G
2008 je bil uveden vinjetni sistem cestninjenja      avtocest.     Namen kot sem že povedal je dobro znan, danes  G
dolgoročno povečuje nestabilno sistema financiranja      avtocest      s tendenco in potrebo po zagotavljanju bistveno  G
ki so bodisi pogosti ali občasni uporabniki      avtocest.     Torej, ta argument ne drži.   G
vinjeta podražila za 73%, za pogoste uporabnike      avtocest,      ki smo v večini slovenski državljani. 771.  G
Tako je na vsega 400 kilometrih slovenskih      avtocest      uvedla dvojni sistem cestninjenja in s tem tudi  G
ogrozila finančno vzdržnost financiranja izgradnje      avtocest      in posledično tudi drugega cestnega omrežja  G
nepravičnosti pavšalnega zaračunavanja uporabe      avtocest,      ne odpravlja oziroma celo zaostruje pa dejstvo  G
bistveno premalo denarja za nadaljnjo gradnjo      avtocest,      za odplačevanje posojil in za vzdrževanje avtocest  G
avtocest, za odplačevanje posojil in za vzdrževanje      avtocest.     Zaradi takšnega načina je lahko pod vprašanjem  G
podražitev, visoko tudi z vidika večje pretočnosti      avtocest,      saj so slednjemu vinjete namenjene, danes pa  G
pravnomočne članice nek cenovni pristop za plačilo      avtocest,      sami pa dejansko 776.  G
druge stvari ob strani. Govorimo samo o uporabi      avtocest.     Ob avtocestah imamo velike panoje: Slovenija  G
Slovenci in Slovenke bomo plačevali več za uporabo      avtocest,      država bo pa imela manj denarja.To je fenomen  G
pa da tisti, ki nič ne plačuje pri izgradnji      avtocest,      samo uporablja, onesnažuje, da bi tisti imeli  G
proračunskega dela sredstev za financiranje      avtocest      in namensko pobranega denarja za to iz predhodnega  G
Zakonu o namenskem zbiranju sredstev za gradnjo      avtocest,      da ta denar ne zgubimo v integralnem proračunu  G
da se ga vendarle nameni eden del za gradnjo      avtocest.     Ne, krediti so tako poceni, da bi bili neumni  G
da če ne bo struktura prihodkov iz uporabe      avtocest      in seveda tudi še drugih plačil, ki jih Dars  G
septembra in oktobra, največ zastojev v zgodovini      avtocest,      zaradi dveh napačnih odločitev.Ena je v zvezi  G
odločitev, skorajda od začetka resne izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, od leta 1993 naprej,  G
zagotavljali vire tudi za gradnjo in vzdrževanje      avtocest.      PODPREDSEDNIK FRANCE CUKJATI: Hvala.  G
o tem, da se vinjete kot plačilo za uporabo      avtocest      ukinjajo s tem zakonom.Približno tako izgleda  G
cena vinjet je ne opravičena s samo kakovostjo      avtocest      oziroma se da vprašati, če pri izgradnji avtocest  G
avtocest oziroma se da vprašati, če pri izgradnji      avtocest      se ne da poiskati kakšnih notranjih rezerv,  G
o kakovostni gradnji. Torej cene izgradnje      avtocest      skoraj take kot po zahtevnem terenu kanadske  G
plus še koliko bo dobil sistem za izgradnjo      avtocest.      Danes je bilo tudi omenjeno, pa preidimo nazaj  G
ministrstvom zavestno odločila za financiranje gradnje      avtocest      skoraj izključno na kreditih.Za zaključek pa  G
avtocestnih odsekov nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji v višini 329.000.073.  G
ker gradimo avtoceste in s to dostopnostjo do      avtocest      smo dejansko omogočili tudi tistim, ki imajo  G
sposobna zgraditi omrežje cestišč in hitrih cest in      avtocest,      ki ga lahko marsikdo v Evropi tudi zavida.Dejansko  G
ker za mene je bilo odlično, ker sem uporabnik      avtocest.      Nekdo, ki pa uporablja avtocesto enkrat, dvakrat  G
zbor, to je letni načrt razvoja in obnavljanja      avtocest      ter zakon o poroštvu, lahko samo ugotovim, da  G
predvsem zaradi tega, da se bo povečala uporaba      avtocest      in da bodo zadeve bolj racionalne in da bomo  G
tistim, ki imajo omejen pristop oziroma dostop do      avtocest.     Poglejte, mi iz koroškega rabimo 70 kilometrov  G
hujše po moji sodbi pa je to, da ne gradimo      avtocest      in ne pridobivamo sredstev iz Evropske unije  G
Dars, Družba Republike Slovenije za gradnjo      avtocest      je bil konec septembra 2008 zadolžen že za 3  G
potrebujemo nacionalni program izgradnje državnih      avtocest.      Ker smo ravno pred obravnavo drugega rebalansa  G
smo porabili 4 milijarde in pol pri gradnji      avtocest,      za dokončanje avtocestnih programov, za dodatne  G
državljanke in državljane oziroma vse uporabnike      avtocest.      PODPREDSEDNIK MAG. VASJA KLAVORA: Hvala lepa  G
do domačih redko uporabljajočih državljanov      avtocest.     Namreč tisti, ki gre enkrat na leto v Klinični  G
treba ugotoviti, da s socialo pač ne moremo      avtocest      graditi, da potrebujemo za avtocestni program  G
zagotovili potrebna sredstva za nadaljnjo izgradnjo      avtocest.      Kar zadeva samo socialno naravnanost takega  G
za večino še vedno pomenilo cenejšo uporabo      avtocest      in to je temeljno, da je cenejše kot prej, da  G
lahko vračali denar, ki smo si ga za izgradnjo      avtocest      izposodili.In zato je predlagan amandma, ki  G
in sicer je vsak dodatni kilometer zgrajenih      avtocest,      zmanjša število mrtvih na slovenskih cestah  G
zadnjem obdobju odprtih vendarle kar nekaj novih      avtocest      je seveda to zmanjšalo tudi smrtnost na slovenskih  G
režimu, ampak dejstvu, da imamo več kilometrov      avtocest      in ko jih bomo imeli še nekaj več, bo ta rezultat  G
letih 2005, 2006 proračunska sredstva za gradnjo      avtocest      skrčili tako rekoč na minimum in se zadolžili  G
način prinesli največji del bi rekel, gradnje      avtocest      na določene generacije.In tej napaki smo pa  G
Pri Darsu imamo tako izrecno določene odseke      avtocest,      za katere se je Dars bil dolžan zadolžiti.V  G
sposobnosti celotne regije na križišču dveh      avtocest,      železnice, letališča in energetskih tokov.   G
pomembno, če dovolite, na splošno pri gradnji      avtocest,      da se vseeno ne hiti, kljub želji, da se čim  G
OBRAVNAVA LETNEGA PLANA RAZVOJA IN OBNAVLJANJA      AVTOCEST      ZA LETO 2009. Letni plan je v obravnavo zboru  G
sprejela letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2009 in ga posredovala v soglasje Državnemu  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 7.625 7.725 7.825 7.925 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA