nova beseda iz Slovenije

cest (7.843-7.942)


strategijo razvoja in vzdrževanja drugih državnih      cest)     , kot osnovo za celovito načrtovanje in izvajanje  G
nenehno dopolnjuje z novimi odseki drugih državnih      cest,      novimi roki in finančnimi sredstvi za realizacijo  G
nacionalnega programa izgradnje drugih državnih      cest,      ki sili poslance, da program izgradnje avtocest  G
2013 zgradili 572 kilometrov avtocest in hitrih      cest,      medtem ko naj bi vrednost tega programa znašala  G
slovenskega cestnega križa in ostalih hitrih      cest      - do leta 2033, in sicer bi nas naj vse skupaj  G
nacionalnega programa izgradnje ostalih državnih      cest.     Hvala lepa.   G
tudi nacionalni program za izgradnjo državnih      cest,      ki bodo državljane geografsko bolj odmaknjenih  G
s katerim je v predlog vrnila odseke hitrih      cest      Dravograd-Velenje-Arja vas, Koper-Dragonja in  G
Velenje-Arja vas, Koper-Dragonja in navezovalnih      cest      Šentvid-Kasaze, južna obvoznica Ljubljane in  G
bi ta povečani inkaso za izgradnjo napajalnih      cest      vodil k doslednejši uresničitvi finančnega načrta  G
biti tudi naš cilj, kajti preprosto ni zastonj      cest,      pač pa so le ceste, ki jih plačajo vsi davkoplačevalci  G
ob zdajšnji cesti. Zadnja od navezovalnih      cest,      ki je tudi v vladnih dopolnilih in bo dobila  G
koncesijske pogodbe o upravljanju avtocest in hitrih      cest.     Pogodbi sklepata vlada in Dars, nimata pa v zakonu  G
da se spremeni koncept in se ene uporabnike      cest      postavi v neenakopraven položaj. Naslednja stvar  G
avtocestno omrežje navezujejo prek državnih      cest      in te državne ceste so ponavadi pravzaprav edine  G
z najkritičnejšimi odcepi in odseki glavnih      cest,      s čemer bo omogočeno enakopravnejše vključevanje  G
avtoceste brez plačila cestnine prek vzporednih      cest      nazaj na avtocesto postal že nacionalni šport  G
ravnanje. Hkrati bi z razbremenitvijo državnih      cest      tudi zmanjšali stroške vzdrževanja le-teh, kar  G
države, kjer ni železniških tirov, ni hitrih      cest,      ni avtocest, z velikim zanimanjem oziroma z  G
ljudi umira na naših cestah, zato ker pač nimamo      cest      urejenih, kot bi morale biti, velika je gospodarska  G
ni uresničila na področju programa izgradnje      cest      tistega, ker je bilo zastavljeno. Cestnine so  G
seveda ga podpiram, potrebnih bi bilo še več      cest,      kot te, ki so napisane.Samo ne vem, če je to  G
Evropske unije, da se plačuje uporaba avtocest pa      cest      na splošno, potem naš sistem temu ni prilagojen  G
moramo upoštevati, da se plačuje po uporabi      cest?     To bi bilo mogoče tudi vprašanje iz moje strani  G
ceste, ki pomenijo tako nadaljnji razvoj hitrih      cest,      glavnih cest in drugih navezovalnih cest na  G
pomenijo tako nadaljnji razvoj hitrih cest, glavnih      cest      in drugih navezovalnih cest na avtocestni križ  G
hitrih cest, glavnih cest in drugih navezovalnih      cest      na avtocestni križ Republike Slovenije. Nacionalni  G
transparentne politike nadaljnjega razvoja državnih      cest,      o čemer se že govoril.Proračun Republike Slovenije  G
vzdrževanje, modernizacijo kot gradnjo novih      cest,      se pravzaprav pripravlja brez nekega nacionalnega  G
pohitelo tudi z nacionalnem programom državnih      cest      in potem opravilo med obema programoma uskladitev  G
sprejeti nacionalni program drugih državnih      cest.     Toda sama zahteva oziroma napoved še ni razlog  G
cestah v smereh bodočih avtocest in seveda hitrih      cest,      navezovanje posameznih regij in večjih urbanih  G
investicijskemu vzdrževanju in modernizaciji državnih      cest?     Menim, in tukaj delim s kolegom Sokom njegovo  G
nacionalni program izgradnje glavnih državnih      cest      in nacionalni program izgradnje ostalih državnih  G
nacionalni program izgradnje ostalih državnih      cest.     Drugačno licitiranje v povezavi z avtocestnim  G
časa pričakujemo program izgradnje državnih      cest.     Ampak jaz moram odkrito povedati, da se ga bojim  G
povzročila še dodatne probleme. Izgradnja teh      cest      bo pa vsaj delno ublažila negativne vplive te  G
brez teh dveh obvoznic oziroma povezovalnih      cest      bi dejansko Škofja Loka pa obe dolini tja na  G
mi po nacionalnem programu izgradnje avtocest      cest      ne bomo gradili več. In to bomo naredili v tej  G
nacionalnega programa gradnje drugih državnih      cest,      kjer naj bi bila koroška cesta zanesljivo vključena  G
sprejeti strategijo razvoja in vzdrževanja državnih      cest,      ker ocenjujem, glede na vse parametre, da bi  G
možnosti, da se en del avtocest oziroma hitrih      cest,      ki jih bomo cestninili, zgradi tudi v koncesijski  G
omrežju, omrežju regionalnih, lokalnih in drugih      cest.      Tretja zadeva, ki bi jo rad v svoji razpravi  G
imenovanem 10. in 5. koridorju ter še nekaj prečnih      cest,      Šentilj-Macelj pa na drugem koncu proti Jelšanam  G
oziroma iz Kozine. In nekaj tistih navezovalnih      cest,      ki so nujno potrebne, ter da bo vse to tudi  G
nacionalni program za povečano propustnost državnih      cest,      ravno zaradi tega, ker se je razkorak med nekaterimi  G
prišla z nacionalnim programom izgradnje državnih      cest      in tisto, kar ne sodi v avtocestni program,  G
resolucija o nacionalnem programu izgradnje državnih      cest;      nekako tako ste nas tudi potolažili.In veliko  G
in večinskih potreb po izgradnji regionalnih      cest,      kar je bilo danes tudi opozorjeno, da pa ta  G
seboj, si poglejte, da so vsi ti odseki hitrih      cest,      avtocest tudi že notri.In pa tudi navezovalne  G
kolegi so že govorili o razvojnem zornem kotu      cest.     Treba se je seveda vprašati v tem trenutku tudi  G
avtocestnem križu razmislimo tudi o sistemu državnih      cest,      kjer pa imamo veliko problemov.Vendar jaz zelo  G
osnovnega korpusa avtocest še do določenih drugih      cest,      povezovalnih in priključnih.Seveda jaz se strinjam  G
ambicioznem in konkretnem programu izgradnje državnih      cest,      ki bo zajemal hitre ceste, povezovalne ceste  G
da pride čez dva meseca s programom državnih      cest.     In potem bomo naredili spet rebalans tega obstoječega  G
200 ali pa 300 vozil na dan. Tudi taki odseki      cest      so notri napisani.To pa je res banalizacija  G
da se je izvajal program avtocest in državnih      cest      izredno nesinhrono.Na eni strani smo imeli avtocestn  G
na to, ali bi bil nacionalni program državnih      cest      narejen ali ne, samo malo modrosti vseh tistih  G
modrosti vseh tistih, ki ste načrtovali sanacije      cest      in pa cestne priključke, bi bilo potrebno, nič  G
ki niso v njegovem amandmaju, upravičeni do      cest      kakor njegov.In ni pošteno, da navija samo za  G
nacionalni program izgradnje in vzdrževanja državnih      cest.     O tem smo tukaj že govorili.  G
pogoje za razvojne možnosti, ker seveda izgradnja      cest      je strošek, ampak na drugi strani pa je po mojem  G
se moral narediti nacionalni program državnih      cest.     In kaj smo res v tej državi prvorazredni in drugorazr  G
resolucijo vzdrževanja in izgradnje državnih      cest.     Zakaj?  G
možnih virih za vzdrževanje in izgradnjo državnih      cest.     Mislim, da premalo razmišljamo, da bi bilo treba  G
resolucije za vzdrževanje in izgradnjo državnih      cest      nastajati, da bi nekje realno, realno ovrednotili  G
resno, ne nazadnje tudi vzdrževanje državnih      cest,      ki jim v državnem proračunu namenjamo 17 milijard  G
dodatnih virih za vzdrževanje in gradnjo državnih      cest.     Trdim, da so to koncesije, druge vrste kreditov  G
času je bilo dejansko največ uničenih državnih      cest      v severovzhodnem delu Slovenije, ki pa še danes  G
kar bo urejeno v nacionalnem programu državnih      cest      in ki so v skladu z zadolžitvijo matičnega odbora  G
morajo delati v direkciji, na mreži državnih      cest.     Dejstvo pa je, da je skrajni čas, da se letna  G
vzdrževanje, obnavljanje in rekonstruiranje državnih      cest      iz leta v leto podhranjuje, in to je nevzdržno  G
prej mora dobiti fond izvedbe v mreži državnih      cest.     To je politika ministrstva, ki jo mora zasledovati  G
popravljali. Vse zadeve okrog mreže državni      cest      pa lahko pripravljalno, lokacijsko tečejo.Skrajni  G
obnavljanja, rekonstruiranja mrež državnih      cest.     Kar se pa tiče novih virov, pa je za "Landstrasse  G
omrežja in pa gradnja nujnih priključkov glavnih      cest      na to avtocestno omrežje.Nekje smo si lahko  G
posodobitev 20-, 30-kilometrskih odsekov vzporednih      cest,      na drugem delu nismo uspeli zgraditi niti par  G
da zagotovite, da bo tudi program državnih      cest      prišel v državni zbor v dveh ali treh mesecih  G
prišli enkrat do nacionalnega programa državnih      cest,      mislim, da bomo na ta način prišli.S tem tudi  G
celovite rešitve programa izgradnje državnih      cest,      seveda po prioriteti.To, hvala.   G
nacionalnim programom izgradnje in pa obnove državnih      cest,      kajti potem bi bilo danes dileme veliko manj  G
vprašanja mag. Vizjaka o sanacijah državnih      cest,      poškodovanih zaradi gradnje avtocest, na 33  G
država kot lastnica in upravljavka državnih      cest      dosegla in zagotovila, da bodo izvajalci po  G
zagotavljali normalno prevoznost in varnost      cest.     Tega izvajalci, žal, ne delajo.   G
instrumenti bo država kot upravljavka in lastnica teh      cest      zagotovila normalne varnostne razmere in tudi  G
nacionalni program povečanja kapacitet državnih      cest,      pogrešamo nacionalni program razvoja železniške  G
okviru regionalnih območji. Omrežje železnic in      cest,      ki se funkcionalno povezujejo z evropskim prometnim  G
Mi v ta dokument nismo risali regionalnih      cest,      obstoječih.Niti predvidenih.   G
tega v realnosti verjetno ne bo. Kar pa se      cest      tiče, pa moram reči, da prihaja do nesporazuma  G
se ne sme delati tovarn, da se ne sme delati      cest      ali česarkoli.To zagotovo to ne pomeni.   G
občani iz protesta odločali mogoče celo za zaporo      cest      ali najpomembnejših mejnih kontrolnih točk,  G
urjenje slovenske vojske, moral nameniti za razvoj      cest,      železnic in tako naprej, in da meje naše domovine  G
o vzdrževanju in nivoju vzdrževanosti javnih      cest,      kamor spadajo tudi mostovi, ki med drugim določa  G
ureja vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih      cest      in javnih poti, kar je ena osnovnih nalog občin  G
ni nujno najboljši, namreč kriterij dolžine      cest,      ne pa tudi dolžine mostov, ki so problematični  G
predstavljene naloge upravljanja in vzdrževanja      cest      in cestnine niso več kot vir sredstev za gradnjo  G
presežek nad stroški upravljanja in vzdrževanja teh      cest.      Ravno tako je služba ugotovila, da je nejasen  G
in tisto vest, da je še 10,7 kilometra hitrih      cest      in še 5,9 kilometra obvoznic, je marsikje samo  G
bi temu sledil tudi program ostalih državnih      cest,      tako da ne bi prihajalo v nadaljevanju do potencialnih  G
oblikovati tudi program razvoja ostalih državnih      cest.     S tem bi resnično dosegli tisti želeni cilj,  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.343 7.443 7.543 7.643 7.743 7.843 7.943 8.043 8.143 8.243 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA