nova beseda iz Slovenije

cest (7.143-7.242)


odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest      v letu 1997, skupaj s predlaganimi amandmaji  G
za obnovo odsekov magistralnih in regionalnih      cest,      ki se bodo izvajali s sredstvi po tem zakonu  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest.      In pa tretjič.   G
poškodovanih odsekov magistralnih in regionalnih      cest,      upošteva poleg stopnje poškodovanosti tudi ogroženost  G
nacionalnega programa vzdrževanja in obnove državnih      cest.     Ob tem naj bodo predstavljene možne sistemske  G
poškodovane odseke magistralnih in regionalnih      cest      ter sredstva za njihovo obnovo določi Vlada  G
poškodovanih odsekov magistralnih in regionalnih      cest      ter za določitev", tu malo šepa stavčna zveza  G
razporejena. Sem prepričan, da kar se tiče      cest,      so čisto vse regije več ali manj na istem.Zadnje  G
odsekov magistralnih, regionalnih in pa lokalnih      cest      v letu 1997.Po našem mnenju bo s tem zakonom  G
naloga bo samo, da bomo iz te kopice uničenih      cest      izbrali res najbolj poškodovane in najbolj upravičene  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest"     .Želi kdo besedo?  G
izgrajeno, in za usposabljanje, za opravljanje teh      cest,      tudi privatizirala, pod določenimi pogoji, ki  G
prispevkov za razne namene, vključno za izgradnjo      cest,      in zdaj bi se dodal še en dodaten davek. Hkrati  G
posamezne odseke magistralnih in regionalnih      cest      spremenili v dirkališča?Konkretno.  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest      v letu 1997.V rekordnem času je ta zakon prišel  G
nekega mirovanja ali nekega vzdrževanja gozdnih      cest,      kaj več pa v bistvu že ni doseženo s tem denarjem  G
Krvavi pot ljudje potijo in vse, kar se dela, od      cest      do vzdrževanja, do zimske službe, za vse te  G
sredstva - če imam jaz 35 kilometrov krajevnih      cest      za urediti v krajevni skupnosti, potem naj tista  G
kilometri površin, s 60, 70 kilometri lokalnih      cest,      dvakrat toliko krajevnih in tako dalje, je seveda  G
1986 do leta 1990 smo zgradili 50 kilometrov      cest,      pa nismo dobili denarja od avtoceste in ga tudi  G
samoprispevek za pristojbine, za vzdrževanje gozdnih      cest      in drugih prispevkov od kmetijstva in gozdarstva  G
dodatno vključeni nekateri drugi državni odseki      cest,      ki dopolnjujejo avtocestni program oziroma avtocestni  G
dolarjev. Z vključitvijo nekaterih državnih      cest      in stičnih točk avtocest z železnico znaša celotni  G
avtoceste, nove investicije v obstoječi mreži      cest      in železnic. Zaradi dviga vrednosti nacionalnega  G
rekonstruiranih 553,7 km avtocest in glavnih      cest,      v skupni vrednosti kot sem že povedal, 4 milijarde  G
cestah prenašajo tudi dela s področja ohranjanja      cest.     Torej, sredstva za rehabilitacijo vozišč iz kredita  G
tistih voziščih - magistralnih in regionalnih      cest      - ki nikoli ne bodo nadomeščene z avtocestami  G
posodobitev vseh ostalih magistralnih in regionalnih      cest,      brez jasnega strateškega pogleda in opredelitve  G
tudi sicer pri urejanju vseh ostalih državnih      cest      takšne, da bo verjetno, da če bo to sprejeto  G
obstoječe mreže magistralnih in regionalnih      cest.     Zato seveda ni odveč, da smo nekako tudi oziroma  G
omrežja in posodobitev krajevnih in povezovalnih      cest      - pa naj se v Škofiji ustanovi nova občina ali  G
sklopu izgradnje avtocestnih odsekov in hitrih      cest      na območju mestne občine Koper ni predvidene  G
spremembo bi opozoril. V okviru programa državnih      cest,      ki ga v tabelaričnem delu predvideva trinajsta  G
modernizacijo tistih odsekov magistralnih in regionalnih      cest,      ki so direktno na tem koridorju, dokler ne bo  G
za to, da je stanje tako. In končno: stanje      cest      na petem koridorju je prav na področju Pomurja  G
bil namenjen tudi za razvoj drugih državnih      cest,      o katerih v nacionalnem programu in tudi v nobenem  G
gibljejo cene zemljišč. Glede samih državnih      cest      pa naslednje.V nobenem primeru nisem tako neracional  G
potrebno vključiti v ta program ali pa v program      cest,      ki sicer ne spadajo v avtoceste.Tako verjetno  G
državnih cesta, ki imajo svoj vpliv na gradnjo      cest      ali pa bodo v bodoče sestavni del avtocest.  G
skladu z uredbo o cestnini za uporabo določenih      cest,      ali bodo ti odseki, ki so predvideni v nacionalnem  G
analize vlaganj v letu 1998 v program državnih      cest.     Gre za magistralne in regionalne ceste.   G
JANKO VEBER: Če naredim to primerjavo s količino      cest,      ki jo imajo v upravljanju, pa ugotavljamo, da  G
cestno podjetje Novo mesto 17,9% vseh državnih      cest      v svojem upravljanju, Celje 12,71%, Maribor  G
Skratka, bistveno odstopanje od tega, koliko      cest      imajo posamezna cestna podjetja v svojem vzdrževanju  G
oziroma do razpada magistralnih in regionalnih      cest,      ki niso neposredno ob avtocestnem omrežju.Hvala  G
del avtoceste, ki pravzaprav zajema 3 vrste      cest      in da ga lahko primerjamo z drugim delom te  G
cilj tega zakona tudi ta, da bi iz naših zanič      cest      tako rekoč spravili avtomobile iz cest in ker  G
zanič cest tako rekoč spravili avtomobile iz      cest      in ker ni bilo drugih ukrepov možno, so se spomnili  G
samo na gradnjo ali rekonstrukcijo državnih      cest      in železnic.V tem smislu je vlada na isti seji  G
in o njem razpravljati, ker niso samo gradnje      cest,      gradnje infrastrukturnih objektov pomembne,  G
pomeni uslugo za sosednjo državo. To je ena od      cest,      ki je sestavni del slovenskega avtocestnega  G
potrebna. Verjetno je ena najbolj prometnih      cest      in najbolj potrebna v Sloveniji za ureditev  G
rekonstrukcijo obstoječih hitrih, glavnih, regionalnih      cest      ter železniških prog.Torej je nekoliko omejil  G
novih in tudi rekonstrukcijo obstoječih državnih      cest      in železnic.Seveda vse lepo in prav, če taista  G
tako ta zakon kot tudi investicije na področju      cest      in železnic. Tako, da se mi pravzaprav tukaj  G
rekonstrukciji hitrih, glavnih in regionalnih      cest,      če ne bo sprejet. Ta odgovor bi poslanci morali  G
Poleg tega pa skrb taiste vlade, da za izgradnjo      cest      in železnic in tako naprej pospešuje zlasti  G
tako lahko razdelimo ali pa pod a - za graditev      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
drugem odstavku pa za rekonstrukcijo državnih      cest.     Seveda, potem je pod ta 1. člen še amandma vlade  G
plan - to je normalno - razvoja in vzdrževanja      cest      iz 1. člena tega zakona - to pomeni, letni plan  G
razvoja in vzdrževanja avtocest in državnih      cest,      to je še vse O.K. - ter določi predvideni obseg  G
da eno leto torej ne bi delali nič na gradnji      cest      iz nacionalnega programa izgradnje avtocest  G
tudi ne na programu ostalih drugih državnih      cest.     Zato mislim, da bi bilo potrebno to dopolniti  G
uporabljajo tudi za rekonstrukcijo državnih      cest,      če državni zbor tako določi v aktu tega zakona  G
uporabljajo tudi za rekonstrukcijo državnih      cest,      če državni zbor tako določi. Neusklajenost,  G
ostaja v nacionalnem programu program državnih      cest,      ki pa predvideva izgradnjo, torej začetek gradnje  G
nepošteno, da ne bi imeli tudi teh državnih      cest      urejenih, ker to je potem zrcalo, ne samo avtoceste  G
10% za sanacijo magistralnih in regionalnih      cest.     Zato se mi torej še toliko bolj resnično zdi  G
nacionalni program, drugo rekonstrukcija državnih      cest,      ki zajemajo regionalke in magistralke, da ta  G
avtocestnega omrežja, ampak še ostalih državnih      cest.     To pa je res vredno podpreti, spremeniti, ampak  G
ne obnavljali pa regionalnih in magistralnih      cest.     Kajti kultura krajine se bo ohranjala, ne z avtocesta  G
za izgradnjo ali pa rekonstrukcije državnih      cest.     Tu bi pa hotel jasen odgovor.   G
problematiko avtocest in vseh drugih državnih      cest,      celo lokalnih cest, ki nimajo kaj iskati v tem  G
in vseh drugih državnih cest, celo lokalnih      cest,      ki nimajo kaj iskati v tem programu in ne v  G
nisem želel vplesti v to, ampak samo lokalnih      cest      drugega karakterja, lokalnega značaja in tako  G
Nič ne gre za drugi pomen. Za pomen državnih      cest,      ki so verjetno tvorba te države, in tudi povezovanje  G
ker menim, kot sem prej rekel, da je ogromno      cest      in medsebojnih regijskih povezav, ki se jih  G
in uporabe sredstev, opredeljenih za graditev      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
korist avtocest in deloma v korist državnih      cest.     No, te filozofije vlada seveda ne podpira.   G
pospešitev obnove oziroma rekonstrukcije državnih      cest.     Če ostanemo na logiki, da se od 16 na 20 100  G
milijarda 700 pa gre prav za rekonstrukcijo državnih      cest.     Torej, ne glede na to, da vlada predlaga črtanje  G
uporabljajo tudi za rekonstrukcijo državnih      cest,      če državni zbor tako določi v aktu iz 3.a člena  G
zbor sprejme letni plan razvoja in vzdrževanja      cest      iz 1. člena in torej v tem aktu lahko določi  G
sredstva porabijo tudi za rekonstrukcijo državnih      cest.     Seveda, če so tukaj mišljene tiste rekonstrukcije  G
rekel, vse ali za nacionalni program državnih      cest      ali pa lahko gre tudi 10% ali tistih 4% ali  G
ali vzdrževanje ali rekonstrukcijo državnih      cest      po nacionalnem programu. Bodimo zelo pragmatični  G
rekonstrukcija, karkoli že ostalih regionalnih      cest.     Pod A in pod B.   G
teh zelo pomembnih, zelo prometnih državnih      cest,      ki bi jih drugače morali graditi, pa bi se te  G
program financiranja avtocest in tudi državnih      cest      do leta 2004; koliko sredstev potrebuje za ta  G
razporedi na Dars ali pa na Direkcijo za gradnjo      cest      ali pa kamorkoli drugam, ampak se samo prekanalizira  G
vzdrževanja. Predvidene rekonstrukcije državnih      cest,      ki se financirajo iz sredstev po tem zakonu  G
sredstev v postavki 7, to je rehabilitacija      cest      zaradi gradnje avtocest.Mi imamo v amandmaju  G
gradnje avtocest bilo namenjeno za rehabilitacijo      cest      zaradi gradnje avtocest po 10 milijonov dolarjev  G
poškodovane odseke do magistralnih in regionalnih      cest.     To je prva zadeva.   G
amandmaju, in sicer za gradnjo drugih državnih      cest.     Gre za postavke na koncu tabele 3.   G
koncu tabele 3. In sicer gre za šest državnih      cest,      ki jih je amandma vlade postavil v prvo prioriteto  G
in se gradijo do leta 2000. Okrog državnih      cest      je bilo mislim, da kar nekaj diskusij, in jaz  G
okviru celotnega programa graditve avtocest in      cest      ustreznega standarda.Takratni zakon je poznal  G
barvo tam ena vrstica, in sicer rehabilitacija      cest      zaradi gradnje avtocest ni izpolnjena s črno  G
pomenilo, da rehabilitacije ostalih državnih      cest      v letošnjem letu ne bi bilo možno izvesti.Ne  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.643 6.743 6.843 6.943 7.043 7.143 7.243 7.343 7.443 7.543 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA