nova beseda iz Slovenije

cest (9.143-9.242)


uporabljali in da jih bomo spravili iz vzporednih      cest.      Ti rezultati so preverljivi. 80 mrtvih manj  G
cestne mreže, od regionalnih do drugih državnih      cest      ne samo v avtocestni križ, ki se bo sicer v  G
gozdnih vlak, vzdrževanje, sanacija gozdnih      cest      in podobno.Tako dobimo končni donos iz koncesije  G
O čem govorim? Govorim o prekopavanju javnih      cest,      javnega dobrega.Mestne občine so bile vse soočene  G
nadaljevala na 6,1 kilometrov štiripasovnih      cest,      na 5,2 kilometrov hitre ceste, 10,4 kilometrov  G
nadaljevala gradnja nekaterih državnih navezovalnih      cest,      ki omogočajo boljše navezovanje širših urbanih  G
nacionalni program izgradnje drugih državnih      cest.     Menili so, da je potrebno pospešiti pripravo  G
zagotavljanju namenskih sredstev za gradnjo državnih      cest      kot osnovnega vira financiranja in spremeniti  G
pristopila k sanaciji in rekonstrukciji državni      cest      pa tudi nekaterih lokalnih uničenih, zaradi  G
hitre ceste, slaba dva kilometra navezovalnih      cest      itn. Na štajerskem kraku, odsek avtocesta Pesnica  G
ki bi govorili o sredstvih za razvoj državnih      cest      in železniške infrastrukture v sklopu spodbujanja  G
celoti za prepotrebno modernizacijo državnih      cest.      Če se še nekoliko pomudimo pri denarju, tokrat  G
ob tem ne smemo spregledati drugih kategorij      cest,      med drugim v socialnem smislu omogoča povečanje  G
naredili bomo povečali tudi obremenitev državnih      cest.     In s tem se bo povečala tudi smrtnost.  G
avtocest bi moral imeti naslov tudi "in hitrih      cest"      kajti razlika med avtocesto in hitro cesto je  G
plan razvoja in obnavljanja avtocest in hitrih      cest      tukaj.Da nam le pove kje bo kaj in kako.  G
leta 2009 le imeli tistih 57 kilometrov novih      cest.      609.  G
izvajalce in na drugi strani bi gradnjo slovenskih      cest      ustrezno pocenili. Sosednja Italija, vemo, da  G
izgradnjo avtocestnih križev in pa ostalih državnih      cest      iz leta v leto zmanjšujejo.Vedno smo nekako  G
delu, ki zadeva obnovo in izgradnjo avtocest in      cest.     Ta letni program za leto 2009 je prišel na mizo  G
pri tem ne smemo pozabiti obstoječih državnih      cest,      pa tudi lokalnih cest, ki zelo hitro propadajo  G
pozabiti obstoječih državnih cest, pa tudi lokalnih      cest,      ki zelo hitro propadajo.Če bi hoteli videti  G
ne more naša dežela na svojem severu urediti      cest      na tak način, da bi bile spodobne, kulturne  G
posvečati tudi vzdrževanju in obnovi teh obstoječih      cest.      Ne nazadnje, ko gre za to, kar je bilo že danes  G
zaradi hitrejšega odprtja dodanih cestninskih      cest.     Po uvedbi vinjet se seveda ta povečan promet  G
zgrajenih kar nekaj navezovalnih oziroma priključnih      cest,      ki bo s tem omogočalo tudi neposreden razvoj  G
neposreden razvoj, saj vemo, da je izgradnja državnih      cest      zelo podhranjena pri nas.Vendar ....   G
naj bi se vršil pretovor iz avtoceste ali iz      cest      na železnico, zato so potrebne tudi prostorski  G
ceste. Pogrešam tudi program izgradenj državnih      cest.      Saj po izgradnji avtocestnega križa bodo nujno  G
preverjam na cesti, tako kot vi, pretočnost naših      cest.     Govorili smo že mnogokrat o razvojnih oseh, o  G
za kilometre avtocest, za kilometre državnih      cest      in tako naprej, ampak se mi zdi razprava o 3  G
torej govorimo predvsem o obnovi teh državnih      cest,      so na nek način podhranjene. Jaz bom povedal  G
so se prerazporedila za obnovo teh državnih      cest      o katerih govorim. Jaz upam, da boste, ko boste  G
proračuna, ta sredstva nemenili za obnovo državnih      cest.     Ne, da se je razporejalo ne neke x, y postavke  G
Nadaljevanje) razvojnih osi. Kajti, konec koncev,      cest      ne moremo deliti na avtoceste, državne ceste  G
med temi tudi projekt prioritetnih državnih      cest      na prioritetnih razvojnih oseh, na tretji A  G
breme davkoplačevalcev. Kar se tiče državnih      cest,      spoštovani minister, jaz tu prosil, vem, da  G
nudijo odločne možnosti za razbremenitev naših      cest.     S tem se bo zmanjšala tudi smrtnost na naših  G
Ljubljano, kar ima za posledico obremenitev      cest      pa seveda tudi veliko število smrtnih žrtev  G
cestnem omrežju lokalnih, regionalnih in državnih      cest.     Res pa je, da nekateri zelo hitro, prehitro pozabijo  G
razvojnih osi v Sloveniji in obnova državnih      cest.      Želimo si, da bi skupaj s konsenzom, z dogovorom  G
zagotovitvi namenskih sredstev za graditev državnih      cest      in tako naprej kajti tukaj imate v rubriki kjer  G
vremenske razmere so za obnovo avtocest in vsakih      cest,      zato ker je najmanj padavin, zato, ker ne more  G
se tranzitni promet nekako umakne iz lokalnih      cest      in da lahko steče normalno, predvsem pa ima  G
zanima, kje so se pokvarili. Ob primopredajah      cest      bi bilo treba zaostriti garancije.Vse to me  G
dodatne anekse k pogodbam, omogočajo zidanje      cest      in Zidar je tu strokovnjak, to je zagotovo,  G
predvsem za sanacijo in vzdrževanje državnih      cest      bistveno bistveno povečalo.Tako, da tudi sedaj  G
škodo. Dejstvo je, da vzdrževanje omenjenih      cest      in precejšnji del investicij bremeni občine  G
premoženje lokalnih skupnosti, konkretno lokalnih      cest      in infrastrukture? Pri tem mislim na podano  G
tudi glede definiranja prevozne poti. Uporaba      cest,      na katerih so uvedene omejitve osnih pritiskov  G
tudi sistemske ureditve na področju občinskih      cest,      kjer bo možno uskladiti tudi to, kot vi pravilno  G
pri državnih prostorskih načrtih za izgradnjo      cest      predstavlja "coklo" v postopkih.To seveda ni  G
Glede na to, da mi pripravljamo na področju      cest      petindvajset državnih prostorskih načrtov, moram  G
čiščenja padavinskih odpadnih voda z javnih      cest      in tako dalje. Jaz kot minister za okolje in  G
nadaljevanje) Dejstvo je, da vzdrževanje omenjenih      cest      in precejšnji del investicij bremeni občine  G
premoženje lokalnih skupnosti, konkretno lokalnih      cest      in infrastrukture?Pri tem mislim na podano soglasje  G
tudi glede definiranja prevozne poti. Uporaba      cest,      na katerih so uvedene omejitve osnih pritiskov  G
tudi sistemske ureditve na področju občinskih      cest,      kjer bo možno uskladiti tudi to, kot vi pravilno  G
pri državnih prostorskih načrtih za izgradnjo      cest      predstavlja "coklo" v postopkih.To seveda ni  G
da, lahko rečem, mi pripravljamo na področju      cest      petindvajset državnih prostorskih načrtov, moram  G
čiščenja padavinskih odpadnih voda z javnih      cest      in tako dalje. Jaz kot minister za okolje in  G
registracijo vozila, zavarovanja, povračilo za porabo      cest      in tako dalje. Predlog novele zakona vključuje  G
plazovi in poplavljanjem številnih objektov in      cest.     Sprožilo se je več zemeljskih plazov in kar nekaj  G
zavedati, da je treba pa za vzdrževanje vodotokov,      cest,      in pa gradnjo namenjati pa bistveno več sredstev  G
zasutje in material, ki je onemogočal prevoznost      cest,      da je edina državna cesta v občini Velenje še  G
opravil, ker drugje ni bilo možno. Potem gradnja      cest,      ne glede na konfiguracijo terena.Marsikdaj cesto  G
pojasnili na področju izgradnje avtocest in državnih      cest,      da želimo pri konkretnem letnem načrtu konkretne  G
izgradnjo 538,6 kilometra avtocest in hitrih      cest,      ter 34 kilometrov navezovalnih cest. 599.  G
hitrih cest, ter 34 kilometrov navezovalnih      cest.      599.  G
2008 je bilo v promet predanih 380 kilometrov      cest      iz nacionalnega programa in naj povem, da smo  G
na ureditev financiranja nekaterih državnih      cest,      ki so se ravno tako financirale iz programa  G
vprašanja pri tem koliko in katere odseke državnih      cest      ali pa tudi lokalnih cest je bilo financiranih  G
katere odseke državnih cest ali pa tudi lokalnih      cest      je bilo financiranih na nepravilen način iz  G
izgradnji 34 km do sedaj predanih povezovalnih      cest      v uporabo in da bi pregledala vse, kar se dogaja  G
preglednemu izvajanju del na področju gradnje      cest      in ostalih objektov javnega pomena.Zelo težko  G
komisija prispevala k temu, da se ne bi gradnja      cest,      avtocest v bistvu iz leta v leto povečevala  G
letih in da bo v Sloveniji v bodoče gradnja      cest      cenejša ali vsaj primerljiva z drugimi državami  G
politične odgovornosti v sistemu gradnje hitrih      cest,      avtocest, lahko rečem, da me še tista mera optimizma  G
Investicije v Sloveniji, v infrastrukturi gradnje      cest      so, presegajo toliko in toliko procentov več  G
Jerovšek in se vsaj tako dobro poznajo gradnjo      cest,      kot jo pozna gospod Jerovšek. Mimogrede, v imenu  G
začel mandat v Državnem zboru, ukvarja z gradnjo      cest      in je to moč razbrati tudi iz njegovega nastopa  G
Na levem bregu reke prideš do križišča štirih      cest      in dvakrat levo, in tam je Zveneča skala.To  G
topla voda- Tonček? Znamenje, križišče štirih      cest      in dvakrat levo. To je lahko samo Škocjan.   G
Do tega je prišlo zato, ker nekoč ni bilo      cest,      železnic in je bila Ljubljanica edina povezava  G
terena in jaz nisem vajen teh širokih in spolzkih      cest      v Ljubljani.Še eno vprašanje.   G
programskega sveta fundacije. Alkohol ni samo problem      cest.     Alkohol je družbeni problem in ne moremo se ga  G
in namesto pločevinastih škatel in asfaltnih      cest      občutiš le mehko travico.Tudi traktor še mirno  G
količinah. Glejmo, da ne nabiramo v bližini      cest,      industrij, ker tam je dodatna onesnaženost s  G
tole mi je ostalo še od denarja za prenovo      cest.     Daj na rdečo devetnajst.  G
dober večer, ste pa lepo rekli, res je veliko      cest      v Sloveniji mojih.Od kar imam SCT, smo z njim  G
njim izvedli menedžerske odkupe in imam do teh      cest      skoraj lastniški odnos.V gradite poleg cest  G
cest skoraj lastniški odnos. V gradite poleg      cest      še Cerkve, še hiše in ostale objekte.Kako to  G
svetovne vojne do leta 1945, ko še ni bilo gozdnih      cest,      ko še ni bilo kamionov, ko še ni bilo traktorjev  G
srede 50- ih let 20. stoletja. Zaradi slabih      cest,      zaradi prometne zaprtosti in so vozili razno  G
pa se je že začela načrtna izgradnja gozdnih      cest.     Zdaj ors-1787  lespuguea-1788  letalko  G
naročila meritve prometnih obremenitev tamkajšnjih      cest.     Te meritve so dejansko pokazale, da je obremenitev  G
sodelovala pri financiranju popravila tamkajšnjih      cest.     Točnih podatkov zdaj jaz nimam, smo pa sodelovali  G
komunalne infrastrukture. Ob izgradnji teh novih      cest      smo močno prispevali k projektiranju in kasneje  G
rešitev, da se v fazi načrtovanja, vzdrževanja      cest      oziroma takrat, ko se načrtuje nove preplastitev  G
izvajamo, se pa skušajo preusmeriti na neke odseke      cest,      ki so morda bolj pregledni, da je ta prometna  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.643 8.743 8.843 8.943 9.043 9.143 9.243 9.343 9.443 9.543 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA