nova beseda iz Slovenije
trinajstih elementov: govor, ton, mimika oseb, geste, | gibanje | igralcev na odru, šminka, frizura, kostim, rekviziti | C |
deloma prihaja v poštev tudi pripovedovalčevo | gibanje | v prostoru in uporaba rekvizitov - kadar s kakim | C |
zakladnico prispevali ta in ta doba, to in to | gibanje, | ta in ta zgodovinski junak itd." Iz njegovih | C |
Lihačova: če nekoč skoraj ni bilo občutka za | gibanje | časa, kako bi bilo spremembe pričakovati v folklori | C |
bstreljevanje Napoleonovih topničarjev. Edino častno | gibanje | je bilo padanje ranjenih in ubiti vojakov, ki | C |
bratstvo in enotnost, ki ju je skovalo odporniško | gibanje, | presegla razpoko, ki je med jugoslovanskimi | C |
težkimi dalekosežnimi topovi. Vsako najmanjše | gibanje | podnevi pa smo imeli granate zato smo se radi | C |
odločitve; poleg tega je bilo panhelenistično | gibanje | očitno dovolj močno, da je Filip v njem videl | C |
Sklepajo, da ni niti najmanjšega delca, katerega | gibanje | ni vplivalo na sedanjo urejenost celotnega sveta | C |
pomisliti, da vse v naravi ni polno in da se vsako | gibanje | ne prenaša korak za korakom, dokler ne obkroži | C |
izračunali, da so bosta čez nekaj časa izničili | gibanje | tega telesa in gibanje, ki ga je telo preneslo | C |
čez nekaj časa izničili gibanje tega telesa in | gibanje, | ki ga je telo preneslo v vodo.Gibanje se porazgubi | C |
telesa in gibanje, ki ga je telo preneslo v vodo. | Gibanje | se porazgubi in vzpostavi se prejšnje stanje | C |
in vzpostavi se prejšnje stanje. Tako torej | gibanje, | ki ga je mogel povzročiti Magot, ko je pljunil | C |
ki pa tudi sama ni več pojmovana kot nujno | gibanje | v skladu z neko enotno paradigmo, ampak kot | C |
človekovi duši mimobežnega, njegova verovanja, | gibanje | in sosledje idej ter vsega, kar se skupaj z | C |
nemška reformacija vznemirljivo in pomembno | gibanje. | Nekaj strani o Luthru v Carlylovih Junakih | C |
se je nanašal na točno določeno intelektualno | gibanje | iz neke določene dobe.Pozneje so odkrili, da | C |
angleški zgodovinar Peter Burke preimenoval v | gibanje, | so nastopali avtorji, kot sta Laglois in Seignobus | C |
vsota dni. Cenovna krivulja, rast prebivalstva, | gibanje | plač, nihanja obrestnih mer, proučevanje proizvodnje | C |
ter padale med leti 1817 in 1852: to umirjeno | gibanje | cen v obe smeri, njihovo naraščanje in padanje | C |
splošnega gibanja cen v Franciji v 18. stoletju ‐ | gibanje | skozi celo stoletje.Leta 1943 je isti avtor | C |
na način metonimije. V vsakem primeru pa je | gibanje | od kode do rekodiranja pripovedno opisano, tj | C |
psevdoznanstveno bahanje od zgodovinarjev. | Gibanje | zgodovinske zavesti, kakršnega sem nakazal zgoraj | C |
nemških uradnikov v 19. in 20. stoletju, delavsko | gibanje | v nemških deželah ter nemško meščanstvo v 19 | C |
so njihovo vedo modernizirale in spravile v | gibanje. | Konec stoletja je zato bilo le redko mogoče | C |
praktične podatke: zmage in poraze v vojnah, | gibanje | cen, podatke o letinah.Te zapise oziroma »table | C |
grškega slovstva v 1. in 2. stoletju po Kr. To | gibanje | je zraslo v Grčiji predvsem iz duhovnega odpora | C |
seveda, da upravičeno zatrjujemo, da se splošno | gibanje | zgodovine usmerja proti Božjemu kraljestvu | C |
Kant). Od dveh stvari izberimo eno: ali je to | gibanje | preprosta rezultanta sil, ki ženejo zgodovino | C |
ki ugotavljajo, tako kot Kant, da v celoti | gibanje | človeštva sledi bodisi stremljenju, da hodi | C |
latinsko discurrere) poenostavljeno pomeni | gibanje | »gor in dol« oziroma »sem ter tja«.Kot kaže | C |
ter tja«. Kot kaže diskurzivna praksa, je to | gibanje | lahko pralogično, antilogično ali dialektično | C |
ustrezalo določenemu življenjskem okolju. Pralogično | gibanje | pa stremi za tem, da neko izkustveno področje | C |
5 % pri najmlajših kohortah. Pri moških je | gibanje | zelo podobno.Nasprotno pa se je delež samskih | C |
oblikovanja hipertekstne organizacije je prav krožno | gibanje | članov, ki so osnovni vir in subjekt znanja | C |
brez teh dveh faz nesmotrno, zgolj neurejeno | gibanje | organov in misli, to pa je na današnji stopnji | C |
začetku podjetniškega vala leta 1989, širše | gibanje | pa se je začelo leta 2000, kar kaže na dozorevanje | C |
starostne strukture prebivalstva, preučujejo | gibanje | natalitete, fertilitete, smrtnosti in drugih | C |
proizvoda (storitve). Slika 8.10 prikazuje | gibanje | prodaje, denarnega toka (cash flow) in dobička | C |
upoštevati razdobja in točke v času in tudi | gibanje | skozi čas, predmet (zadevo), količino in kakovost | C |
težave pa so: nezadostna hitrost branja, napačno | gibanje | oči, omejen besedni zaklad, neustrezno pomensko | C |
predstavlja karierni model, ki ga ponazarja | gibanje | navzven in navzgor.Spremembe okolja pritiskajo | C |
med lestvami različnih težavnostnih stopenj. | Gibanje | je mogoče gor in dol, v različnih smereh in | C |
Managerstvo je v zadnjih letih postalo pravo družbeno | gibanje, | različni managerski pristopi odločilno vplivajo | C |
krojili trije nestabilni pogoji gospodarjenja: | gibanje | dolarja, oblikovanje svetovnih cen nafte in | C |
esence, ki so izven časa in prostora, zato je | gibanje | v času in prostoru, ki je predmet čutnega spoznanja | C |
pravi lucidno Bréhier, le beležijo dogodke, " | gibanje | brezmejne in brezkončne mnogoterosti dogodkov | C |
sveta teles zamišljeno kot imanentni razvoj, kot | gibanje | napetosti, krčenje in raztezanje, zato je prostor | C |
spremenljivega, nestalnega momenta, ki ga zastopa | gibanje | v času in prostoru.V nasprotju s to idejo je | C |
V nasprotju s to idejo je v stoiški teoriji | gibanje | polnost določenosti: vse je v gibanju in spreminjanju | C |
telesnih počel, ki so tudi sama v gibanju: " | Gibanje, | pravijo v nasprotju z Aristotelom, ni prehod | C |
navideznih razlik. Tako koncipira Deleuze dvojno | gibanje | razlike v Razliki in ponavljanju: ne gre za | C |
identiteto ter se umu reprezentacije kaže kot neko | gibanje | različnega, oziroma kot gibanje razlik brez | C |
kaže kot neko gibanje različnega, oziroma kot | gibanje | razlik brez koncepta, se pravo ponavljanje, | C |
delu postajanje postane samo bistvo stvari - | gibanje | navzgor in navzdol, se pravi v globino stvari | C |
navzdol, se pravi v globino stvari, se izteče v | gibanje | na levo in desno, se pravi na površini stvari | C |
koraka subverzije povezana v eno samo zvezno | gibanje, | v katerem se površina kot drugi pol globine | C |
propozicije, ki sta z designacijo zapleteni v krožno | gibanje. | To je torej kriterij tretje oziroma četrte dimenzije | C |
smisel pri Fregeju vpotegnjen v neko krožno | gibanje? | Shematično rečeno, če designacija vzpostavi razliko | C |
le na designacijo, ampak poskušajo ujeti neko | gibanje | smisla, tedaj, prvič, postanejo paradoksi smisla | C |
odreja enosmerni smisel. Ko torej rečemo, da je | gibanje | paradoksov začelo odražati gibanje smisla, to | C |
rečemo, da je gibanje paradoksov začelo odražati | gibanje | smisla, to pomeni, da je vznik dvosmernega | C |
krog propozicije pomeni: vse dotlej, dokler | gibanje | paradoksov ne začne odražati krožnega gibanja | C |
vznik neke instance, neke metode, prek katere " | gibanje | paradoksov začne odražati dejavnost smisla" | C |
nemanifestirani smisel zadnje ravni. Prav to | gibanje | je tisto, ki smo ga poimenovali enosmerno gibanje | C |
gibanje je tisto, ki smo ga poimenovali enosmerno | gibanje | prvotnega oziroma fregejevskega smisla.Z odpiranjem | C |
predikacija ni več možna. Na tej točki enosmerno | gibanje | smisla ni več mogoče, marveč mora prepustiti | C |
sklenejo, staknejo obe ravni med seboj; edino možno | gibanje | smisla je sedaj le še neskončno prehajanje z | C |
raven, ki se nikoli ne more izteči v linearno | gibanje | nizanja oziroma regresije.Napotevanje na novo | C |
regresije. Napotevanje na novo raven je blokirano in | gibanje | smisla mora zamenjati smer, kar pomeni, da se | C |
smeri gibanja pridruži druga, ali drugače, da | gibanje | ni več nič drugega kot povsem neusmerjeno, noro | C |
Videli smo, da je kratki stik, kjer se enosmerno | gibanje | smisla izteče v njegovo krožno gibanje, točka | C |
enosmerno gibanje smisla izteče v njegovo krožno | gibanje, | točka dvojnega smisla, toda ker njuno gibanje | C |
gibanje, točka dvojnega smisla, toda ker njuno | gibanje | poganjajo paradoksi in ker se enim paradoksom | C |
dvoumnost se razreši, brž ko postane jasno, da | gibanje | paradoksov pravzaprav odraža neko pozitivno | C |
Kar je bilo pred njo videti kot enosmerno | gibanje, | je v točki kratkega stika ravni za hip suspendirano | C |
gre res samo za suspenzijo smisla, za dvoumno | gibanje | v obeh smereh hkrati, toda ta dvoumnost se izkaže | C |
glavo. Zdaj je mogoče tudi natančno formulirati | gibanje | točke nesmisla, kolikor gibanje smisla ni bilo | C |
formulirati gibanje točke nesmisla, kolikor | gibanje | smisla ni bilo nič drugega kot obrnjeno gibanje | C |
gibanje smisla ni bilo nič drugega kot obrnjeno | gibanje | točke nesmisla, se pravi kolikor izluščenje | C |
z ene ravni na drugo; to je njeno enosmerno | gibanje. | To gibanje pa postane krožno takrat, ko je porušenje | C |
na drugo; to je njeno enosmerno gibanje. To | gibanje | pa postane krožno takrat, ko je porušenje ravni | C |
postavljena na začetek in vpotegnjena v usmerjeno | gibanje, | ki naj jo zapolni, izravna, izniči, kompenzira | C |
udejanjanja smisla in pomena, kakor jih ureja krožno | gibanje | idealne točke nesmisla. Ujeti to gibanje nesmisla | C |
krožno gibanje idealne točke nesmisla. Ujeti to | gibanje | nesmisla, dokazuje Deleuze, je tudi edina poanta | C |
neotroške", konstruirane literature, kjer je | gibanje | paradoksov že povzeto v nek logiški nauk, že | C |
bil v teoriji smisla formuliran kot linearno | gibanje | subverzije, ki poteka v dveh korakih in se sklene | C |
prehod: če poteka od elementov k točkam, gre za | gibanje | subverzije, ki izlušči idealno strukturo in | C |
sveta, če gre od točk k elementom, predstavlja | gibanje | geneze, ki to idealno strukturo udejanja v podobah | C |
obsežnejšo sedanjost, je treba dodati neko absolutno | gibanje, | ki je lastno največji sedanjosti, gibanje, ki | C |
absolutno gibanje, ki je lastno največji sedanjosti, | gibanje, | ki se krči in razteza v globino, da bi v igri | C |
premica, se pravi, če začenja neko usmerjeno | gibanje, | tj. gibanje geneze.Aiôn kot čas dogodkovnosti | C |
pravi, če začenja neko usmerjeno gibanje, tj. | gibanje | geneze.Aiôn kot čas dogodkovnosti, kot točka | C |
zvezde na svodu vektorskega polja, ki usmerjajo | gibanje | subverzije.Toda smer je subverziji dana le do | C |
smer je subverziji dana le do okolice, kjer se | gibanje | zaustavi v popolni dvoumnosti oziroma odsotnosti | C |
umeščen le med telesa, potem bi bilo njegovo | gibanje | v obeh smereh enako, kar bi pomenilo, da imamo | C |
razlikoval od "začaranega"? Če ne uspemo zaustaviti | gibanje | pomena, ki gre hkrati naprej in nazaj, potem | C |
navidezna sama njena pot subverzije. Ohraniti | gibanje | prevoja, se pravi enosmerno, enoznačno gibanje | C |
gibanje prevoja, se pravi enosmerno, enoznačno | gibanje | od sveta navideznih razlik k izluščenju točke | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |