nova beseda iz Slovenije

cest (7.343-7.442)


uresničitve nacionalnega programa in dinamika gradnje      cest"     .V tretjem odstavku je napisano, da lahko dejansko  G
dosedaj to dogajalo, mislim, da še nimamo vseh      cest      dokončanih, velike večine še nimamo, zato povejte  G
projektante svetovnega formata glede projektiranja      cest,      skoraj najboljše na svetu, menda, potemtakem  G
da je zakon odprt, da predvideva za gradnjo      cest      toliko, kot se nateče od 20% cene bencina.Torej  G
opravljene. Prepričan sem, da se številni odseki      cest,      uvedeni v program 1999, ne bodo izvajali tudi  G
kar se tiče izgradnje in vzdrževanja državnih      cest      in avtocest, da je kontaminirano z neko nepojmljivo  G
smislu tega, da na podražitve posameznih odsekov      cest      vplivajo različni faktorji, ne samo izvedba  G
drugi je inženir nadzora pri združenju državnih      cest      in dela za Dars.Oba sta enako pametna, enako  G
inženirjem pod svinčnike, sploh na programu državnih      cest,      opravili smo tudi preizkus z več inženirji,  G
projektov. Torej vsak direktor na področju državnih      cest,      to je direktor projekta, ki skrbi za nadzor  G
Po letu 1990 se je ustavila gradnja gozdnih      cest.     Vzdrževanje obstoječih je slabo.  G
slabša pri vprašanju izgradnje novih gozdnih      cest.     Po gozdnogospodarskih načrtih naj bi se letno  G
gozdovih zgradilo približno 190 kilometrov gozdnih      cest.     Res pa je, da je v zadnjem desetletju izgradnja  G
da je v zadnjem desetletju izgradnja gozdnih      cest      skoraj v celoti zamrla in je pravzaprav letna  G
gozdnogospodarstvenih načrtov zaželjenih novogradenj gozdnih      cest.     Skratka, novogradenj gozdnih cest v preteklem  G
ovogradenj gozdnih cest. Skratka, novogradenj gozdnih      cest      v preteklem obdobju je bilo dejansko zelo malo  G
drži, da se pa vzdrževanje obstoječih gozdnih      cest      popolnoma in v celoti izvaja po predvidenem  G
gozd različnih tipov in vzdrževanje gozdnih      cest,      se v letošnjem letu za vzdrževanje, ohranja  G
nekaj storiti glede izgradnje novih gozdnih      cest.     Tu je predvsem veliko želja tudi zasebnih lastnikov  G
ob rednem vzdrževanju in obnovi obstoječih      cest,      pospešili izgradnjo novih cest. Toliko, kar  G
obnovi obstoječih cest, pospešili izgradnjo novih      cest.      Toliko, kar se tiče tega.  G
neupravičeno, brez odkazila posekanega. Samo 10%      cest      je bilo zgrajenih od potrebnih in načrtovanih  G
upravljavca, ne samo avtocest, tudi ostalih državnih      cest,      kajti tudi na državnih cestah imamo predore  G
in vodov, kot je določena za gradnjo državnih      cest.      Prouči naj možnost, da se poleg pristojnosti  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu.Finančne posledice  G
vsa vozila ob avtocestah vrnejo iz vzporednih      cest,      se pravi vsa vozila, ki so težja nad 7 ton in  G
primerjavi s cestami leta 1995 8:1 v korist      cest,      no, danes je to razmerje že 30:1 v korist cest  G
cest, no, danes je to razmerje že 30:1 v korist      cest.     V resoluciji, govorimo pod točko 5, vidiki prometa  G
sistem, ki se odvija danes po okoli 12.000 km      cest      s sodobnimi vozišči, 2.001 km železniških prog  G
bi samo ta razmerja. Leto 1995 8:1 v korist      cest,      danes je to razmerje 30:1 v korist cest.Zasledimo  G
korist cest, danes je to razmerje 30:1 v korist      cest.     Zasledimo pa v resoluciji seveda tekst, ki daje  G
vzroki železniških nesreč nivojska križanja      cest      z železniško progo."Potem piše še o drugih stvareh  G
še nimajo vode, ki nimajo še dobrih prevoznih      cest,      ki še niso za kamionski prevoz in ki nimajo  G
bodo razvidni tako stroški vzdrževanja državnih      cest      kot tudi stroški investicij v državne ceste  G
regijah in v odvisnosti od dolžine državnih      cest      na posameznem območju. Poročilo naj zajame tako  G
nekaj na svoja ramena tudi država. Ogromno      cest,      ogromno drugih komunalnih infrastrukturnih objektov  G
komunalno infrastrukturo, in ravno pri problemu      cest      oziroma ravno na podlagi tega problema sem predlagal  G
1995, 1.1.1995, se je zgradilo ogromno lokalnih      cest,      pa tudi krajevnih cest in občinskih poti, kakorkoli  G
zgradilo ogromno lokalnih cest, pa tudi krajevnih      cest      in občinskih poti, kakorkoli se že imenujejo  G
zemljišča, ki bi omogočalo normalno vzdrževanje teh      cest.     Dogaja se to, da ljudje nasipavajo zemljo, dvigujejo  G
ne vzdržijo. Zato bi bilo prav ravno zaradi      cest      - če so slučajno tu vse komunalne naprave mišljene  G
družbenopolitične skupnosti, če niso naredile izmer      cest,      sedaj to vse prenesti na obveznosti sedanjih  G
skupnostim. Saj vemo, da en kilometer odmere      cest      menda stane 5 milijonov ali koliko, saj ne vem  G
časov prve svetovne vojne in med vojnama ogromno      cest,      poti, v vseh vasi, na vse meje, ki so bile in  G
namenski porabi sredstev za graditev državnih      cest,      določenih z nacionalnim programom za čas do  G
dovolj dobro poskrbeli za obvoznice in za odseke      cest,      kjer ni niti desetino tistega prometa, ki je  G
da bo ta cesta postala ena ključnih obvoznih      cest      ob izgradnji trojanskega predora.Zato je kljub  G
kanalizacije in čistilnih naprav, lokalnih in gozdnih      cest.     Recimo, Koroška ima gozdnih cest kar preko 900  G
in gozdnih cest. Recimo, Koroška ima gozdnih      cest      kar preko 900 kilometrov.To je seveda neka obremenit  G
nujna posodobitev magistralne in regionalnih      cest,      saj so še mnoge ceste - regionalne ceste - če  G
samega problema, in sicer problema rekonstrukcije      cest      iz ministrstva za promet in zveze.In sicer se  G
programa vzdrževanj tako imenovanih vseh ostalih      cest,      državnih cest, kar govori o tem, da se bomo  G
tako imenovanih vseh ostalih cest, državnih      cest,      kar govori o tem, da se bomo vozili po čedalje  G
razvoj za projekte obnove obstoječih magistralnih      cest      je omogočil sklenitev spremembe te kreditne  G
in starejših od 65 let, in dolžine lokalnih      cest.     To se pravi, take razlike med občinami ni več  G
predstavlja v primerjavi z drugimi odseki regionalnih      cest;      pa se iz tega da potem sklepati, ali je investitor  G
sedaj ukrepali. Žal se pa čuda ne da delati, ker      cest      je pa toliko, kolikor jih je bilo prej, so boljše  G
namembnosti zgradili pač nekaj kilometrov manj      cest      in ta program za kakšno leto podaljšali. V zvezi  G
Vas vprašam, ko mislite, da je vseeno, odseki      cest      na Štajerskem, pa priključki se zato ne izvršijo  G
drugače ga ne dobi. V občini imajo 318 kilometrov      cest,      od tega 85 lokalnih in 233 javnih cest; asfaltiranih  G
kilometrov cest, od tega 85 lokalnih in 233 javnih      cest;      asfaltiranih lokalnih cest imajo samo 45 kilometrov  G
lokalnih in 233 javnih cest; asfaltiranih lokalnih      cest      imajo samo 45 kilometrov in 43 javnih poti.  G
od sprejema uredbe o kategorizaciji državnih      cest,      na podlagi katere so bile nekatere občinske  G
državno upravljanje nekaj čez 1.100 kilometrov      cest.     Mi smo za vse te ceste naredili popis in jih  G
osnovi tega prišli tudi do podatkov o stanju teh      cest.     Že v lanskem letu, predvsem pa v letošnjem je  G
predvsem pa v letošnjem je že nekaj od teh      cest      v programih naše direkcije za ceste in vsako  G
določen program in uredbe o vzdrževanju teh      cest      tudi z leti modernizirati in jih spraviti v  G
Tako da vsako leto bomo poskušali nekaj od teh      cest      dodati k programom.Seveda je pa teh zahtev,  G
programom. Seveda je pa teh zahtev, ali pa      cest,      ki smo jih dobili, bistveno več, kot pa je možnosti  G
opozoriš občino na ta problem, opozoriš vzdrževalca      cest,      opozoriš pristojnega inšpektorja, regionalnega  G
zdaj povedali, da boste vsako leto nekaj teh      cest      vključili v program.Veste kaj?  G
menim, da bi glede na celotni obseg teh novih      cest      bilo potrebno izdelati program, prioritete in  G
način pridobiti tudi sredstva za sanacijo takih      cest      in prioritetno rešiti tisto, kar je nujno treba  G
zato smo morali sredstva iz drugih državnih      cest      prenašati na te nove državne ceste, da smo vzpostavili  G
približno dve milijardi na račun novih državnih      cest,      kasneje se je z raznimi redukcijami tudi to  G
korigirani z razmerjem površine, dolžine lokalnih      cest      ter številom prebivalcev, mlajših od 15 in starejših  G
delali. Dejstvo je, da so najcenejši graditelji      cest      v Evropi Portugalci.In vendar; vprašajte Italijane  G
mogoče, da se premikajo take dolžine regionalnih      cest.     Podobno se je dogajalo v Vipavski dolini pred  G
tu rečeno, Grassetto ne zna delati predorov,      cest      je milo rečeno nevljudno do te firme, nespoštljivo  G
za tujino, ker seveda potem, ko bo konec teh      cest,      jih bo treba nagnati, milo rečeno, v tujino  G
kolikor toliko se z gradnjo ali modernizacijo      cest      ukvarja, najbrž take cene še ni dobil.Če bi  G
svojo občino, ki ima približno 250 kilometrov      cest      za modernizirati in naj za to ceno bito grama  G
pri izgradnji, denimo, vodovodnega omrežja,      cest      in drugih infrastrukturnih investicij, ki so  G
popraviti. Poglejte, na področju občinskih      cest      - večina občinskih cest ni vrisanih v katastru  G
na področju občinskih cest - večina občinskih      cest      ni vrisanih v katastru po dejanskem stanju.  G
katastru po dejanskem stanju. Večina občinskih      cest      ni vrisana in seveda občine - to bodo župani  G
slovensko povprečje in samo 7% asfaltiranih      cest,      kar je prav gotovo tudi posledica razpršene  G
sofinanciranja poškodb lokalnih in občinskih      cest      po odjugi že postavljeno na odboru za infrastrukturo  G
sofinancirali obnovo in popravila občinskih      cest.     Seveda smo pred leti imeli določene interventne  G
rekonstrukcije oziroma obnove in preplastitve državnih      cest      v Republiki Sloveniji? Sam kriterije poznam  G
Sem si dobro pogledal. Zakaj že dve leti enih      cest      ni?Jaz se ne strinjam s spoštovanjem kriterijev  G
enakomerna razporeditev potrebnih sredstev za obnovo      cest      po celotni državi.Tega se tudi držimo in podatki  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
vrednost je 380 milijonov. Nadalje gradnja      cest,      avtocest.Izvajala se bodo zaključna dela na  G
E, vrednost za financiranje odsekov državnih      cest.      Nadalje imamo pod točko 2, "Vzdrževanje avtocest  G
, redno vzdrževanje avtocest in priključnih      cest,      ki obsega dela, ki morajo zagotavljati varnost  G
morajo zagotavljati varnost prometa, varnost      cest      in prevozov, prevoznost cest v letnem in zimskem  G
prometa, varnost cest in prevozov, prevoznost      cest      v letnem in zimskem času.Za ta dela so predvidene  G
skupaj 3,2 milijarde. Nadalje imamo obnavljanje      cest.     Obsega obnovitvena dela, ki so potrebna na voziščih  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.843 6.943 7.043 7.143 7.243 7.343 7.443 7.543 7.643 7.743 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA