nova beseda iz Slovenije

avtocest (6.725-6.824)


naslednja: pričetek gradnje na 47,5 štiripasovnih      avtocest,      predaja prometu na 17 kilometrov štiripasovnih  G
predaja prometu na 17 kilometrov štiripasovnih      avtocest,      2 kilometra priključka in 3,3 kilometra navezovalnih  G
potem nadaljevanje gradnje na 59,2 štiripasovnih      avtocest,      na 18,6 kilometra hitrih cestah in 5 kilometrov  G
milijonov tolarjev. Za investicijsko obnavljanje      avtocest      so predvidena sredstva v višini 10,2 milijarde  G
leto 2006 zagotovljena sredstva za izgradnjo      avtocest      v višini 5,9 milijarde tolarjev, iz kohezijskega  G
za realizacijo letnega plana razvoja in obnov      avtocest      za leto 2006, 170,6 milijarde tolarjev. Tako  G
predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za obdobje 2006, ki ga je v Državni zbor Republike  G
Resolucijo o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Tako se za pripravo projektno  G
premoženjsko pravna opravila 60 milijonov, za gradnjo      avtocest      in drugih cest v skupni dolžini 173 kilometrov  G
milijonov SIT. Prometu bo predano 22,3 kilometra      avtocest      in drugih cest, gradnje se bodo nadaljevale  G
opravljanje nalog v zvezi z izgradnjo in obnavljanjem      avtocest      ter finančnim inženiringom na podlagi pogodbe  G
Resolucijo o Nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in priloženim in na veliko  G
pojasnilo o poteku del na posameznih odsekih      avtocest,      kot na primer Pince-Lendava, navezava na Pesnico  G
vprašanja pojasnili, da je pri dinamiki gradnje      avtocest      in drugih cest odločilnega pomena priprava in  G
soglasju k letnemu planu razvoja obnavljanja      avtocest      za leto 2006. PODPREDSEDNIK MAG. VASJA KLAVORA  G
kolegom! Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 je eden od največjih projektov  G
dotaknemo resolucije nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      lahko ugotovimo, da ta določa skupni obseg izvedenih  G
pričakovanega odstopanja. Tudi obnavljanje      avtocest      z vse večjim številom kilometrov oziroma obsegom  G
številom kilometrov oziroma obsegom kilometrov      avtocest      postaja ena od pomembnejših postavk v letnem  G
pomembnejših finančnih obremenitev tega programa      avtocest.     Bilo bi seveda pomembno ugotoviti, kakšni so  G
programih. Zavedati se moramo, da se je izgradnja      avtocest      začela v letu 1994 in da zapadejo v plačilo  G
si želimo predvsem, da bi program izgradnje      avtocest      bil program v okviru možnega in da je predvsem  G
negativnih dejstev v planu razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2006.Zato tudi v prihodnjih letnih programih  G
predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006.V poslanski skupini Nove Slovenije  G
Ocenjujemo, da je prav, da je letni plan izgradnje      avtocest      v letu 2006 dobil nujni pospešek.V Republiki  G
pripravi letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006, je bilo, da se dokončajo tisti  G
dokumenta, ki govori o fizičnem načrtu gradnje      avtocest      izhaja, da bomo v letu 2006 predali prometu  G
prometu skupaj 22,3 kilometre štirih pasovnih      avtocest.     Skupno se bo v letu 2006 gradnja nadaljevala  G
gradnja začela na 47,5 kilometrih štiripasovnih      avtocest.     In skupno se bo v letu 2006, se bodo pripravljalna  G
dela začela na 20,4 kilometrov štiripasovnih      avtocest.      Finančni viri za realizacijo letnega plana razvoja  G
realizacijo letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006, bodo proračunska sredstva za izgradnjo  G
2006, bodo proračunska sredstva za izgradnjo      avtocest      in kohezija, sredstva koncesijskih dajatev,  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      je določena poraba za razvoj in obnavljanja  G
je določena poraba za razvoj in obnavljanja      avtocest      v letu 2006, v višini 135,5 milijard tolarjev  G
Z letnim programom razvoja in obnavljanja      avtocest      2006 predvidena realizacija v višini 170 celih  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Na strani virov bo zato zagotovljenih 170,6 milijard  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.      Avtoceste niso samo največji slovenski projekt  G
Slovenije bo letni program razvoja in obnavljanja      avtocest      2006 podprla.Pričakujemo tudi, da bo ta dokument  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 z velikim veseljem podprli.Gre  G
poslovno vezan na sistem kot takšen, gradnjo      avtocest.     Želimo si, da bo realizacija tega sklepa, ki  G
soglasju k letnemu planu razvoja obnavljanja      avtocest      za leto 2006 z velikim veseljem podprli. PODPRE  G
predlog letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006.Gre za tiste vrste dokument, ki  G
nsparentnosti. Prav preglednost financ pri izgradnji      avtocest      je bila v naši državi največji problem in nekako  G
ne transparenten način financiranja izgradnje      avtocest      preko izdajanja obveznic kar je povzročilo odmik  G
potrebno zagotoviti za dokončno uresničitev plana      avtocest,      kje in od kod, ali bodo prišle nove obveznice  G
sprejel resolucijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest      in z vsakim novim letnim planom, ki ga tukaj  G
nima letnega plana in za to ne more graditi      avtocest.     Financ imate sedaj dovolj, res, da ne na svoj  G
program plana razvoja in obnavljanja ter izgradnje      avtocest      za leto 2006 podprla.Podprla ga bo zato, ker  G
resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      na zakonu o Darsu, na zakonu o zagotoviti namenskih  G
v svojem uvodu izjavil, da mora biti gradnja      avtocest      transparentna. Zgleda, da je tako, vendar prepozno  G
let, sprejeti so bili takšni in drugačni plani      avtocest,      nacionalni programi in še kaj.Denarja je bilo  G
kar je enako pomembno kot pospešitev izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji. V poslanski skupini Slovensk  G
pripravo letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006.Spomnili se boste, spoštovane kolegice  G
ter povzročalo tudi velike težave uporabnikom      avtocest      zaradi obnovitvenih del, ki so se ponavadi izvajala  G
poletni sezoni. Letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 predvideva nadaljevanje in dokončanje  G
usmeritve letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 dobre, da pa je treba dati poseben  G
verjamem, da tega dvoma ni, da smo vsi za izgradnjo      avtocest      in avtocestnih odsekov, ki še manjkajo.Pa vendar  G
počnemo. Ali spreminjamo resolucijo o izgradnji      avtocest      v Sloveniji ali sprejemamo letni program izgradnje  G
sprejemamo letni program izgradnje in obnove      avtocest      v Sloveniji za leto 2006?Če bi poslušali zakonodajno  G
na izvajanje koncesijske pogodbe o izgradnji      avtocest      in upravljanju tega omrežja.In seveda, o tem  G
Prvič. Ne namenjamo za izgradnjo      avtocest      po zakonu o zagotavljanju bencinskega tolarja  G
omenil kot prioriteto. Nedvomno je, da izgradnja      avtocest      kasni.Kasni, jaz bi po drugi strani moral ugotoviti  G
teh vprašanjih govorimo, da smo proti gradnji      avtocest.      Jaz sem za to, da bi bile včeraj zgrajene.  G
s kom razpravljal o tem, zakaj tako. Gradnja      avtocest      je namenjena tudi med drugim zato, da se nevarne  G
pospešuje izvajanje nacionalnega programa izgradnje      avtocest      in seveda kot poslanec iz Pomurja posebej izražam  G
izgradnji vzporednih konkurenčnih prometnic, tudi      avtocest      v drugih, predvsem v sosednjih državah.S tem  G
proračunih zagotovi večja sredstva za izgradnjo      avtocest      in za državne ceste, da pridobi večja sredstva  G
nikogar v tej dvorani, ki bi nasprotoval gradnji      avtocest,      in da je to nujno, da naredimo čim prej, in  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006. Podpiram intenzivnost gradnje  G
nič narobe, glede na neke racionalne gradnje      avtocest.     Seveda pa vsi skupaj pričakujemo, da bomo v teh  G
govorimo o letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006, je vendarle potrebno omeniti,  G
Resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, zakonu o družbi za avtoceste  G
določenih v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, sklepih vlade Republike  G
obravnavamo letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006.Seveda se ob tem vprašamo, tudi  G
prepričan, da je letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 dober in da ga bomo ob upoštevanju  G
programe, v letne plane razvoja in obnavljanja      avtocest      umeščamo to tretjo razvojno os - danes govorimo  G
lepa. Novi letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 je nedvomno ambiciozen, obsežen  G
aktivnost pri načrtovanju in pa pri izgradnji      avtocest      do leta 2006.Ima pa širšo, težjo, pomembnejšo  G
treba pa je reči, da je Maribor na področju      avtocest      in cestnega programa še vedno podhranjen.Zaradi  G
dnevnega reda. Pozdravljam tak načrt izgradnje      avtocest      v Sloveniji, zato ker namenja precejšnjo pozornost  G
ampak ni nujno, da so vsi prizadeti, nekateri se      avtocest      veselijo, drugim pač ni všeč, da poteka ravno  G
ali pa kakorkoli drugače vplivati na izgradnjo      avtocest.     Pri tem jih seveda ne smemo ignorirati.   G
takšnih nasprotovanj prišlo do zamika izgradnje      avtocest.     Jaz upam, da bo izvajanje tega programa v tem  G
komentarju o letnem planu izgradnje in vzdrževanja      avtocest      osredotočil na nov elektronski cestninski sistem  G
načinu tako financiranja kot same izgradnje      avtocest.     To je pravi pristop in upam, da bo ta avtocestni  G
ko je bilo treba nacionalni program izgradnje      avtocest      podaljšati, namesto da bi bil končan, do leta  G
Debata o letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      je vsako leto v parlamentu živahna in poglobljena  G
dopoldan, ko smo govorili o financiranju izgradnje      avtocest.     Dopoldan je zgledalo, kot da eni menijo, da je  G
da pokomentiram letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2006, kot ga je pripravila vlada in  G
sredstva v letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006.Zakaj to pravim?  G
predvideno za 22,7% ali eno petino več zgrajenih      avtocest.     Vendar se predvideva za 85% manj sredstev iz  G
državnega proračuna za letni plan razvoja in obnove      avtocest      za leto 2006.In zaradi tega, to, kar smo imeli  G
da bi se ta letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 tudi izvedel.Nedvomno pa je res  G
denar. Letni program razvoja in obnavljanja      avtocest      je glede na resolucijo bistveno različen, zato  G
temelji ta letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest,      najprej imeli ustrezno spremembo resolucije  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ne pa, da mimo zakonodajnih okvirov, ob neupoštevanju  G
dobro, da bi letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest,      ki temelji - verjetno je tukaj napaka - na predlogu  G
veselim letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2007, ker bomo lahko testirali, ali  G
tudi sam pokomentiram eno od postavk v programu      avtocest.     To je postavka, ki je povezana s pripravo dokumentaci  G
dokumenta - letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2006 pravzaprav zaključujemo skoraj  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.225 6.325 6.425 6.525 6.625 6.725 6.825 6.925 7.025 7.125 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA