nova beseda iz Slovenije

cest (8.743-8.842)


Zakaj se ne odločate za takojšnje dokončanje      cest      in zakaj čakate? In drugo vprašanje, povezano  G
"naloge inšpekcijskega nadzora na področju      cest,      ki jim zakon, ki ureja javne ceste, daje regionalni  G
koncesijskih dajatev in povračila za uporabo javnih      cest.     Spremenjena je bila tudi formula, tudi na podlagi  G
primerne porabe vnese tudi dolžina pokrajinskih      cest      in dodan je bil tudi novi 16.a člen, ki posebej  G
razlike. Da pri tem ne omenjam kilometrov      cest,      kjer, recimo, na enem kilometru živi ena družina  G
zemljišča, kjer se je včasih gradilo. Polovica      cest      ali tri četrt cest v Sloveniji poteka in ni  G
včasih gradilo. Polovica cest ali tri četrt      cest      v Sloveniji poteka in ni bil sprejet noben zakonski  G
Enostavno, če v občinah nimamo sredstev za popravilo      cest,      vodovodov, za obnovo šol in vrtcev, potem enostavno  G
gozdovih ter uvedel tudi sistem vzdrževanja gozdnih      cest.     Vsa ta pomoč lastniku je bila dana predvsem zaradi  G
kaže tudi kot dostop do gozdov, uporaba gozdnih      cest      in tako naprej.V 14-letnem obdobju veljavnosti  G
enoletne, urejamo tudi čezmerno uporabo gozdnih      cest.     Spoštovani!   G
pozornosti, če bi se z upravljanjem gozdnih      cest      več ukvarjali, tako da bi jih morebiti vrnili  G
pa menimo, da je nerešeno vzdrževanje gozdnih      cest      v Sloveniji, kajti pristojbine so premajhen  G
pristojbine so premajhen vir za vzdrževanje gozdnih      cest.     Ministrstvo namenja nekaj več sredstev iz proračuna  G
lesno maso, z večimi kilometri bolje vzdrževanih      cest,      propustov in tudi vodnogospodarskih objektov  G
sredstev zagotavlja za vzdrževanje teh gozdnih      cest.     Se pravi, vsaj delno povrne te stroške, ne pa  G
bom vprašanje poskušal usmeriti na eno izmed      cest,      ki je specifikum v slovenskem prostoru.Hitra  G
intenziviranja popravila in vzdrževanja državnih      cest.     Ravno tako se je Vlada resno lotila regionalne  G
ostaja tudi vzdrževanje in izgradnja gozdnih      cest.     To vprašanje je eno od tistih, ki dejansko tudi  G
naložbe v gradnje in rekonstrukcijo gozdnih      cest      in gozdnih vlak ter pripravo gozdnih vlak, ter  G
izboljšava gozdnega asortimenta, izgradnja gozdnih      cest,      poti vlak, pospeševanje trga z lesom, promocija  G
ustrezno urejena, zlasti kar se tiče gozdnih      cest,      ki jih absolutno primanjkuje, razdrobljenosti  G
tudi za dosego primerno vzdrževanih gozdnih      cest.     Znano je namreč, da je ravno pomanjkanje gozdnih  G
1991 bistveno zmanjšuje izgradnja novih gozdnih      cest.      Hkrati pa to sovpada tudi z letnim posekom na  G
zmanjševanje izgradnje in vzdrževanja gozdnih      cest,      vlak in vsega, kar je potrebno za to, da se  G
gozdnih vlak ter prispevek za vzdrževanje gozdnih      cest      fiksni strošek in seveda, če povečaš etat, lahko  G
gospoda Vilija Trofenika v zvezi z gradnjo hitrih      cest.      Glasujemo. Navzočih je 57 poslank in poslancev  G
dejanja v zvezi z letnimi povračili za uporabo      cest,      kajti večino te vloge vlagajo le invalidi, in  G
tudi pri dokumentih v zvezi z varnostjo javnih      cest      in prometa na njih ter v zvezi z nekaterimi  G
dejanja v zvezi z letnimi poročili za uporabo      cest      pri plačilih uporabne upravne takse.V večini  G
postopki odločanja o letnih povračilih za uporabo      cest.     Soglašamo, da so vsi postopki in dejanja v zvezi  G
dejanja v zvezi z letnimi povračili za uporabo      cest,      oproščeni plačila taks.V glavnem gre za vloge  G
poleg evropskih plač tudi, kako do evropskih      cest.     Pa recimo, ker bodo predsedovanja potekala precej  G
drug dokument, pa tudi same ceste, izboljšanje      cest,      izboljšanje prometne signalizacije, ne bodo  G
podatkov o vzrokih za nesreče zaradi nevarnih      cest.     Predvsem pogrešamo oceno, ki se nanaša na tehnične  G
dosegamo vseh tistih standardov kvalitetnih      cest      kot v drugih evropskih državah. Skratka, pri  G
pripravijo ustrezni ukrepi za izboljšanje stanja      cest,      za izboljšanje tehničnih elementov in tako naprej  G
prispeva k prometni varnosti. Glede stanja      cest      in tudi ukrepov, ki jih predlaga Vlada v tem  G
negativno presenečeni nad predlogom Vlade. Stanje      cest      zagotovo ni takšno, da bi lahko prevzemale vedno  G
pa osebni avtomobil. In kot posledica slabih      cest,      tudi zaradi preobremenitve tovornih vozil bodo  G
akcijami in drugimi ukrepi, kot je izboljšanje      cest      in preventivna prisotnost policije na cestah  G
slabo stanje in pomanjkljivo vzdrževanje naših      cest.     Zato smo pospešeno gradili avtoceste in na nek  G
s točke C, ko se nanaša na preobremenjenost      cest.      V 83. členu oziroma 28. členu bi bilo treba  G
minister je večkrat trdil, da je 50% slovenskih      cest      praktično neprevoznih.Temu podatku jaz sicer  G
to pomeni dober ukrep. Kasneje pa uporabniki      cest      na to pozabimo. Jaz mislim, da bi bilo potrebno  G
se izboljša prometna varnost na teh odsekih      cest,      za katere sem predlagal rekonstrukcijo. Žal  G
objavo kakšnega zelo krvavega posnetka iz naših      cest.     Čeprav se to morda sliši grozno, ampak mislim  G
Zato menim, da tudi preventiva pri vzdrževanju      cest      bi zagotovo lahko bistveno več prispevala k  G
vzdrževanja tiste, ki so dolžni skrbeti za vzdrževanje      cest      in tisti, ki so dolžni tudi ob posameznih vzdrževalnih  G
ceste. Res je, da nismo zadovoljni s stanjem      cest,      da smo to zaznali in smo v tej koaliciji v tej  G
nič denarja. Ob tem, da je pa stanje državnih      cest      bilo res zelo, zelo slabo in da so se ta sredstva  G
razlagali o proračunu! O 30 kilometrih novih      cest!     O denarju za preventivo!  G
kvalitetam pri prometu in izgradnji in vzdrževanju      cest.     In tukaj mislim predvsem na kvaliteto horizontalne  G
signalizacije pa to tudi sicer signalizacija      cest.     Potem je tukaj še problem kvaliteta asfalta in  G
asfalta in pa problem pomanjkljive razsvetljave      cest.     Menim, da na teh treh področjih bi bilo možno  G
plačevali samo stroške uporabe in cestnino uporabe      cest      kot takih.Ta sistem bi bil pri tovornih vozilih  G
številom vozil in kvaliteto teh vozil in stanjem      cest.     Tukaj ni nobene preme sorazmernosti.  G
seveda na to. Nadalje bi pa glede vprašanja      cest      na obmejnem območju ob scheengenski meji dejal  G
Delovna skupina je pripravila seznam primerov      cest,      kjer bi bila potrebna eventualna nadomestna  G
potrebna eventualna nadomestna cesta. Takšnih      cest      je detektiranih 16. Organizirajo se srečanja  G
ki dela v slovenskem gradbeništvu na področju      cest,      naredi maksimum za dobro vseh nas, državljanov  G
gibljive. Ne predvidevamo nobenih blokad in zapor      cest,      se pravi, niso narejeni načrti, kjer bi popolnoma  G
seveda na to. Nadalje bi pa glede vprašanja      cest      na obmejnem območju ob scheengenski meji dejal  G
Delovna skupina je pripravila seznam primerov      cest,      kjer bi bila potrebna eventualna nadomestna  G
potrebna eventualna nadomestna cesta. Takšnih      cest      je detektiranih 16. Organizirajo se srečanja  G
ki dela v slovenskem gradbeništvu na področju      cest,      naredi maksimum za dobro vseh nas, državljanov  G
gibljive. Ne predvidevamo nobenih blokad in zapor      cest,      se pravi, niso narejeni načrti, kjer bi popolnoma  G
kvadratni meter po 1.000 evrov, ali pomeni pet      cest,      od Kopra do Lendave, pet cest pri katerih bi  G
ali pomeni pet cest, od Kopra do Lendave, pet      cest      pri katerih bi en kilometer stal 300.000 evrov  G
podatek, v občini je skupna dolžina lokalnih      cest      84 kilometrov od katerih je še ena četrtina  G
pristojnosti z ministrstev na pokrajine na področju:      cest,      prostorskega načrtovanja, stanovanjske problematike  G
pridemo do odgovorov. Področje prometa, prenos      cest      v pokrajinsko pristojnost - razen avtocest,  G
pokrajinsko pristojnost - razen avtocest, hitrih      cest      in ostale infrastrukture, ki ne sodi v področje  G
ostale infrastrukture, ki ne sodi v področje      cest,      se vse prenaša v pristojnost pokrajine.In bojda  G
vse te naloge, vzdrževanja in upravljanja teh      cest      opravljale pokrajinske direkcije, tako razumemo  G
Ne strinjajo se z ureditvijo prenosa glavnih      cest      in v pristojnost pokrajin ne morejo priti tudi  G
in drugega razreda, tako da poleg regionalnih      cest      prehajajo na pokrajino tudi glavne ceste.To  G
zagotavljanju sredstev za vzdrževanje in razvoj državnih      cest,      ugotavljamo, da je državni proračun v veliki  G
varnostjo. Ukvarjajo se s tehnični parametri gradnje      cest,      ukvarjajo se s standardi, pravilniki, postopki  G
pravilniki, postopki, ki bi pri gradnji konstrukcij      cest      vseh dimenzij lahko omogočili bolj varen in  G
preventivnih akcij, potrebno je seveda tudi okrog      cest      nekaj narediti in mislim, da je vlada zagotovila  G
nelovne površine. Nelovne površine so površine      cest,      vodotokov, naselji in tako naprej. Drugo.   G
hoče. V občinah nam stojijo postopki gradnje      cest,      gradnje vodovodov ravno zaradi takih ljudi in  G
ustrezna, saj spodbuja prekomerno obremenjevanje      cest      s strani tovornih vozil in nespoštovanje predpisov  G
substanc, tudi v slabem stanju državnih in lokalnih      cest      in dostikrat neustrezni, preobsežni prometni  G
in bo preusmerila ta težji tranzitni tovor s      cest      na železnice.V naši poslanski skupini smo opozarjali  G
skoraj nobenih sredstev v vzdrževanje državnih      cest,      ki so v razpadajočem stanju.In opozarjali smo  G
cestah. Jaz mislim, da se divjakov z naših      cest      moramo znebiti. PODPREDSEDNIK SAŠO PEČE: Hvala  G
preobremenitvijo državnih, občinskih, lokalnih      cest,      da se povečujejo problemi s parkiranjem tovornjakov  G
civilne neposlušnosti, ne pritiskajo, ne zapirajo      cest,      prevozniki pa to znajo.Ko se pač Pintar ali  G
bi to naredili. Da pa se policija ne umika s      cest,      da je ni, govori pa ne samo statistika, ampak  G
varnost prevoza tovornega prometa preko naših      cest,      kar pa se ne da, seveda, čez noč. Hvala.   G
preteklih letih, da imamo v Sloveniji 50% državnih      cest      praktično neprevoznih.Jaz sem večkrat to komentiral  G
vse državne ceste, razen avtocest in hitrih      cest,      ki ne potekajo skozi naselja, vse ostale, glavne  G
Frapantno je dejstvo, da je več kot 40% državnih      cest      že obzidanih.To pomeni, da več kot 40% državnih  G
obzidanih. To pomeni, da več kot 40% državnih      cest      poteka skozi naselja.Poglejte ta zemljevid,  G
ki vodijo skozi naselja. Več kot 40% državnih      cest      vodi skozi naselja, se pravi, da bodo na več  G
naselja, se pravi, da bodo na več kot 40% državnih      cest      v Republiki Sloveniji nadzor nad urejanjem prometa  G
in izvajali ta zakon na več kot 40% državnih      cest      v Republiki Sloveniji.Hvala lepa.   G
dejansko tudi one same pristojne za vzdrževanje teh      cest,      s skopo odmerjenim denarjem, ki bo šel iz proračuna  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.243 8.343 8.443 8.543 8.643 8.743 8.843 8.943 9.043 9.143 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA