nova beseda iz Slovenije

cest (8.043-8.142)


povečanje denarja za izgradnjo avtocest, državnih      cest,      vendar nam tega niste podprli.Res je, da se  G
prometne infrastrukture, avtocest, državnih      cest,      železnice in letališke infrastrukture je predpogoj  G
investicijsko vzdrževanje in gradnjo državnih      cest,      je v letu 2006 za ta namen načrtovanih 23,8  G
jih namenjamo za izgradnjo avtocest, državnih      cest,      železniške infrastrukture, mislim, da moramo  G
investicijskega vzdrževanja in gradnje državnih      cest.     Gre za področje, ki je še kako pomembno, če želimo  G
bi razprava o vzdrževanju in gradnji državnih      cest      bila bistveno kvalitetnejša, če bi imeli prometno  G
enakomerno posodobitev in vzdrževanje državnih      cest,      potem lepo prosim in opozarjam na te probleme  G
investicije v vzdrževanje in gradnje državnih      cest,      oglasim, ker se mi zdi, da je to edina postavka  G
prizadevamo za izgradnjo spodobnih državnih      cest      v odmaknjenih regijah, kot so Koroška, Savinjsko  G
ki je praktično z vstopom v svetovno mrežo      cest      že nemogoča.Dogaja se nam, da praktično gospodarski  G
Republika Slovenija po vprašanju mreže državnih      cest      tudi skozi nacionalni program vzdrževanja in  G
program vzdrževanja in izgradnje mreže državnih      cest,      ki ga pričakujemo.Hvala.   G
amandma, amandma, ki se mu reče ureditev državnih      cest.     Vse te ceste so sicer na nek način lokalne, ampak  G
Šaleške doline izjemnega pomena ravno območje      cest      med Arjo vasjo in Velenjem.Tretjina električne  G
cesta Arja vas Velenje ena najbolj obremenjenih      cest      in če to sami ne verjamete, naj vam to potrdi  G
je potrebno s povečanjem izgradnje državnih      cest      dodati denar.Zahvaljujem se vsem poslancem,  G
začetek del na nekaterih zelo problematičnih delih      cest,      ki vodijo proti Šaleški dolini in proti Koroški  G
da dajemo dodatni denar za izgradnjo državnih      cest,      ker potem seveda bodo lahko v polni meri ljudje  G
vam že nekajkrat danes povedali, da državnih      cest      ne morete graditi iz postavke program razvoja  G
pomembno zadevo, to je urejanje vseh državnih      cest.     Ker ste mnogi uporabljali anekdote in izkušnja  G
garant. Ponovno se v programu izgradnje državnih      cest      za leto 2007 povečujejo tudi sredstva za obnovo  G
sredstva za obnovo in rekonstrukcijo državnih      cest      za 4,8 milijarde, kar je po našem mnenju dobro  G
avtocest, izgradnjo in rekonstrukcijo državnih      cest,      rekonstrukcijo in modernizacijo železniškega  G
investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.     V okviru tega podprograma imamo vloženih 23 dopolnil  G
seveda investicij v avtoceste, del državnih      cest      in nekaj največjih investicij. Dovoljeni obseg  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest      je področje, ki mu vlada namenja posebno pozornost  G
Gostota poseljenosti je majhna.      Cest      imamo veliko, oddaljeni smo, če hočete, če mi  G
turistov. Kako bomo pa turiste privabili, če      cest      nimamo?Jaz vas povabim, pa pridite recimo v  G
videli, koliko imamo makadama, koliko neurejenih      cest      in koliko rabimo za to sredstev.In jaz lahko  G
000 prebivalcev preko 500 kilometrov lokalnih      cest,      javnih poti in vsega, kar je treba vzdrževati  G
težko pa se greste razvoj turizma, če nimate      cest,      če morate najprej zaprositi gasilsko društvo  G
dogaja s pristojbino za vzdrževanje gozdnih      cest.     Gre za pristojbino, ki je sicer po dosedanjem  G
vire, kot je pristojbina za vzdrževanje gozdnih      cest,      opredelili kot vire, ki jih lahko potem prosto  G
več kot 200 kilometrov še vedno makadamskih      cest,      ki niso asfaltirane, ampak jaz ne delam iz tega  G
investicijsko vzdrževanje in gradnjo državnih      cest      pričakujemo, da bodo poleg amandmajev koalicijskih  G
področju Slovenskih železnic kot tudi državnih      cest.     To dvoje je tudi prioriteta v proračunu za naslednje  G
posebne storitve, letno povračilo za uporabo      cest      ter drugi davki na uporabo blaga in opravljenih  G
prav tako ne o letnih povračilih za porabo      cest,      davka na motorno vozilo in ne nazadnje tudi  G
tistih amandmajev, ki posegajo v sfero državnih      cest,      ne bom podprl. Veliko je bilo govora - sicer  G
sedaj pa bi rekli, da bi bilo treba zgraditi več      cest.     To se pravi, oboje gre skupaj, potem se pa da  G
kjer je najbolj potrebno: obnova regionalnih      cest,      obnova železnice, če hočemo imeti nekako tisto  G
regionalnem razvoju, tudi vlaganje v projekte državnih      cest.     Mi ne moremo eksistirati samo na tem in podpirati  G
z zadolževanjem povečevati program državnih      cest.      Potrebno je najprej privarčevati, potem pa ta  G
pozneje in je vključeno še vrsto avtocest, hitrih      cest      in tako naprej.Tako da tu sploh nima smisla  G
avtocestnem programu ali pa sploh na programu      cest,      izgradnje cest se verjetno ničemur ne bomo mogli  G
programu ali pa sploh na programu cest, izgradnje      cest      se verjetno ničemur ne bomo mogli odpovedati  G
mogli dohajati tega razvoja, če ne bomo zgradili      cest.     Vprašanje je samo, kako hitro bomo gradili.   G
glavni del sredstev jemlje iz naslova državnih      cest.     To je približno 30 milijonov evrov ali več kot  G
teh krajih večinoma pogovarjamo o problematiki      cest.     In ti kraji glede prometne infrastrukture zaostajajo  G
izkušnje, ki jih imamo v Sloveniji z gradnjo hitrih      cest      in avtocest, predvsem njihovo umestitvijo v  G
Graške Gore do Slovenj Gradca. To je ena izmed      cest,      ki je zelo obremenjena, predvsem tudi takrat  G
sredstva za investicijsko vzdrževanje državnih      cest      poveča.Pred tem smo pa obravnavali tri amandmaje  G
predlaga, da se investicijsko vzdrževanje državnih      cest      zmanjša.To meni nekako ne gre skupaj, zato imam  G
oziroma investicijskega vzdrževanja državnih      cest,      ki so bile v preteklih 10, 15 ali morda več  G
pridobiti nekaj sredstev za obnovo državnih      cest,      ki pa so premajhna glede na ambiciozen plan  G
zagotoviti več sredstev za obnovo res slabih državnih      cest      na tem območju, govorimo za območje Mengša,  G
delu Slovenije imamo zelo slabo stanje državnih      cest.     Menim pa, da povezovalna cesta med štajerskim  G
nacionalni program izgradnje avtocest in teh      cest,      ki so v tem Darsovem programu, ampak da bo glede  G
realizacijo prometnih težav in slabega stanja državnih      cest.     Hvala lepa.   G
je bilo predlagano, ali pa tudi na področju      cest.      Pa če samo za hipec ostanem na področju kmetijstva  G
njega pomembnejše od otrok ureditev gozdnih      cest      v zasebnih gozdovih.In ker se kolegica Kuclerjeva  G
eden drugega - vzdrževanje in gradnja gozdnih      cest.     Pa nima to nič zveze s tem, kar je prej bilo  G
amandma posega v gradnjo in rekonstrukcijo gozdnih      cest,      gre za drugo proračunsko postavko.V proračunu  G
proračunske postavke 4178. To je popravilo gozdnih      cest      v zasebnih gozdovih.Gospodje in gospe, v zasebnih  G
tolarjev. Področje gradnje in vzdrževanje državnih      cest      bo do leta 2008 na povprečni ravni prejelo več  G
investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest      vidimo, da se v letu 2007 pravice porabe zvišujejo  G
sodijo samo še sredstva za popravilo gozdnih      cest      v zasebnih in državnih gozdovih, sredstva za  G
odročni kraji prej prišli do nekih kvalitetnih      cest      oziroma avtocestnih povezav.Poleg tega pa gradnja  G
od te zgodbe, da pridemo do te hitre povezave      cest      in s tem bo ta beseda postala dejanje, večja  G
nekega zelo pomembnega problema, to je državnih      cest.     Tudi drugi ste o tem zelo veliko prej govorili  G
cestninjenja, zaračunavanjem uporabe državni      cest      in okoljskimi taksami da zelo lepo financirati  G
Investicijsko vzdrževanje in gradnja državnih      cest.     Želi kdo razpravljati o teh amandmajih.   G
rekonstrukcijo pa tudi izgradnjo novih državnih      cest,      predvsem na razvojnih oseh v državi, in gre  G
prometno politiko. Na področju razvoja državni      cest      je bila do sedaj po mnenju kandidata prednost  G
predvsem dograditvi avtocestnega križa in hitrih      cest      na vseevropskem cestnem omrežju.Pozornost ministrstv  G
ali je mogoče preusmeriti vsaj del prometa s      cest,      ki so zatrpane s tujimi prevozniki, na železnico  G
odsekih in tudi na neustreznih odsekih državnih      cest.      Že ob tem, ko razglabljamo, kako je primerno  G
bistveno povečala sredstva za obnovo državnih      cest,      kar omogoča predvsem področjem, ki jih je avtocestni  G
dejstvi kažeta in potrjujeta to, da se izgradnja      cest      in učinkovit sistem železnic s tem oddaljujeta  G
promet dodatno otežuje učinkovito sodelovanja      cest      in železnic.Velika stopnja subvencioniranja  G
ne more biti razlog za zanemarjanje državnih      cest,      ki so za marsikatero regijo v naši državi edini  G
kandidatovi pogledi in stališča do državnih      cest.      Pri vseh vrstah prometa je kandidat dal velik  G
ljudstva in njenih infrastruktur, torej železnic,      cest,      pomorstva in pa letalstva.Prav tako naj se izogiba  G
ogromno več sredstev namenilo za urejanje državnih      cest,      predvsem z vidika zagotavljanja večje prometne  G
dodatne vire skozi regionalno mrežo državnih      cest      v Sloveniji, pa tudi na področju varnosti.Ampak  G
avtocestnem omrežju kot na področju ostalih      cest.     Mogoče imamo edino primerno hitrost znotraj naselij  G
upala trditi tudi na račun državnih regionalnih      cest,      pa čeprav vemo, da je ravno varnost prometa  G
postorili in pa zakrpali kakšno od regionalnih      cest.     Denimo, ker se bo veliko teh stvari odvijalo  G
Moja predhodnica je omenjala problematiko      cest      na Gorenjskem.Moram reči, da se je na Gorenjskem  G
zaustavil predrago, veliko predrago gradnjo      cest      v času, ko gradbena infrastruktura pri velikem  G
ki so se v tej državi nakopičili na področju      cest.     Veliko smo slišali o cestninjenju, kaj in kako  G
lokalnih skupnostih je za normalno vzdrževanje      cest,      za pločnike, za kolesarske steze, ki so bistven  G
današnji poslanci iz opozicije morajo o gradnji      cest      vedeti veliko, saj program izgradnje avtocest  G
Tudi sam se strinjam, da je gradnja slovenskih      cest      predraga in to sem že v tem Državnem zboru,  G
tudi določene prioritete glede gradnje hitrih      cest      in ena takšnih, ki bi se morala začeti že v  G
opozicijskih poslancev naj bi v Sloveniji gradnjo      cest      upočasnili, ker naj bi povzročala tako imenovano  G
pregrevanje gospodarstva". Slovenija žal nima nemških      cest      in železnic.Tudi nismo na takšni stopnji razvoja  G
zasedene, potem se bodo cene za dolžinski kilometer      cest,      avtocest, kvadratni meter poslovnih prostorov  G
prihajajo, tudi predvsem za gradnjo in obnovo      cest,      vendar je to bilo narejeno sorazmerno korektno  G
sredstev za posodabljanje regionalnih in lokalnih      cest,      ki so bile v preteklosti zapostavljene in na  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  7.543 7.643 7.743 7.843 7.943 8.043 8.143 8.243 8.343 8.443 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA