nova beseda iz Slovenije
razlik k izluščenju točke prevoja, ter zaustaviti | gibanje | projekcije, se pravi gibanje, ki se prevoju | C |
ter zaustaviti gibanje projekcije, se pravi | gibanje, | ki se prevoju izogne tako, da ga hkrati prehiteva | C |
statično, kar za Deleuza pomeni, da je podana kot | gibanje | konceptov oziroma čistih razlik, mimo navideznega | C |
dualizem. Videli smo, da se je v točki nesmisla | gibanje | smisla obrnilo samo vase in da je ta točka tedaj | C |
propozicije in svet njenih designatov, pa je | gibanje | statične geneze tudi že zaključeno, saj je njena | C |
geneza v resnici artikulirala neko konceptualno | gibanje | udejanjenja, se pravi, da je navidezno zveznost | C |
sprevrnitev sveta le, če uspe preseči paradoksno | gibanje | v obeh smereh in ohrani enoznačno smer do konca | C |
je, izluščenje in geneza sta ujeta v spodvito | gibanje, | geneza je mogoča le vnazaj; toda če naj postane | C |
površino teles, kjer bomo lahko opazovali spodvito | gibanje | površine smisla, ki bo povsem očitno obračala | C |
še ni razvita. Toda v resnici se je to dvojno | gibanje | začelo že z vznikom Nadjaza kot glasu z višin | C |
Način, kako fantazma postane rezultat in v svoje | gibanje | vpotegne svojo preteklost (kar pa ne pomeni | C |
poskušala vnazajšnjo projekcijo promovirati v | gibanje | geneze.Tudi struktura ojdipskega trikotnika | C |
bistvene razlike, kajti tok želje gre, kakor | gibanje | postajanja, vselej v obeh smereh hkrati.Oba | C |
lahko razberemo neko pristno, se pravi nekrožno | gibanje | premeščanja, ki določa želečo produkcijo.Način | C |
skozi proces deteritorializacije samo obrnjeno | gibanje | uveljavitve Ojdipa, ki predstavlja nek proces | C |
očitnega dualizma preide v pravi dualizem in nazaj: | gibanje | diferenciacije je najprej gibanje, ki razgradi | C |
in nazaj: gibanje diferenciacije je najprej | gibanje, | ki razgradi neko časovnoprostorsko kompozicijo | C |
dela (čista materija in čisto trajanje), nato | gibanje, | ki iz dveh linij dekompozicije ponovno sestavi | C |
namig na to, da jo je treba povzeti v "noro" | gibanje | razlik, v gibanje postajanja, ki gre v obeh | C |
je treba povzeti v "noro" gibanje razlik, v | gibanje | postajanja, ki gre v obeh smereh in ki mora | C |
očitnega pokaže na njegovo laž, na potlačeno | gibanje | paradoksov, ampak za to, da je vsa interpretova | C |
njihov razvoj zdrava in običajna pamet. Noro | gibanje | v obeh smereh nikakor še ni subverzivno, prej | C |
treba še pomnožiti, kajti v nasprotnem bi se | gibanje | subverzije ustavilo.Običajni tok stvari bi odnesel | C |
tradicije itd. Zame kot Evropejko je bilo | gibanje | zelo omejeno. Počasi sem spoznavala načine življenj | C |
prijateljev z različnih koncev Kenije. Tudi moje | gibanje | je postalo bolj svobodno, saj so ljudje po mojem | C |
plemenske tradicije itd. Zame kot Evropejko je bilo | gibanje | zelo omejeno. Počasi sem spoznavala načine življenj | C |
Pravzaprav je. Tu je horizontalno | gibanje, | ki je povrhu vselej prisotno.Poteka med bitji | C |
bodo uporabili prav vse, kar jih bo spravilo v | gibanje: | kotalke ali reaktivno letalo, vesoljsko raketo | C |
ustolovščine). Potemtakem sta začetek in konec enaka, | gibanje | pa postane krožno.Človek gre od enega stripa | C |
vrednot, tako da lahko preda štafeto samemu sebi. | Gibanje, | ki se je ustvarilo iz spopada dveh ljudi ali | C |
sistemu so uporabljena z namenom, da bi ponaredila | gibanje, | ki ne vodi nikamor, in nakazala prihodnost, | C |
račun snovi, za dejanje ustvarjanja znamenja, | gibanje, | ki ga to telo udejanja, pa uprizarja, spreminja | C |
spremembo na pesku, ki jo je proizvedlo njegovo | gibanje) | pomen samo v razmerju do drugih elementov (kot | C |
369) Telo je "prvo mesto intencionalnosti" in | gibanje | telesa, ki se orientira v okolju, je "skorajda | C |
ženskam odvzete. (372) Kraussova meni, da je | gibanje | telesa "stvaren izraz prisotnosti", jaz pa trdim | C |
okolja. V smislu fenomenologije Merleau-Pontyja | gibanje | in orientacija Acconcijevega telesa dokazujeta | C |
/ jaza pri tej ambientalni projekciji skozi | gibanje: | "Nikoli ne premikamo svojega objektivnega telesa | C |
da bi bilo prijeto, in jih zaznava." Telesno | gibanje | osvetli neenotno naravo telesnega subjekta: | C |
obenem subjekt in objekt. Po Merleau-Pontyju | gibanje | telesa v prostoru sledi svoji eksistenci kot | C |
vitalnosti golega telesa v gibanju", ugotavlja, da | gibanje | seksualiziranega telesa v performansu v določeni | C |
soodvisnosti telesa-v-akciji in telesa-kot-intelekta: " | Gibanje | ne more biti ločeno od telesa, očesa ali jezika | C |
določeni meri usmerjajo naše dozdevno prosto | gibanje | po "motelu"), obenem pa je kot oblika komunikacije | C |
gibljivo sliko - ples okrog platna, nenehno | gibanje, | dramo."Glej Namuth, "Photographing Jackson Pollock | C |
poze zanimajo retorika naključnosti, telesno | gibanje | in boemstvo, ki so jih razvijali ti eksperimentalni | C |
mednarodnih spletnih strani, so koreografirali | gibanje | njegovega telesa (uporabljali so modemsko povezane | C |
družbeni aktivizem; v telo usmerjene prakse | gibanje | op. 314 Glazer, Nathan op. 136 | C |
pojma Raumlehre temelji na metafori, ki človeško | gibanje | primerja z arhitekturo. Gibanje je tako rekoč | C |
ki človeško gibanje primerja z arhitekturo. | Gibanje | je tako rekoč živeča arhitektura - živeča v | C |
oporna točka pri stanju na eni nogi." (str. 10) | Gibanje | onstran kinesfere, kjer leži "preostali prostor | C |
središčne točke v telesu, iz katere izhaja vse | gibanje | in skozi katero potekajo vse osi.Model se razširi | C |
Labana je "ta mnogostranski opis, ki gleda na | gibanje | iz številnih zornih kotov, edini, ki se približa | C |
samo središčno točko telesa. Kaj se zgodi, če | gibanje | ne izhaja iz središča telesa? Če ne obstaja | C |
kvantiteta, red, sprememba, oblika, razsežnost in | gibanje, | skupaj s številnimi drugimi, ki izhajajo iz | C |
ustvarjajo neizogibno in nepredvidljivo rezidualno | gibanje. | Ali kot pravi Forsythe: "Nočem vedeti, kaj se | C |
proizvaja destabilizirano, recimo mu večno, | gibanje | nepopolnosti in razlike."(7) Tako Libeskinda | C |
predstavo prikazati skrite plasti, ki rojevajo | gibanje? | Ali lahko prepoznamo in uprizorimo nevidne plasti | C |
eksplozivna dela tega koreografa vsebujejo spontano | gibanje | telesnega instinkta po preživetju; to je "surov | C |
samogibanja" je koristno uporabil igre, "našel" je | gibanje | (hojo, tek in tako naprej) ter ljudi brez predhodnega | C |
Steva Paxtona, Tranzit, v kateri je izvajal | gibanje | s tem, da ga je "markiral"."Markiranje" je to | C |
force. Vsakič, ko je prišlo na vrsto "vijugasto | gibanje | komolca", bi človek najraje zaploskal.Bilo je | C |
zahtevata igranje glasbe in predavanje, celo | gibanje | filma in mentalno akcijo jezika.Postmoderni | C |
bilo vsem gledalcem dano videti strukturo in | gibanje | per se, torej gibanje brez očitnih ekspresivnih | C |
dano videti strukturo in gibanje per se, torej | gibanje | brez očitnih ekspresivnih in iluzionističnih | C |
Pri analitičnem postmodernem plesu postane | gibanje | objektivno, saj se je z rabo partitur, telesnih | C |
želeli ustvariti neosebno, zgoščeno, realno | gibanje, | skratka, dobesedno usmerjeno proti posameznim | C |
namenom, da bi odpravila neenakomerno, odsekano | gibanje, | kakršno je tako značilno za ljubiteljske videoposnetke | C |
počasnejša kot pri filmu ali navadnem videu, je | gibanje | odsekano in nenaravno.Gibljivi objekti poskakujejo | C |
spominja samo na minevanje časa, temveč tudi na | gibanje | skozi prostor, ki poteka v tem času.Tako kot | C |
kot nas zamegljenost fotografije spominja na | gibanje | sence ali otrokovo nepričakovano kihanje, tako | C |
videla trenutek gibanja je paradoks predstave. | Gibanje | je travmatski dogodek. Pri preživljanju travmatskih | C |
pojmovati bodisi kot premestitev bodisi kot | gibanje. | Freud meni, da beseda Entstellung ali distorzija | C |
gibanju, ki ga generirajo. Premestitev kot | gibanje | je potencialni vir oblikovanja interpretacije | C |
nam kažejo, kako izvajati in tudi razlagati | gibanje. | Neuspešno izvajanje v končni fazi opisuje gibanje | C |
Neuspešno izvajanje v končni fazi opisuje | gibanje: | gibanje telesne ali duševne narave, številne | C |
Neuspešno izvajanje v končni fazi opisuje gibanje: | gibanje | telesne ali duševne narave, številne gibe telesa | C |
predvsem to, kako prav nezmožnost proizvaja novo | gibanje, | nove scenske in prostorske kompozicije ter nove | C |
Zgledi nam kažejo, kako je mogoče izvajati | gibanje | v trirazsežnem prostoru ter obenem uporabljati | C |
večrazsežne nezmožnosti. Nezmožnost vsebuje | gibanje, | izvajanje in negotovost, ki proizvajajo gib | C |
proces, Johnsonova opiše kot ključen. Kjer je | gibanje, | tam je potencial za nenehno in neskončno gibanje | C |
gibanje, tam je potencial za nenehno in neskončno | gibanje. | Zastoj ni možen. | C |
prostora do imperativa, ki povzroči dinamizem. | Gibanje | ni toliko prostor odsotne izkušnje, neizpolnitve | C |
pojmovanje gibanja, plesa, pravi, da gre za | gibanje | proti nečemu, nečemu fiksnemu.In vendar, po | C |
nečemu fiksnemu. In vendar, po Johnsonovi, to | gibanje, | ta sistem gibov, ta ples kar naprej odkriva | C |
Tudi to je pojem, ki se nanaša na predstavo in | gibanje. | Oxford English Dictionary nam ponuja naslednje | C |
spominjal." Dejanje izginevanja torej zajema tako | gibanje | kot prenehanje gibanja; ko kaj izgine izpred | C |
izginotje, odhod iz prisotnosti v odsotnost, | gibanje, | ki vodi od oblike k popačenju - tako telesnem | C |
prvič doživimo; če opustitev gibanja ohranja | gibanje; | in če je zgodovino mogoče zaobseči samo v njeni | C |
uzreti ali si vsaj zamisliti telo, ki ustvarja | gibanje, | katerega sledove je komajda še mogoče zaznati | C |
katerega sledove je komajda še mogoče zaznati. | Gibanje | samo ne izgine, izginja pa telo, ki ga izvaja | C |
Tako plesalci Frankfurtskega baleta prikazujejo | gibanje, | ki sicer izhaja iz baleta, vendar ni več tradicionalni | C |
bi bilo mogoče z enako preciznostjo zapisati | gibanje | plesalca, porodnice ali delavca za tekočim trakom | C |
pojmovanje Raumlehra temelji na metafori, ki človeško | gibanje | primerja z arhitekturo: "Gibanje je tako rekoč | C |
ki človeško gibanje primerja z arhitekturo: " | Gibanje | je tako rekoč živeča arhitektura - živeča v | C |
ki je oporna točka pri stanju na eni nogi". | Gibanje | onstran kinesfere, kjer leži preostali prostor | C |
središčne točke v telesu, iz katere izhaja vse | gibanje | in skozi katero potekajo vse osi.Kinesferični | C |
Labana je "ta mnogostranski opis, ki gleda na | gibanje | iz številnih zornih kotov, edini, ki se približa | C |
ztreščenje kinesfere Toda če, se sprašuje Forsythe, | gibanje | ne izhaja iz telesnega središča, če obstaja | C |
kvantiteta, red, sprememba, oblika, razsežnost in | gibanje, | so temelj operacij, ki jih Forsythe izvaja na | C |
reprezentacije skritih plasti procesov, ki rojevajo | gibanje. | Forsythe izziva tako gledalca kot nastopajočega | C |
proizvedli neizogibno in nepredvidljivo rezidualno | gibanje. | Takšen izpad omogoči, da so gledalci priča vrzelim | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |