nova beseda iz Slovenije

cest (8.443-8.542)


kilometra priključka in 3,3 kilometra navezovalnih      cest.     In potem nadaljevanje gradnje na 59,2 štiripasovnih  G
kilometra hitrih cestah in 5 kilometrov navezovalnih      cest.     In pa na koncu, pripravljalna dela pred začetkom  G
tudi gradnja nekaterih državnih navezovalnih      cest,      ki omogočajo boljše navezovanje širših urbanih  G
60 milijonov, za gradnjo avtocest in drugih      cest      v skupni dolžini 173 kilometrov se predvideva  G
bo predano 22,3 kilometra avtocest in drugih      cest,      gradnje se bodo nadaljevale na 22,8 kilometra  G
prioritet posameznih odsekov, predvsem hitrih      cest,      ki gredo v gradnjo. Člane odbora je zanimal  G
da je pri dinamiki gradnje avtocest in drugih      cest      odločilnega pomena priprava in sprejem projektno  G
zagotovilo izvajanje tudi ostalih, navezovalnih      cest,      ki so izjemno pomembne zato, da zagotovimo skladen  G
kulturnih procesov, povezoval obstoječo mrežo      cest      in mest, povezal tradicionalno logiko poselitve  G
usmeritvam, ne zapostavlja ostalih državnih      cest.      Nasprotno.  G
sredstev na področju obnove in vzdrževanja državnih      cest      za preko osem milijard tolarjev v letošnjem  G
hitrejšo obnovo in posodobitve ostalih državnih      cest,      kar je enako pomembno kot pospešitev izgradnje  G
tolarja oziroma namenskih sredstev za izgradnjo      cest      tistega denarja iz proračuna, ki ga na ta način  G
resolucija nacionalnega programa o izgradnji      cest      v izvedbi v letu 2006 taka, kot jo je državni  G
vedno bolj veča ta mačehovski odnos do državnih      cest,      na katerih imamo vsako leto več žrtev.Za en  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
da imamo že ceste praktično zgrajene. Gradnja      cest      je zapleten, dolgotrajen postopek in treba je  G
plinov, temveč gre tudi za uničenje državnih      cest.      Zjutraj, ko sem se iz Murske Sobote peljal v  G
tako ugodni, počrpajo in pohitijo z gradnjo      cest.     Tako da rok za zaključek ne bo december leta  G
vodenja prometa, pa tudi na postavko navezovalnih      cest.      Najprej pa bi želel povedati to, da me moti  G
uvedemo zanje takse. Glede razvoja navezovalnih      cest      v okviru avtocestnega programa sem pač razočaran  G
zagotoviti namenskih sredstev za graditev državnih      cest      ne izpolnjuje. Dalje.   G
imeli namenska sredstva za graditev državnih      cest,      ali pa bomo ceno bencina preprosto zmanjšali  G
seveda želi tako velik obseg avtocest, hitrih      cest      in navezovalnih cest in vzdrževanj realizirati  G
obseg avtocest, hitrih cest in navezovalnih      cest      in vzdrževanj realizirati v tem letu. Za nami  G
avtocestnih programov ali pa odsekov hitrih      cest,      za katere v resoluciji ni opredeljenih virov  G
sprememb tras poteka avtocest oziroma hitrih      cest      oziroma cest, ne pomeni, da se gradnja kar tako  G
poteka avtocest oziroma hitrih cest oziroma      cest,      ne pomeni, da se gradnja kar tako, kot je bilo  G
izgradnjo avtocestnega programa in tudi drugih      cest      potreben denar.In najbrž vemo vsi, da ta denar  G
zvezi z javnimi naročili in z dragimi gradnjami      cest      na državnem nivoju širom po Sloveniji, s poudarkom  G
problem razrešili v korist prihodnosti gradnje      cest,      avtocest, itd.Hvala lepa.   G
nastale bodo do izgradnje ostalih državnih      cest,      če jih bomo želeli urediti, nastale bodo pri  G
zelo prometnih cestah, ob raznih izhodih iz      cest,      bil velik problem doslej.Seveda se ne zavzemam  G
reusmerjanju tovora, težjega tranzitnega tovora iz      cest      na železnice niste posredovali v državni zbor  G
vsakem primeru moramo zagotoviti prevoznost      cest.      To je moj odgovor krajanom, kajti nesmiselno  G
tudi program razvoja in vzdrževanja državnih      cest,      ki zajema obdobje do leta 2023.V ta program  G
predvidena v državnem programu posodobitve državnih      cest,      kajti le z dodatnimi sredstvi iz skladov Evropske  G
pravi, tudi denarja za, če hočete, vzdrževanje      cest?     Zakaj imamo   G
in nisem pristojen za zapiranje in odpiranje      cest.     Policija   G
obnašanjem, potem je odvisno tudi od kvalitete      cest,      ki jih imamo, vzgoje, ki jo imamo skozi šolski  G
policistov, ki bi lahko stali na vseh koncih      cest,      tako da je delo policistov usmerjeno na tiste  G
delo. Ne nazadnje tudi javno delo čiščenje      cest,      pa saj je vsako delo častno. Dodal bi še pripombo  G
potrebne in so še potrebne, na račun državnih      cest.     Če pogledamo   G
V ukrepih predvideva preusmeritev tovora iz      cest      na železnice.To je v današnjem času, ko so naše  G
ripravljen nacionalni program na področju državnih      cest.     Tako rekoč pripravljen nacionalni program na  G
prostora, saj pravilno ugotavljajo, da se glede      cest      največkrat pogovarjamo samo o infrastrukturi  G
z morskih in zračnih poti na kopenske ter s      cest      na železnice in obratno.   G
da cestna povezava ali pa da mreža državnih      cest      vendarle ni zgrajena na način, da bi si lahko  G
samo varovanje okolja, kot razvoj državnih      cest,      za katere vemo, da so bile v preteklosti močno  G
oziroma preostalo obstoječe omrežje državnih      cest      pa se je vzdrževalo in ohranjalo.Odpravljala  G
Splošno stanje obstoječega omrežja državnih      cest,      kategorij glavnih in regionalnih cest se v   G
državnih cest, kategorij glavnih in regionalnih      cest      se v tem obdobju celo poslabšalo.   G
razmere namreč kažejo, da je 42% omrežja teh      cest      v slabem oziroma zelo slabem stanju.Opisano  G
drževanjem avtocestnega sistema in drugih državnih      cest      kot razvojnih osi".Tako v resoluciji.   G
dograjevanje in vzdrževanje avtocest in državnih      cest.      Mislim, da je tukaj nujna hitra intervencija  G
cestne povezave, da ne bo politika gradila      cest      oziroma da ne bodo šle odločitve predvsem v  G
času, v dveh letih, pokrpali veliko lokalnih      cest,      in bi ljudje bili na tem področju zadovoljni  G
razvijali turizem brez prometnih povezav, brez      cest      in brez ostale prometne infrastrukture.  G
zanemarjen program razvoja ostalih državnih      cest.     V resoluciji tako lepo piše, da je kar 42% omrežja  G
lepo piše, da je kar 42% omrežja državnih      cest,      to je glavnih in regionalnih, v slabem oziroma  G
izmed nastopajočih, ki je očital glede gradnje      cest,      porabe denarja in podobnih stvari prejšnji vladi  G
pristopijo k reševanju in sanaciji državnih      cest,      predvsem regionalnih cest zaradi pozebe, neurja  G
sanaciji državnih cest, predvsem regionalnih      cest      zaradi pozebe, neurja in elementarne nesreče  G
resoluciji piše, da pri izgradnji državnih      cest      je infrastruktura nekoliko zaostala in da bo  G
infrastrukture na vseh segmentih, na področju      cest,      železnic, žičnic, letalskega prometa. Letalski  G
In glede na trenutno stanje naših      cest,      ko je bilo govora o tem, kakšne imamo železnice  G
veste, da prelagate obveznosti za izgradnjo      cest,      kar je prav tako smrt po moji oceni .../Izklop  G
Drugič, predlaganje obveznosti za gradnjo      cest      - vsi vemo, da smo v tem mandatu na bodoča leta  G
finančna sredstva in tudi sodelovanje upravljavcev      cest      in železnice.   G
vprašanje. Kdaj bodo fizično začeli z izgradnjo      cest      Tornyi-Lendava in Lendava-Beltinci?   G
leto bo kmalu minilo od začetka izgradnje      cest      Tornyi-Lendava.Če je problem v zakonu, torej  G
da se na močno prizadetih odsekih državnih      cest      na območju občine Sevnica in širše še, žal,  G
še nove poškodbe. Odseki nekaterih državnih      cest,      predvsem gre za regionalne ceste, ki so jih  G
Slovenije za ceste za vzdrževanje državnih      cest      na območju Posavja in drugod po Sloveniji po  G
problematiko stanja omrežja glavnih in regionalnih      cest      je ministrstvo za promet podrobno predstavilo  G
najbolj poškodovanih glavnih in regionalnih      cest      v Sloveniji, vključno s cestami v Posavju.  G
več sredstev občinam za vzdrževanje lokalnih      cest      in poti in zagotoviti več sredstev za vzdrževanje  G
zagotoviti več sredstev za vzdrževanje gozdnih      cest.      Razlog, zaradi katerega smo se za to odločili  G
predpisuje, da se pristojbine za vzdrževanje gozdnih      cest      zbirajo v občinskih proračunih, zakon o financiranj  G
primerne porabe namenjati za vzdrževanje gozdnih      cest.     Zaradi tega so vse tiste občine, ki prejemajo  G
ta sredstva vlagale v vzdrževanje lokalnih      cest      in poti, za katere so tudi po zakonu odgovorne  G
zelo velikega problema na področju lokalnih      cest      in tudi na področju vzdrževanja gozdnih cest  G
cest in tudi na področju vzdrževanja gozdnih      cest,      zato so seveda to spremembo podprli.   G
tako občinam kot tudi upravljavcem državnih      cest.      Stališče vlade je,   G
parcialnega načina reševanja problematike gozdnih      cest      ne podpiramo, še posebej zato, ker smo mnenja  G
je kvalitetno in zadostno vzdrževanje gozdnih      cest      za Slovenijo kot eno najbolj gozdnatih gozdnih  G
slovenskih občinah, da o pozitivnih učinkih dobrih      cest      na turizem, šport in rekreacijo ne govorim.  G
oračunska sredstva za najnujnejšo sanacijo gozdnih      cest,      ki je posebej tipična in izrazita v letošnjem  G
da so, recimo, pri reševanju problema gozdnih      cest      na eni strani ujetniki nekega marsikdaj tudi  G
Kajti občina dodatna sredstva za namen obnove      cest      pridobi šele takrat, kadar sama iz svojega proračuna  G
občine, ki imajo veliko gozdov, veliko gozdnih      cest      imajo seveda zelo veliko finančno obveznost  G
finančno izravnavo uporabile za sanacijo lokalnih      cest,      da je razmišljanje dobro, vendar ta rešitev  G
neka občina veliko gozdov, s tem nima nič več      cest      kot, recimo, neka druga občina, ki pa nima toliko  G
da bo verjetno za samo financiranje gozdnih      cest      treba videti, ali ni možno tukaj pridobiti še  G
hotel opozoriti na problem sanacije lokalnih      cest.      Torej, čas za to razpravo bo še v prihodnosti  G
doseči, da se pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest      ne bi upoštevala pri izračunu lastnih dohodkov  G
plačujejo pristojbino za vzdrževanje gozdnih      cest      ter da je pristojbina prihodek proračuna lokalne  G
tripartitno pogodbo, ki jo za vzdrževanje gozdnih      cest      vsako leto sklenejo občine, ministrstvo za kmetijst  G
Lastniki gozdov za vzdrževanje gozdnih      cest      zberejo na leto kot pristojbine okoli 490 milijonov  G
vzdrževanje cca. 12 tisoč 600 kilometrov gozdnih      cest,      skupaj namenjeno le 750 milijonov, kar predstavlja  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.943 8.043 8.143 8.243 8.343 8.443 8.543 8.643 8.743 8.843 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA