nova beseda iz Slovenije

cest (7.543-7.642)


praksi nihče ni nikoli obveščal niti vzdrževalcev      cest      niti občin o poteku izrednih prevozov prek oziroma  G
občinam zaradi finančnih interesov tako veliko      cest      prekvalificirala v lokalne ceste, je pač to  G
najti bistveno večja sredstva za vzdrževanje      cest.     Je pa ignorantsko in nepošteno od države, da  G
v resnici izvajalo in jih noben upravljavec      cest,      vsaj občinskih ne, ni nikoli bil deležen nobenega  G
ustrezno ureja, saj narekuje, da iz naslova varstva      cest      - namreč govorimo o problemu varstva cest, da  G
varstva cest - namreč govorimo o problemu varstva      cest,      da ko se vrši izredni prevoz po občinskih in  G
povračilo za izredni prevoz na račun upravljavcev      cest,      po katerih poteka izredni prevoz v sorazmerju  G
prevoza po javnih cestah posameznih upravljavcev      cest.     Dobesedno prebrani 10. člen te uredbe.  G
gradnje, vzdrževanje, izredne prevoze, varstvo      cest      in tako naprej, pa urejajo same. Edina izjema  G
mišljen izredni prevoz v relaciji do občinskih      cest,      ki so prav tako javne ceste.Hvala lepa.   G
82. členu, ki govori o upravljanju občinskih      cest,      zakon jasno govori, da občina sprejme odlok  G
ki pravi: "Sredstva za vzdrževanje državnih      cest      in za redno vzdrževanje lokalnih cest se zagotavljajo  G
državnih cest in za redno vzdrževanje lokalnih      cest      se zagotavljajo iz proračuna Republike Slovenije  G
države pri gradnji, upravljanju in vzdrževanju      cest      je predvsem na regulativni ravni - predpisi  G
mejah, ki so še sprejemljive glede na varstvo      cest      in varstvo prometa, dovoljevala izredne prevoze  G
področju preprečevanja zlorabe in prid ohranjanju      cest      narediti nekaj več. Hvala lepa.   G
enotno uredil gradnjo in vzdrževanje javnih      cest      in zato seveda imamo tudi v 51. členu zakona  G
člen je umeščen v poglavje o varstvu državnih      cest.      In zato obravnava pristojnost direkcije oziroma  G
pristojne lokalne skupnosti kot upravljalke teh      cest.     Namreč zakaj?   G
Direkcija razpolaga s sistemom evidenc o stanju      cest.     Torej, te evidence pa se morajo dopolnjevati  G
morajo dopolnjevati tekoče, tako kot se stanje      cest      spreminja.To je pa seveda tudi obveznost lokalnih  G
drugih cestah, da vse upravljavce teh drugih      cest      direkcija o tem obvesti.Seveda je pa to nekje  G
člena vnesene v poglavje o varstvu državnih      cest,      seveda ocenjujemo, da bi to predlagano besedilo  G
ZAGOTOVITVI NAMENSKIH SREDSTEV ZA GRADITEV DRŽAVNIH      CEST,      DOLOČENIH V NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE AVTOCEST  G
zagotavljanju sredstev za gradnjo, razvoj državnih      cest      ali na kratko rečeno bencinskem tolarju so narekovale  G
nekaj čez 200 kilometrov avtocest in hitrih      cest      - 217, mogoče 240, ne vem, ampak celotni slovenski  G
zgrajeno 518 kilometrov avtocest in pa hitrih      cest.      Leto 2004 oziroma 2005, ko bi naj bil slovenski  G
primeru kak kilometer več avtocest in pa hitrih      cest,      in to je seveda tisto, kar predsednik vlade  G
imela izgrajenega avtocestnega križa. Gradnja      cest      se je torej bolj kot zgodba o uspehu končala  G
Slovenija nekatere odseke avtocest in pa hitrih      cest      poskušala zgraditi prek koncesij.Mi se zavedamo  G
zavedamo v Slovenski nacionalni stranki, da brez      cest      ne moremo, zakon podpiramo. PODPREDSEDNICA  G
žalosten. Ko človek gleda, zlasti naš program      cest,      se mu zdi, da je ladja brez kompasa, brez krmila  G
nekatere probleme, ki jih je ta načrt gradnje naših      cest      povzročal. In mislim, da ni čisto nobene potrebe  G
porabe sredstev, namenjenih za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
ZAGOTOVITVI NAMENSKIH SREDSTEV ZA GRADITEV DRŽAVNIH      CEST,      DOLOČENIH V NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE AVTOCEST  G
kajti šol in pa občinskih, lokalnih, krajevnih      cest      ne bo pravzaprav nihče nikdar lastninil.Jaz  G
razvoja telefonije, do razvoja šol, vrtcev,      cest,      komunalne in druge infrastrukture, vodovodov  G
primerljiva. Tudi ne morete primerjati šol in      cest      s tem.Nihče se ne pogovarja o tem, da bomo osnovne  G
dogajalo, da se ustavi delo pri gradnji vodovodov,      cest,      zgradb.Urediti jih je treba tudi zaradi zanamcev  G
sredstev pristojbine za vzdrževanje gozdnih      cest      izgubila zaradi zakona o financiranju občin  G
prihodkov. Pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest      je eden takšnih prihodkov, s katerim občina  G
občina nameni pristojbino za vzdrževanje gozdnih      cest      v celoti pod pogojem, da svoj sofinancerski  G
višini, ministrstvo pravi: "K vzdrževanju gozdnih      cest      bomo tudi mi dali manj ali pa nič." Zato v zadnjem  G
izredno velike težave pri vzdrževanju gozdnih      cest.     Tudi izračuni kažejo na to, da bi morala biti  G
določa, da se odškodnina za vzdrževanje gozdnih      cest      ne upošteva pri izračunu lastnih prihodkov občine  G
bi znašala odškodnina za vzdrževanje gozdnih      cest,      se kasneje nadomesti iz proračuna Republike  G
ostalo kot pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest.     Kajti, to je lastni prihodek občine in državna  G
podprejo. S tem razrešimo vzdrževanje gozdnih      cest      in nenazadnje tudi nadzor nad porabo teh sredstev  G
jo povzročajo na področju gozdnih in drugih      cest;      je bistveno, bistveno večja od sredstev, ki  G
lastnikov gozdov za redno vzdrževanje gozdnih      cest;      ta je urejena potem s podzakonskim predpisom  G
pristojbine namenjene za redno vzdrževanje gozdnih      cest.      Hvala!   G
je pristojen. Vendar, pri uporabi gozdnih      cest      v smislu javnih cest se vračamo na temo, ki  G
Vendar, pri uporabi gozdnih cest v smislu javnih      cest      se vračamo na temo, ki smo jo imeli pri Zakonu  G
bi to izločili, potem bi bila za vzdrževanje      cest      druga odgovornost in bi postala cena avtomatsko  G
ker bi ugotovili, da s temi priznanimi stroški      cest      ni možno vzdrževati, kaj šele kaj drugega.   G
gozdove, ne plačujejo za vzdrževanje gozdnih      cest,      da nekdo tretji seveda tudi ne in gozdne ceste  G
so celo tiste ceste, ki so dovozne do gozdnih      cest,      tukaj so nekateri župani v tem državnem zboru  G
kar je: pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest,      ve se, da jo plačujejo vsi lastniki gozdov.  G
občine, torej postopek za vzdrževanje gozdnih      cest      vodijo občine.Tudi danes pri usklajevanju smo  G
bodo sredstva za izgradnjo, vzdrževanje gozdnih      cest      ali izgradnjo vlak zagotavljala predvsem v povezavi  G
imamo mi na naših cestah, pri kvaliteti naših      cest,      naših vozil, naših pravil, v primerjavi z drugimi  G
cestninski sistem tako, da bodo dnevni uporabniki      cest      enako obremenjeni, se do danes ni povsod uresničila  G
postavki vzdrževanje in investicije v gradnjo      cest      za ca. 1,3 milijarde, še bolj sem presenečen  G
križa, da bo to upočasnilo izgradnjo slovenskih      cest,      da se bodo roki podaljšali in seveda investicije  G
zaostajamo za razvito Evropo. In to, da nimamo      cest,      kot bi jih morali - imeti, seveda povzroča slovenski  G
investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest"     ; predlagateljica obeh amandmajev je poslanska  G
plačanih oziroma neplačanih povračilih za uporabo      cest,      bomo dosegli v prihodnosti sledeče: vsi tisti  G
bo gradnja 50,8 km avtocest in 10,7 km hitrih      cest      ter začetek gradnje novih 24 km avtocest.V letu  G
nadaljevana gradnja 22,4 km avtocest in 10 km hitrih      cest      ter začetek 16,2 km novih avtocest. Skupaj bo  G
avtocestnega omrežja. Na segmentu ostalih državnih      cest,      to je glavnih in regionalnih cest, bo osnovni  G
državnih cest, to je glavnih in regionalnih      cest,      bo osnovni cilj dolgoročnega razvoja izboljšati  G
cilj razvojnega programa glavnih in regionalnih      cest      bo omogočiti primerne pogoje dostopnosti glede  G
Investicije v mrežo glavnih in regionalnih      cest      bodo usmerjene v odpravo tistih ozkih grl v  G
prihodnje dan tudi varstvu glavnih in regionalnih      cest      ter varstvu prometa na njih. Ključna naloga  G
usmerjene v izgradnjo infrastrukture, na primer      cest,      ne pa v izobraževanje in znanje kot v državah  G
Slovenijo, in bodo tako kmalu zaživela gradbišča      cest      tudi v Prekmurju.Prav tako pričakujem, da bo  G
pravičnosti, da potrebujemo pospešeno gradnjo      cest      in podobne zadeve. Če bi bilo z našo socialno  G
programu gradnje avtocest. Vemo namreč, koliko      cest      bomo zgradili - "output" -, malo manj natančno  G
ves čas in jo imamo tudi danes. Zato nimamo      cest,      zato ni urejen šolski sistem tako, kot bi moral  G
praktično sredstva za investicijsko vzdrževanje      cest      zmanjšujejo in to kar občutno, za 1,8 milijard  G
sredstva za investicijsko vzdrževanje slovenskih      cest      zmanjšujejo.Res bi želel odgovor, zakaj takšno  G
razpravljali o tem, kako močno zaostaja gradnja      cest      za tem nacionalnim programom. Po drugi strani  G
upravljanje in tekoče vzdrževanje državnih      cest.     Imamo en amandma poslanskih skupin LDS, Združene  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest,      imamo zajeten kup amandmajev, in sicer 12.Šli  G
namenja 316 milijonov tolarjev več za gradnjo      cest      ter milijardo 684 milijonov tolarjev za investicijsko  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.     Tu imamo pa kar sedem amandmajev.   G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Amandma pod zaporedno številko 1. Glasujemo  G
tudi posledice naravnih nesreč na nizu javnih      cest,      lokalnih poti, gozdnih cest, ki niso bile narejene  G
na nizu javnih cest, lokalnih poti, gozdnih      cest,      ki niso bile narejene, ker so bile narejene  G
proračunskim denarjev, narejeno brez števila gozdnih      cest,      vlak, ki so pa hkrati po mnenju stroke tudi  G
tako ali tako uredil legalizacijo tovrstnih      cest      in podobnega za nazaj.Tako s tem, mislim, ni  G
letih zgrajenih 80,3 kilometre avtocest, hitrih      cest      in avtocestnih priključkov, gradnja pa se bo  G
odločanja, nenazadnje tudi o obnovi regionalnih      cest,      ko moramo pravzaprav tu z ministrstvom se dogovarjati  G
investicijsko vzdrževanje in gradnjo državnih      cest      za 1,5 milijarde slovenskih tolarjev.In pa amandma  G
ali če omenim financiranje izgradnje državnih      cest.      To so zelo pomembni segmenti za delovanje teh  G
infrastrukture, strategiji razvoja državnih      cest,      ki ga že pet let čakamo in ga še vedno nimamo  G
vozi, toliko jih je v vrtcu, toliko kilometrov      cest,      toliko javne razsvetljave, toliko žarnic, toliko  G
investicijsko vzdrževanje in izgradnja državnih      cest"     .Imamo več amandmajev.   G
investicijska sredstva za vzdrževanje in gradnjo      cest,      kar je nekje razumljivo, o tem smo tudi veliko  G
investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest?     Ker ne, zaključujem razpravo o tem podprogramu  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.043 7.143 7.243 7.343 7.443 7.543 7.643 7.743 7.843 7.943 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA