smer (501-600)

kako rast entropije določa      smer      časa, niti ne vemo, ali je entropija  B
pravi vzrok časovne usmerjenosti;      smer      časa je primarno in intuitivno  B
Bruno. Da - kozmološko      smer      časa določa raztezanje vesolja  B
časovne puščice“ kažejo v isto      smer:      čuden bi bil namreč svet, v katerem  B
nekateri filozofi celo menijo, da je      smer      časa določena z dejstvom, da je  B
navzven, v vrtinec... vseeno v katero      smer,      le proč od njegove mirujoče osi  B
pri odboju, ko faseta spremeni      smer      žarku), ampak tudi od žarkov k  B
od kod opazujejo in v katero      smer      gledajo, je vesolje videti enako  B
začela tista filozofsko-teološka      smer,      ki so jo v dvajsetem stoletju  B
mesto. Kreniti bo smela v svojo      smer,      že zdavnaj začrtano od Boga.   B
svetovni nazor, vero ali umetniško      smer.     Narodi bi bili tako le agregatne  B
kakor pa če bi vsi iskali v eno      smer.     Celo znotraj posameznih narodov  B
Odpadništvo po svoji logiki vodi v      smer      nasprotovanja, sovraštva in izdajstva  B
lovci in nabiralci zaženejo v isto      smer,      kadar lovijo in nabirajo z enakimi  B
ljudstva, da si izberejo vsak svojo      smer      in se razidejo.Ena najusodnejših  B
in pelje človeštvo v nasprotno      smer      od njegovega izvirnega smisla  B
pogled v prostoru; poglabljati v      smer      skrivnosti, širiti z dviga njem  B
óni dan, da si je izbral célo      smer,      po kateri popravlja mojo povest  B
popravlja mojo povest. Jaz mu pokažem      smer!     Bedak! ”- - videli bote, v kakšni  B
se zavedli, da ne gremo v pravo      smer,      ko se je popoldan sprevrgel v  B
hišami opaziti, kam vodi prava      smer.     Laže bi bilo v gozdu, kjer je globoka  B
sebe povlekel na srečo v pravo      smer.      Po prvem postanku in vročem čaju  B
zjutraj že povratek v nasprotno      smer      do Dubrovnika: ogledi mesta, obzidja  B
ali potoka, ki bi prečkal našo      smer      vožnje, molče gledali predse.  B
drugega, ko sem po brezpotju iskal      smer      iz zagate, a sem se znašel že  B
večerni ogenj, nabiranje drvi ...      Smer      premikanja nas je zanesla, le  B
koliko naj pritisnejo, v katero      smer      naj odrinejo, zlasti v primerih  B
potem ko smo dvakrat kmalu našli      smer      zaradi markacij na drevesih, nam  B
dolgem križarjenju zazna pravo      smer      do zavetišča čez gozdnata in zasnežena  B
vonjavam in sklepanju, katera      smer      je prava, zlasti na križiščih  B
pomoč, da ne zatavamo v brezciljno      smer.      Zlasti »nevarne« so v takšnih  B
pripeti, da se krepko zariješ v      smer      in do točke, ki ju je težko določiti  B
Glede kraja moramo upoštevati tudi      smer      vetra in upati, da se ponoči ne  B
navadno piha veter v drugačno      smer      kot zvečer, a tedaj se že začnemo  B
za ponoven vpis na fakulteto ‒      smer      vedenjska psihologija.Med kroženjem  B
pa se prosto premika v zaželeno      smer      in omogoča očem, da v blaženi  B
sina nekako pravokotno glede na      smer,      ki sem jo izbral tokrat; no, tudi  B
Najina pot je šla v nasprotno      smer      proti Sanaboru, majhni vasici  B
slovenskem jeziku besede, kot so steza,      smer,      pot, cesta, kolovoz, drča, strmo  B
Balado o trobenti in oblaku«.      Smer      naju je nato vodila rahlo proti  B
zelo odkrit: točno nama je opisal      smer      in značilnosti steze, ki sva jo  B
da ni šel že deset let v tisto      smer.     Potrdilo se je, kar sva že spoznala  B
Idrijca globoko pod nama. Ko se je      smer      spremenila v komaj zaznavno lovsko  B
energije, vse usmerjene v isto      smer,      da nisem mogel storiti nič svojega  B
potem spet ostanem sam na svetu.      Smer      Karači, Pakistan.Prošnjo za tranzitni  B
ko so šli mimo nas v nasprotno      smer      proti Pakistanu.Eto, spet imajo  B
ne vodijo v nobeno dogovorjeno      smer,      ampak križemkražem kot zmešana  B
In potem je bilo vse jasno.      Smer      Avstralija, čez Indonezijo, tam  B
ena od danega okolja pogojena      smer      razvoja, reakcija, ki je zašla  B
naivno pretiravati v to ali ono      smer      in »otroke narave« idealizirati  B
s pomočjo kompasa sva določila      smer      in potem sva se ob prvi po spinifeksu  B
namenjenima krmarjenju zadaj, držal      smer.      Ko je takoj zatem podrl  B
valove. Tik pred skalo smo obrnili      smer      in odgrčali mimo.Čer se je urno  B
odprtem nenadoma začel dobivati novo      smer.     Tokrat naravnost proti severu.  B
jadri, veslali, trmasto držali      smer.     Tako smo vztrajali vse popoldne  B
na veliko smo zajemali vodo,      smer      je bilo zelo težko obdržati.Menjaje  B
kratkem napotila v povsem drugo      smer      kot zadnji večer midva.   B
ki je obrnjeno v povsem drugo      smer.     Jaz sem frustriran, jaz sem jezen  B
Pot na vrh sem iskal v nasprotno      smer.     Slišal sem, da vsako leto nekaj  B
kot alpinistu, ki pleza nemogočo      smer.      Zasukal sem balanco, spustil  B
da bo pač vleklo v nasprotno      smer,      kot je zaželeno, in da bo šlo  B
kopja, ki me silijo v to in ono      smer,      v več smeri včasih naenkrat.Tisto  B
Zvedel sem, da potujeta v nasprotno      smer,      da sta tokrat prvič v teh strminah  B
hitrost, da še vedno lahko držim      smer,      in katera je optimalna ...Bicikel  B
človeške zavesti naprej in v svojo      smer.     Življenje je lačno izkušenj, vse  B
šoli moral tudi jaz kreniti v      smer,      ki se je gmotno zdela najmanj  B
Pravočasno so se umaknili v neznano      smer.      Zvečer so nas naši čuvarji  B
kam, strmeli pa so v italijansko      smer.     Tja so jih usmerjali tudi naši  B
smrekovimi vejicami. Šli smo v to      smer      in odkrili odlično varovano barako  B
nazorsko in v praksi krenil v svojo      smer.      Ko sem ob koncu pregledoval rezultate  B
nobena, tudi najmlajša muzikološka      smer,      ki je morda bila šele v nastajanju  B
z avionom Air France odletel v      smer      cilja.Užival sem, avioni so mi  B
tokovom, je moralo spremeniti      smer,      s tem pa tudi čas lêta.Na tokijskem  B
uniformi. Težavno se je pomikal mož v      smer,      iz katere sem pravkar prišel.  B
na svoj način čisto in snažno.      Smer,      ki mi jo je nekoč pokazal, ni  B
nekoč pokazal, ni bila moja prava      smer,      toda prebudila me je iz melanholične  B
iskati kakršno koli življenjsko      smer      ali vsaj orientacijo, da bi mi  B
prodirala v likovnih umetnostih v to      smer.     V to smer pa mi Dobida nekako ni  B
likovnih umetnostih v to smer. V to      smer      pa mi Dobida nekako ni mogel slediti  B
smisel - življenje, drugi pa:      smer      in prava pot ali še kako drugače  B
je kazal drugačno življenjsko      smer,      ki mi je ostala v zavesti poleg  B
položajih ter odločitvah kazal pravo      smer      in pravo odločnost.Pomagal pa  B
Sam pa sem se obrnil v svojo      smer,      kjer sem kmalu naletel na bradatega  B
denarja in brez ure odpravil v      smer,      ki mi jo je naznačil. Naš premik  B
dejal bi - dekorativno režijsko      smer      našega tedanjega poglavitnega  B
besedil, zlasti v režijah. Njegovo      smer      je kasneje dosledneje, dasi morda  B
temveč da bo naše glasilo vodil v      smer,      ki sem jo poznal in odobraval  B
je sklepati, da si je izbrala      smer      v hišo, vase, v notranjost.Jaz  B
zbirka me je vodila v nasprotno      smer      kot prva, vodila me je od mladega  B
takrat obrnili odločno v nevarno      smer,      so prekrili tudi v tem širokosrčnem  B
storiti prvi korak v jugoslovensko      smer.      Takrat sem imel s Finžgarjem razgovor  B
mu povedal, da sem šel v drugo      smer,      češ da sedaj morava iti narazen  B
iskal v obeh kakršno koli enotno      smer,      stremljenje ali jasno neosebno  B
pot. Sam je krenil v nasprotno      smer,      se ustavil in od daleč oprezoval  B
odpeljal svoje gospodarje v krivo      smer.     Tako se je Prežih, čigar kmečka  B
in ki jih je čakala pot v isto      smer.      Naposled se je zdelo partizanski  B
okolici, v Gorici in drugod. Ta      smer      se je stopnjevala in je po letu  B
okusu, čeprav sem komunistično      smer      v celoti odobraval in pozdravljal  B
po njuni zaslugi dobila jasno      smer      in jasen smisel.V tem spominu  B
je marsikateri pripadnik zgubil      smer      in pravo pot, za katero je bila  B