nova beseda iz Slovenije

cest (8.843-8.942)


skozi naselja, razen seveda avtocest in hitrih      cest,      je lahko pričakovati, da bodo občine imele zelo  G
nadzorovali promet samo na nekam manjšem delu državnih      cest,      ki vodijo skozi naselja. Dejstvo pa je, da je  G
je skoraj oziroma da je več kot 40% državnih      cest      že obzidanih, kajti več kot 40% državnih cest  G
cest že obzidanih, kajti več kot 40% državnih      cest      v Sloveniji poteka skozi naselja, skozi vasi  G
pomeni umik policistov s skoraj polovice državnih      cest      v naši državi in na teh cestah, državnih, skozi  G
v naseljih, se pravi, tudi na delih državnih      cest      ali lokalnih cest, namestijo naprave za merjenje  G
pravi, tudi na delih državnih cest ali lokalnih      cest,      namestijo naprave za merjenje hitrosti in ugotavljanje  G
postaj, plača cestnino komaj 60% uporabnikov      cest,      40% jih cestnine ne plača. Veliko osebnega prometa  G
koncept zaračunavanja uporabe avtocest in hitrih      cest.      Spoštovani predsednik Vlade, zanima me: Kakšni  G
zagotavljanje varnosti in pretočnosti naših regionalnih      cest      čim več tovornega prometa preusmeriti na avtoceste  G
tovornjakarji odločajo za uporabo teh regionalnih      cest      tudi na področjih, kjer imamo zgrajene avtoceste  G
prometa v okolju, kar na 15-ih odsekih državnih      cest,      ki potekajo skozi naselja ali mimo naselij ter  G
politike tudi cilj prenosa blaga v tranzitu s      cest      na železnico.Poudariti je treba, da je osnovni  G
tem pa želim še poudariti, da prenos tovora s      cest      na železnice ne more uspešno zmanjšati števila  G
način pregledati prometno signalizacijo državnih      cest,      ker so nekateri prometni znaki tam stali že  G
nadaljnjem zamiku gradnje avtocest in hitrih      cest      na omenjenih območjih razvojnih osi?Hvala.   G
imenovanih razvojnih osi. Projekt izgradnje novih      cest      in posodobitve obstoječih cest v območju razvojnih  G
izgradnje novih cest in posodobitve obstoječih      cest      v območju razvojnih osi 3A, 3B in 4 je eden  G
cestninskih postaj za ureditev glavnih regionalnih      cest      ali pa recimo namesto 8 milijonov evrov zaradi  G
ravno tako v vzdrževanje regionalnih in glavnih      cest      in bi bil učinek bistveno bolj viden in transparenten  G
lokalne skupnosti. Kar se pa tiče vzdrževanja      cest,      državnih, regionalnih in tako naprej, je treba  G
upravičenosti začasne uvedbe vinjet za uporabo določenih      cest      v Republiki Sloveniji, podpisan Urad za makroekonomske  G
upravičenosti začasne uvedbe vinjet za uporabo določenih      cest,      ki je ugotovila: "Glede na vse navedeno ocenjujemo  G
sistematično pristopi k resnični obnovi državnih      cest.     Te ceste so po nekaterih pokrajinah Slovenije  G
se temu reče, investirati v obnovo državnih      cest,      posodobiti to cestno infrastrukturo, ki je uničena  G
dviguje kazni, nič drugega. Ne omogoča boljših      cest,      ne omogoča bolje cestne infrastrukture, ne gre  G
Vlada morala postreči z ukrepi in umakniti s      cest      na železnico tovorni promet.To je, veste, proces  G
red in prerezal vrvico na eni izmed pomembnih      cest,      ki nikakor ne daje zadovoljivih prometnih rezultatov  G
pred menoj govoril, na vsej dolžini slovenskih      cest      kar veliko.Zakaj jih je veliko?  G
tudi dovoljuje dodatna obremenitev naših javnih      cest,      kar pa tudi pomeni, da se bo stanje na državnih  G
če upoštevamo dejstvo, da 40% vseh državnih      cest      poteka skozi naselja, je to enormna obremenitev  G
pa poglavje vzdrževanja in obnove državnih      cest,      potem, da obravnavamo avtocestni program, da  G
povzroči prevelika hitrost. Mislim, da je stanje      cest      šele na petem ali šestem mestu na seznamu teh  G
to nehalo. In zadnje čase zaradi obnavljanj      cest,      zaradi posebnih tehnologij lahko zopet ugotavljamo  G
to je odgovorna Vlada. Vlada je skrbnik teh      cest.     Vlada Republike Slovenije, teh državnih cest  G
cest. Vlada Republike Slovenije, teh državnih      cest.      Spoštovani minister!   G
kakšna bo strategija pri vzdrževanju državnih      cest      v nadaljevanju vašega mandata.Ali bomo kaj storili  G
prometnih nesreč je zaradi alkohola. Kakovost      cest.      Vedno več tovornega prometa na naših cestah  G
lepo število novih odsekov novih kilometrov      cest.      Sedaj se resnično za državne ceste namenja dva  G
na tej cesti, ki je ena izmed najnevarnejših      cest      v Sloveniji, je moč zaznati policijo in nadzor  G
celovitem področju. Predvsem, kar se tiče naših      cest      in varnosti.En del tega se seveda pospešeno  G
povečala sredstva za vzdrževanje in obnovo državnih      cest,      da se državne ceste že kar nekaj časa tudi obnavljajo  G
podatek, da je pravzaprav 40% vseh državnih      cest      v naseljih.Torej gre za ogromno povečanje pristojnos  G
križa, na drugi strani izgradnja vzporednih      cest.     Ker, veste, ta Vlada je obljubljala, da bo med  G
Glejte, v naši državi imamo več kot 40% državnih      cest,      ki peljejo skozi naselja.Se pravi, da bodo na  G
Se pravi, da bodo na več kot 40% državnih      cest      za promet skrbeli komunalni redarji, ki so daleč  G
cestnem prometu, in to na več kot 40% državnih      cest.     Več kot 40% državnih cest v naši državi je že  G
kot 40% državnih cest. Več kot 40% državnih      cest      v naši državi je že obzidanih, potekajo skozi  G
narediti, da umaknemo tovornjake s slovenskih      cest.     Tukaj so vsi administrativni ukrepi odveč, šli  G
ta zakon izrecno določa, da na 40% državnih      cest,      kolikor jih poteka skozi naselje, opravljajo  G
Zakaj? Prej sem povedal, da več kot 40% državnih      cest      poteka skozi naselja.Od Idrije do Želina, to  G
Obseg teh nalog je izjemno velik. 40% državnih      cest      poteka skozi naselja.Kazni, ki jih predpisuje  G
tem praktično umikajo s približno 44% državnih      cest,      ki potekajo skozi naselja.Se pravi, da bodo  G
nočemo. Če bi se pravilno lotili obnove državnih      cest      tudi ne bi bilo za en razred mrtvih otrok na  G
poskušajo ali namenjati za pozidavo, za izpeljavo      cest,      za izgradnjo avtocest in tako naprej.In ta uravnotež  G
da bi bili kmetje dobri vzdrževalci gozdnih      cest,      predvsem pa za proračun cenejši; ali z drugimi  G
plačevanja cestnine za uporabo vseh cestninskih      cest      za določen čas za vozila, katerih največja dovoljena  G
polletnih vinjet stimulira večjo uporabo cestninskih      cest      in s tem razbremenitev vzporednih cestnih povezav  G
upravlja in jih vzdržuje upravljavec cestninskih      cest,      to je Dars. Kot veste, gre za ukrep začasnega  G
vinjet bo opravljal upravljavec cestninskih      cest,      katerega pooblačene uradne osebe, tako imenovani  G
določa, da se cestnina za uporabo cestninskih      cest      za določen čas plača s posebno nalepko, vinjeto  G
nadzor nalaga zakon upravljavcev cestninskih      cest      in podrobno določa njegovo pooblastilo v zvezi  G
učinkovitega nadzora upravljavec cestninskih      cest      vodi ustrezno evidenco.Zakon tudi ureja, da  G
prekrške iz tega zakona upravljavec cestninskih      cest,      postopek o prekršku pa vodijo pooblaščene uradne  G
jih določi s sklepom upravljavec cestninskih      cest      po predpisu o prekrških. Zakonodajno-pravna  G
uporabo avtocest in s tem zmanjšuje obremenitev      cest,      ki potekajo skozi naselja in s tem prispevajo  G
zaračunavanja časovne uporabe avtocest in hitrih      cest      za osebna vozila.Predlagane cene in dve možnosti  G
avtocestam, obremenjevanje uporabe vzporednih      cest      ter vplivi na okolje.Izboljšale se bodo prometne  G
infrastrukturo; namen izgradnje avtocest in hitrih      cest      je njena privlačnost uporabe za potovanja v  G
odvračanje je bistveno za razbremenjevanje ostalih      cest,      okolja, za manjšo uporabo energije, goriva v  G
EU zavzema za preusmeritev prometnih tokov s      cest      na ostale prometne podsisteme, ko se poudarja  G
je gotovo faktor, ki bo vsekakor uporabnike      cest      spodbudil k temu, da bodo več uporabljali avtoceste  G
najbolj pravično plačevanje uporabe cestninskih      cest.      Hvala za pozornost.   G
prehajamo na cestninjenje z uporabo vseh cestninskih      cest      za določen čas.Razlogov je kar nekaj.  G
vinjet se pojavlja tudi bojazen, da se bodo tujci      cest,      ki so plačljive, izogibali in s tem povzročali  G
s tem povzročali obremenitev drugih lokalnih      cest.     Bojazen je upravičena, je pa vprašanje, ali bo  G
Ne nazadnje v Sloveniji cestninimo samo 63%      cest      in dejstvo je, da nekaterih avtocestnih odsekov  G
sistema kot tudi za izgradnjo ostalih državnih      cest,      ki jih v Sloveniji potrebujemo.In naj samo povem  G
cestnine, ki jih plačujemo za uporabo državnih      cest,      kot tudi cestnine za uporabo avtocest in cestninjenjih  G
cestnine za uporabo avtocest in cestninjenjih      cest,      mislim, da ni pravična in tukaj smo lastniki  G
drugi strani pa rečemo: "Ne obroča, ne hitrih      cest.     "Pri čemer pa zagovarja in se vprašuje o vzdržnosti  G
plačamo enako nadomestilo za uporabo državnih      cest      tisti, ki prevozijo nekaj deset kilometrov,  G
avtoceste in da bodo posledice uporabe onih drugih      cest,      ki imajo potem tudi za posledico prometne nesreče  G
hitrejšo izgradnjo avtocest in tudi ostalih      cest      v prihodnosti.To razmerje, ki je drugje ena  G
piše tako, da "cestnine za uporabo cestninskih      cest      za določen čas se plača za uporabo cestninske  G
nekako med vsemi državljani, uporabniki tovrstnih      cest      podeli s to ceno.In če ta cena ni primerna in  G
uporabnik avtoceste privoščiti za letno uporabo      cest,      še posebej, če računamo današnje cene, ki jih  G
ogroženosti nadaljnjega razvoja ostalih državnih      cest,      in tudi železniškega omrežja. In če že omenjate  G
razvoja cestninjenja in na področju razvoja      cest.     Vsi vemo, in mislim, da je tudi zelo enostavna  G
hočemo resnično reševati problem vseh državnih      cest,      ne samo avtocest in železnic, samo z uvedbo  G
skozi ta bencinski cent plačal več za uporabo      cest.      Enako velja tudi za tovorna vozila in skratka  G
skozi ta cent tudi več plačal za vzdrževanje      cest,      pa ne samo avtocest, za vzdrževanje vseh cest  G
cest, pa ne samo avtocest, za vzdrževanje vseh      cest.     In zakaj te rešitve niste upoštevali, zakaj niste  G
ob avtocestah veliko manj kot tisti, ki so od      cest      zelo oddaljeni.Jaz lahko povem, da iz območja  G
Ljubljane, glede ringa in tako dalje in teh obvoznih      cest.     Jaz sem trdno prepričan, da vsi ti Ljubljančani  G
bile cestninjene, in sploh ni več regionalnih      cest.      Konkreten primer sem povedala že zadnjič, avtocesta  G
pravičnemu ravnanju v zvezi z obrabo avtocest in      cest      na sploh in v zvezi z onesnaževanjem, čeprav  G
posameznika toliko, kolikor do narave in do naših      cest.      In drugo, kar bi še rekla, pri 2. členu amandma  G
malha za vzdrževanje avtocest in regionalnih      cest      bolj reven. PODPREDSEDNIK SAŠO PEČE: Hvala  G
ki ste ga pred časom zaradi slabih slovenskih      cest      s ceste izrinila celo dva neznanca s psevdonimom  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.343 8.443 8.543 8.643 8.743 8.843 8.943 9.043 9.143 9.243 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA