zajtrk (2.260)

pomagam. Sploh, če mi še prej daste kakšen      zajtrk.      HABILIS: Zajtrkujemo pozneje.   A
ON (s previdno dramečim glasom): Je že ...      Zajtrk!      ONA (še ne čisto budna, neumno blekne)  A
Zvečer.      Zajtrk      se nadaljuje v prejšnjem molku.Ona z bolečo  A
hojladrijadrija ... Če se usedem, pa zaspim in še      zajtrk      zamudim, hojladrijadrija ... Oj, zdaj gremo, oj  A
ni zmogel nikdar. Našel mi je stanovanje in      zajtrk      za štiri in pol goldinarja, ki jih niti redno  A
mene, a sem jaz tebe, razbojnica! In še za      zajtrk      si bom potihoma vzel iz torbice.Ti pa kar naprej  A
lotila razovnice, Kadetka pa je koscema nesla      zajtrk.     Rahlo, kakor bi se ne dotikala tal, se je pozibavala  A
besede spustil pogled po ravnih razovnicah. -      Zajtrk      sem prinesla ... - je povedala Kadetka in počasi  A
»Po drva. Pavla je rekla, da dobim potem      zajtrk,     « je zamrmral Venc in stopil čez prag.Na pragu  A
bedel, tudi po večerji, ki je bila že skoraj      zajtrk,      ni mogel zaspati.Ko je že potonil v stanje med  A
Počakaj, je rekel Windisch, prinesli nama bodo      zajtrk,      sklonil se je čez ograjo in zažvižgal, nek vojak  A
za kaj pomaga. V župnišču so dobili izdaten      zajtrk,      poleg žgancev in vročega mleka tudi sir in čebulo  A
prav dobro je. Ne bom več jedel sendvičev za      zajtrk.      -   A
Dvajseto poglavje FIŽOL IN RIŽ ALI      ZAJTRK      Z JAZZOM 1.   A
rastlinami, najbrž koprivami, ki so jo imenovali      zajtrk,      so se megle razkadile in med zloveščimi dimniki  A
človek hitro privadi, kot kakšna žival na hlev.      Zajtrk      sem obakrat izpustil.Hodil po glavni ulici gor  A
z mamo. Ko nam je zjutraj mama pripravljala      zajtrk      iz konzerv, ki sem jima jih dal zato, da sta  A
vedno nekdo ostal na položaju, nekateri so si      zajtrk      prinesli celo v rove.Nekaj hrane so razdelili  A
hišo, kjer je Rozalka z materjo pripravljala      zajtrk.     Po jedi se hitro pogodijo.  A
dokler niso prišli domov, kjer jih je čakal      zajtrk.     Rozalka in mati sta bili pripravljeni na odhod  A
naredilo pred očmi.« V hiši sta dobila gorak      zajtrk;      odleglo pa očetu ni. Mana je bila v velikih  A
popolnoma odgnati. Oblekla je otroka, postavila      zajtrk      na mizo in šla za deklo na njivo. Gašper se  A
je pregnal strahove. Jerica je pripravljala      zajtrk      in pazila, da ne prebudi spečih otrok in moža  A
je bila pripravila doma vsem štirim otrokom      zajtrk.     Po zajtrku sta razkazovala Bricova dva, ki sta  A
že odzdravljal Jerici, kadar mu je prinesla      zajtrk      ali perilo za nedeljo; poslušal jo je, kadar  A
potekli. Jerica, ki mu je prinesla nekega jutra      zajtrk,      je zakričala od strahu in žalosti, ko je zagledala  A
bil pobit, potrt, uničen! Slivovec je pil za      zajtrk      in tarnal, kakšen siromak je zdaj, ko nima več  A
tako grdo, da se je soproga, ko mu je prinesla      zajtrk,      samo to drznila vprašati, zakaj ni pustil vrhnje  A
zaznal dan, je šla tiho v kuhinjo pripravljat      zajtrk;      a vrata je pustila odprta, da bi slišala vsak  A
od spanja zabuhli obraz, je že prinesla hišna      zajtrk.      »Čevlji se bodo pa zdaj osnažili,« je dejala  A
sem bil prvič pri vas? Večerjo sem dobil in      zajtrk      sem dobil in posteljo, in koliko sem plačal  A
mu je prišla voščit dobro jutro in prinesla      zajtrk      na mizo. »Kako vam je ime, gospodična?« jo je  A
Ozrl se je v Štefana. Anica je medtem prinesla      zajtrk.     Zajela sta in vstala od mize.   A
vrtu, kjer so ji služabniki ravno postregli      zajtrk.      Lajoš se je zazrl v njene velike rjave oči in  A
Feri Lainšček: Petelinji      zajtrk      / Roman Virtualna slovenska knjigarna BESeDA  A
zviška, kakor bi bil le polovička. Za petelinji      zajtrk!      mi je Batistuta ponudil tanki pecljast kozarec  A
primem in z njim nazdravim mojstru. Petelinji      zajtrk?      sem vprašal, ker nisem razumel, kaj naj bi pomenilo  A
sklenjeni palec in kazalec in mi pojasnil: Petelinji      zajtrk,      veš, je tole namesto zajtrka.Sicer pa lahko  A
za denar, je seveda zlahka bilo za petelinji      zajtrk      in je na koncu veselo odšlo brez hlačk.Mojstrova  A
pozneje. V kuhinji je glavnina pripravljena za      zajtrk,      treba je le še vklopiti priprave. Buterna  A
ni zadosti nazajtrkoval, četrti, da ga pravi      zajtrk      čaka pod hruško. Vilar se je zgražal ob ostudnih  A
Pognal je konja v dir. Zevajoč svoj      zajtrk,      se je igral z vajeti, se zibal in prešerno priskakoval  A
pometal okoli svojega stola, ona je pripravljala      zajtrk.     Opazil sem, da se je sramovala, ker sva jo zalezla  A
gospodinja. Ji je mož naročil, naj zavre mleko za      zajtrk.     Ubogala je, nalila mleko v lonec in ga pristavila  A
je ponovila žena. »Mleko je že izkipelo, ob      zajtrk      boš.« Morski strah in Dimež, strah kranjske  A
zjutraj. . / . / stran 66 . / Smukova je ravnala      zajtrk,      žgance in mleko za družino, kavo zase in za  A
ta goljuf, je obljubil, da jih pripravi za      zajtrk.     Da, tako so se zmenili.   A
Škofje Loke (prva postaja pri Balantu) in Šelc (     zajtrk      pri Šlibarju) čez Jelovico na Kropo, ondi bi  A
pozna Antona Rebule. Razglednice so bile le za      zajtrk.     Opoldne mi pritovori njegova pobožna Jera, titularna  A
sodnijo ali v davkarijo, se oglašajo pri nas na      zajtrk      ali kosilo, pa povedo kako novico.Da se med  A
neodložljiva potreba, takoj iti k »Piščalki« na      zajtrk!      »Žival!« je zarohnel Vrbajs. »Fej!  A
vinarjev na dan za posteljo, dvanajst pa za      zajtrk.     Z nikomer se ni poslovila, še z Milančkom ne  A
vajenca: »Tiho bodi!« in mu postavila na mizo      zajtrk.     Toda mojster Pirc je stresel z glavo in rekel  A
je moral boter pred birmo peljati birmanca na      zajtrk;      po zajtrku pa nič ne vem, kaj je bilo, noter  A
Ko je Ančka šla po trske, da bi podkurila za      zajtrk,      se je plašno ozrla po hlevu.Bala se je Janeza  A
Poberita svoje reči in z mano v krčmo na pošten      zajtrk.     « Poldne je zvonilo, ko sta Nana in Jakec krepko  A
da je vrana odletela z lipe. Šla si je iskat      zajtrk.     Tedaj smo pohiteli in plezalca, ki ga je zadela  A
jutro,« je pozdravil na pragu, ko je žena devala      zajtrk      v skledo. »Sram te bodi,« je rekla žena in se  A
Počakal sem ga in ga povabil na kurjo juho za      zajtrk.     Kaj je ta mož prestal in pretrpel!  A
gledal in niti besedice ni črhnil. Stojé je izpil      zajtrk      in odšel. »Molčal je,« je pomislila mati.  A
mi novic s potovanja. Numida takoj prinese      zajtrk.     « »Saj ni take sile, gospod!  A
Dovolil je veslačem pol ure odmora in obilen      zajtrk.     Tudi njemu je prinesel Numida ostrig in mrzlih  A
zamislil ob mizi. Sužnja Melita je prinesla      zajtrk      na srebrnem ploščku: sadja, surovega masla,  A
Meliti so se dvigale razburjene prsi, odložila je      zajtrk      na kamnitno mizico, pristopila k Azbadu in se  A
Še dolgo se ni ganil general palatincev.      Zajtrk      je omrznil nedotaknjen na mizici, pred vrati  A
Še dolgo se ni ganil general palatincev.      Zajtrk      je omrznil po nizkih tabernah ob Zlatem rogu  A
»Veš, ljubi moj, za jutri takole naredimo:      Zajtrk      ti prinesem v posteljo, potem poleži, opoldne  A
oče z omotanimi nogami, mati mu je prinesla      zajtrk.     In sedaj se menita o njej.  A
se je po rani maši nateplo ljudi, da je za      zajtrk      pripravljena obara izginila iz kotla, kot bi  A
spali tako dolgo kakor v poznojesenskem dežju.      Zajtrk      z vročo kavo, ki je pogrela globoko v prsi,  A
vselej prinesla vsaj nekaj počitka. Najprej      zajtrk      in higienske zadeve: čisto sprejemljivo.Spravljanje  A
Veronikin premik postavljal na laž. ‚ Pošten      zajtrk      in malo gibanja na svežem zraku‘, je pomislila  A
Kavo sem skuhala,« je rekla Martina. »In dober      zajtrk      je pripravljen.Boš?«  A
Pa lakota je.      Zajtrk!      Zajtrk je najlepše od vsega dneva, samo pripravi  A
Zajtrk!      Zajtrk      je najlepše od vsega dneva, samo pripraviti  A
Greva, Tine.« »Hvala za      zajtrk,      gospa,« je rekel še Tine in tudi vstal. »Danes  A
seveda na mater in ji nalil polno skodelico za      zajtrk.      Ko je pritajeno stopil v materino izbo  A
se na mater, ki mi je nekoč objokana kuhala      zajtrk,      ko sem se bil neprespan povrnil z nemarne ponočne  A
”Kako ti je ime?“ ”Tinka mi je ime;      zajtrk      sem nesla očetu.“ Gospod Edvard je hotel  A
sem na zofo ves truden. Žena mi je prinesla      zajtrk;      pogledal sem ji v obraz in zdela se mi je čisto  A
posebno mizo in so pili čaj. Komaj je bil      zajtrk      v kraju, je planila vsa družba izza miz ter  A
in bosa; voz ni bil Kovačev. Mati je kuhala      zajtrk      sama; stopala je po kuhinji v umazanem spodnjem  A
mudilo se mu je, šel bi že rad. Žena je kuhala      zajtrk,      otroci so se predramili in so gledali začudeni  A
kave je bilo v omari in Francka je šla kuhat      zajtrk.     Ozrla se je iz veže po klancu - vse je bilo še  A
deževno noč in je legel v jarek. Skuhala je      zajtrk;      ko so zaropotali lonci na mizi in je zadišalo  A
se je kadilo; ženske so pripravljale delavcem      zajtrk.     Časih je zakričal na hlevu petelin s hripavim  A
godcev, a mlada ciganska devojka jim je kuhala      zajtrk.      Marko se je komaj ozrl po godcih; črni  A
besedice drug z drugim. Zjutraj so mi prinesli      zajtrk      in potem me do noči navadno ni bilo doma.In  A
zmerom ob sedmih zjutraj, in Malči mi prinese      zajtrk.      Ni bila lepa, saj si jo videl.  A
Ležal sem še v postelji, ko mi je prinesla      zajtrk      in me je pozdravila; komaj sem se ozrl nanjo  A
ženska, njegova daljna sorodnica - mu je prinesla      zajtrk.     Kavo je popil še vročo v dveh požirkih, kruha  A
- Berta mu je prinesla      zajtrk;      roka se ji je tresla in ni se mu upala pogledati  A
ki se kmetu smeje. Adlešič bi si rad skuhal      zajtrk,      a sta ženski vse odnesli.Brr, vsa bajta se trese  A
prisipajo v kotle pergišče sirkove moke za skupen      zajtrk.     Brambovci čakajo na močnik, iz stolpov kukajo  A
je obrnila Marjanica proti Anici, ki je pila      zajtrk.      »Nič nisem rekla,« je odvrnila Anica  A
čeprav je bila kmetija srednje velika, samo za      zajtrk,      za kosilo in za večerjo natepavali krompir.  A
grem v učiteljičino stanovanje skuhat mleko za      zajtrk.      Rajmund se je tako v trenutku spremenil  A
sva že pred eno uro pozajtrkovala. Veste, za      zajtrk      imava to zimo tunjiške kumare.So tako velike  A
odžagava po eno rezino, pa jo imava dovolj za      zajtrk      in večerjo...Za dobro prebavo pa zraven spijeva  A
je letala, kjer se je v malem piskrčku grel      zajtrk      za Janezka, ki je tedaj še spal.Ves čas med  A