smer (101-200)

je uštel. Napačno je precenil      smer      njihovega umika.Bili so rešeni  A
skočil na vlak, ki je vozil v pravo      smer,      so ga opazovali z mešanimi občutki  A
pazduho je previdno poškilil v      smer,      v katero se je oddaljeval, in  A
enkrat. »Žal, peljem se v drugo      smer...     «Zore je s hrbta jezno potegnil  A
niti ščepca barve. Zapeljali so v      smer,      od koder so prišli, ker je zdravnik  A
res lahko le s prstom pokazal      smer...     Pripeljali so se do hlodov, ki  A
Celje, in že ga ni bilo več.      Smer      Novo mesto.Nalašč je peljal mimo  A
njene misli z novo silo v staro      smer,      in ker je bila sklenila, da vzame  A
sta se in hitela vsak v svojo      smer.      Od onega dne Štefan ni mogel pozabiti  A
na desno in šel ob gozdu v ono      smer,      kjer je stala Mlakarjeva hiša  A
dalje. Obrnila se je v drugo      smer.      ‒Ne sliši me, ‒ je zastokal Štefan  A
speljal Jože razgovor v drugo      smer.      ‒Na pokopališču, ‒ je vzdihnila  A
kateri poti si hodil in v katero      smer      si se napotil.Kajti, že je tako  A
kar od zore dalje meril v svojo      smer,      in kakor se je nevsakdanje začel  A
ga je vsakič cuknilo v njeno      smer,      in je le z voljo zadrževal telo  A
dejstva so kazala v nasprotno      smer:      množica nepregledna, potaknjena  A
je z neustavljivo silo v njeno      smer.     Nekaj dni je bil v službi, nekaj  A
odpihne regratovo seme v njeno      smer.     Velik del ljudi ostane zunaj, pokopališ  A
vedno določena in vnaprej zmenjena      smer      letenja, nezgrešljiv je bil pristanek  A
zdaj do kraja hrib in izbralo      smer      zahodu, od tam obsipalo stene  A
sta se bila razšla vsak v svojo      smer,      ljubezen se jima je utekla, ogulila  A
raztezajo v šir in viš, v nekdanjo      smer      se pripogibajoči vrhovi svoje  A
so se pozanimali vsak v svojo      smer,      nažokal se je žgancev ali glad  A
raznih kotov. Ko obhodi svojo      smer,      se obrne in se zažene vanjo z  A
zavije brez pojasnila v nasprotno      smer,      ga Helena vprašujoče prime za  A
z roko je še utegnil migniti v      smer      klonice.Že tedaj mu Helena ni  A
odpošiljanje energije v njihovo      smer,      se mu je utrnila.Ni se odpravil  A
stoga sta se pobirala vsak v svojo      smer      mehka v kolenih in ob moči, zavita  A
ozreš se zdaj v to, zdaj v ono      smer,      izbiraš svoje ljudi na desni in  A
in kdaj zaviti v to, kdaj v ono      smer.     Oče nikdar ni bil mojster pripovedovanj  A
napenjala isto meso, jemala isto      smer,      vedno oba enako močno, enako hitro  A
stavke na levo, smehljaj v to      smer,      smehljaj v ono smer, potlej še  A
smehljaj v to smer, smehljaj v ono      smer,      potlej še pozdrav župniku, ki  A
navdihnil za nov ritem ali drugo      smer,      jim spreminjal amplitudo.Dober  A
se razšla, on v to, jaz v drugo      smer,      morala sva se znova poiskati,  A
mesto, pognal se je v njegovo      smer,      prebil obroč in se spustil v tek  A
v čem obstoji trik in v katero      smer      bi se te zmožnosti še dale razviti  A
smo jih našli, kažejo ves čas v      smer      kavarne, kakršno življenje, takšna  A
prekladanje teže iz vodoravne v navpično      smer.     Počasi in skoraj neopazno bi se  A
pokopališča, če vam je po volji ta      smer,      onkraj zidu je vodila mimo cesta  A
ko se je ta pogled uprl v ono      smer,      kjer je poleg prvega voza stal  A
vzrok. Mik je, strmo zroč v ono      smer,      nasmešljivo in strašljivo ob enem  A
je rekel. ‚Zdaj mi je pokazala      smer,      kamor hočem kreniti,’ je dodal  A
gledal izpod kape v nedoločno      smer.     No, sem si mislil, na osla in hudiča  A
preveč enostransko goji vertikalna      smer.     Kakor da po planem ni vsaj toliko  A
in kaj, če ni to baš tista nova      smer,      ki je o njej pravil prijatelj  A
je čačke, poiskal in ubral je      smer,      tri korake je strumno stopil naprej  A
cesti in tam zavila vsak v svojo      smer.     Jokel se je do prvega mraka že  A
pa naglo odbrzele vsaka v svojo      smer.      Ko ves zamišljen ogledujem in  A
ustavila in se srepo zagledala v neko      smer.     Ozrl sem se tja.  A
njegovo umnost, kako je zadel pravo      smer      vlaka in se tihotapsko potegnil  A
obotavljanja sva se naravnala v      smer,      kamor je kazala še vedno iztegnjena  A
nekaj poti in vam potem pokažem le      smer,      stezo v dolino boste morali sami  A
s Stola. Ko sem jim pokazal      smer,      po kateri pridejo na stezo proti  A
pridodajal in vil veje bukve. Tudi      smer      je spreminjal. Privršel je močnejši  A
niso za trdno vedeli, v katero      smer      je odšel Radovan. Do vznožja nizkih  A
zdelo, da je zadostno označila      smer;      je ustavila kobilico. »Jezdi dalje  A
vzdržala in obrnila v nasprotno      smer.      Ko se je Alanka oddaljila, je  A
ukradeno repo skozi gozd v nasprotno      smer.     Do večera ni srečala nikogar.   A
nekaj korakov in določil natančno      smer,      kamor je krenila Ljubinica.Nato  A
tam zlomljena suhljad pokazala      smer      Ljubiničine ježe. Ali divjim prebivalc  A
zaviti sam v tabor v nasprotno      smer      kakor je bil vajen. »Mimo nas  A
treba takoj Ante pridobiti za      smer      pohoda.Hotelo se mu je nad Toper  A
kostanji in se zaskrbljeno ozirali v      smer,      iz katere je pribobneval grozljivi  A
čakal. Odhitela sem v nasprotno      smer.     Sreča se mi je prismejala izza  A
odgovor zagotovo šel v napačno      smer,      moj sobesednik je zmajal z glavo  A
je šele začelo odnašati v drugo      smer,      a vendarle.Že se je privajal misli  A
izginil za ovinkom. Na cesti v      smer,      nasprotno od vasi na hribčku,  A
zapognjenim zdaj v eno, zdaj v drugo      smer      ...«Veronika se je ozrla k Milošu  A
zdaj spet odmikajo v nasprotno      smer,      kakor da jih nevidne sile te tihe  A
so morala delovati v nasprotno      smer,      ker je podnevi večkrat sedela  A
prav tako kakor ona, samo v drugo      smer,      jo je dregnil s svojo močno ramo  A
gotovo. Veronika je ubrala korak v      smer,      ki jo bo prinesla k Milošu.Bilo  A
Lojze se je nato še enkrat ozrl v      smer,      kamor je izginila Rozi s svojim  A
okrog rame in jo obrnil v svojo      smer.     S pogledom je naglo poiskal olimpijo  A
pozibavanjem v mečah ubral v nakazano      smer.      Marelli ga je že od daleč zagledal  A
hiti mladi grof po grebenu v isto      smer:     Ane torej še ni bilo doma ...  A
Kaj pač običajno izražajo?      Smer,      smer ...Nemara odkrivajo smer odpiranja  A
Kaj pač običajno izražajo? Smer,      smer      ...Nemara odkrivajo smer odpiranja  A
Smer, smer ... Nemara odkrivajo      smer      odpiranja ...Kažejo na neki skriti  A
puščice so tu in tam in kažejo      smer      ...Odkod?  A
tudi puščice pomenijo nekaj ...      Smer      kažejo ...Kaj če govorijo: pritisni  A
rajši dal svojim mislim drugo      smer.     Kaj če bi zbežal na skalovito Ljubelo  A
Odvetnik je nejevoljno zahrkal. Ta      smer      zabavo obetajočega pogovora mu  A
spet vstaja, sili dalje, dalje.      Smer      se mu zdi prava, na dobro srečo  A
potrudil, določiti jim vsebino in      smer.     Nalik morju so pljuskale ob zavest  A
in jih je meril, vedel jim je      smer      in cilj; glasove je razločeval  A
napotil z omahujočimi koraki v tisto      smer,      odkoder se je glasila prečudna  A
rodoljubna dolžnost vsega nehanja      smer      in pravilo; na drugi strani pa  A
napotil se je nevede v čisto drugo      smer      in je romal po ulicah.Čutil je  A
in vil zmerom močneje. Našla je      smer      -- zdaj išči pot, plezaj, vohaj  A
mojih nog in moje krvi. Našla je      smer,      poti ni našla.Upal sem natihoma  A
cilja in smeri, zdaj pa je videl      smer      in cilj. ”Izpraševal bom, dokler  A
prav tako naglo, korakale v to      smer,      v ono smer, spustile se v tek  A
naglo, korakale v to smer, v ono      smer,      spustile se v tek ter se ustavile  A
nenadoma njegove misli v drugo      smer,      s strmega klanca v gluho dolino  A
toliko bolj čudno, da nimajo na      smer      literature nobenegavpliva.Nekateri  A
bolan starec, ki je bil izgrešil      smer      v svoji ozki izbi.Da bi zasijal  A
da se ni bil nameril v pravo      smer.     Ali tudi na desni ni bilo stopnic  A
Nikogar ni več, ki bi nam pokazal      smer,      vso sled za ujetniki smo si sami  A