nova beseda iz Slovenije

cest (6.843-6.942)


komisija predlagala. Ampak zgleda, da tudi teh      cest      ne mislimo graditi, za katere nam je Evropska  G
zaključijo - potem v živinoreji, vzdrževanje gozdnih      cest,      kjer so spet prizadete občine, v živinoreji  G
Druga zadeva, ki bi jo rad povedal, je okoli      cest,      ki se v letošnjem letu pri nas marsikje niso  G
treba razširiti še s programom državnih glavnih      cest.     To bi bilo še nekako smiselno, kajti gre za daljinsko  G
atraktiven, ampak še vedno daljinski sistem glavnih      cest.      Drug način so krediti, so neki novi finančni  G
Občina Novo mesto ima tri odstotke državnih      cest,      kar pomeni, da bi bilo potrebno ob sedanji dinamiki  G
tako, je pa v tem, da trije projekti za gradnjo      cest,      ki so v proračunu in na katere smo dali amandmaje  G
kot predsednik, ogromno storila na področju      cest,      da je ogromno storila na področju šol in da  G
v zelo kratkem času pokriti. Tudi, kar se      cest      tiče, se prav nobeden ne rabi hvaliti z njimi  G
nas bo to pripeljalo k temu, da bomo tudi več      cest      lahko gradili.Hvala.   G
novomeška občina dobiti, ker ima 3% državnih      cest,      okoli tristo petdeset milijonov tolarjev.Dobila  G
treba imeti drugačno filozofijo vzdrževanja      cest,      glede na vrsto prometa. Jaz sem se zadnjič peljal  G
cestah, moram nekaj reči. Za razliko od ostalih      cest      v Sloveniji, ki so bile zgrajene po drugi svetovni  G
filozofijo reševanja magistralno regionalnih      cest,      potem se mi zdi, da mora biti zraven pri proračunu  G
podrla vsa filozofija magistralnih in regionalnih      cest      v Sloveniji in samo avtocestni križ, ki bo zgrajen  G
normalno, da bo, ne bo reševal problematike      cest      v Sloveniji, ker vendarle - za Koroško zopet  G
slabših regionalnih cestah in raven kakovosti teh      cest      je odsev gospodarske moči, stanja v gospodarstvu  G
mačehovski odnos vlade, se ne kaže samo v primeru      cest,      kaže se tudi v primeru zagotovitve osnovnošolskega  G
pravilno politiko in filozofijo pri gradnji      cest,      da je mogoče znatno podpreti prizadevanja turističnega  G
oziroma politiko izgradnje in rekonstrukcije      cest,      obenem pa seveda tudi problematiko skladnega  G
že sigurno rečeno zelo veliko o problematiki      cest.     Sigurno je, da je bilo na cestnem področju v  G
modernizaciji magistralnih in pa regionalnih      cest.      Danes je bilo v zvezi s tem izrečenega že zelo  G
modernizacija regionalnih in pa magistralnih      cest.     Že ob razpravi, pri prvotni razpravi proračuna  G
imamo največji procent makadamskih državnih      cest,      cca. 8% teh cest je na območju občine Litija  G
procent makadamskih državnih cest, cca. 8% teh      cest      je na območju občine Litija.Že sam ta podatek  G
tisto dolgoročno strategijo, nek koncept, da      cest      ne rešujemo tako, kot imamo v letošnjem predlogu  G
Tu bi pa želel, ob tej razpravi glede naših      cest      opozoriti, naj bi tu tudi projektanti, pomeni  G
občina ima še 16 kilometrov in pol regionalnih      cest      v makadamski izvedbi.Ena od teh je ta cesta  G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest.     V tem programu bo seveda jasna razmejitev na  G
se zaenkrat obeta za program ostalih državnih      cest.     Tako da bi na primer vsaj te večje projekte,  G
ceste, je pač potrebno problematiko državnih      cest,      žal, v večjem delu rešiti le v okviru proračuna  G
obnese najbolje. Zato je to pospešeno propadanje      cest      v bistvu v veliki meri povezano s tem, kako  G
to pomeni seveda izredno povečano obremenitev      cest      in na ta način je nekorektno, da se tovornjaki  G
po novi uredbi o načinu vzdrževanja državnih      cest      bo nekoliko drugače.Res pa je, da imamo še nekaj  G
edina rešitev za boljše vzdrževanje državnih      cest      je neke vrste tržni pristop, torej konkurenca  G
bi jim pripadalo na podlagi dolžine državnih      cest.     Seveda je to relativno.   G
pripravljamo posebno uredbo o projektiranju državnih      cest,      kjer bo dana posebna pozornost projektiranju  G
obremenjenih, ampak še vedno zelo pomembnih      cest,      ker so to običajno edine ceste, ki posamezna  G
stran od ostalih Slovencev - in to je ena od      cest,      ki je najbližja z Gorenjske proti Primorski  G
določenih najpomembnejših odsekih magistralnih      cest      zahteva aktivnejše ukrepe, je zato dal takratni  G
obnovitev najbolj kritičnih delov magistralnih      cest,      ki so zajete v predlogu tega proračuna.Zato  G
razvejani mreži magistralnih in regionalnih      cest      v Sloveniji.Antipod cestnemu oziroma antipot  G
programu je prav gotovo pet odsekov magistralnih      cest,      ki povezujejo posamezne regije, ki niso povezane  G
področju prometa in zvez - problematika lokalnih      cest      in javnih poti z nivoja države - vsako leto  G
zakonom oblikovana sredstva za sanacijo lokalnih      cest      pozimi pretvorimo v oziroma preoblikujemo v  G
in za povečanje postavk za sanacijo lokalnih      cest      ter subvencioniranje komunalnih naložb.Menim  G
povečanje s faktorjem 3 do 4. Sanacija lokalnih      cest      in javnih poti, to je nova postavka v okviru  G
Drugo posebno vprašanje imam glede krajevnih      cest      in krajevnih poti. Tudi to je bilo nekajkrat  G
te nove lokalne skupnosti? Koliko kilometrov      cest,      koliko kilometrov vodovodov?Koliko investicij  G
in zveze pričakujem, da bo problem lokalnih      cest,      za katere se je izredno zavzelo v lanskem letu  G
makadamskem cestišču kar 18 kilometrov državnih      cest.     Kot kažejo podatki v letošnjih proračunskih namerah  G
ki že nekaj časa skrbno pazi, da se stanje      cest      v mestni občini Velenje niti slučajno ne bi  G
omrežju in ne na paralelnem omrežju državnih      cest.     Bolj podroben odgovor bomo pa dostavili pisno  G
predvidene v poglavju 3.0 z naslovom Razvoj ostalih      cest      v okviru avtocestnega programa, in izvajanjem  G
tistem delu, ki se nanaša na graditev državnih      cest      v sklopu avtocestnega programa, in nima podlage  G
21 milijonov tolarjev, za graditev državnih      cest      4 milijarde 600 in za ukrepe na železnicah 168  G
govoril v bolj preciznih terminih. Ta gradnja      cest      je torej res neka neznanka, kar se tiče geološke  G
zaradi tega, ker so se obnašali pri gradnji      cest      tako, kot so se obnašali v Jugoslaviji.Tam jih  G
mislim, da smo šli pri planiranju nekaterih      cest      v absurdne višine.Mislim, da je treba ločiti  G
številke, se pa začnejo zavijati v ta razvoj      cest,      pri katerem bo že vsak nekaj malega dobil, da  G
proračun za vzdrževanje in obnovo preostalih      cest.      To je bila sugestija iz lanskega leta in smo  G
gradnje, ne samo avtocest, tudi drugih državnih      cest,      tudi železnic in podobnih objektov.Toda pri  G
nekoliko bolj tržne odnose. Na področju državnih      cest,      na primer izvajajo nadzor vsi trije enakovredni  G
vzdrževati in na novo graditi 250 kilometrov      cest      - in to vse za "ušivih" 800 milijonov.Da ne  G
rekonstrukcije in gradnje obstoječih državnih      cest.     Nadzirali izvajanje rednega vzdrževanja na 4752  G
na 4752 km avtocest, glavnih in regionalnih      cest      v Sloveniji.Zagotavljali strokovne osnove in  G
in vzdrževanje na celotnem omrežju državnih      cest.     V okviru tega bi izvedli približno 780 razpisov  G
in rekonstrukcijo avtocest in drugih državnih      cest      s sklenitvijo prek 3000 pogodb z lastniki zemljišč  G
okviru dejavnosti upravljanja in vzdrževanja      cest      - 2600 dopisov.Vsak dopis ni samo pet minut  G
od katerega je odvisna cena kilometra naših      cest.     Osebno menim, da stroški nadzora v nobenem primeru  G
v poglavju IV. z naslovom "Graditev državnih      cest      v okviru avtocestnega programa" in z izvajanjem  G
pomisleki, predvsem ne vsebinske narave, kar se tiče      cest,      ampak predvsem kot začetek demontaže integralnosti  G
izgradnjo avtomobilskega omrežja oziroma izgradnjo      cest      v skladu s spremembami in dopolnitvami zakona  G
vzdrževanju in izgradnji magistralnih in regionalnih      cest,      kar bo seveda prav gotovo negativno vplivalo  G
ima v svojem vzdrževanju in upravljanju največ      cest      v Sloveniji in sicer 17,99% magistralnih in  G
in sicer 17,99% magistralnih in regionalnih      cest,      dobi pa vsega 6,6% sredstev za vzdrževanje in  G
za vzdrževanje in seveda rekonstrukcijo teh      cest.     Drugačna podoba je pri drugih cestnih podjetjih  G
drugih cestnih podjetjih, ki imajo bistveno manj      cest      v svojem upravljanju, seveda se pa sredstva  G
4, pokriva pa to cestno podjetje 12,71% vseh      cest,      magistralnih in regionalnih, seveda in želim  G
Plešivica - Luče. Gre za eno redkih državnih      cest,      ki še ni asfaltirana, ki je bila najmanj 20  G
vseh treh primerih za manjše rekonstrukcije      cest      na območju, kjer si Slovenija prizadeva še izboljšati  G
določeno področje, enakovreden dolžini kilometrov      cest,      ki na tem področju obstajajo. Poleg tega je  G
tudi za vzdrževanje prometna obremenitev teh      cest.     Lahko bi se zgodilo, da bi stroški za vzdrževanje  G
bi se zgodilo, da bi stroški za vzdrževanje      cest      na nekem gosto naseljenem urbanem področju krepko  G
sredstva, ki so potrebna za korektno vzdrževanje      cest      na nekem redkeje naseljenem področju, na nekem  G
kjer izredno pomembno vpliva na vzdrževanje teh      cest      predvsem količina padavin.To je predvsem pozimi  G
vzdrževanja in izgradnje magistralnih in regionalnih      cest.      Če k temu dodamo tudi plan nacionalnega programa  G
naslova, če temu tako rečemo, rehabilitacije      cest      zaradi izgradnje avtocest. Seveda to dolgoročno  G
so taka razmerja. Pomurska regija ima 6,3%      cest,      letos je zato delež v sredstvih 5,04. Podravska  G
v sredstvih 5,04. Podravska regija ima 11,2%      cest,      delež sredstev je 11,95%.Koroška regija ima  G
sredstev je 11,95%. Koroška regija ima 3,81%      cest,      delež sredstev 6,26%.Savinjska regija 11,7%  G
slovenska regija, to je ljubljansko področje 18,66%      cest      in 22,77 sredstev.Zasavska regija 1,74% cest  G
cest in 22,77 sredstev. Zasavska regija 1,74%      cest      in 1,88% sredstev.Spodnja Gorenjska regija,  G
Gorenjska regija, to je področje dol do Kranja 5,93%      cest      in 5,77% sredstev.Zgornja Gorenjska regija 5  G
77% sredstev. Zgornja Gorenjska regija 5,34%      cest      in 4,46% sredstev. Goriška 11,04% v cestah in  G
v sredstvih. Obalno-kraška regija ima 5,09%      cest      in 3,51% sredstev.To so v grobem razmerja po  G
nacionalni program razvoja in vzdrževanja državnih      cest,      ki se pospešeno pripravlja in bo enkrat, ko  G
ukvarjal, ker na našem področju niti toliko      cest      ni, da bi kakšna sredstva na osnovi cest lahko  G
toliko cest ni, da bi kakšna sredstva na osnovi      cest      lahko pridobivali, ker je cestna infrastruktura  G
jasno tudi razvidno, da preplastitev državnih      cest      iz programa EBRD namenjamo oziroma naj se namenjena  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.343 6.443 6.543 6.643 6.743 6.843 6.943 7.043 7.143 7.243 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA