nova beseda iz Slovenije

cest (7.743-7.842)


cestnem odseku, ki so sestavni deli nekih lokalnih      cest      ali javnih poti v lokalni skupnosti, bi bilo  G
predanih prometu le 22,1 kilometra štiripasovnih      cest,      kar je po našem mnenju odločno premalo. Že prej  G
obremenitev posameznih odsekov regionalnih in glavnih      cest      in posledično tudi preobremenjenost le-teh,  G
rdeče trakove na posameznih koščkih dograjenih      cest,      ponavadi pred volitvami. Dejstvo je, da si Slovenci  G
popularno in aktualno, ki pa že napoveduje zaporo      cest.     Če bi se nam to zgodilo in da civilna iniciativa  G
opozoril na to - so posedanja na novih odsekih      cest,      so posedanja, ki jih nihče ne popravi, in na  G
preprečili z vsemi možnimi sredstvi: z zaporami      cest,      z državljansko neposlušnostjo, ne vem s čim  G
da bi zadostovalo za solidno javno izgradnjo      cest.     Konec koncev tudi Nemčija, Švica, Avstrija gradijo  G
upravljavcem parka, glede na posamezne odseke      cest,      določijo specifično prometno ureditev, s katero  G
kar se mi zdi sicer v primerjavi z izgradnjo      cest      v Evropi, pa tudi sedaj na Hrvaškem, pravzaprav  G
cestnino. To je zelo občutno pri uporabi lokalnih      cest,      stranskih cest, kjer promet bolj narašča kot  G
občutno pri uporabi lokalnih cest, stranskih      cest,      kjer promet bolj narašča kot na avtocestah.  G
Če primerjamo. Za izgradnjo      cest      na Hrvaškem je v medijih napisano, da stane  G
območje Šentvida, območje priključevanja obeh      cest      in rekonstrukcij ter medsebojnih povezav eno  G
potem, ko bi prihranile pač na račun izgradnje      cest      in nekaj podobnega. Jaz bom že s težkim srcem  G
In sam sem velik uporabnik naših slovenskih      cest,      saj se tedensko ali pa kakšen teden tudi dvakrat  G
slediti, kar se tiče izgradnje avtocest in hitrih      cest.     Res je sicer, da so učinki te današnje impozantne  G
bo ob gradnji slovenskih avtocest in hitrih      cest      država, če bo še naprej gradila avtoceste na  G
tovrstnih rešitev. Zanima me, kot uporabnika      cest,      kdaj se bo zgradil - verjetno je v Evropi edini  G
spremembo nacionalnega programa izgradnje slovenskih      cest.      Druga zadeva, ki je že bila omenjena, je seveda  G
kadar za koridorje uporabljaš veljavne koridorje      cest,      potem žal ne gre brez zamaškov.Mislim tudi,  G
program, ampak to je nekako normalno, ker gradnja      cest      ni zadeva, ki bi se jo dalo nekako umestiti  G
naprej. Obstaja program vzporednih državnih      cest,      ki so vzporedni program avtocestnega programa  G
obravnavali tudi nacionalni program razvoja državnih      cest.     Kajti tudi tukaj se nam pojavlja jo različne  G
o avtocestnem križu, pomemben razvoj ostalih      cest.     In če natančno pogledamo rubriko 2.1.8. govori  G
prvi odstavek samo o razvoju tistih regionalnih      cest,      ki bodo začasno prevzemale naloge še nezgrajenega  G
pod vprašajem cestni razvoj tudi še preostalih      cest      istega ranga.In še na rubriko 4.1.3 bi rad opozoril  G
kredite za poplačilo kreditov, ostali pa bomo brez      cest.     Obljubljam, da sem se danes oglasil zadnjič.  G
tem letu, o katerem razpravljamo, o programu      cest      za nadaljnjih 15 let, ne bo več te debate v  G
pa velja tudi za druge vzdrževalce državnih      cest,      ne samo za vas, in to meče eno zelo, zelo slabo  G
odseka ni možno uvrstiti v program modernizacij      cest.     "In, res priložili so mi tudi mnenje Triglavskega  G
bila - oprostite - nesmiselna želja po gradnji      cest      proti Mangartu.To je to popolni nesmisel, češ  G
sram. Namesto z uvajanjem tramvaja, urejanjem      cest      odprtega središča, parkirnih mest, mest za ugledne  G
zelo dolgo ali pa nikoli ne bo speljanih hitrih      cest      ali avtocest.Vlada je predložila državnemu zboru  G
financiranje gradnje, vzdrževanje in pa upravljanje      cest,      omogočila naj bi tudi razvoj in pa trženje drugih  G
plačljiva. Torej to je velik manko gradnje naših      cest      do sedaj. Znano je, da Družba za avtoceste Republik  G
organiziranje in gradnja avtocest in hitrih      cest      ne bosta več potrebna.Zakon sicer predvideva  G
upravljanje in vzdrževanje avtocest in hitrih      cest      zadostovali? Izgradnja avtocestnega omrežja  G
po dodatni obnovi državnih bodisi vzporednih      cest      ali pa tistih cest, ki se uporabljajo v času  G
državnih bodisi vzporednih cest ali pa tistih      cest,      ki se uporabljajo v času izgradnje in jih je  G
kakšen bo razvoj na državnih cestah, od hitrih      cest      do regionalnih in glavnih, in bi verjetno marsikateri  G
ter politike gradnje in vzdrževanja državnih      cest      namen, da bi na novo oblikovana in preoblikovana  G
pravzaprav iz zakona izzveni. Sicer teh hitrih      cest      v Sloveniji niti nimamo prav veliko.Če pogledamo  G
primer, H1‚ ki bo izginila s spiska hitrih      cest,      potem ko bo avtocesta Karavanke-Obrežje zgrajena  G
da nimamo pokritih niti drugih navezovalnih      cest      in drugih državnih cest, ki bodo seveda priletele  G
drugih navezovalnih cest in drugih državnih      cest,      ki bodo seveda priletele kot amandmaji na resolucijo  G
seveda urejanje, bom rekel, celotne problematike      cest      in izgradnje cest - in kot takšnega ga je treba  G
rekel, celotne problematike cest in izgradnje      cest      - in kot takšnega ga je treba jemati.Treba ga  G
samo uporaba, ampak tudi breme izgradnje teh      cest.     To ta zakon na nek način pomaga reševati.   G
prostovoljnega dela. To delo se vidi v izgradnji      cest,      lovskih poti in lovskih naprav.Pomembno je tudi  G
novih zemljišč oziroma za vzdrževanje gozdnih      cest,      kajti že sedaj v proračunu ta sredstva, ki so  G
zgrajenih skupaj 468 kilometrov avtocest, hitrih      cest      in drugih cest iz nacionalnega programa.Poleg  G
468 kilometrov avtocest, hitrih cest in drugih      cest      iz nacionalnega programa.Poleg izboljšane prometne  G
tako dalje. Torej, predvsem je namen posameznih      cest,      predvsem pa avtocest, odvijanje, varno odvijanje  G
stare jantarjeve in svilene ceste, križišče      cest      vzhod-zahod in sever-jug, ko je bil obmejno  G
in 50 metrov od železniških prog ali javnih      cest,      z izjemo gozdnih, poljskih cest ali poti".Obrazložit  G
ali javnih cest, z izjemo gozdnih, poljskih      cest      ali poti".Obrazložitev: zaradi varnosti je treba  G
premoženja. Meja okoli železniških prog ali javnih      cest,      lahko ostane nespremenjena.Na to opozarja tudi  G
na relacijo železniških prog oziroma javnih      cest,      kar pa ni nikjer opredeljeno v 47. členu. 10  G
ceste, gozdne in poljske poti. Večina gozdnih      cest      je postala javnih cest, saj povezuje dva zaselka  G
poti. Večina gozdnih cest je postala javnih      cest,      saj povezuje dva zaselka.In če upoštevamo še  G
pa najsi gre za izgradnjo avtocest, državnih      cest,      železnic, vprašanje gospodarskega razvoja, itd  G
sistema upravljanja z graditvijo in z vzdrževanjem      cest      datum 1.5. 2004. To ni razlog.Razlogi so drugi  G
se bo čez 30 let pojavila potreba po obnovi      cest,      bo pa spet vsaj prišla nazaj na proračun in  G
100 milijard moramo zgraditi toliko in toliko      cest,      toliko in toliko ostalih zadev in tako naprej  G
tudi to upošteva. Nekateri dajo za gradnjo      cest      in vodovoda, drugi pa za jahte. Kolegice in  G
tudi program izgradnje in vzdrževanja državnih      cest.     Država se je resno lotila samo programa avtocest  G
lotila samo programa avtocest, omrežje državnih      cest      pa zanemarja, kar je razvidno tudi iz ogromnega  G
strategije in pomanjkanje sredstev za obnovo državnih      cest      že povzročata vrsto negativnih posledic, ki  G
Osupljiv je podatek, da je že skoraj 40 % državnih      cest      znotraj naselij.Namesto da bi pripravljali celovite  G
nacionalni program izgradnje in vzdrževanja državnih      cest?      Obenem pa bi zastavil podvprašanja: Kakšna bodo  G
- nekaj čez. Pred tem je bilo teh državnih      cest      približno za 1100 do 1200 kilometrov manj in  G
občinske ceste. Medtem ko tako imenovanih občinskih      cest      oziroma cest, ki so v upravljanju posameznih  G
Medtem ko tako imenovanih občinskih cest oziroma      cest,      ki so v upravljanju posameznih lokalnih skupnosti  G
ki so bili financirani na območju državnih      cest      so še iz prejšnjega mandata, ko je država najela  G
imenovano rehabilitacijo posameznih odsekov državnih      cest.     Pa me zanima, gospod minister Presečnik, če lahko  G
o finančni podlagi nadaljnje obnove državnih      cest      poveste.Hvala lepa.   G
kot sem jih uvodoma omenil, 6.000 kilometrov      cest      na državni ravni, državnih cest, ampak da iz  G
000 kilometrov cest na državni ravni, državnih      cest,      ampak da iz te kvote iz vseh teh cest izločimo  G
državnih cest, ampak da iz te kvote iz vseh teh      cest      izločimo tiste najnujnejše projekte na pomembnih  G
posameznem letu nameni za izgradnjo in obnavljanje      cest.     To so namenska sredstva, prej tako imenovani  G
letu 2002 porabila za gradnjo in vzdrževanje      cest      in koliko graditev za gradnjo avtocest je najela  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      teh, ki so bile določene v nacionalnem programu  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
sem rekel, financiranje gradnje, vzdrževanje      cest      iz namenskih virov z zakonom ni predvideno.  G
in 50 metrov od železniških prog ali javnih      cest,      z izjemo gozdnih in poljskih cest ali poti.  G
ali javnih cest, z izjemo gozdnih in poljskih      cest      ali poti.Jaz ne razumem kot človek, ki hodi  G
država kot lastnik in upravljalec teh državnih      cest      dosegla in zagotovila, da bodo izvajalci po  G
kako je s tovornimi vozili, cestnine za uporabo      cest      v Sloveniji ni možno plačati s katerokoli plačilno  G
Potrebujemo jih za kilometre urejanja krajevnih      cest,      potrebujemo jih za urejanje tistih krajevnih  G
razprava o nacionalnem programu izgradnje državnih      cest.     Da smo lokalistični.  G
državnih institucijah, nimajo delovnih mest, nimajo      cest      in nimajo ostale infrastrukture.In še tisto  G
obsega izgradnjo skupaj preko 570 kilometrov      cest.     Sedaj veljavni nacionalni program pa 553.   G
Od tega 538,6 kilometrov avtocest in hitrih      cest      ter 34 kilometrov drugih državnih cest.Ocenjena  G
hitrih cest ter 34 kilometrov drugih državnih      cest.     Ocenjena investicijska vrednost novega nacionalnega  G
gradnje posameznih odsekov avtocest, hitrih      cest      in navezovalnih cest po določeni prioriteti  G
odsekov avtocest, hitrih cest in navezovalnih      cest      po določeni prioriteti in ostalih dejavnikov  G
Za realizacijo navedenih investicij gradnje      cest      v obdobju 2003/2013 v višini 3.5 milijarde evrov  G
preostalih odsekov avtocest, hitrih in navezovalnih      cest,      ki niso bile sestavni del nacionalnega programa  G
v območju obstoječih glavnih in regionalnih      cest,      zaradi njihove razbremenitve z zgrajenim avtocestnim  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.243 7.343 7.443 7.543 7.643 7.743 7.843 7.943 8.043 8.143 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA