nova beseda iz Slovenije

cest (9.043-9.142)


pravičen, to pomeni, da uporabo cestninskih      cest      plača vsak uporabnik za vsak meter uporabe cestninske  G
financiranja izgradnje in vzdrževanja cestninskih      cest,      predvsem avtocest, si ne smemo privoščiti neučinkovitega  G
posamezne cestninske razrede in dele cestninskih      cest      ter določa različne obveznosti držav članic  G
izpušnih plinov. Kar se tiče same izgradnje      cest,      večkrat je bilo omenjeno Prekmurje in vsi bomo  G
predlogi o umaknitvi tovornega prometa s teh      cest,      položitvi na železnice, niso naleteli na plodna  G
državni tovornjaki, ki so suport za izgradnjo teh      cest,      in ni pravilno, da njih bremenimo in cestninimo  G
elektronskega cestninjenja za celotno mrežo cestninskih      cest      v Republiki Sloveniji.Že ob sedanjih pogojih  G
in še za hitrejšo gradnjo avtocest in hitrih      cest.      Kot rečeno, bomo v Slovenski demokratski stranki  G
vsebovala v cestninjenju stroške cestninskih      cest,      torej stroške gradnje, obratovanja, vzdrževanja  G
stroške gradnje, obratovanja, vzdrževanja, razvoja      cest      posameznega upravljavca ali dela teh cestninskih  G
posameznega upravljavca ali dela teh cestninskih      cest.      Naslednja komponenta cestnine, pribitek na tako  G
cestninskih cestah, optimiziranju uporabe cestninskih      cest      in tako dalje. Po naše bo izredno pomembno tudi  G
odplačevanju predvsem kreditov in razvoju tako      cest,      hitrih in avtocest, kot tudi ostalih državnih  G
hitrih in avtocest, kot tudi ostalih državnih      cest      za katere vemo, da so posebej kritične. Skratka  G
prehodov na lokalnih cestah, križanjih lokalnih      cest      z železnico.Ti postopki so šli v sodno obravnavo  G
osnovnega programa pomeni dodatno izgradnjo      cest      v dolžini 140 kilometrov in v vrednosti 1361  G
financiranje republiških, lokalnih in krajevnih      cest,      ki so bile zelo poškodovane pri gradnji avtocest  G
potekajo ceste. Ali sploh veste, da je večina      cest      še vedno na zemljiških, na katerih so kot lastniki  G
nadaljujemo te izjemno pomembne projekte na področju      cest,      železnic, luke in seveda tudi druge infrastrukture  G
industrije, železniške infrastrukture, razbremenitvi      cest,      potem tudi načina zadolževanja države, pa tudi  G
gradbeništvu, gradnji neprofitnih stanovanj,      cest      in predorov ter tako intenzivirati del gospodarstva  G
kako smo nezadovoljni z gradnjo slovenskih      cest,      z vsem, kar se je dogajalo.Verjamem, da je v  G
linijske infrastrukture v prostor od daljnovodov,      cest,      železnic, itd. in upam, da bodo ti zakoni in  G
nekako zagotoviti sredstva za obnovo državnih      cest.      170.  G
investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest,      se..." dvakrat povratno svojilni zaimek, "prerazporedijo  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Glasujemo o amandmaju.   G
Žal pa je z umeščanjem novih tras državnih      cest      in sprejemanjem prostorskih dokumentov veliko  G
prostorski akt za umestitev novih tras državnih      cest      v prostor, seveda z izjemo nekaterih projektov  G
čim manj denarja zgradi čim več kvalitetnih      cest      in avtocest v Republiki Sloveniji, mislim, da  G
imamo kar dvanajst tisoč kilometrov gozdnih      cest,      ki so dobesedno prevozne za vsakogar.Zasebna  G
v letu 2008 opravila pregled stanja državnih      cest      na območju Pohorja, in sicer občin Slovenske  G
potrebne ukrepe, to je modernizacijo državnih      cest      na področju Pohorja in ovrednotila investicije  G
ugotovila, da je tam od 123,8 kilometrov državnih      cest      potrebno urediti 59,4 kilometrov in sicer je  G
sicer je potrebno modernizirati 48,4 kilometrov      cest,      glede na gorsko konfiguracijo in klimatske pogoje  G
11 kilometrov obstoječih, in sicer asfaltnih      cest.     Kot obnovo razumemo obnovo asfaltnih prevlek  G
prizadevali pospešiti modernizacijo državnih      cest      na območju Pohorja, kar se bo odražalo do neke  G
ker naravovarstveniki nasprotujejo obnovam      cest,      že sedem let blokada.Zagotovo pa je prioriteta  G
dovolj. Ker imamo, bom rekel, toliko državnih      cest      v Republiki Sloveniji, ki so potrebna obnove  G
idejna projekta za rekonstrukcijo regionalnih      cest      s sanacijskimi ukrepi za zagotovitev celoletne  G
izplačilu rente, po popravilu gozdnih in drugih      cest,      ki so v to vključene.To je zagotovo na mestu  G
določene nesmisle, predvsem da je marsikdaj zapora      cest,      pa vsa procedura, ki jo zahtevamo, nekajkrat  G
predvsem kar se tiče odprtosti infrastrukture,      cest      itd.To pomeni, da državni gozdovi ne opravljajo  G
sredstva potem porabila za obnovo tistih gozdnih      cest,      za obnovo drč in tako naprej. Skratka, verjamemo  G
se določijo še vlaganja v izgradnjo gozdnih      cest,      nakupi gozdov in podobno. Gospa predsednica  G
fleksibilno zakonodajo. Danes elaborati za zaporo      cest,      postavitve znakov in še kaj ne stanejo več kot  G
predlagajo spremembo prostorskega plana, gradnjo      cest,      kanalizacij in tako dalje, dobijo soglasje s  G
škodoželjen ali privoščljiv. Pri gradnji državnih      cest      gre pač za državni denar ali državne garancije  G
projektu, projektu izgradnje avtocest, hitrih      cest,      ki presega celoten slovenski letni proračun  G
evrov, z vzdrževanjem avtocest in teh državnih      cest      pa gre za obdobje do leta 2022 za okoli 13 milijard  G
gradbeništvo, gradnje neprofitnih stanovanj,      cest      in predorov ter tako intenzivirati del gospodarstva  G
področju gospodarske infrastrukture, na področju      cest,      železnic, zdravstva, pravosodja in tako naprej  G
prejšnja vlada - nek načrt programov državnih      cest,      večjih državnih projektov in bi skupaj z občinami  G
gospodje morali pri plačilu za prenovo slovenskih      cest      plačati več, kot plačujejo.Kajti, gospe in gospodje  G
40 tonami uničevali ceste. Še enkrat pravim,      cest      ne uničujejo kubični centimetri, osebni avto  G
izgradnjo in investicijo vzdrževanja lokalnih      cest      in javnih poti. Prav tako nas veseli podpora  G
trčimo na velik problem, na umestitev novih      cest      v prostor.To ste nekateri kolegi iz opozicije  G
sprejet en lokacijski načrt v okviru državnih      cest,      če izvzamemo avtocestni program, da ne govorim  G
namenja za ta območja, gradi vodovod in tudi nekaj      cest,      ob tem pa ne dovoli gradnje individualnih hiš  G
vlagati v razvoj. Vlaganje v infrastrukturo      cest      in železnic je gotovo pomembna postavka v planiranju  G
Drugič, posledice nevzdrževanja in neurejenosti      cest      in železnic pustijo dolgoročne posledice za  G
vzdrževanje ter graditev državnih in regionalnih      cest.      V proračunu lahko vidimo, da so skupni prihodki  G
investicijsko vzdrževanje in gradnjo državnih      cest,      nekatere od teh niso bile obnovljene že desetletja  G
denarja za vzdrževanje državnih in lokalnih      cest.      V vsakem primeru pa mora biti prioriteta tega  G
Pomembno je, da imaš veliko kilometrov lokalnih      cest,      javnih poti in da si velik.To je nemogoče.   G
na postavko 1350. Investicijsko vzdrževanje      cest.     Od tega se jih 300 tisoč nameni za projekt plaz  G
Gradnja in investicijsko vzdrževanje lokalnih      cest      in javnih poti. Glasujemo.Glasovanje teče.  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Glasujemo.Glasovanje teče.  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.     Obrazložitev glasu v imenu poslanske skupine  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.     Obrazložitev glasu v imenu poslanske skupine  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Glasujemo.Glasovanje teče.  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Glasujemo.Glasovanje teče.  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.      Glasujemo. Navzočih je 79 poslank in poslancev  G
sprejemanju prostorskih aktov za umestitev državnih      cest      v prostor. Prosim.   G
katerih jih devet obravnava problematiko državnih      cest,      ki niso avtoceste.Drži pa trditev poslanca,  G
je edina primerna, in sicer varianta preboja      cest      s Sovodnja v dolini Idrijce in od tam navezava  G
sprejemanje prostorskih načrtov in umestitve novih      cest      v prostor. Še enkrat hvala lepa za odgovor,  G
poseko poškodovanega drevja in popravilo gozdnih      cest      namenilo 915.000 evrov.Po nam dostopnih podatkih  G
do velikih poškodb navezovalnih in lokalnih      cest,      kot so tudi na primer nastale poškodbe lokalnih  G
so tudi na primer nastale poškodbe lokalnih      cest      priključenih na pomursko avtocesto. Zanima me  G
ljudstvu. Jaz bi vas vprašal, koliko manj      cest      bomo imeli zaradi tega?Koliko manj železnice  G
Če pa se, recimo, pri umeščanju posameznih      cest      v prostor zgodijo še kakšne civilne iniciative  G
naftni derivati, pa plačajo ostali uporabniki      cest      ali naftnih derivatov.To se pravi, da je nekdo  G
uporabljali za stroje in naprave zunaj javnih      cest,      za kmetijsko mehanizacijo oziroma statične delovne  G
izdelanih avtocest, lokalnih in regionalnih      cest,      saj vemo, da niso izdelane na najboljšem nivoju  G
gradnje, vzdrževanja ali rekonstrukcije državnih      cest.     Treba je poudariti, da se od 1. 7. leta 2008  G
občasnim uporabnikom slovenskih cestninskih      cest      tako domačih kot seveda tudi tujim.Hkrati pa  G
v okviru gradnje ali rekonstrukcije državnih      cest      in kar je najpomembnejše zagotavlja prometno  G
se ni uvedlo še meriolacijo in nadgradnjo teh      cest?     Sicer pa, v zadnjih štirih letih se sprašujem  G
za to, ne da bi omogočili cenejše plačevanje      cest,      ampak da bi ljudem omogočili alternativno o  G
alternativno o uporabi osebnega avtomobila in o uporabi      cest?     Kaj pa javni prevoz, kaj pa železnice, kjer ni  G
Ali je sistem letnega povračila za uporabo      cest,      ki ga vsi plačujemo, ko registriramo vozilo  G
po tej razlagi? Vsi plačamo letno povračilo      cest      in letno zavarovanje.Nekdo naredi za isto ceno  G
odločitev. Ena je v zvezi s tem, da se ne sme      cest      popravljati v poletnem času, kjer je dokazano  G
najmanj prometa je v tem času. Pri nas takrat      cest      nismo popravljali.Ne govorim tega, da se da  G
vinjeto ali brez vinjete, hvala bogu je tudi nekaj      cest,      kjer ni imeti vinjete in lahko prideš do osmice  G
Slovenija, upam, da se ne sprenevedamo, nimamo      cest,      samo in izključno za nas, za naše prevoznike  G
pobudo o tem, da bi nekatere segmente hitrih      cest      in obvoznic pri nekaterih mestih izključili  G
sposobna zgraditi omrežje cestišč in hitrih      cest      in avtocest, ki ga lahko marsikdo v Evropi tudi  G
investiranje v te ceste, normalno popravila      cest      in še kaj drugega. Skratka, tukaj je napaka  G
sem dal na leto po starem sistemu plačevanja      cest      in cestninjenja tudi do 1000 evrov na leto za  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.543 8.643 8.743 8.843 8.943 9.043 9.143 9.243 9.343 9.443 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA