nova beseda iz Slovenije

avtocest (6.525-6.624)


celotnega osnovnega nacionalnega programa izgradnje      avtocest      ali 516,5 kilometra avtocest in drugih cest  G
programa izgradnje avtocest ali 516,5 kilometra      avtocest      in drugih cest od predvidenih 572,6 kilometra  G
Skupna investicijska vrednost navedenih odsekov      avtocest,      hitrih cest in povezovalnih cest teh avtocestnih  G
virov, ki ne obremenjujejo virov za gradnjo      avtocest      v obdobju intenzivne gradnje, to je do leta  G
1994 do 31.12.2005 nacionalni program izgradnje      avtocest      realiziran v višini 3 milijarde 281 milijonov  G
financiranje nacionalnega programa izgradnje      avtocest      pa je na dan 31.12.2005 znašalo milijardo 515  G
avtocestnih odsekov iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, v višini 1.030,15 milijonov  G
načrtovanih v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in določenih v 2. členu  G
določenih v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Ob navedeni predstavitvi  G
na spremembo načina financiranja in izvedbe      avtocest      programa iz pretežno proračunskih sredstev letni  G
sprejem predloga zakona nujen za nadaljnjo gradnjo      avtocest      in drugih cest, kot je predvideno v resoluciji  G
resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in letnem planu izgradnje  G
vrednostnih papirjev za realizacijo gradnje      avtocest      na odseku iz nacionalnega programa izgradnje  G
na odseku iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji tisoč 30 cela 15 milijonov  G
nimamo sprejetih tistih prispevkov za gradnje      avtocest,      ki gredo iz proračuna.Morebiti se bo struktura  G
nedvomno prelomnica v načinu financiranja gradnje      avtocest.     S spremembo v financiranju, ki jo je predlagala  G
omogoča drugačen model financiranja gradnje      avtocest.     V zgodnjih 90. letih, ko so bile razmere glede  G
razmere glede prihodnjih prometnih obremenitev      avtocest      in posledično prihodkov od cestnine negotove  G
polovičnem proračunskem financiranju gradnje      avtocest      upravičena, saj program drugače ni izkazoval  G
drugačno finančno konstrukcijo financiranja gradnje      avtocest.     Vse večji priliv od cestnin zagotavlja večjo  G
polovičnega proračunskega financiranja gradnje      avtocest      ali pa povečati delež kreditov in obveznic,  G
vprašanja, in sicer, kdo naj plača stroške gradnje      avtocest      in njihovega vzdrževanja - dejanski uporabniki  G
Slovenija se z novim načinom financiranja gradnje      avtocest      uvršča v skupino razvitih držav, ki financiranje  G
bomo zagotovili stabilno financiranje gradnje      avtocest      v prihodnjih treh letih in tudi pravočasno dokončanje  G
demokraciji Slovenije ne nasprotujemo gradnji      avtocest,      nasprotujemo pa spremembi politike financiranja  G
pa spremembi politike financiranja izgradnje      avtocest.      Če bi vse, kar ste predhodniki povedali minister  G
ker o evropskem načinu financiranja izgradnje      avtocest      se ne govori v parlamentih, ampak se vračamo  G
Do sedaj je bil večji del denarja za gradnjo      avtocest      zagotovljen iz državnega proračuna, približno  G
kaj se bo zgodilo? Ne boste pospešili gradnje      avtocest,      le podražili jih boste.Projekt, ki je bil narejen  G
balkanskega načina, argentinskega načina financiranja      avtocest      to morali plačati davkoplačevalci.Danes bomo  G
ustrezna sredstva za vzdrževanje ter razvoj      avtocest      in hitrih cest. Danes ugotavljamo, da bo avtocestni  G
avtocestnih odsekov iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, v višini 1 milijarda  G
pozornost, še zlasti na območjih, ki so oddaljena od      avtocest      in so praviloma manj razvita območja.Ne smemo  G
prepričani, da je način financiranja izgradnje      avtocest,      ki predvideva v letih 2006-2010 najem kreditov  G
po sebi pomeni obsežne investicije dokončanja      avtocest      in tudi državnih cest, zato bo potrebno v bodoče  G
sredstev, ki naj bi bila dana letno za izgradnjo      avtocest.     Ta višina sredstev v nacionalnem programu, če  G
potrebna sredstva v nekem razmerju za izgradnjo      avtocest      in se zadolžuje za 600 milijard.Bilo je rečeno  G
financirati oziroma skrbeti za razvoj izgradnje      avtocest      oziroma izgradnje avtocest po nacionalni resoluciji  G
razvoj izgradnje avtocest oziroma izgradnje      avtocest      po nacionalni resoluciji in po letnem programu  G
slovenske opredelitve do financiranja izgradnje      avtocest.     V Liberalni demokraciji se zavedamo pomena izgradnje  G
avtocestnega križa oziroma pomena izgradnje vseh      avtocest      v slovenskem prostoru, vendar menimo, da se  G
morali spremiti tudi način financiranja izgradnje      avtocest.      Ko prihajamo v situacijo, da bomo večina cest  G
poroštva države - zato, ker je Dars upravljavec      avtocest,      ne pa lastnik avtocest.Tu mora država nastopiti  G
je Dars upravljavec avtocest, ne pa lastnik      avtocest.     Tu mora država nastopiti kot garant in poskrbeti  G
govorjenje, da bodo Madžari zamujali z gradnjo svojih      avtocest,      danes vidimo, da so nas prehiteli in da so na  G
dejansko zagotovijo večja sredstva za gradnjo      avtocest      iz bencinskega tolarja, kar nismo dosledno počeli  G
Ljubljani in v okolici ne plačujejo koriščenja      avtocest      v takšni meri.Hvala lepa.   G
stranke je bilo rečeno, 'ne nasprotujemo gradnji      avtocest,      nasprotujemo pa spremembi politike'.In v kolikor  G
zagotoviti je treba večjo gospodarnost pri gradnji      avtocest      v Republiki Sloveniji na vseh segmentih.Da pa  G
in ker ste za to, da je vprašanje izgradnje      avtocest      nekaj, kar je nacionalnega interesa, bi vas  G
državni zbor sprejel resolucijo o izgradnji      avtocest      v Sloveniji.V tej resoluciji je bila potrjena  G
strukturiranja in takšen način financiranja izgradnje      avtocest.      Ta resolucija je v osnovi izhajala iz tega,  G
do 40 milijard letnega financiranja izgradnje      avtocest      iz državnega proračuna.To je slovenski, če hočete  G
slovenski, če hočete, evropski model izgradnje      avtocest.      To, kar je gospod Božič pisal v ponedeljek v  G
evropske tehnokrate prepričevali o pomeni izgradnje      avtocest      in zato pomembni od delitvi v okviru državnega  G
okviru državnega razvojnega programa za izgradnjo      avtocest,      potem seveda se boste pač zadolževali.Kdo bo  G
osi - presežek sredstev iz projekta izgradnje      avtocest.     Tisti, ki ste ekonomisti, verjetno veste, da  G
financirati dopolnilnega programa izgradnje      avtocest,      tretje razvojne osi, četrte razvojne osi, ampak  G
medtem ko Cviklov model pa gotovo ni to upanje z      avtocest.     Hvala lepa.   G
LDS ne govorimo, naj se sredstva za gradnjo      avtocest      zmanjšujejo, pač pa povemo, da so alternativni  G
je, da je minister Bajuk sredstva za gradnjo      avtocest      z 38 milijard zmanjšal na vsega 8 milijard v  G
pravi: če se ne bodo ta sredstva za gradnje      avtocest      vrnila na prejšnji nivo 38 milijard tolarjev  G
govorite, da mi s tem amandmajem zaviramo gradnjo      avtocest.     Ne gre za to!   G
da LDS s tem amandmajem želi zavreti gradnjo      avtocest.     Dajte no, poglejte si vsebino in preberite si  G
slovenskem gospodarstvu. Vendar tu nimamo samo      avtocest,      tu imamo še železniško infrastrukturo in tudi  G
postavljajo vprašanja, ali je nekdo za gradnjo      avtocest,      drug pa proti.Samo če si upa postaviti kakšno  G
trdim, da je ta način financiranja izgradnje      avtocest,      ki je bil do sedaj uzakonjen, če hočete, v državi  G
zagotavljanju namenskih sredstev za izgradnjo      avtocest,      ki ga mimogrede plačujemo pri litru bencina  G
menim, da tisto, kar smo že plačali uporabniki      avtocest      skozi namenski tolar, nam ne bi smeli zdaj obesiti  G
naprej se bo začel dobičkonosen projekt teh      avtocest.     Na kateri točki pričakujete, da se bo ta prelom  G
da to, kar se danes pogovarjamo o izgradnji      avtocest,      bi morali v tej državi storiti tam leta 1970  G
problemom, da imamo ogromen promet in da nimamo      avtocest,      na eni strani, na drugi strani pa se srečujemo  G
Cvikl, sprejeli smo nacionalni program izgradnje      avtocest,      ampak ta program gre nekako tja do leta 2013  G
programa na 54%. Za 90% oziroma 517 kilometrov      avtocest      naj bi se ta del dvignil na 54% in finančni  G
zagotavljanju namenskih sredstev za izgradnjo      avtocest.      Denar se pobira, gre v proračun, namenja se  G
izjemno slabo in mi prevaljujemo dolg za izgradnjo      avtocest,      zaradi prikritega financiranja drugih izdatkov  G
že rečeno, nedopusten zaostanek pri izgradnji      avtocest      in hitrih cest.Prvotni nacionalni avtocestni  G
2013. Razvite evropske države so prvi sistem      avtocest      končale že pred 30 do 40 leti, nekateri pa so  G
to je pospešeno oziroma prednostna izgradnjo      avtocest,      sprostitev proračuna za državne ceste in za  G
razvojne osi. Nujno se mora realizirati izgradnja      avtocest      po planu oziroma hitreje, kot je predvideno  G
uvedba, drugače kot do sedaj cestninijo uporabe      avtocest      v prostem prometnem toku, ob hkratni uvedbi  G
prostem prometnem toku. V letnem planu izgradnje      avtocest      za leto 2006 je še vedno naveden plan uvedbe  G
nas malo prehiteli. Očitno imamo z izgradnjo      avtocest,      ki so bile tako pompozno napovedane že leta  G
glede na obseg proračuna Darsa za izgradnjo      avtocest      in glede na to, kar v državnem proračunu namenjamo  G
da prehajamo samo na kredite pri izgradnji      avtocest      in da to lahko relativno hitro, da ne govorimo  G
Porušili ste model samofinanciranja izgradnje      avtocest.     .. PREDSEDNIK FRANCE CUKJATI: Gospod Terčon  G
podprl, zato, ker zavira predvideno gradnjo      avtocest      in ne omogoča dovolj finančnih sredstev zato  G
odločitev, da končno gremo v projekt izgradnje      avtocest      in takrat je bil izbran tudi nek model financiranja  G
tem obdobju smo zgradili kar precej kilometrov      avtocest,      precej se je povečal promet po teh cestah, razvija  G
trgu. Vendar pa z dinamiko in obsegom gradnje      avtocest      nikakor ne moremo biti zadovoljni.Načrti, ki  G
namero vlade, da pospeši nujno potrebno izgradnjo      avtocest      in poišče eden stabilen in tudi bolj dolgoročni  G
sprejemali nekatere ključne dokumente s področja      avtocest,      to je resolucijo o nacionalne programu, zakon  G
Resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      z obsegom 4 milijarde 600 tisoč evrov do leta  G
dva meseca po sprejemu Resolucije o izgradnji      avtocest,      sprejeli letni načrt programa dela Dars, v katerega  G
konstrukcije za tako spremenjen način izgradnje      avtocest.     In ocenjujem, da je ta program in ta letni načrt  G
predvidena v nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Ne presega nič in tudi po tej plati verjetno  G
resolucijo o izgradnji nacionalnega programa      avtocest,      resolucijo ki je v tem državnem zboru bila sprejeta  G
peto ali pa deseto razvojno osjo ne bodo dobili      avtocest,      ker bi bilo tudi za nekatera področja možno  G
ali je dosedanji način financiranja izgradnje      avtocest      in ali je novi način rop pisano z veliko ali  G
predlog vlade in direkcije program izgradnje      avtocest,      lahko tudi realizirali. Ali bodo to plačali  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  6.025 6.125 6.225 6.325 6.425 6.525 6.625 6.725 6.825 6.925 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA