nova beseda iz Slovenije

avtocest (7.325-7.424)


soglasje k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008, ki ga je sprejela in v obravnavo  G
avtocesti. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 predstavlja velik projekt, ki bo  G
Predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 temelji na resolucijo o nacionalnem  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v naši državi.Skupna vrednost tega projekta  G
Povečana je tudi postavka za razvoj in obnavljanje      avtocest      in res gre za pravzaprav največji obseg gradnje  G
promet predanih 80 kilometrov štiripasovnih      avtocest,      11 kilometrov hitrih cest ter 3 kilometre navezovalnih  G
planom prometu predanih preko 100 kilometrov      avtocest      in drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje  G
drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Na podlagi gradiva lahko  G
realizacijo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest,      za leto 2008, proračunska sredstva, evropska  G
Zakona o zagotoviti namenskih sredstev za gradnjo      avtocest      v Proračunu Republike Slovenije za leto 2008  G
leto 2008 zagotovljena sredstva za izgradnjo      avtocest      v višini 15,5 milijona evrov, skupaj z ostalimi  G
realizacija letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 pokrita. V Poslanski skupini Slovenske  G
stranke podpiramo Predlog letnega plana izgradnje      avtocest      za leto 2008.Hvala.   G
soglasju k letnemu planu razvoja obnavljanju      avtocest      za leto 2008, ki ga mora sprejeti Državni zbor  G
Resolucija o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in samo resolucija je  G
največji znesek zadolževanja v zgodovini izvajanja      avtocest.     Moramo vedeti da že trenutni dolg Darsa znaša  G
Resolucija o Nacionalnem programu o izgradnji      avtocest.     Če k temu dodamo tudi dejstvo, da je vsega 15  G
letnica, ko bodo poplačani dolgovi za izgradnjo      avtocest.      Skratka, gre za resnično izjemno pomembne odločitve  G
črpamo sredstva izobraževanja. Namreč, poleg      avtocest      imamo v Sloveniji tudi ostale državne ceste  G
se bo v letošnjem letu zgradilo zelo veliko      avtocest      in da je to zelo velik uspeh, je varljiv in  G
letnemu programu plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 podprli. Temu morda zelo kratek  G
je na vseh koncih storjen napor, da se odseki      avtocest      odpirajo v tem času, kar je verjetno običajno  G
kako prenesti dolgove Darsa oziroma gradnje      avtocest      kam drugam na državne proračune ali kaj podobnega  G
dokument, Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008.Potem, ko se je leta 2002 gradnja  G
leto 2008. Potem, ko se je leta 2002 gradnja      avtocest      v Republiki Sloveniji skoraj ustavila, razen  G
doživljajo pa tudi stresne situacije ob gradbiščih      avtocest      in ob vsem, kar je z gradbiščem povezano.Večina  G
soglasje Letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008.Hvala lepa.   G
Pred nami je Letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2008.Njegova vrednost, kot sem že prej  G
letu predano, vsaj upamo lahko, 102 kilometra      avtocest      in drugih cest iz nacionalnega programa.V Slovenski  G
bila v preteklih letih namenjena za izgradnjo      avtocest,      in se tako posledično odločili za drugačen način  G
posledično odločili za drugačen način financiranja      avtocest,      kot je bil v preteklosti uporabljen.Največ pomisleko  G
ravno na to temo, temo financiranja izgradnje      avtocest      in finančne vzdržnosti Direkcije za državne  G
nivoju pa strankarski kolegi grozijo z zaporami      avtocest,      če se ne bodo končale tri, štiri mesece pred  G
Pravičnejši se nam zdi sistem, da naj izgradnjo      avtocest      plačujejo uporabniki in ne vsi davkoplačevalci  G
stranke bomo Predlog plana izgradnje in obnove      avtocest      za leto 2008 podprli.Hvala.   G
skupini Zares bomo letni plan razvoja in obnove      avtocest      podprli.Moram pa reči, da imamo tudi sami veliko  G
naš avtocestni program in projekt izgradnje      avtocest      začel pred mnogimi leti in bil zelo ambiciozen  G
realni toliko kot predračunske vrednosti teh      avtocest      in pogodbene vrednosti avtocest, ki pa ponavadi  G
vrednosti teh avtocest in pogodbene vrednosti      avtocest,      ki pa ponavadi z različnimi aneksi ob končni  G
premo sorazmerno tudi podaljšuje rok izgradnje      avtocest.     Mogoče je prepozno za spraševanje, ali smo sploh  G
opozoril tudi na nujnost izgradnje nekaterih      avtocest      kot je Phyrnska, o tem, da niso niti stekle  G
cestnino. Dejstvo pa je, da smo z izgradnjo      avtocest      v zamudi, da se nam približujejo nove težave  G
z ekipo. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      je najpomembnejši planski akt, ki za tekoče  G
so vključeni v Nacionalni program izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in sklep Vlade o soglasju  G
Republike Slovenije, in sicer 101,9 kilometra      avtocest      in drugih cest iz Nacionalnega programa izgradnje  G
drugih cest iz Nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     Pregledno so v letnem planu razčlenjeni tudi  G
realizacijo tega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008, ki zajemajo proračunska sredstva  G
Resoluciji o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ki smo jo sprejeli, temelji na Zakonu o Družbi  G
soglasju k Letnemu planu razvoja in obnavljanju      avtocest      za leto 2008. PODPREDSEDNIK SAŠO PEČE: Hvala  G
Predlog sklepa o soglasju k Letnem planu razvoja      avtocest      za leto 2008 in dejstvo je, da Slovenija res  G
mu ni treba odstopiti, ker denar za izgradnjo      avtocest      je zagotovljen v poroštvenih zakonih.To so zgolj  G
pomembnosti tega akta za gradnjo slovenskih      avtocest.     Na nekaterih se lomijo kopija in pa tudi eksistenca  G
zajete izgradnje in vzdrževanja skoraj vseh      avtocest,      ki so v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
avtocest, ki so v nacionalnem programu izgradnje      avtocest.      Drugo vprašanje pa je in ga bom vprašal, kolikor  G
milijona evrov na račun Darsa in za izgradnjo      avtocest      bomo še tudi po planu najeli v letošnjem letu  G
Kar se tiče vzdrževanja oziroma obnavljanja      avtocest,      jaz moram reči, minister par besed sva včeraj  G
Kar zadeva Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008, je bilo veliko koristnih vsebinskih  G
praktično podpirajo Plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008.Iz vsega tega izhaja, da je resnično  G
predanih prometu 80 kilometrov širokopasovnih      avtocest,      11 kilometrov hitrih cest in 3,1 kilometer navezovalnih  G
ki izhaja iz Nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji praktično zaključuje,  G
ocenjujem, da je letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007 zelo ambiciozen, želim si, da ga  G
katerega se je Slovenija lotila gradnje slovenskih      avtocest,      ampak je bila zadeva seveda od vsega začetka  G
na takšen način lahko pride do prepotrebnih      avtocest.     In če se ocenjuje, da na letni ravni iz naslova  G
hoče Slovenija priti čim prej do prepotrebnih      avtocest      mora ta Državni zbor dati Darsu poroštvo za  G
pa samo še z eno zadevo. Ob zaključku gradnje      avtocest      v našem, severovzhodnem, delu Slovenije, je  G
znaša ta letni program vzdrževanja in razvoja      avtocest      za leto 2008.Tisoč milijonov.  G
soglasju k Planu za izgradnjo in obnavljanje      avtocest      za leto 2008.In to iz preprostega razloga, ker  G
močno prehiteva nacionalni program izgradnje      avtocest.     To je dejstvo.   G
koordinator Odbora za spremljanje izgradnje      avtocest,      ta odbor je že bil ustanovljen pred sedanjim  G
k temu letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      z lahkoto dam.Slovenija potrebuje, kot že rečeno  G
minister. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2008 je že dolga zgodba, pravzaprav  G
je že dolga zgodba, pravzaprav zgodba gradnje      avtocest      se vleče predolgo.To ni očitek, ampak zgolj  G
reforma lokalne samouprave, druga pa gradnja      avtocest.     Na žalost je situacija takšna, da se je zadeva  G
mojem v zvezi z zakonodajo, ki omogoča gradnjo      avtocest,      eno najbolj kompliciranih situacij, od umeščanja  G
Belgijo, ko Avstrija še ni imela zgrajenih vseh      avtocest,      drugje pa so bile zgrajene.V 90. letih sem sodeloval  G
zgrajene. V 90. letih sem sodeloval pri umeščanju      avtocest      v Črni graben oziroma v povezavi od Trojan do  G
to, da je bil sprejet tak pristop izgradnje      avtocest      v Sloveniji, bi bila potrebna po mojem mnenju  G
pravzaprav omogoča še bolj pospešeno izgradnjo      avtocest.     In zaključek izgradnje avtocest, morda, ne vem  G
izgradnjo avtocest. In zaključek izgradnje      avtocest,      morda, ne vem, z bencinskim centom, seveda v  G
Tako je princip, da se financira izgradnja      avtocest      iz cestnin, pošten princip in je zelo ne krivično  G
smo vsi davkoplačevalci plačevali izgradnjo      avtocest,      ker ni nujno, da smo vsi uporabniki.Jaz mislim  G
izvedbo izgradnje in vzdrževanja oziroma obnove      avtocest      - rekel je, projektanti, izvajalci, jaz bi tu  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest.     Glede na razpravo, ki smo jo bili deležni na  G
razlagal, kako in kaj je vse narobe pri izgradnji      avtocest      in kako je z realizacijo. Tretje, kar bi rad  G
tem mandatu, odločili o takem načinu izgradnje      avtocest      in o takem načinu plačevanja.Jaz samo upam in  G
trenutku podpirate ta letni plan razvoja in obnove      avtocest,      z utemeljitvami, da se je marsikakšen od odsekov  G
jih bomo najeli za letošnjo gradnjo državnih      avtocest,      bo šlo 589 milijonov evrov.Za celoten projekt  G
obnova je bistveno počasnejša, kot je gradnja      avtocest.      Poglejte na primeru odseka ceste R1-210 med  G
podprl ta letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za letošnje leto.Vsekakor tudi sam sem mnenja  G
ceste zaradi intenzivnejšega poudarka gradnji      avtocest      zapostavljene.Ne držijo.  G
zgodovino nastanka nacionalnega programa gradnje      avtocest,      problemov, ki so bili v zvezi s tem, politika  G
se je začela morda tudi po obsegu izgradnje      avtocest      v prejšnjem mandatu, mislim, da je takrat bil  G
nadaljnjih programih, letnih in daljših, o izgradnji      avtocest.     Neke politične stranke, ki se danes na veliko  G
so eni rekli, nikoli ne bomo dovolili gradnje      avtocest      po lepih prekmurskih njivah.In zdaj imamo, kar  G
In hvala bogu, gre letos program izgradnje      avtocest      tako daleč, da tudi dobimo pomurko v Prekmurje  G
prav ničesar niso prispevali k tej izgradnji      avtocest.     Ampak to je pač tako.   G
ker je bila špekulacija, kako prenesti gradnjo      avtocest      na kredite, pa potem graditi državne ceste na  G
ekipo, kolegice in kolegi! Zgodovino gradnje      avtocest      zagotovo kolega Džuban dobro pozna, da je bila  G
predvsem ceste, kar se je zgodilo zaradi izgradnje      avtocest.     Opozarjam na to, kajti mnogi, ki bi morali to  G
obravnavali, s tem prav gotovo nimajo nič. Izgradnja      avtocest      nikakor ne sodi v pokrajinsko zakonodajo.Res  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.825 6.925 7.025 7.125 7.225 7.325 7.425 7.525 7.625 7.725 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA