nova beseda iz Slovenije

gibanje (501-600)


trinajstih elementov: govor, ton, mimika oseb, geste,      gibanje      igralcev na odru, šminka, frizura, kostim, rekviziti  C
deloma prihaja v poštev tudi pripovedovalčevo      gibanje      v prostoru in uporaba rekvizitov - kadar s kakim  C
zakladnico prispevali ta in ta doba, to in to      gibanje,      ta in ta zgodovinski junak itd." Iz njegovih  C
Lihačova: če nekoč skoraj ni bilo občutka za      gibanje      časa, kako bi bilo spremembe pričakovati v folklori  C
bstreljevanje Napoleonovih topničarjev. Edino častno      gibanje      je bilo padanje ranjenih in ubiti vojakov, ki  C
bratstvo in enotnost, ki ju je skovalo odporniško      gibanje,      presegla razpoko, ki je med jugoslovanskimi  C
težkimi dalekosežnimi topovi. Vsako najmanjše      gibanje      podnevi pa smo imeli granate zato smo se radi  C
odločitve; poleg tega je bilo panhelenistično      gibanje      očitno dovolj močno, da je Filip v njem videl  C
Sklepajo, da ni niti najmanjšega delca, katerega      gibanje      ni vplivalo na sedanjo urejenost celotnega sveta  C
pomisliti, da vse v naravi ni polno in da se vsako      gibanje      ne prenaša korak za korakom, dokler ne obkroži  C
izračunali, da so bosta čez nekaj časa izničili      gibanje      tega telesa in gibanje, ki ga je telo preneslo  C
čez nekaj časa izničili gibanje tega telesa in      gibanje,      ki ga je telo preneslo v vodo.Gibanje se porazgubi  C
telesa in gibanje, ki ga je telo preneslo v vodo.      Gibanje      se porazgubi in vzpostavi se prejšnje stanje  C
in vzpostavi se prejšnje stanje. Tako torej      gibanje,      ki ga je mogel povzročiti Magot, ko je pljunil  C
ki pa tudi sama ni več pojmovana kot nujno      gibanje      v skladu z neko enotno paradigmo, ampak kot  C
človekovi duši mimobežnega, njegova verovanja,      gibanje      in sosledje idej ter vsega, kar se skupaj z  C
nemška reformacija vznemirljivo in pomembno      gibanje.     Nekaj strani o Luthru v Carlylovih Junakih  C
se je nanašal na točno določeno intelektualno      gibanje      iz neke določene dobe.Pozneje so odkrili, da  C
angleški zgodovinar Peter Burke preimenoval v      gibanje,      so nastopali avtorji, kot sta Laglois in Seignobus  C
vsota dni. Cenovna krivulja, rast prebivalstva,      gibanje      plač, nihanja obrestnih mer, proučevanje proizvodnje  C
ter padale med leti 1817 in 1852: to umirjeno      gibanje      cen v obe smeri, njihovo naraščanje in padanje  C
splošnega gibanja cen v Franciji v 18. stoletju ‐      gibanje      skozi celo stoletje.Leta 1943 je isti avtor  C
na način metonimije. V vsakem primeru pa je      gibanje      od kode do rekodiranja pripovedno opisano, tj  C
psevdoznanstveno bahanje od zgodovinarjev.      Gibanje      zgodovinske zavesti, kakršnega sem nakazal zgoraj  C
nemških uradnikov v 19. in 20. stoletju, delavsko      gibanje      v nemških deželah ter nemško meščanstvo v 19  C
so njihovo vedo modernizirale in spravile v      gibanje.      Konec stoletja je zato bilo le redko mogoče  C
praktične podatke: zmage in poraze v vojnah,      gibanje      cen, podatke o letinah.Te zapise oziroma »table  C
grškega slovstva v 1. in 2. stoletju po Kr. To      gibanje      je zraslo v Grčiji predvsem iz duhovnega odpora  C
seveda, da upravičeno zatrjujemo, da se splošno      gibanje      zgodovine usmerja proti Božjemu kraljestvu   C
Kant). Od dveh stvari izberimo eno: ali je to      gibanje      preprosta rezultanta sil, ki ženejo zgodovino  C
ki ugotavljajo, tako kot Kant, da v celoti      gibanje      človeštva sledi bodisi stremljenju, da hodi  C
latinsko discurrere) poenostavljeno pomeni      gibanje      »gor in dol« oziroma »sem ter tja«.Kot kaže  C
ter tja«. Kot kaže diskurzivna praksa, je to      gibanje      lahko pralogično, antilogično ali dialektično  C
ustrezalo določenemu življenjskem okolju. Pralogično      gibanje      pa stremi za tem, da neko izkustveno področje  C
5 % pri najmlajših kohortah. Pri moških je      gibanje      zelo podobno.Nasprotno pa se je delež samskih  C
oblikovanja hipertekstne organizacije je prav krožno      gibanje      članov, ki so osnovni vir in subjekt znanja  C
brez teh dveh faz nesmotrno, zgolj neurejeno      gibanje      organov in misli, to pa je na današnji stopnji  C
začetku podjetniškega vala leta 1989, širše      gibanje      pa se je začelo leta 2000, kar kaže na dozorevanje  C
starostne strukture prebivalstva, preučujejo      gibanje      natalitete, fertilitete, smrtnosti in drugih  C
proizvoda (storitve). Slika 8.10 prikazuje      gibanje      prodaje, denarnega toka (cash flow) in dobička  C
upoštevati razdobja in točke v času in tudi      gibanje      skozi čas, predmet (zadevo), količino in kakovost  C
težave pa so: nezadostna hitrost branja, napačno      gibanje      oči, omejen besedni zaklad, neustrezno pomensko  C
predstavlja karierni model, ki ga ponazarja      gibanje      navzven in navzgor.Spremembe okolja pritiskajo  C
med lestvami različnih težavnostnih stopenj.      Gibanje      je mogoče gor in dol, v različnih smereh in  C
Managerstvo je v zadnjih letih postalo pravo družbeno      gibanje,      različni managerski pristopi odločilno vplivajo  C
krojili trije nestabilni pogoji gospodarjenja:      gibanje      dolarja, oblikovanje svetovnih cen nafte in  C
esence, ki so izven časa in prostora, zato je      gibanje      v času in prostoru, ki je predmet čutnega spoznanja  C
pravi lucidno Bréhier, le beležijo dogodke, "     gibanje      brezmejne in brezkončne mnogoterosti dogodkov  C
sveta teles zamišljeno kot imanentni razvoj, kot      gibanje      napetosti, krčenje in raztezanje, zato je prostor  C
spremenljivega, nestalnega momenta, ki ga zastopa      gibanje      v času in prostoru.V nasprotju s to idejo je  C
V nasprotju s to idejo je v stoiški teoriji      gibanje      polnost določenosti: vse je v gibanju in spreminjanju  C
telesnih počel, ki so tudi sama v gibanju: "     Gibanje,      pravijo v nasprotju z Aristotelom, ni prehod  C
navideznih razlik. Tako koncipira Deleuze dvojno      gibanje      razlike v Razliki in ponavljanju: ne gre za  C
identiteto ter se umu reprezentacije kaže kot neko      gibanje      različnega, oziroma kot gibanje razlik brez  C
kaže kot neko gibanje različnega, oziroma kot      gibanje      razlik brez koncepta, se pravo ponavljanje,  C
delu postajanje postane samo bistvo stvari -      gibanje      navzgor in navzdol, se pravi v globino stvari  C
navzdol, se pravi v globino stvari, se izteče v      gibanje      na levo in desno, se pravi na površini stvari  C
koraka subverzije povezana v eno samo zvezno      gibanje,      v katerem se površina kot drugi pol globine  C
propozicije, ki sta z designacijo zapleteni v krožno      gibanje.     To je torej kriterij tretje oziroma četrte dimenzije  C
smisel pri Fregeju vpotegnjen v neko krožno      gibanje?     Shematično rečeno, če designacija vzpostavi razliko  C
le na designacijo, ampak poskušajo ujeti neko      gibanje      smisla, tedaj, prvič, postanejo paradoksi smisla  C
odreja enosmerni smisel. Ko torej rečemo, da je      gibanje      paradoksov začelo odražati gibanje smisla, to  C
rečemo, da je gibanje paradoksov začelo odražati      gibanje      smisla, to pomeni, da je vznik dvosmernega   C
krog propozicije pomeni: vse dotlej, dokler      gibanje      paradoksov ne začne odražati krožnega gibanja  C
vznik neke instance, neke metode, prek katere "     gibanje      paradoksov začne odražati dejavnost smisla"  C
nemanifestirani smisel zadnje ravni. Prav to      gibanje      je tisto, ki smo ga poimenovali enosmerno gibanje  C
gibanje je tisto, ki smo ga poimenovali enosmerno      gibanje      prvotnega oziroma fregejevskega smisla.Z odpiranjem  C
predikacija ni več možna. Na tej točki enosmerno      gibanje      smisla ni več mogoče, marveč mora prepustiti  C
sklenejo, staknejo obe ravni med seboj; edino možno      gibanje      smisla je sedaj le še neskončno prehajanje z  C
raven, ki se nikoli ne more izteči v linearno      gibanje      nizanja oziroma regresije.Napotevanje na novo  C
regresije. Napotevanje na novo raven je blokirano in      gibanje      smisla mora zamenjati smer, kar pomeni, da se  C
smeri gibanja pridruži druga, ali drugače, da      gibanje      ni več nič drugega kot povsem neusmerjeno, noro  C
Videli smo, da je kratki stik, kjer se enosmerno      gibanje      smisla izteče v njegovo krožno gibanje, točka  C
enosmerno gibanje smisla izteče v njegovo krožno      gibanje,      točka dvojnega smisla, toda ker njuno gibanje  C
gibanje, točka dvojnega smisla, toda ker njuno      gibanje      poganjajo paradoksi in ker se enim paradoksom  C
dvoumnost se razreši, brž ko postane jasno, da      gibanje      paradoksov pravzaprav odraža neko pozitivno  C
Kar je bilo pred njo videti kot enosmerno      gibanje,      je v točki kratkega stika ravni za hip suspendirano  C
gre res samo za suspenzijo smisla, za dvoumno      gibanje      v obeh smereh hkrati, toda ta dvoumnost se izkaže  C
glavo. Zdaj je mogoče tudi natančno formulirati      gibanje      točke nesmisla, kolikor gibanje smisla ni bilo  C
formulirati gibanje točke nesmisla, kolikor      gibanje      smisla ni bilo nič drugega kot obrnjeno gibanje  C
gibanje smisla ni bilo nič drugega kot obrnjeno      gibanje      točke nesmisla, se pravi kolikor izluščenje  C
z ene ravni na drugo; to je njeno enosmerno      gibanje.     To gibanje pa postane krožno takrat, ko je porušenje  C
na drugo; to je njeno enosmerno gibanje. To      gibanje      pa postane krožno takrat, ko je porušenje ravni  C
postavljena na začetek in vpotegnjena v usmerjeno      gibanje,      ki naj jo zapolni, izravna, izniči, kompenzira  C
udejanjanja smisla in pomena, kakor jih ureja krožno      gibanje      idealne točke nesmisla. Ujeti to gibanje nesmisla  C
krožno gibanje idealne točke nesmisla. Ujeti to      gibanje      nesmisla, dokazuje Deleuze, je tudi edina poanta  C
neotroške", konstruirane literature, kjer je      gibanje      paradoksov že povzeto v nek logiški nauk, že  C
bil v teoriji smisla formuliran kot linearno      gibanje      subverzije, ki poteka v dveh korakih in se sklene  C
prehod: če poteka od elementov k točkam, gre za      gibanje      subverzije, ki izlušči idealno strukturo in  C
sveta, če gre od točk k elementom, predstavlja      gibanje      geneze, ki to idealno strukturo udejanja v podobah  C
obsežnejšo sedanjost, je treba dodati neko absolutno      gibanje,      ki je lastno največji sedanjosti, gibanje, ki  C
absolutno gibanje, ki je lastno največji sedanjosti,      gibanje,      ki se krči in razteza v globino, da bi v igri  C
premica, se pravi, če začenja neko usmerjeno      gibanje,      tj. gibanje geneze.Aiôn kot čas dogodkovnosti  C
pravi, če začenja neko usmerjeno gibanje, tj.      gibanje      geneze.Aiôn kot čas dogodkovnosti, kot točka  C
zvezde na svodu vektorskega polja, ki usmerjajo      gibanje      subverzije.Toda smer je subverziji dana le do  C
smer je subverziji dana le do okolice, kjer se      gibanje      zaustavi v popolni dvoumnosti oziroma odsotnosti  C
umeščen le med telesa, potem bi bilo njegovo      gibanje      v obeh smereh enako, kar bi pomenilo, da imamo  C
razlikoval od "začaranega"? Če ne uspemo zaustaviti      gibanje      pomena, ki gre hkrati naprej in nazaj, potem  C
navidezna sama njena pot subverzije. Ohraniti      gibanje      prevoja, se pravi enosmerno, enoznačno gibanje  C
gibanje prevoja, se pravi enosmerno, enoznačno      gibanje      od sveta navideznih razlik k izluščenju točke  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA