nova beseda iz Slovenije

cest (7.243-7.342)


celjski magistrali in pri rekonstrukcijah državnih      cest.     Tako da, zdaj se že pripravlja ta v bistvu amandma  G
nastala čisto na koncu v točki 7, "rehabilitacija      cest      zaradi gradnje avtocest", kjer je ravno tako  G
prestavi na leto 2003. Pod točko 7, rehabilitacija      cest      v izgradnji avtocest se skupni znesek poveča  G
pravo mesto v nacionalnem programu državnih      cest.     Do takrat so pa to lahko le neobvezne študije  G
strategija z nacionalnim programom državnih      cest      v postopek v državni zbor.Hvala lepa.   G
verjetno uporabnike državnih in tudi ostalih javnih      cest      najbolj motijo omejitve, ki so še bolj stroge  G
meri ter za obnovo vseh gospodarskih objektov,      cest,      skratka, vse infrastrukture, ki je bila poškodovana  G
infrastrukture. Moram reči, da so vsi vzdrževalci      cest      bili v enem dnevu tako dobri, da so očistili  G
smo naredili z gozdovi v 50-ih letih. Nekaj      cest      smo zgradili, ki so danes propadle, teh cest  G
cest smo zgradili, ki so danes propadle, teh      cest      ni!Drugega denarja ni.   G
z gozdovi nismo drugega pridobili kot nekaj      cest      in še tiste ceste so sedaj propadle in jih mi  G
pa ni bilo več denarja, pa niso več gradili      cest.     Hvala.   G
dokazila, da je plačal tiste dajatve za uporabo      cest      itn.Se pravi, tukaj država pravi, da bo samo  G
biti državno, od hidroelektrarn do železnic,      cest      in tako naprej.Ves svet, res ves svet, pri čemer  G
petega koridorja, tako v sklopu železnic kot tudi      cest,      je pa dejansko obveza naše države, če želimo  G
zelo pomemben, kvaliteten vir za vzdrževanje      cest      in seveda tudi za izgradnjo.Če iščemo vire za  G
pod 15 let, nad 65 let in z dolžino lokalnih      cest.     "Vsa merila, ki so jih sedaj oblikovala posamezna  G
infrastrukture, o nobenem sofinanciranju vodovodov,      cest      in seveda o nobenih investicijah v družbene  G
upoštevana tako površina občin, dolžina lokalnih      cest,      ki so še kako potrebne vzdrževanja na posameznih  G
prebivalci na površini 75 km2 s prek 60 km lokalnih      cest      itd. itd. s tremi osnovnimi šolami, ne daje  G
do sedaj, ko ni bilo ne vode, ko ni bilo ne      cest,      ko ni bilo ne investicij v osnovnošolski prostor  G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest,      hitri postopek, EPA 519/2. Ta svoj predlog utemelju  G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest,      hitri postopek. Želi besedo poročevalec matičnega  G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest.      Ugotovimo prisotnost! (60 prisotnih.)   G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest.     Predlaga zboru, da ga sprejme po hitrem postopku  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za gradnjo      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
O ZAGOTOVITVI NAMENSKIH SREDSTEV ZA GRADITEV      CEST,      DOLOČENIH V NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE AVTOCEST  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za graditev      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest.     V naslednjih dveh letih je ta cesta uvrščena  G
predstavitve nacionalnega programa izgradnje državnih      cest.     Hvala lepa.   G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest,      ki je uvrščen tudi na to 10. sejo državnega  G
Ptuj prerazporedijo za preplastitev nekaterih      cest,      kar se utemeljuje s tem, da sredstev kredita  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za graditev      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
predlog zakona o namenskih sredstvih za gradnjo      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
o zagotovitvi namenskih sredstev za graditev      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
delu zagotavljajo sanacijo najbolj poškodovanih      cest      in investicijsko vzdrževanje, za investicije  G
tudi dobil prikaz števila vozil, obremenitev      cest,      torej iz leta 1997 in sem zaprepaden ugotovil  G
sprejmemo. Predvsem tudi zaradi drugih državnih      cest,      ki jih v teh obrazložitvah tudi pozabljate.  G
obrazložitvah tudi pozabljate. Teh državnih      cest      v tem trenutku ni v nacionalnem programu, v  G
zagotoviti vire za izgradnjo tudi drugih državnih      cest.     Ker ne želim, da je ta amandma predmet manipulacije  G
namensko zagotavljajo vplačana sredstva za graditev      cest      v tej in tej višini.Ampak vplačana sredstva  G
plačilni promet, verjetno je nekaj kilometrov      cest.     Hvala lepa.   G
ceste. In tako se vrtimo in v bistvu potem niti      cest      več nimamo: nimamo ne avtocest, ne ceste, pa  G
O ZAGOTOVITVI NAMENSKIH SREDSTEV ZA GRADITEV      CEST,      DOLOČENIH V NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE AVTOCEST  G
Takrat se bo pokazalo, ali so to kilometri      cest,      ali so to knjige, ali je to oboje in ali je  G
razvoj za projekt prenove obstoječih magistralnih      cest.     Zatem na 60. točko, to je obravnava zahteve skupine  G
RAZVOJ ZA PROJEKT PRENOVE OBSTOJEČIH MAGISTRALNIH      CEST.     Ali imate pripravljeno gradivo?   G
letu 1994 za prenovo nekaterih magistralnih      cest      v Republiki Sloveniji, in sicer je šlo za odseke  G
nadomesti s preplastitvijo okoli 180 kilometrov      cest.     Tu gre za deset odsekov, ki so razporejeni glede  G
prerazporedila ta sredstva v preplastitev nekaterih      cest,      ki so spretno izbrane po Sloveniji.S tem naj  G
koordinacije tudi pri izgradnji magistralnih      cest      med tremi ministrstvi.Ministrstvo za promet  G
nacionalnega programa so tudi nekateri odseki državnih      cest,      ki smo jih s spremembo nacionalnega programa  G
seveda nastal tudi na podlagi stanja nekaterih      cest,      nekaterih pomembnih povezav v Sloveniji.Tako  G
tem primeru za interes Gorenjske pri izgradnji      cest.     Pri nas se vedno pojavi kakšen akuten problem  G
zadeva, ki se nanaša na te odseke magistralnih      cest,      ki zdaj vstopajo namesto odseka Slovenska Bistrica  G
edstavniki EBRD. Gre za to, da so posamezni odseki      cest      v državi Sloveniji bili pred leti enkrat - in  G
dolžine. In gre za različne kategorije sanacij      cest,      ki imamo tudi različne oznake.Če si pogledate  G
troši denar za zemljišča namesto za izgradnjo      cest,      ki so izredno potrebne in je zelo dobro, če  G
še hitrejši razvoj. Mislim pa, da z izgradnjo      cest,      sodobne infrastrukture, te razdalje ne bodo  G
dodatna vlaganja, recimo, v rekonstrukcijo gozdnih      cest,      v novogradnjo gozdnih cest in tako naprej.To  G
rekonstrukcijo gozdnih cest, v novogradnjo gozdnih      cest      in tako naprej.To se pravi, da sklad mora imeti  G
predvsem na področju železnice, pa tudi najbrž      cest,      ki še niso vse vknjižene v zemljiško knjigo  G
pri izbiri izvajalca za vzdrževanje gozdnih      cest,      kar tudi mi s 17. členom odvzemamo to pravico  G
gospodarili. Nisi pa rekel, koliko kilometrov      cest,      s takšnim ali drugačnim denarjem, je bilo zgrajenih  G
obnavljalo, kaj se bo sekalo, koliko vlak, koliko      cest.     Zaradi tega to ima vezo in zvezo, bom rekel,  G
danes moramo izpostaviti. Tudi glede uničevanja      cest      in vsega tega.Sogovornik za uničevanje lokalnih  G
vsega tega. Sogovornik za uničevanje lokalnih      cest      je sklad kmetijskih zemljišč in gozdov, ne izvajalsko  G
sodelovati pri izgradnji in vzdrževanju tudi lokalnih      cest,      ki jih gotovo transport lesa uničuje in občine  G
spravila, gojitvenih del, vzdrževanje gozdnih      cest      opravljajo na osnovi odločb, ki jih izdaja institucija  G
dosti ve, ali pa veliko je vedel za področje      cest      in vsega tega, kar je tudi sedaj sam povedal  G
je, da v gradbeni industriji in pri gradnji      cest      v večini delajo tujci.Podjetja kljub temu, da  G
MIROSLAV LUCI: Hvala lepa. V zvezi s vprašanjem      cest.     Želi kdo odgovoriti?  G
promet. V resnici gre za standard regionalnih      cest,      žal se po njej odvija daljinski promet, težki  G
nacionalnemu programu razvoja in vzdrževanja državnih      cest,      kjer bodo imele obvoznice posebno mesto.Poudarim  G
postavkah, ki se nanašajo na sanacijo državnih      cest      na tem področju.Verjetno bi bilo pa mogoče,  G
zavrtite nazaj film - izpred 30 let slovenskih      cest.     To je jasno.  G
razvoja Slovenije; tako na področju gradenj      cest,      področju energetike in ostalih področjih, s  G
zaradi tega, ker sredstva pobiramo na področju      cest,      bi morali nekako zelo jasno v tem nacionalnem  G
da so vremenske razmere primerne za krpanje      cest,      kar je on sam obljubil.Hvala.   G
Predvsem kmetje v predelih, kjer je malo javnih      cest,      sprašujejo, kako to, da morajo dvakrat na leto  G
poslopja, ki so v neposredni bližini lokalnih      cest      in zaradi nevzdrževanja v teh letih propadla  G
zemljišč in gozdov, sicer pa vprašanje lokalnih      cest.     .. FRANC JAZBEC: (Se ne razume.)   G
stojijo v neposredni bližini lokalnih in drugih      cest.     Zaradi slabega gospodarjenja v teh petih oziroma  G
pridobiti tudi druga dovoljenja, tako za zaporo      cest,      za preusmeritev prometa, za nekatere druge naloge  G
1998 vključen tudi program graditve odsekov      cest      v okviru avtocestnega programa v vrednosti 6  G
posodobitev nekaterih delov ostalih državnih      cest.     Vprašanje je, ali se dovolj zavedamo, da se pri  G
v ceste in v železnice 8:1, seveda v korist      cest.     No, danes, v letu 1999, ugotavljamo, da to razmerje  G
ugotavljamo, da to razmerje ni 8:1 v korist      cest,      ampak razmerje 30:1.Torej, nerazumljiv upad  G
da sam nacionalni program izgradnje državnih      cest,      ne samo avtocest, ampak državni cest se tudi  G
državnih cest, ne samo avtocest, ampak državni      cest      se tudi spreminja oziroma je bil spremenjen  G
odločilo, da ne bo pospeševalo izgradnje odsekov      cest,      ki se nekako pravokotno navezujejo, ki se pravokotno  G
s tem da so denimo bila vlaganja v izgradnjo      cest      v letu 1995 v primerjavi z izgradnjo železnic  G
izgradnjo železnic v razmerju 8:1, v korist      cest,      seveda.Danes ugotavljamo, da je to razmerje  G
razmerje že povsem porušeno in znaša v korist      cest      to razmerje 30:1.Veliko več ali pa enormno več  G
pa enormno več pravzaprav vlagamo v izgradnjo      cest      in seveda pri tem dosledno in striktno pozabljamo  G
potrdili v parlamentu za izgradnjo državnih      cest      s sredstvi EBRD-ja. To je nekaj vprašanj, ki  G
nekatere poškodovane ceste; izboljšuje elemente teh      cest;      ureja priključke, križišča, razširitve ter s  G
nacionalnega programa izgradnje avtocest in priključnih      cest      ter ne izvaja dosledno rehabilitacijo cest po  G
priključnih cest ter ne izvaja dosledno rehabilitacijo      cest      po sprejetem programu, favorizira nekatera območja  G
vzdrževanja in upravljanja avtocest, graditve državnih      cest      v okviru avtocestnega programa in program ukrepov  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.743 6.843 6.943 7.043 7.143 7.243 7.343 7.443 7.543 7.643 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA