nova beseda iz Slovenije

cest (7.043-7.142)


prispevkov za biološka vlaganja za izgradnjo      cest.     Za razliko od opravljanja dejavnosti posebnega  G
uporabljati teh sredstev za gradnjo gozdnih      cest.     Na osnovi določil zakona o vodenju knjigovodsko  G
ki so predmet denacionalizacije. Od gozdnih      cest,      ki so se gradile kot investicije in so bile  G
izgradnje gozdnih prometnic. Izgradnja gozdnih      cest      lahko vpliva na spremembo katastrskega razreda  G
amortizacije, tudi v izgradnjo gozdnih vlak in      cest      ter druge ustrezne infrastrukture, ki je mimo  G
črno, domala povsem je zastala gradnja gozdnih      cest,      vlak in drugih, predvsem gojitvenih del v gozdovih  G
nič ne pomeni, da je bila izgradnja gozdnih      cest      uresničena manj kot 10%. To je zapisano tudi  G
gozdove. Od načrtovanih 190 kilometrov gozdnih      cest      je bilo po trditvah gospoda Buta zgrajenih le  G
ta dva podatka, da je bila izgradnja gozdnih      cest      uresničena manj kot 10% in da je bilo posekanega  G
vrnjena in če bi se ob problematiki gozdnih      cest      dejansko pojavljale omenjene dileme, bi se v  G
neupoštevanja povečane vrednosti gozdov zaradi gozdnih      cest,      pa je ob dejstvu, da v času trajanja mandata  G
približno enako za vse, potem grozijo z zaporo      cest.     Mi si tega ne želimo.   G
take, če bi se vsaj postavil kataster lokalnih      cest,      tisti, ki je pač bil takrat do 1.1.1995 v neki  G
Česa podobnega, kot je kak kataster lokalnih      cest,      ali kakih drugih ceste v Sloveniji preprosto  G
to, kar je tu navedeno kot kataster lokalnih      cest,      ne obstaja, ni obstajalo in ne more obstajati  G
pravega, vsaj kolikor se jaz spoznam na to, teh      cest      ne bomo imeli odmerjenih in ne bomo imeli postavljenega  G
ministrstva za promet in zveze, večji del teh      cest      pa so izvzeli.Ta amandma, ki smo ga pa mi vložili  G
bil upravljalec in kdo je danes upravljalec      cest      in odmera ceste je sestavni del seveda tudi  G
tak kot piše, vzpostavitev katastra lokalnih      cest,      ni pravi, ampak vsebina, ki stoji za tem amandmajem  G
infrastrukture, ki je na površju, to se pravi državnih      cest,      državnih železnic, državnih vodnogospodarskih  G
prvi svetovni vojni. Pojdite pogledat, koliko      cest      je bilo narejenih.In danes se sklicevati, da  G
Lovrencu, pa gor mogoče, je bilo več 100 kilometrov      cest      narejenih, za kar so kmetje hvaležni, ampak  G
delih, v tistih občinah, kjer nimajo ne vode, ne      cest,      ne šol, ne zdravstvenih domov in tako dalje  G
Beljak, lahko priključila na evropski vozel      cest      v Beljaku.Če tega ne razumemo, potem so res  G
rekel, eklatantne zanemarjenosti na področju      cest      na Koroškem.Jaz sem s tega mesta pravzaprav  G
amandmaje, ki se tičejo državnih in regionalnih      cest      na tem področju.To naj bo opozorilo, vse skupaj  G
še dalje. Ampak obvoznica ne bi reševala teh      cest,      za katere jaz vladam amandmaje.Tu bo promet  G
žalost, kajti za adaptacijo in rekonstrukcijo      cest      obstajajo kriteriji.Če bi predlagali nekaj cest  G
obstajajo kriteriji. Če bi predlagali nekaj      cest,      kjer se bodo v naslednjem letu izvršile rekonstrukcije  G
reševati to. Nasilje pa veste, kaj je: zapore      cest.      Promet se namreč bo v tem času preusmeril in  G
saniranje tako kmetijstva, kot tudi drugih državnih      cest.     Zato sprašujem, kaj pomeni okrnjena višina sredstev  G
cestnem področju oziroma na področju državnih      cest      ogromno projektov, sem pač bil primoran se po  G
upoštevati določeno prioriteto, prioriteto tistih      cest,      ki so prometno veliko bolj obremenjene in jih  G
hkratnega načrtovanja sanacij in obnov državnih      cest,      skupaj s hudournimi vodotoki, ni možno priti  G
Zavedati se moramo, da so modernizacije makadamskih      cest      v gorskih predelih v bistvu precej dražje, kot  G
izgubljenega, če se porabi na področju državnih      cest,      saj državne ceste do izgradnje obeh koridorjev  G
je poraba teh sredstev na področju državnih      cest      v tem letu sicer upravičena, nismo pa zadovoljni  G
letih na Ptuju nimamo državnih in regionalnih      cest,      ni jih v programu.Ugotovljeno pa je, da bi bilo  G
da se ceste zapirajo, potem bomo prišli do      cest.     Tudi v bodoče tega ne bom, vendar ne vem, kako  G
prioriteta v celi državi na področju državnih      cest,      ko smo obvoznice Maribora, vpadnico Celja, ki  G
v takih primerih. Glede Ptuja in državnih      cest      skozi Ptuj.Kot sem že prej povedal, poskušal  G
prognoziramo. Vemo tudi, da je v Sloveniji nekaj      cest,      ki imajo prek 30.000 vozil na dan.Ali drugače  G
povprečno letni dnevni promet, od tega 5 do 6      cest      v Ljubljani, dve na Primorskem in eno v Celju  G
da imamo v povprečju le 7% do 10% asfaltnih      cest.     Zato predlagam, da s čisto vestjo lahko ta dva  G
ob zakonu o financiranju avtocest, državnih      cest      oziroma avtocest, ravno tako, kolikor je denarja  G
samo en tanjši izvod, kar se tiče zadev gradnje      cest,      nemškega proračuna, po katerem se bi lahko zgledovali  G
sistema plačevanja letnega povračila za uporabo      cest;      drugič: osebam, ki so se vključile v program  G
sistema plačevanja letnega povračila za uporabo      cest      ter drugih pogojev za njegovo učinkovito izvajanje  G
problem plačevanja letnega povračila za uporabo      cest,      saj se je le-to do sedaj zagotavljalo ravno  G
uredbi o določitvi letnih povračil za uporabo      cest,      ki jih plačujejo uporabniki cest za cestna motorna  G
za uporabo cest, ki jih plačujejo uporabniki      cest      za cestna motorna in priklopna vozila, eden  G
proračuna iz naslova letnih povračil za uporabo      cest.      In na koncu še nekaj.  G
neko zadevo, predvsem na področje izgradnje      cest      in izgradnje novega predela ali pa področja  G
železnice "in lokalne infrastrukture" - tistih par      cest      okoli, če jih bo potrebno, ali pa poti ali karkoli  G
Lokalne skupnosti bodo zato, da se bo tistih nekaj      cest      prestavilo pa uredilo, najele posojilo in to  G
uresničljivost določbe o opremljanju nivojskih prehodov      cest      čez železnico z opozorilnimi radijskimi oddajniki  G
uresničljivost določbe o opremljanju nivojskih prehodov      cest      čez železnico z opozorilnimi radijskimi oddajniki  G
porabe, ne pa transferjev za vzdrževanje lokalnih      cest.     Izračun primerne porabe ima pa štiri osnovne  G
vzdrževanju tako državnih kot tudi občinskih, javnih      cest      in poti, kjer je bilo zelo odvisno, na kateri  G
65 kilometrov lokalnih in nekategoriziranih      cest,      pa ima 5 železniških prehodov, za to ne dobi  G
priznanih vseh lokalnih in nekategoriziranih      cest.     To je tudi osnova, ki ne bo potem vzdržala, ko  G
pripravili amandma tako, da bo križanje občinskih      cest      in nekategoriziranih cest zadeva upravljalca  G
križanje občinskih cest in nekategoriziranih      cest      zadeva upravljalca železniške infrastrukture  G
uresničitev določbe o opremljanju nivojskih prehodov      cest      čez železnico z opozorilnimi radijskimi oddajniki  G
gozdovih lastniki plačujejo za vzdrževanje gozdnih      cest?      Pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest je prihodek  G
gozdnih cest? Pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest      je prihodek proračuna občine, občinski svet  G
noče podpisati pogodbe za vzdrževanje gozdnih      cest      v državni lasti.S tem se onemogoča črpanje sredstev  G
iz državnega proračuna za vzdrževanje gozdnih      cest      in ne nazadnje stoji tudi izvajanje vzdrževanja  G
nazadnje stoji tudi izvajanje vzdrževanja gozdnih      cest      in zaradi tega nastaja že sedaj velika gospodarska  G
dokumentih, to je v strategiji razvoja državnih      cest,      ki je pripravljena, ni bila pa še dana v proceduro  G
dela Kidričeve ceste v program prenove državnih      cest;      odsek v dolžini 500 metrov je dejansko v poraznem  G
da je obdana z dvema nivojskima križan ima      cest      in železnic, in kjer se opravlja sredi tega  G
klavzulo, to pa so trije krediti za izgradnjo      cest      in eden za izgradnjo transjugoslovanskega železniškega  G
financiranju cestnega tolarja za modernizacijo lokalnih      cest.      Vladi Republike Slovenije in pristojnemu Ministrstv  G
Župani in občine, koliko imamo mi tistih gozdnih      cest,      ki dobivamo sredstva za vzdrževanje teh gozdnih  G
dobivamo sredstva za vzdrževanje teh gozdnih      cest.     Ker pa to ni možno po teh cestah, kot traktorskih  G
traktorskih vlak spravila lesa do teh gozdnih      cest.     In to sem vam tudi gospod minister osebno omenil  G
za izredno pomemben zakon s stališča javnih      cest,      saj bomo s sprejetjem tega zakona lahko normativno  G
pripravljen, saj prvi, to je tisti o kategorizaciji      cest,      bo sledil že mesec dni po uveljavitvi tega zakona  G
inšpekcijskim nadzorom, pogoji za uskladitev evidenc      cest,      pogoji za pridobivanje zemljišč ter pogoji za  G
glede letnega plana razvoja vzdrževanja državnih      cest.      To je zdaj stvar vlade in je potrebno potem  G
inšpekcijskim nadzorom, pogoji za uskladitev evidenc      cest,      pogoji za pridobivanje zemljišč ter pogoji za  G
Hrvaška intenzivno izvaja gradnjo novih asfaltnih      cest      do vsakega zaselka na njenem ozemlju, izvaja  G
sredstev in jih tudi uresničiti. Veliko teh      cest      je lokalnih in upamo, da bomo tudi z ustrezno  G
da bomo tudi z ustrezno kategorizacijo teh      cest      lahko te probleme v tem letu, ko smo sprejeli  G
navedeno tudi v neposredni povezavi z izgradnjo      cest,      saj smo dobili že veliko zagotovil Ministrstva  G
Slovenije po mednarodnem sporazumu. Na področju      cest      pomeni zmanjšanje obsega vzdrževalnih del ter  G
področje infrastrukture, predvsem za modernizacijo      cest,      poleg gradnje avtocest, in podobno, vendar tisti  G
imamo povračilo oziroma nadomestilo za uporabo      cest      in veste verjetno tudi, da se po sprejetju novega  G
na novo opredelila to nadomestilo za uporabo      cest.     Torej, imamo dve vrsti, davek ob nakupu, prodaji  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest      v letu 1997, in predlaga zboru, da ga sprejme  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest      ter dokončati razpravo 28. točke, predlog zakona  G
odsekov magistralnih, regionalnih in lokalnih      cest      v letu 1997.Zbor bo sejo nadaljeval z obravnavo  G
ODSEKOV MAGISTRALNIH, REGIONALNIH IN LOKALNIH      CEST      V LETU 1997, HITRI POSTOPEK.Predlog zakona je  G
za najnujnejše sanacije v zimi poškodovanih      cest.     Tak zakon je bil že lani sprejet in v okviru  G
hujših poškodb spodnjih, nosilnih ustrojev teh      cest.     Sama dilema, zakaj uporabiti tak instrument v  G
predvsem pa gre za dejstvo, da je vzdrževanje takih      cest      oziroma obnovo nujno možno izvesti samo v poletnem  G
prej sem omenil, da gre za 700 km poškodovanih      cest,      letos računamo, da bi iz teh sredstev obnovili  G
razpisih, in da se bo ta spisek najbolj uničenih      cest      lahko bistveno zmanjšal. Kar se tiče porabe  G
so upoštevali obremenitev posameznih lokalnih      cest      po znanih podatkih.To so podatki predvsem iz  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.543 6.643 6.743 6.843 6.943 7.043 7.143 7.243 7.343 7.443 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA