nova beseda iz Slovenije

avtocest (6.225-6.324)


se tudi do nas zgradijo ceste, da pridemo do      avtocest.      In jaz razumem te gospode iz te ljubljanske  G
zagotoviti več za socialno državo in več za gradnjo      avtocest      iz proračuna. Torej, če vam bo to uspelo, potem  G
zmanjšati javno porabo oziroma zmanjševati gradnjo      avtocest,      pa še nekaterih investicijskih projektov.Tukaj  G
Slovenije, zaradi katere so veliki dolgovi zaradi      avtocest,      da zaradi Pomurja rabimo pokrajine, ker bo potem  G
stabilnost financiranja nadaljnje izgradnje      avtocest,      olajšuje položaj našim ljudem, ki vsakodnevno  G
podpirati poroštva za najemanje kreditov za gradnjo      avtocest,      so rekli, ja, nekaj teh obveznosti bo pa za  G
odseke cest, ki so bili financirani v sistemu      avtocest,      bo treba izločiti in prenesti njihove obveznosti  G
pozabljamo predvsem na to, da bomo vsi pri uporabi      avtocest      in pri plačevanju te uporabe, ko je pravzaprav  G
da se država zadolžuje in da ne smemo graditi      avtocest.     Dobesedno tako je bilo rečeno, da država ne sme  G
tako je bilo rečeno, da država ne sme graditi      avtocest,      da jih je preveč, tako da sem ga sam osebno  G
bo treba nekaj storiti na področju izgradnje      avtocest.      Bom rekel, tudi področje, kjer se jemlje denar  G
treba spreminjati nacionalnega programa gradnje      avtocest,      saj je ta krak v celoti zajet, v njem je tudi  G
soglasje na vsakoletni plan razvoja in obnove      avtocest,      v omenjenem dokumentu vsako leto ustrezno določa  G
letošnjega letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest.      Projektiranje in odkupi zemljišč na tem odseku  G
sprejetju letošnjega plana razvoja in obravnavanja      avtocest      pričetek postopkov javnega naročanja za izbor  G
ta odsek v letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest,      ki ga ob soglasju državnega zbora sprejema vlada  G
2008 fingira v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      in ne leto 2007.Hvala lepa.   G
dodatni program nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji in situacija je naslednja  G
program športa 50%, nacionalni program izgradnje      avtocest      v letu 2003 prav tako 50%. In zanimivo, da računsko  G
SLOVENIJO IN EVROPSKO INVESTICIJSKO BANKO (PROJEKT      AVTOCEST      SLOVENIJA). Predlog zakona je v obravnavo zboru  G
poslanke in poslanci! Pri oblikovanju profilov      avtocest      se upoštevajo vidiki, ki jih narekujejo predvsem  G
omogočajo čim bolj ekonomično projektiranje      avtocest.      Na obstoječem slovenskem avtocestnem omrežju  G
navedene kriterije zgrajene različne profile      avtocest,      na primer, Hrušica-Vrba, to je tako imenovana  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v februarju 2004.Zato nameravamo pomursko avtocesto  G
kilometrov in pa tako imenovanega B programa      avtocest,      ki nima zagotovljene finančne konstrukcije,  G
Božiču so za 12 milijard zarezali v program      avtocest      in zato bomo jutri sicer sprejeli program gradnje  G
zato bomo jutri sicer sprejeli program gradnje      avtocest      v letošnjem letu, vendar ga bo potrebno, kot  G
realizacijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      je pa tudi edini vir za opravljanje in vzdrževanje  G
vir za opravljanje in vzdrževanje slovenskih      avtocest      ter tudi edini vir za poplačilo obveznosti iz  G
obveznosti iz najetih kreditov za izgradnjo      avtocest      plačali le dejanski uporabniki avtocest in da  G
izgradnjo avtocest plačali le dejanski uporabniki      avtocest      in da ne bo breme odplačila obveznosti iz najetih  G
pa edini vir finančnih sredstev za izgradnjo      avtocest      v Republiki Sloveniji, ampak ne nazadnje morajo  G
Sloveniji, ampak ne nazadnje morajo tudi uporabnikom      avtocest      nuditi to, kar bi naj avtocesta nudila. Verjamem  G
zastoje na avtocesti, še posebej pa ob vzdrževanju      avtocest,      nastopajo taki primeri, ko pride do prometnih  G
samo o tem problemu, ko nastopa vzdrževanje      avtocest,      ampak tudi o problemu, ko pride do prometnih  G
SOGLASJU K LETNEMU PLANU RAZVOJA IN OBNAVLJANJA      AVTOCEST      ZA LETO 2005.Gradivo je v obravnavo zboru predložil  G
predvideva, da bo letos v gradnji skupaj 173,9 km      avtocest,      hitrih cest in drugih cest iz nacionalnega programa  G
drugih cest iz nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Prometu pa bodo predani  G
Bertoki. Vrednost letnega plana razvoja in obnov      avtocest      za leto 2005 znaša 124,1 milijarda slovenskih  G
slovenskih tolarjev, od tega pa bo za izgradnjo      avtocest      in drugih cest iz nacionalnega programa ter  G
iz nacionalnega programa ter za obnavljanje      avtocest      in nov elektronski cestninski sistem, namenjeno  G
Od obravnave letnega plana razvoja in obnov      avtocest      za leto 2005 na odboru za promet je predlagatelj  G
sprejme soglasja k letnemu planu razvoja in obnov      avtocest      za leto 2005, na podlagi katerega bodo lahko  G
predloga letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2005, ki ga je na podlagi prvega odstavka  G
predloženemu letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2005 smo dobili tudi pisno mnenje zakonodajno  G
letnega plana predstavljena dinamika gradnje      avtocest      v obsegu deloma, malenkostno nižja od predvidenega  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, vendar pa obseg zajema  G
letošnjega letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      znaša 124,1 milijarde tolarjev.Predvideni finančni  G
predstavljeni odseki cest v poglavju 1.3 gradnja      avtocest      in drugih dolžin odsekov, na katerih se bo v  G
kljub visoki realizaciji dinamika izgradnje      avtocest      v prejšnjem letu izrazili nekatere pomisleke  G
resolucije v nacionalnem programu izgradnje      avtocest      Republike Slovenije.Želeli so pojasnilo o uresničeva  G
predlogu letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2005 sprejel naslednji sklep: 'Odbor  G
soglasno letnemu planu razvoja in obnavljanju      avtocest      za leto 2005. PODPREDSEDNIK MAG. VASJA KLAVORA  G
obravnavamo letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest.     Kot je uvodoma predstavnik vlade podal svoje  G
konkretnem letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      na podlagi mnenja zakonodajno-pravne službe  G
ugotovimo, da gre za dinamiko enakomerne gradnje      avtocest      v celotni Republiki Sloveniji, pri čemer lahko  G
veseljem ugotavljam in tudi potrdim, da pri razvoju      avtocest      samo v letu 2005 lahko ugotovimo, da gre za  G
in dali soglasje k omenjenemu planu gradnje      avtocest      za leto 2005. Kar se pa tiče zakonodajno-pravne  G
dokument z naslovom Predlog letnega plana razvoja      avtocest      in obnavljanja avtocest za leto 2005.Gre za  G
letnega plana razvoja avtocest in obnavljanja      avtocest      za leto 2005.Gre za tiste vrste dokument, ki  G
sprejel nacionalni plan, resolucijo o izgradnji      avtocest      v Republiki Sloveniji in dobro leto po njegovem  G
sem že omenil, prihaja do razlik med izgradnjo      avtocest      pri tem letnem načrtu in resolucijo, predvsem  G
milijardah slovenskih tolarjev za izgradnjo      avtocest,      skorajda nedopustno, me pa veseli, da smo redakcijske  G
državnem zboru. Kar se tiče področja financiranja      avtocest.     Iz letnega programa je razvidno, da bo dinamika  G
programa je razvidno, da bo dinamika gradnje      avtocest      po obsegu za 5% nižja od predvidenega obsega  G
Evropska unija nima enotnega sistema financiranja      avtocest      v državah članicah, ampak nalaga zagotovitev  G
državljane. Prav preglednost financ pri izgradnji      avtocest      je bila v naši državi oziroma je bil v naši  G
netransparenten način financiranja izgradnje      avtocest      preko izdajanja obveznic, kar je povzročilo  G
uspešnosti financiranja letnega programa za izgradnjo      avtocest.     Vladi predlagamo, da naj se potrudi in poskuša  G
življenju najbrž še pomembneje kot izgradnja      avtocest      pomembna izgradnja navezovalnih cest, ob katerih  G
v okolje, tudi takrat, kadar gre za gradnjo      avtocest.      In kot sklepno misel bi rad povedal to, da rešitev  G
varnosti in ne okolja ne vidimo zgolj v gradnji      avtocest,      ampak da rešitev našega cestnega prometa vidimo  G
vidika in zaradi pomembnosti same izgradnje      avtocest      za razvoj, življenje Slovenk in Slovencev, smo  G
resolucija o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      ampak je to nek operativni program, ki za vsako  G
sprejeti čim prej zato, da se gradnja cest oziroma      avtocest      v Sloveniji ne bo ustavila. Če pogledamo vire  G
bogata, da bi si lahko privoščila, da bi gradnjo      avtocest      v pretežni meri gradili s proračunskimi sredstvi  G
področjem v Sloveniji, kar se tiče izgradnje      avtocest,      enake pozornosti.S tem operativnem načrtom za  G
mnenje je, da ta letni plan razvoja in gradnje      avtocest      za leto 2005 sledi okvirom resolucije nacionalnega  G
okvirom resolucije nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Sloveniji, bistveno je to, da ima zaključeno  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, proračuna Republike Slovenije  G
Slovenije, kot je program izgradnje in obnove      avtocest.     Prav tako je z resolucijo v nacionalnem programu  G
zmanjšanje letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest,      v višini 6 milijard tolarjev.Tako istočasno  G
zmanjšanje sredstev za gradnjo in obnavljanje      avtocest.     Takšna poteza je seveda nerazumljiva in nikakor  G
obravnavi letnega programa razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2005?Posamezni odseki avtocest delno  G
obnavljanja avtocest v letu 2005? Posamezni odseki      avtocest      delno, po dinamiki in vrednosti odstopajo od  G
Nezadovoljiva je višina sredstev za obnavljanje      avtocest,      saj je temu področju namenjeno 19,1% manj sredstev  G
drugim namenom, ne pa razvoju in obnavljanju      avtocest.     V programu niso planirani roki za sprejetje zakonov  G
za sprejem letnega programa razvoja in obnove      avtocest      v Republiki Sloveniji v letu 2005.Razlage in  G
glasi Predlog letnega plana razvoja obnavljanja      avtocest      za leto 2005, iz enostavnih razlogov zato, ker  G
ključna podatka za letni plan razvoja in obnove      avtocest      v letu 2005. Menimo tudi sicer da bi sam plan  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v višini 12 milijard tolarjev in sama koncesijska  G
najkvalitetnejših sredstev ne vlagamo v izgradnjo      avtocest      v letu 2005.Menimo, da je to ena od največjih  G
pomemben vsebinski poseg v plan razvoja izgradnje      avtocest.     In enako seveda velja tudi pri samih virih; ni  G
odločitvijo, da gre v to študijo, resno ogroža razvoj      avtocest      v letu 2005.Zato menimo, da je ta odločitev  G
v resoluciji nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     In sicer, vrednostni papirji so bili predvideni  G
se določi v odvisnosti od števila kilometrov      avtocest      v upravljanju, deleža cestninskih cest, števila  G
najkvalitetnejših sredstev iz namenskih virov za izgradnjo      avtocest      in iz cestnin odšlo drugam in ne namensko v  G
cestnin odšlo drugam in ne namensko v izgradnjo      avtocest.     Seveda tudi ta primerjava dolžine avtocest, ki  G
avtocest. Seveda tudi ta primerjava dolžine      avtocest,      ki jih ima Dars v upravljanju, pa tudi pobrana  G
čim hitrejšo dinamiko zaključitev izgradnje      avtocest      in začetek obnove ostalih državnih cest, bodo  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  5.725 5.825 5.925 6.025 6.125 6.225 6.325 6.425 6.525 6.625 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA