nova beseda iz Slovenije

cest (8.543-8.642)


ustrezno krpati oziroma vzdrževati gozdnih      cest.     Zaradi navedenega bi bilo potrebno iz različnih  G
dodatno več sredstev za vzdrževanje gozdnih      cest,      kajti ne služijo samo za gospodarjenje z gozdovi  G
za najnujnejšo sanacijo poškodovanih gozdnih      cest.     Pa vendar, kot je   G
Ja, koliko pa Cerkev da za vzdrževanje teh      cest?     Ali je mogoče znan podatek, koliko denarja,   G
za izgradnjo in združevanje ostalih državnih      cest,      torej izvajamo sicer posodobitev in gradnje  G
programu izgradnje in združevanja ostalih državnih      cest      pa se v državnem zboru sploh še pogovarjati  G
reševanja pravočasne sanacije državnih in lokalnih      cest,      posledic razdvojitve sveta za preventivo in  G
količine dnevnih migracij in seveda zaradi slabih      cest.     Tisti, ki se vsak dan vozimo na delo, to   G
tukaj omenjeno, to je obnova državnih lokalnih      cest,      potem bo ta zakon imel svoj smisel in ljudje  G
tudi - kot je bilo danes omenjeno - kvaliteta      cest,      predvsem pa kultura voznikov, ki vozijo po slovensk  G
Naslednja stvar, obnova      cest      v Prekmurju bistveno zaostaja za napovedanimi  G
odgovoren. Iz pregleda pogodb za vzdrževanje      cest      je razvidno, da na območju cestnega podjetja  G
izvaja pasivno varovanje pred hrupom, obnova      cest      in izgradnja površin za pešce, kolesarje in  G
Drugo vprašanje, ki je bilo glede obnove      cest,      glede zamud pri obnovi cest oziroma preplastitev  G
bilo glede obnove cest, glede zamud pri obnovi      cest      oziroma preplastitev oziroma zaostajanja za  G
Murska Sobota. Glede zneskov za vzdrževanje      cest      vam lahko povem, da vaša trditev pač ne drži  G
razvidno, da je po pogodbi za redno vzdrževanje      cest      na področju Cestnega podjetja Murska Sobota  G
da višina sredstev ni odvisna samo od dolžine      cest      po posameznem območju, temveč še od veliko faktorje  G
kratni faktor. In sicer za 440,992 kilometra      cest      na območju 7 je namenjenih 114 milijonov, kar  G
še posebej na območju Prekmurja, kjer večina      cest      teče skozi naselja, v Sloveniji ni in zaradi  G
To so najbolj obremenjeni odseki      cest,      ki v glavnem vodijo proti slovenski obali in  G
kilometrov na uro, je Direkcija na večini državnih      cest      odstranila prometne znake z omejitvijo na 40  G
In kaj se zaradi tega dogaja. Gradnja      cest      ne bo bistveno hitrejša, bo pa zanesljivo bistveno  G
za modernizacijo prioritetne mreže državnih      cest      v okviru predloga prej omenjene resolucije?  G
namreč niso navedeni posamezni odseki državnih      cest,      je pa iz objavljenega zemljevida v tem dokumentu  G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest      v Republiki Sloveniji, in sicer za obdobje naslednj  G
evidentirane ukrepe na omrežju glavnih in regionalnih      cest.     Ker pa so ceste   G
cionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest      v Republiki Sloveniji ter predlog usklajenega  G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest      v Republiki Sloveniji vključeni vsi, do tedaj  G
6 tisoč kilometrov dolgem, omrežju državnih      cest.     Vključene so bile tudi   G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest      pa enakovredno obravnava tudi cestno povezavo  G
preko 10 milijard tolarjev. Z ozirom na stanje      cest      na tej osi ter glede na pomen te povezave, tako  G
za modernizacijo prioritetne mreže državnih      cest      temelji na osnutku nacionalnega programa razvoja  G
nacionalnega programa razvoja in vzdrževanja državnih      cest      v Republiki Sloveniji in njegovih strokovnih  G
skladnosti vozil in na področju povračila za uporabo      cest      ob odjavi vozila.  G
k urejanju slovenskih državnih in lokalnih      cest      in šele potem slediti ukrepom, s katerimi podaljšuj  G
stranski pomen. In tudi argument      cest.     Res je, da so slovenske ceste, državne   G
in danes predlagatelj zaradi slabega stanja      cest      hoče bolj pogoste tehnične preglede.Ampak če  G
skoraj nič sredstev za vzdrževanje državnih      cest,      da smo morali z rebalansom proračuna zagotoviti  G
premalo sredstev za vzdrževanje in gradnjo      cest.     Toliko malo, kot se danes   G
kot se sedaj zagotavlja za gradnjo slovenskih      cest,      se ga ni zagotavljalo še nikoli.Stojim   G
troši denar. In če jemljemo kredit za gradnjo      cest,      so seveda tolerantni in razumevajoči, če pa  G
kakršne so v stiku slovenskih vozil in slovenskih      cest,      vendarle nesmiselno krajšati oziroma daljšati  G
Tretje, kar bi rad rekel, govorimo o stanju      cest      in tako naprej. Jaz osebno   G
pa tudi statistike to povedo: zaradi stanja      cest      je zelo malo prometnih nesreč ali pa hudih prometni  G
Glede stanja      cest,      jaz mislim, da imamo kvečjemu manj kot več nesreč  G
policija umika iz lokalnih skupnosti, da se umika s      cest.     Kam se pa umika,   G
drugim tudi za izgradnjo in obnovo državnih      cest,      ki so danes zaradi dosedanjega vlaganja zgolj  G
naročila šla po tem zakonu, nekatere lastnosti      cest      in cestne infrastrukture pa kažejo, da ne.Kaj  G
ugotavljajo tudi kršitve določb o varnosti      cest      in okolja v naseljih in na občinskih cestah  G
času čim več tovora in potnikov preseliti s      cest      na železnico oziroma na tire. Vlada Republike  G
vožnja samo po gozdnih cestah in ne izven gozdnih      cest,      v primeru raznih javnih prireditev ali športnih  G
posebej povedati, da je vožnja zunaj gozdnih      cest,      ki je izrecno prepovedana in opredeljena v 40  G
trase dirke naj bi potekel tudi zunaj gozdnih      cest,      predlagatelj avtentične razlage prosi državni  G
ki govori, da je vožnja v gozdu zunaj gozdnih      cest      dovoljenja le za gospodarjenje z gozdovi ali  G
ki govori o tem, da se v gozdu zunaj gozdnih      cest      za vsako drugo vožnjo šteje tista, ki ni namenjena  G
števila prebivalcev, površine, dolžine občinskih      cest      prebivalcem, mlajših od 15 let, in starejši  G
Lahko, da so ceste pomembne oziroma dolžina      cest      pomembnih.Ampak pomembnejše je, kje je ta   G
kvalitete in to v korist nepremišljeno površine in      cest,      seveda se pa ne rešuje problematika cest, ki  G
cest, seveda se pa ne rešuje problematika      cest,      ki je poseben problem javno finančni v slovenskih  G
temelji le na podatkih o dolžini lokalnih      cest      in javnih poti, površini občine, deležih prebivalce  G
službe ali primer obremenjenosti posameznih      cest      in javnih poti glede na migracijo delovne sile  G
poti glede na migracijo delovne sile, širino      cest,      pločnike, javne razsvetljave. Lahko je   G
prav na financiranje in vzdrževanje občinskih      cest.      Te občine so velike v obsegu, imajo veliko razpršen  G
obsegu, imajo veliko razpršenih naselij in veliko      cest.      Občina Tolmin ima za primerjavo 450 kilometrov  G
Občina Tolmin ima za primerjavo 450 kilometrov      cest      in to predvsem v hribovskem območju, te ceste  G
dejansko upošteva, od velikosti občin, do dolžine      cest,      do pomembnih infrastrukturnih kriterijev, do  G
da ni dovolj, da se upošteva samo dolžina      cest,      prebivalce in površina, da bi bilo smiselno  G
kot kriterij izključno kilometrina lokalnih      cest,      ne pa javnih poti.Da je v zakon   G
bil uporabljen namesto kilometrine lokalnih      cest      javne poti, je bil politični kompromis, da je  G
gola kilometrina javnih poti in lokalnih      cest      ni dober parameter in bi ga bilo treba nadgraditi  G
sistemsko rešenega golega problema mest in državnih      cest      skozi mesta.Mi smo tako neurejeni, da cesto  G
bila dolžina lokalnih in nekategoriziranih      cest      v bistvu osnova za financiranje lokalne infrastrukt  G
izhajajo iz površine občin, dolžine lokalnih      cest,      števila prebivalcev mlajših od 15 let, starejših  G
upoštevani podatki o površini, dolžini občinskih      cest      in število prebivalcev mlajših od 15 oziroma  G
vključeval, predvsem v zvezi s posameznimi kilometri      cest,      pa tudi zagotavljanjem komunalne infrastrukture  G
pomeni, da bodo občine, v katerih je veliko      cest      za vzdrževanje, pridobile več sredstev.   G
se lotiti v občinah zakona o kategorizaciji      cest,      kjer smo lokalne ceste oziroma se lokalnih cest  G
kjer smo lokalne ceste oziroma se lokalnih      cest      lotili dokaj resno in tudi pridobili na ministrstvu  G
za promet, bi rekel, soglasje o dolžini teh      cest.     Najbrž pa vsi skupaj vemo, da javne poti so pa  G
utež cestne infrastrukture vseh občinskih      cest.     Tu so vključene tudi javne poti, vključene   G
občini 100 milijonov investirajo v popravilo      cest,      asfaltacije, v naši občini pa 100 milijonov  G
asfaltacije, v naši občini pa 100 milijonov      cest      za pluženje snega in to iz leta v leto.  G
tolarjev za modernizacijo občinskih in lokalnih      cest.      Tako, da bi morali to upoštevati.  G
infrastrukture, ki jo imamo, zaradi preobremenjenosti      cest      in še zaradi česa drugega najbrž.Promet, zlasti  G
uveljavljanju Pravilnika o omejitvi uporabe državnih      cest      za promet tovornih vozil, katerih največja dovoljena  G
preko Slovenije. Seveda razbremenitev državnih      cest      vidimo tudi z večjo obremenitvijo na avtocestah  G
nujna, podpiramo model financiranja izgradnje      cest      tudi s posojili.V ta namen je ta spoštovani  G
pravijo, da bi se pospešila izgradnja državnih      cest,      kar podpiramo, temveč da bi se lahko več denarja  G
zagotoviti namenskih sredstev za graditev državnih      cest,      določenih v nacionalnem programu izgradnje avtocest  G
ki omogočajo financiranje in obnovo državnih      cest.     Ne glede na nujnosti izgradnje avtocestnega križa  G
kraji po Sloveniji odvisni predvsem od državnih      cest      in ne bodo nikoli videli avtocestnega križa  G
Sloveniji še kup nedograjenih avtocest, državnih      cest,      kolega je omenil železnice, pa še verjetno kakšna  G
povedal nekaj stvari za državljane. Uporabniki      cest      bodo to plačali, je tako, gospod Cvikl?Ko pa  G
let in nič, če ne bi najeli kredita, pa tudi      cest      ne bi imeli. Mimogrede naj povem, da vsi župani  G
Slovenskih goricah poleg približno 60 kilometrov      cest      naredili tudi lepo kulturno dvorano s 300 sedeži  G
javno pozival ljudi na zborovanje, na blokade      cest,      celo organiziral je strukture civilne zaščite  G
vprašanje glede stanja oziroma obnove državnih      cest      ob prenosu na lokalne skupnosti. Izvolite.   G
ceste pa so dejansko preložitve tras državnih      cest,      ki potekajo skozi naselja na nove trase ob njihovem  G
in izven naselij. Nadomeščeni deli državnih      cest,      ki potekajo skozi naselje, se, kot to določa  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.043 8.143 8.243 8.343 8.443 8.543 8.643 8.743 8.843 8.943 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA