nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.025-7.124)


očitkov, tudi na področju gradnje in obnove      avtocest,      lahko manj.Sicer pa, kot pravim, poslanska skupina  G
Obravnava letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 je dokument na katerem bo letos  G
katerem bo letos temeljila izgradnja ter obnova      avtocest      v naši državi.Ob pregledu gradiva lahko hitro  G
najobsežnejši letni program razvoja in obnove      avtocest.     Velika večina se tu nanaša predvsem na račun  G
pripravi letnega programa razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007, dokončanje tistih odsekov in pododsekov  G
pomurskem in štajerskem avtocestnem kraku. Poleg      avtocest      se bo nadaljevala tudi gradnja nekaterih državno  G
sestavni del letnega razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2007 in ki bo potekalo na starejših odsekih  G
odsekov ne pozablja na vzdrževanje že zgrajenih      avtocest,      saj to pomeni skrb za povečano varnost na naših  G
stranke podpiramo letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2007, seveda v upanju, da bo izgradnja  G
podpiramo letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, kajti gre tako rekoč za ožilje  G
vprašanj se nanaša na financiranje izgradnje      avtocest.     Kot vemo, je do leta 2004 potekalo tako rekoč  G
postavlja vprašanje kako bodo financirani odseki      avtocest,      hitrih cest in navezovalnih cest iz dodatnega  G
programa nacionalnega programa za izgradnjo      avtocest,      kajti gre za odseke, ki niso privlačni za tako  G
kateri smo tu kar nekaj govorili, je umeščanje      avtocest      v prostor.Postopek je bil nekdaj urejen z Zakonom  G
postavlja vprašanje kdaj bodo umeščeni odseki      avtocest,      hitrih cest in navezovalnih cest iz dodatnega  G
različnih fazah obnavljanja oziroma izgradnje      avtocest.      Naslednja problematika, o kateri bi na kratko  G
kratko rad nekaj spregovoril, je oddaja gradnje      avtocest      z javnimi naročili.Sedanja zakonodaja, zlasti  G
bom končal, kako je dejansko z obnavljanjem      avtocest,      kaj se dogaja, ko se vsakodnevno mnogi od nas  G
zakaj. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 predvideva dela v skupini vrednosti  G
ambiciozen načrt gradnje in obnavljanja slovenskih      avtocest      v letošnjem letu.Želimo namreč izpostaviti dejstvo  G
načrtovane v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Vlada in vladajoča večina  G
posledica spremenjenega načina financiranja gradnje      avtocest.      V Liberalni demokraciji Slovenije smo v zadnjih  G
prenašanje odgovornosti za financiranje gradnje      avtocest      z države na Dars problematično, saj ruši konstrukcijo  G
postavljeno z nacionalnim programom gradnje      avtocest.     Načrt, vsi vemo, je bil, da se program izteče  G
odplačevanje kreditov, donosa za gradnjo dodatnih      avtocest      in razvojne osi ne bo, prav tako pa se bo zaradi  G
višjih stroškov financiranja podražila gradnja      avtocest.     Dodatno zadolževanje za gradnjo avtocest lahko  G
gradnja avtocest. Dodatno zadolževanje za gradnjo      avtocest      lahko postane sporno tudi z zornega kota mednarodnih  G
potrdile. Kolaps nacionalnega programa gradnje      avtocest      in morebitni bankrot državnega podjetja za avtoceste  G
izgradnje avtocestnega programa sami uporabniki      avtocest,      ker pa je zaradi takšnega načina financiranja  G
vzdržnosti dokončanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      ki ga je pripravil Ekonomski inštitut pravne  G
Očitno so dileme okoli financiranja izgradnje      avtocest      tudi znotraj akterjev v Vladi, ki morajo letni  G
sedanje in prihodnje generacije uporabnikov      avtocest,      ker bodo pač morali plačevati višje cestnine  G
cestnine zaradi dražjega načina financiranja      avtocest.     To so naši vsebinski pomisleki.   G
določajo obveznosti glede financiranja gradnje      avtocest      in kasnejših proračunskih zakonov, so si vsaj  G
predlog letnega plana razvoja in obnavljanje      avtocest      za leto 2007.Ocenjujemo, da je prav, da je letni  G
Ocenjujemo, da je prav, da je letni plan izgradnje      avtocest      že v letu 2006 dobil nujni pospešek in da se  G
rekordna ambicioznost načrta razvoja in obnavljanja      avtocest      je neizbežna in nujna, saj v Republiki Sloveniji  G
Predlog letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za letošnje leto je v zgodovini izvajanja nacionalnega  G
zgodovini izvajanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest      daleč najobsežnejši, tako po fizičnem kot tudi  G
letošnjega letnega programa razvoja in obnove      avtocest      znaša dobrih 734,5 milijonov evrov, kar v primerjavi  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      pa gre za povečanje za dobro četrtino.Gre torej  G
Gre torej za največji obseg izgradnje in obnov      avtocest      s ciljem, da se V. in XX. evropski koridor zaključita  G
za realizacijo letnega plana razvoja in obnov      avtocest      za leto 2007 bodo investicijski transferji,  G
transferji, torej proračunska sredstva za izgradnjo      avtocest,      in evropska sredstva, sredstva koncesijske dajatve  G
videli, da je sistem financiranja izgradnje      avtocest      vzdržen, bomo takšne finančne vire v Novi Sloveniji  G
tako malo proračunskih sredstev za izgradnjo      avtocest.     Naj povem, da se nihče, ki je tako razpravljal  G
predlogom letnega načrta izgradnje in obnov      avtocest      popolnoma zadovoljni, če ne bi izpustil nekaterih  G
nekaterih odsekov iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      ki za letošnje leto predvideva začetek gradnje  G
na avtocestah, kaj naši uporabniki slovenskih      avtocest      potrebujejo.Predvsem bi tukaj vzpostavil, da  G
pomisleke glede samega financiranja te izgradnje teh      avtocest,      vendar zavedam pa se, da brez denarja se teh  G
bom ta letni program razvoja in obnavljanje      avtocest      za letošnje leto podprla.Moram pa reči, da takoj  G
razlogom podpiram ta program razvoja in obnavljanja      avtocest.      Bom pa ponovila za gospo Pozsončevo: drugo leto  G
Državnem zboru ta letni plan razvoja in obnove      avtocest      podprli. Glede na nekatere pomisleke, ali je  G
tudi kaj dodal k tistemu, kar se ne tiče samo      avtocest,      ker je pač to ena od možnosti, da tudi rečem  G
kot sem rekel - letni plan razvoja in obnove      avtocest      bom pa podprl.Hvala.   G
za izvajanje nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      glede na finančno dimenzijo programa in pa glede  G
sprejema posebnega zakona o financiranju izgradnje      avtocest      in nacionalnega programa, bi bilo normalno,  G
predlog odbora sprotno spremljanje izgradnje      avtocest      na pomurskem delu - ta odbor sestavljajo, kot  G
medtem ko so v privilegiranem položaju koristniki      avtocest      iz Ljubljane in pa primestnih naselij.Tretjič  G
Zavedam se velikega pomena gradnje in razvoj      avtocest,      predvsem pomena na razvoj in na varnost cestnega  G
avtocestnim križem bil vel križ, težave pri gradnji      avtocest      izvirajo iz zgodovine in se nekako prenašajo  G
osi. Kot rečeno, se zavedam pomena izgradnje      avtocest      in bom plan razvoja z veseljem podprl.Hvala  G
zadovoljstvo ob velikosti letnega programa izgradnje      avtocest      za letošnje leto, tako po obsegu kot po vrednosti  G
realizacijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      vendar se sprašujem, kakšno bi bilo razpoloženje  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ki smo jo sprejeli leta 2004, če se ne motim  G
nadaljnjo izvajanje nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      za katerega mislim, da je nujen in da ga bo  G
z letošnjim, drugim letom končala izgradnja      avtocest,      ampak bo treba zagotoviti nadaljnjo in bolj  G
obravnavamo. Na načelni ravni vsi podpiramo izgradnjo      avtocest,      še posebej, če je vsaj en odsek v tistem lokalnem  G
od resolucije nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     Nesporno dejstvo je, da Slovenija avtoceste potrebuje  G
konkretnem primeru, ko govorimo o avtocestah, kjer ni      avtocest,      gospodarstvo trpi določeno škodo.Škodo zato  G
od teh priložnosti je prav gotovo izgradnja      avtocest.      Če razpravljamo o potrebnosti izgradnje avtocest  G
avtocest. Če razpravljamo o potrebnosti izgradnje      avtocest,      seveda ne morem mimo tega, da bi omenil to,  G
prometni resoluciji oziroma resoluciji o izgradnji      avtocest.     Vendar si ne znam predstavljati, na kakšen način  G
Dejstvo je, da proračun take dinamike izgradnje      avtocest      enostavno ne bo prenesel.Ob tem ne smemo pozabiti  G
način bi pa lahko financirali še izgradnjo teh      avtocest.     Zato mislim in ob upoštevanju tega, da gre za  G
sicer, osebno sem prepričan, da sama izgradnja      avtocest      vseh problemov na teh avtocestah oziroma problemov  G
in poslanci! Jaz bom letni program izgradnje      avtocest      podprl, bi pa kljub temu postavil nekaj vprašanj  G
ni direktno vezano na letni program izgradnje      avtocest,      je izgradnja oziroma vlaganje v "keltiko".V  G
govorili o vzdržnosti financ na področju izgradnje      avtocest.     Jaz sem prepričan - in vsi so nas tudi takrat  G
govorilo, ko smo govorili o financiranju izgradnje      avtocest,      o javno-zasebnem partnerstvu.To z letnim programom  G
ne podpiram - podpiram letni plan izgradnje      avtocest.     Predvsem bi si želel, da bi bil čim hitrejši  G
potreba po obravnavi letnega programa razvoja      avtocest.     Torej, prišli smo v situacijo, ko tako in tako  G
govoriti o drugih stvareh kot pa o sami izgradnji      avtocest      kot takih. Moram reči, da sam podpiram nacionalni  G
Ministrstvo za promet pravzaprav na področju izgradnje      avtocest      revolucije več ne morejo napraviti; da izvajajo  G
nekako povzeti dve področji: eno je izgradnja      avtocest      in prometna politika, drugo pa je elektronsko  G
mandata, je bil nacionalni program izgradnje      avtocest      in navezovalnih cest sprejet na novo, ker pač  G
dohitevanju držav v soseščini glede izgradnje      avtocest.     In tega smo lahko samo veseli.  G
tega smo lahko samo veseli. Fizična izgradnja      avtocest      v Sloveniji je dobilo izjemen pospešek, ob tem  G
pravzaprav po koncesijskem pristopu izgradnje      avtocest,      ki temelji na realnem oziroma garantiranem viru  G
garancijo v že omenjenih cestninah za uporabo      avtocest.     Zato je celovit sistem poštenega, s koristmi  G
Seveda je možno Darsov letni plan izgradnje      avtocest      na osnovi tako ambicioznega pristopa samo podpreti  G
pozdrav vsem! Razprava o letnem planu izgradnje      avtocest      je vsako leto deležna kar precej pozornosti  G
in ukinitev državnega podjetja za izgradnjo      avtocest,      hkrati pa marginaliziral, da ta razprava sploh  G
in tega, da bi dejansko te izgradnje dobrih      avtocest      in cest v Sloveniji dokončali v doglednem roku  G
tej dvorani! Ta letni plan razvoja in obnove      avtocest,      bom z veseljem podprl.Že večkrat je bilo rečeno  G
počivališča in gostinske dejavnosti na teh točkah      avtocest      zanemarjene.Tu jaz mislim, da jih je potrebno  G
za letošnje leto, načrt izgradnje in obnove      avtocest,      z veseljem podprl.Ne nazadnje lahko ugotavljam  G
lobiji ali pa tisti, ki sodelujejo pri gradnji      avtocest.     Jaz mislim, da smo z definicijo limitiranih cen  G
že loteva te naloge, tako da bi uporabnikom      avtocest      dejansko zagotovili bolj kvalitetne storitve  G
čas pozabljamo, to je problematika izgradnje      avtocest,      ki je na nekaterih še neizgrajenih območjih  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.525 6.625 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA