desno (201-300)

na levi je zelena in bela gmota Pohorja, na      desno      bela in siva Uršlja gora...Potem se nenadoma  A
že jaz pojasnila, na poti pa grejo moški na      desno      v gozd, ženske na levo, voda za umivanje se  A
prodajalno. Ko pride na manjši trg in zavije na      desno,      je tam že več ljudi, nekaj zehajočih vajencev  A
so mu različne smeri, poganjal je v levo in      desno      in ves čas slutil bližino vode.Slišal je trobljenje  A
celo bolj nabrekle, premaknjene v levo ali v      desno.     Podobno se je dogajalo tudi s tistimi na  A
pomikale stene. Če bi bil stopil na levo ali      desno,      ne bi bil naletel ob steno, pogreznil bi se  A
premikalo okorno telo naprej in nazaj, na levo in      desno.     Glava je krožila skupno s telesom, roke so se  A
strani ceste. Z levim ramenom se naslanja na zid,      desno      je povešeno. Leva roka zdaj drsi po gumbih suknjiča  A
noga. Morda bi bilo pametneje nasloniti se z      desno      nogo, kar bi pomenilo tudi močnejši pritisk  A
imelo nikakršnega smisla, da bi se premaknil na      desno      in se dotaknil tudi zidu, ki je vlažen in temnejši  A
in nalahno je podrsala po njem, na levo in na      desno      in okrog, nato pa se pričela čisto zlagoma dvigovati  A
dalje kot običajno, takoj zatem pa to stori še z      desno      nogo in tako doseže veliko hitrejšo hojo, ne  A
ter tja po parku, gor ali dol, na levo ali na      desno.      Utrujeno telo sede čez nekaj časa na prijazno  A
centimetrov, če sem se pa pri tej steni obrnil na      desno,      pa kar dva decimetra, tako da so bile stvari  A
zasadi iglo v obrv, približno dva centimetra      desno      od rane.Opazujem, kako se prsti in žile na njegovi  A
avtobus obrača. Vas je stisnjena ob hrib, levo in      desno      pa so v polkrogu razprostrta prostranstva gorskih  A
žepa, z levo, zdravo, živo roko zgrabi svojo      desno,      suho, mrtvo roko in jo položi na mizo. -  A
za miličnikoma. Za njunima hrbtoma zavije v      desno      in teče po mračni ulici.Teče in diha in se oblaki  A
mogočih glasov. Teče po temnih ulicah, levo,      desno.     Zabrisati sled.   A
Doktor Bukovski je pozdravljal na levo in na      desno,      potem mi je odprl vrata v majhno stavbo, v prizidek  A
pijana, je potem z mačjimi skoki na levo in      desno      z gala uniformirance in se pognala naravnost  A
napade, ne more zbežati niti na levo niti na      desno.     Sedla sta na posekano drevo ob poti in čakala  A
je zadobil radi udarca z ostrino sekire pod      desno      spodnjo ustnico, od koder je potekala 9 cm dolga  A
in sicer nad levo obrvjo, na desnem licu, pod      desno      čeljustjo, pod levo spodnjo ustnico in na levem  A
vhoda v hišo, ki je bil kakšnih deset korakov v      desno.     On pa je hotel videti tudi vhod, hkrati vhod  A
dvignil nogo in jo z vso silo treščil ob tla,      desno,      levo, desno, slišal je kaplarja, ki jih je gonil  A
in jo z vso silo treščil ob tla, desno, levo,      desno,      slišal je kaplarja, ki jih je gonil po poligonu  A
« je dejal svečano in podzavestno pritisnil      desno      roko na srce. »Pridem, če bo le možno.«   A
nihče ni odzval in je visoko privzdvignjeno      desno      častnikovo obrv vzel kot znamenje zanimanja  A
navade glasno govoril o poškodbah. Malo pod      desno      ključnico na prsni strani je zgrožen opazil  A
je le smrt! Naslonil je kopito avtomata ob      desno      rame in nekajkrat ustrelil proti v drugo smer  A
razburjen. Nekdo, ki ga je drobec zadel v      desno      roko, je zastokal.Sklonil se je k njemu in mu  A
je mrtev, se je hrup začel oddaljevati. Pod      desno      pazduho je previdno poškilil v smer, v katero  A
prepotenega debeluščka, ki je le za prst odprl      desno      steklo. »Ne,« je bil ta kratek.   A
opozoriti, vendar je že strahovito zaregljalo.      Desno      stransko okno se je razletelo v nešteto majhnih  A
ko sta bila že šestdeset metrov nad reko, je      desno      pod njima hrumeče priletelo nekaj vojaških letal  A
skupaj končalo... Policist je na križišču zavil      desno      namesto levo, in ko ga je na napako nemudoma  A
tanki v polkrogu pred stavbo, pred nami na      desno      bencinska črpalka, na levo neka zgradba, za  A
vojaških filmov, je streljal z očmi levo in      desno,      da bi našel kakšno nepravilnost, na kateri bi  A
našel zabojev...« Poveljnik je začudeno dvignil      desno      obrv in previdno vrnil granato v zaboj. »Pa  A
avtomatsko puško in prislonil zložljivo kopito ob      desno      ramo.Bila je težka, neznosno težka, težja kot  A
pritrdil, ne da bi se povsem zlagal... Zaprl je še      desno      oko, da bi pregnal blodeče, neurejene misli  A
kakor obstreljena zver, ne oziraje se ne na      desno,      ne na levo.Ves je bil moker, in zeblo ga je  A
in izgine ti svetli pas jutranje zarje. Na      desno      se potem zavije pot okrog griča, in pokaže se  A
res! Po samem grabnu, kjer se ne vidi ne na      desno,      ne na levo.Pri vsaki stopinji si lahko zlomiš  A
deščicah. Vzravnal se je v postelji in mignil z      desno      roko. »Nič prijemati!« je zadrževal strežnik  A
babica mu je bila privezala višnjev trak na      desno      roko, da je vedel s katero križ delati.Kakor  A
belijo po hribih in dolinah. Za seboj in na      desno      so imeli dolenjske griče, v ozadju Kum in Sveto  A
je tako vedel; a ta je pogledala tudi še na      desno      in levo, če pač vidijo drugi, s kom je govorila  A
kleti svojo mizo, se je ozrl Ivan malomarno na      desno      in levo, kakšni ljudje sede v mračnem dimu,  A
dolgega časa trosili denar. Poglej sem, na      desno!     « »Petanova koča,« je dejal Gričar.   A
ogrnil vrhnjo suknjo, vzel v levo težak kofer, v      desno      torbo in dežnik, zaklical sopotniku: »Torej  A
da ni bil že predaleč. A obrnil se je bil na      desno      in prišel na velik nepozidan prostor, ki je  A
iz množice, in ne ozrši se ni na levo ni na      desno,      hitela dalje.Ko pa je prišla do velike hiše  A
vedno pripravljen je držal nožnico z levo, roč z      desno      roko in grdo škripal z zobmi.Na kričanje pa  A
in plane nad pse. Zdaj mahne na levo, zdaj na      desno,      zdaj od spred, zdaj od zad; enega údre po glavi  A
bil vedel, zakaj. Zdaj vidim, da mož zdaj      desno,      zdaj levo ramo prizdi guje in da se malo pod  A
gresta čez veliko senožet in, ko zavijeta na      desno      pod breg, je Tonček zapazil gozdarjevo hišo  A
skrbno ogleda na vse strani potem zavije na      desno      v majhen kotel, ki je bil zaraščen z gostim  A
tod ali tam,« odgovori drugi, »ti pojdi na      desno,      jaz grem na levo, v dolini se snideva pod gabrom  A
zavezal ter zavil v ruto. V Volčah je krenil na      desno      v dolino Kamenico in potem se obrnil v breg  A
bi za dné rada prišla v Šiško. Na levo in na      desno      Dunajskih ulic stoje hiše lepe in nelepe, pa  A
vrabec čivkaje dviga proti oblakom. Ozri se na      desno!     Tu se razprostira peščeno polje do šumeče Save  A
bo kmalu pri Mlakarjevih. Hitro je zavil na      desno      in šel ob gozdu v ono smer, kjer je stala Mlakarjeva  A
Znamenje je stalo ob križpotju. Na      desno      se je vila steza proti Kozarjevi hiši.Smrekarjev  A
zagledali pred seboj veliko dvorišče, na levo in      desno      dolge hodnike in povsod vse polno vojakov.   A
Ung sta se ustavila. Zavila sta ob njem na      desno.     Ponekod so bili sledovi skoraj popolnoma zabrisani  A
stran 152 . / Granate so padale na levo in      desno.     Kar so zadele, je bilo zapisano poginu.   A
njimi je počila granata in jim zaprla pot. Na      desno      in levo so začeli bežati, toda izhoda niso našli  A
se je vprašal na tihem Sečko. Zavili so na      desno      ob grmičevju.Podporočnik je od časa do časa  A
časa do časa dvignil svetiljko in posvetil na      desno      in levo. Iskal je stezo.   A
elegantno hojo in zadnjičino zamikanje v levo in v      desno,      lepe obline premešajoče se v zarezi, in kako  A
katerega vodo je zmotil dež, teče levo, teče      desno,      včasih se mu oddalji, da ni več čuti njegovega  A
kamen dva, le še udar v levo, le še uščip v      desno,      le še bingljaj na nitki, le še zasukljaj v postelji  A
uleknjenim križem, obdana od umetnega cvetja,      desno      nogo malo upognjeno v kolenu!Kakor da ji nevenljivo  A
kakor da ji skrilavo kamnje zaliva telo in se z      desno      nogo, s križem, dviguje in odriva, a se ne more  A
obleko in toaletna mizica sta si delili prostor      desno      in levo od duri.Stena na zahodni strani je odščenila  A
stopiti skozi zadnja ozka vratca, ki so vodila v      desno      cerkveno ladjo.Spala sva namreč v različnih  A
podlaktom in nadlaktom, lovila bosta hkrati z      desno      nogo in hkrati z levo nogo, hkrati bosta vpregala  A
pokopališču ali pred župniščem, tri stavke na      desno,      tri stavke na levo, smehljaj v to smer, smehljaj  A
svojih možganov obdržati. Če vas kdo udari na      desno      lice, ga sunite dvakrat tako močno v rebra,  A
naprav, drsela čez drn in trn, zdaj je zaostalo      desno,      zdaj levo kolo, skraja je šlo po ozki gonji  A
dalo napraviti. Tako sta hodila, zavijala na      desno      in levo, hodila za menoj, ugledala gladke stene  A
jim tekle oči, od desne na levo in od leve na      desno,      od strani proti sredi in od tam žarkasto na  A
Krpan ga pa nič ne posluša, temveč zadene si na      desno      ramo kij, na levo pa mesarico, stopi k durim  A
zavezane; pa sem vendar gledal na levo in tudi na      desno;      ali to ni dano vsakemu človeku, da bi vselej  A
mora v Kostrevnici zaviti z ravne ceste na      desno      roko v hrib po grdem kolovozniku, da še kmet  A
tudi na levo roko, imeli smo same gozde. Le na      desno,      po daljnih gorah, vidiš tu in tam kako prijazno  A
gorico z belimi zidanicami, z vinskimi hrami. Na      desno      vidiš Zaplaški hrib z rdečo streho nove romarske  A
prav zalih hiš. Zasuknemo se iz te vasi na      desno      cesto po ozkih, močvirnih travnikih, ki leže  A
slovesnem hipu vzdigne sveti doktor Bežanec      desno      roko na tožbánjski narod, mrmraje, kakor bi  A
daleč, oko nagibáje zdaj na levo stran zdaj na      desno,      kot bi premerjal kako poslopje od ogla do ogla  A
z nasmeškom. Imel je navado, da je prikril      desno      oko, kadar je trebalo izreči kaj zbadajočega  A
je porogljivo odgovorila deklica in postavila      desno      nogo smelo naprej. V vsej njeni postavi, na  A
je držala naravnost v Kladanj, slabejša pa na      desno      pod Konj-planino. Židovski konzorcij je trebil  A
Gde si sinoć bio? Tako so, gibajoč telo na      desno      in na levo, peli vsako vrstico nastopne pesmi  A
službo brez tvojega pouka in ne oziraje se na      desno      ali na levo,« je rekel.Ni mu bilo všeč, da hoče  A
naslonjeno ob breg nad Oskovo, ki je šumela na      desno      v globoki strugi.Milošević je pospešil korak  A
krog svojega vodnika, nagibajoč glavo zdaj na      desno      zdaj na levo, mrmrajoč, brundajoč in buleč oči  A
»Drr-drr ‒ kaj pa nemščina?« Hren je priprl      desno      oko in pomembno zrl na Vilarja. »Če bo treba  A