nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (4.179-4.278)



     Sem pa za to, da se raziskuje.  G
     Gre za to, da se Slovenija neha obnašati kot dama.   G
     Gre predvsem za to, da se ognemo nepotrebnim stroškom.  G
     Na vsak način pa gre za to, da se zakon sprejema v posebnih okoliščinah.   G
     Nikjer ne piše, da mora biti za to, da se mestna občina ustanovi, izveden referendum.  G
     Berem, da bomo skrbeli za to, da se bo podaljšala delovna in socialna aktivnost ljudi.  G
     Gre namreč za to, da se lahko vi lažje pripravite in orientirate, kdaj pridete na vrsto.   G
     To štejemo za dodaten argument in za dodaten razlog za to, da se bo vlada tega problema resneje lotila.  G
     Tega danes očitno ne boste naredili in to obžalujem, sam pa bom glasoval za to, da se ta amandma podpre.  G
     Šlo je za to, da se pokojnine nekoliko drugače usklajujejo s plačami, da je zaostajanje nekoliko manjše.  G
     Gre za to, da se ateizem omenja v neki pejorativni podobi, in nekateri vsaj tega preprosto ne sprejemamo.  G
     Se pravi, da je tudi ustanovitelju naloženo odgovornost za to, da se skladno z zakonom spremenijo tudi statuti.  G
     Izrabiti ta zakon za to, da se zamenja vse načelnike upravnih enot, se nam zdi popolnoma nesprejemljivo in nelogično.  G
     Zato mislim, da je treba glasovati za to, da se opravi javna razprava, pa naj si gre za takšne ali drugačne razloge.   G
     Torej, gre ravno obratno, kot se poskuša tukaj trditi; gre ravno za to, da se ta enakopravnost zagotovi s tem določilom.   G
     V Novi Sloveniji smo zelo za to, da se davek na izplačane plače odpravi, in sicer iz zaposlitvenih in razvojnih razlogov.   G
     Ampak bolj pomembno je, da bomo zbrali dovolj politične moči in realne volje za to, da se kaj od tega tudi v resnici zgodi.  G
     V nekem delu je seveda problem tudi državni zbor, kadar gre za to, da se določene stvari lahko uredijo z zakonsko materijo.  G
     Gre za to, da se zagotovijo doslej manjkajoče zakonske osnove za pritegnitev zasebnega sektorja v projekte javnega sektorja.  G
     Zakon je kratek, ima samo štiri člene, gre pa v principu predvsem za to, da se zagotovi mehanizem državnega intervencionizma.  G
     Gre za to, da se ena vas Grabe oziroma pet vaščanov te vasi ne strinja, da bi tudi Grabe bile v novi občini Središče ob Dravi.  G
     In gre seveda tudi zato, da so podane določene omejitve pri poimenovanju ali pa podane možnosti za to, da se ime tudi spremeni.   G
     Gre za to, da se delodajalcu znižajo zavarovalne premije, tako da sledimo tudi tej evropski usmeritvi, ki napotuje na zavarovalnice.   G
     To so zadeve, ki jih bo treba v času med prvim in drugim branjem upoštevati, zato sem tudi za to, da se o tem odpre širša in javna razprava.  G
     In naj spomnim, mi se zavzemamo za to, da se socialni in siceršnji položaj Slovenk in Slovencev ne sme dramatično spreminjati, zlasti na slabše.  G
     Tako se ne morem znebiti občutka še tudi po tej dodatni obrazložitvi gospoda predstavnika vlade, da gre za to, da se povečuje netransparentnost.   G
     Jaz sem za to, da se podpre in da se uveljavi amandma k 4. členu iz preprostega razloga, ker ni higienično, ni normalno, da nadzorujemo sami sebe.  G
     In gre samo za to, da se strinjam z vami - predlagajte obdavčitev nepremičnin, predlagajte obdavčitev najbogatejših, ampak o tem še ne govorite nič.  G
     Če nam to ni dovolj za to, da se vendarle zavemo tudi svoje odgovornosti in tudi svoje integritete kot članov tega parlamenta, potem nam bog pomagaj.  G
     Ampak vsi ti koraki so prepočasni in pri tem, kar je sedaj bistvo tega našega dejanja, jaz vidim, da je nekako večina za to, da se ta amandma podpre.  G
     Kot rečeno, mi smo za to, da se privilegij poslancem ne dajejo, ampak če taki obstajajo v državi, je treba ukiniti tudi privilegije tudi vsem drugim.   G
     Mi smo za to, da se pogleda ta prodaja, vendar ne samo, da se pogleda ta prodaja, ampak da se pogleda tudi, kako so bile izvršene nekatere ostale prodaje.  G
     Kje je razlog za to, da se v tem primeru za tiste, ki so dobili obveznice, za tiste, ki dobivajo takšne obrestne mere, obračuna še posebna državna subvencija?  G
     Ker je bilo potem rečeno, da se pa na terenu vendarle obračunavajo takse, je vlada dala zagotovilo, da bo storila vse za to, da se ta napačna praksa prekine.   G
     Treba je proizvajati, treba se je organizirati za to, da se bodo proizvajale stvari z večjo dodano vrednostjo tako, da bomo konkurenčni tudi v spremenjenih pogojih.  G
     Razlogi za spremembe so bili navedeni, gre torej predvsem za to, da se globe, tako kot v mnogih drugih zakonih vzpostavijo, potem ko je bil zakon o prekrških sprejet.   G
     Gre preprosto za to, da se tistim, ki so bili protipravno, nezakonito in krivično obsojeni, omogoči, se pravi, se jim da možnost vlaganja zahteve za varstvo zakonitosti.  G
     Gre za to, da se korigirajo zneski, ki so bili 1999 leta zapisani in gre za to, da se opredelijo sankcije za tiste prekrške, ki jih doslej ni bilo mogoče sankcionirati.   G
     Tako da, pogledi so različni, samo če bi jih želela ta vlada in ta parlament iskati rešitve, bi jih lahko našel, in ni mogoče najti izgovora za to, da se v to ne usmerjate.   G
     In res je, Jesenice imajo vse kriterije, ki bi jih tudi po zakonu šteli med tiste, ki so potrebni za to, da se ustanovi mestna občina, nima pa žal res ne 15.000 delovnih mest.  G
     Vse, kar lahko ocenjujemo, ocenjujemo, da gre za povečanje netransparentnosti in gre za to, da se bo pod mizo nekaj prodajalo mimo pravil, ki jih veleva zakon o javnih financah.  G
     Torej, v dilemi sem, če berem papirje istih strokovnih služb, istih strokovnjakov, ker konec koncev, saj jih nimamo ne vem koliko in ker sem absolutno za to, da se spoštuje zakon.  G
     Pa vendar, glavni razlog za to, da se ta člen črta, je v tem, da podjetja, ki so v težavah, ne obremenjujemo z dodatnimi predpisi, zato bom glasoval za ta amandma, da se člen črta.   G
     Upamo, da to tudi ni edini namen vlade, da naše premoženje ni samo vir za polnjenje proračuna, ampak da bo potenca za to, da se bodo gospodarske aktivnosti na njem lahko razvijale.   G
     Smo za to, da se odpravi nepotrebna nelojalna konkurenca, smo za to, da izrazito dvignemo kvaliteto storitev na tem področju in da razvojne ambicije ali pa potenciale tudi realiziramo.  G
     Danes bomo pa odločali o tem, ali smo za to, da se dobiček, ki ga posamezniki ustvarijo poleg lastnikov kapitala, razdeli na koncu tudi med njih, ali so upravičeni do tega dela dobička.  G
     Vključno, recimo, samo en primer bom navedel - s tem, da je verjetno to število podpisov, ki se zbere za to, da se sproži cel instrumentarij zbiranja 40 tisoč podpisov, najbrž prenizko.  G
     V Slovenski demokratski stranki smo namenili veliko časa temu vprašanju, kajti mnenja smo bili, da gre za zahtevno delo in da gre za to, da se bomo pravilno, predvsem pa korektno odločali.   G
     Izgubljamo na takšen način mlade ljudi v tistem najvitalnejšem obdobju, s tem pa seveda tudi mlade družine, ki bi naj bile poroštvo za to, da se narod kot takšen na demografski ravni opomore.   G
     Mislim, da smo v vseh teh razpravah ugotavljali, da je elementov in podlag za to, da se naredi tako imenovana izjema, čeprav jaz temu pravim, da izjema v tem primeru sploh še ni bila uporabljena.  G
     Ne nazadnje to tudi ni v njeni neposredni pristojnosti, omogoča pač neke infrastrukturne danosti, zemljišče in tako naprej, ki so potem osnova za to, da se lahko gospodarstvo na tem območju razvije.  G
     To ime, osebno ime, sestavljeno iz priimka in iz imena, ima nalogo, da identificira ljudi, da jim daje individualnost, da opozori na razliko, pa tudi za to, da se lahko oseba oziroma to osebno ime spremlja.  G
     Predvsem gre za to, da se je pojavljalo več napak, da so bile ugotovljene tudi nove napake in da je bilo danih, prvič, več ocen s pridržkom in tudi cela vrsta negativnih ocen za neposredne uporabnike proračuna.  G
     Podpiram tisto, kar je zapisano v skupnem amandmaju štirih strank podpiram to predvsem za voljo tega, ker gre za to, da se odpirajo nekoliko vrata tistim, ki jih štejemo k nevladnim organizacijam na tem področju.  G
     Gre pa za to, da se naloge, ki jih sicer za ostale funkcionarje komisija državnega zbora, za funkcionarje sodne veje oblasti opravlja sodni svet ne nad državnozborsko komisijo, ampak nad sodniki kot funkcionarji.   G
     Danes je bilo že mnogokrat na transparenten način prikazano, da gre tu prav gotovo skoraj izključno za demagogijo, za populizem, za vpitje, čeprav sem zelo za to, da se bo Mercator vzel tudi v okviru te komisije pod lupo.  G
     STANE PAJK: Ja, enkrat še moram povedati, da je pač treba direktive spoštovati, da sem za to, da se poišče optimum, ampak mislim, da je ta optimum zapisan v tem zakonu in enostavno je potrebno pač spoštovati te direktive.  G
     Tretje leto pa je zagotovo tisto, ki je že nujno potrebno za to, da se začnejo tudi sredstva, ki jih je vložilo v razvoj, vračati čim bolj učinkovito, zato da lahko izpelje vse ustrezne postopke, ki si jih je podjetje zadalo.  G
     Ta dvojnost sistema je, kot je bilo že tudi nekajkrat povedano v tej citirani študiji, gre predvsem za to, da se zasebnim kmetijskim proizvajalcem kot štrleči vendar tudi precej pogosti izjemi, pridružujejo tudi vsi majhni zavezanci.  G
     Tega leta, se pravi 1994, smo v Prekmurju, v občini Črenšovci, ki je ravno takrat nastajala, odkrili tudi spomenik častnemu kanoniku Jožefu Kleku, ki ima prav največ zaslug za to, da se je ohranjal slovenski jezik v tem predelu sveta.  G
     To je sicer lahko dokaz za to, da se moški bolj kot v preteklosti zavedamo svojih obveznosti pri vzgoji otrok, a lahko je tudi zgolj dokaz za to, da ženske veliko težje izostanejo dela, tudi zaradi bojazni za ohranitev delovnega mesta.  G
     Zato ker smo prepričani v tej poslanski skupini DeSUS, da je treba realno kaj početi, da je treba izraziti politično voljo, da je treba imeti tudi neke politične moči za to, da se bo položaj žensk spremenil, mi podpiramo to resolucijo.  G
     Gre za to, da se bi z dvema preiskovalnima komisijama sodilo dvema skupinama nosilcev politične oblasti, in gospodu Tanku in 39-im poslancem, ki želijo preiskovati delovanje prejšnje politične oblasti, ne želimo kratiti te ustavne pravice.  G
     Na vsak način pa ne more država, ki ima veliko posluha za to, da se na nek način najde neko uravnoteženo razmerje med državo in to družbo, zato da ta družba lahko zaživi in daje svoj potencial k razvoju Aerodroma Maribor, ima velik posluh.  G
     To pomeni - kaj? -, da bi morali pri proračunih doseči najprej politično soglasje o tem, da je treba doseči določeno prerazporeditev sredstev za to, da se ti cilji dosežejo, v smeri doseganja optimalne, da tako rečem, družbene stabilnosti.  G
     Je pa res, da so poti in čas, ki je za tovrstno osveščenost včasih na tem področju mnogo daljši, kot na kakšnem drugem, ko se z večjo buldožersko močjo uveljavijo kot tukaj, ko je odporov za to, da se določeni lobiji ohranijo, mnogo več kot drugje.  G
     Žal smo že na samem začetku naleteli na apriorno zavračanje tega dela, preden so se dejansko pogajanja začela kar je, če ne drugega, poslabšalo ozračje, ki je seveda tudi pomembno za to, da se takšni ukrepi izvedejo tako, da bodo kompletni učinki doseženi.   G
     Če bi jemal resno ali dobesedno, potem bi moral sedaj izjaviti, da me ne bi kdo označil, da sem blizu Kardelju in Kardeljevi miselnosti, da sem za, recimo, 10 'liberal reichov ' v Sloveniji in da nikakor nisem za to, da se ustanovi še kakšna dodatna občina.   G
     Gre za to, da se olajšava za vlaganje v raziskave in razvoj povečujejo, jaz upam, da boste ta amandma sprejeli, da boste podprli amandma, če res, gospod minister za finance skupaj z ministrom za znanost in visoko šolstvo, podpirata vlaganje v raziskave in razvoj.  G
     Čas je dovolj dolg za privajanje ljudi na evro in tudi sodimo, da je potrebno odobriti čas 14 dni za to, da se bodo tiste nalepke, kar v tehničnem smislu pomeni fizično delo, lahko lepile še 14 dni po tistem dnevu, ko bomo sprejeli tudi fizično nova plačilna sredstva.   G
     Ne nazadnje gre tudi za neka skromna sredstva, ki se namenjajo za to, da se potem lahko izvede tudi kakšen zdravju pomemben ukrep, ki pomeni potem tudi bistveno manj finančnih obremenitev, kajti če živimo zdravo, smo tudi bistveno manj prisotni potem v zdravstvenih ustanovah.  G
     In jaz sem najbolj vesel, kadar jih omenjate tisti, ki 6, 7, 8 let nazaj niste bili pripravljeni problema rešiti, če boste pa kaj zgodovino pogledali boste pa moje ime, ki se je dve, tri leta tudi v trdi bitki z vlado zavzemalo za to, da se vsaj minimum problema reši prav gotovo našli.  G
     To pa ne pomeni, da je mogoče ta 20. člen razumeti, ker temu ni tako, vsaj ne po vseh elementih tega člena, kot podlago za to, da se ne bi po drugih osnovah prihodki ali prejemki iz naslova prejemkov, ki niso vključeni v dohodnino, pa izločali iz obračunavanja na primer davka od obresti.  G
     Nasprotniki predvsem, zaradi tega, ker smo se v prejšnjem mandatu, ko je bila vladavina na eni drugi strani, na strani Liberalne demokracije naučila, da se komisije ustanavljale za to, da se je nekaj prekrilo, da so se prekrila določena dejstva, do so se prekrile določene nepravilnosti.   G
     Gre za to, da se ti ukrepi, ki so bili že poprej s strani vlade napovedani, usmerjajo v to, da bi bil krog upravičencev bistveno širši, in v to, da bi lahko za tiste upravičence, ki nimajo svojcev, vlagali zahtevke drugi, ki jim pripadajo, torej druge skupnosti, ki so jim ti posamezniki pripadali.  G
     Upamo, da bo potrošnik danes s sprejemom te deklaracije lahko bolj zadovoljen, ker v resnici gre za to, da se na deklarativni ravni skuša zaščititi potrošnika, čeprav je bila temeljna pomanjkljivost tudi na odboru omenjena ta, da pa ni zadostnih sredstev in instrumentarija za uveljavitev te resolucije.  G
     Gre namreč za to, da se predlagatelj odziva na nekatere določbe odločbe ustavnega sodišča, bodisi v zvezi z očitanjem neskladnosti z ustavo, v zvezi s prekomerno pravico poseganja v lastnino, bodisi da gre za pomanjkljivo varstvo enakih pravic oseb pred zakonom oziroma za diskriminacijo enakega varstva.  G
     Vse večje koncentracija kapitala pri vse manjši vlogi delničarjev, malih delničarjev, in s tem povezano vse večjo močjo institucionalnih lastnikov, vključno z državo in njenimi skladi ter še neizbrisanimi sledmi tranzicijske korporacijske kulture, so gotovo razlogi za to, da se to zakonsko opredeli in zapiše.  G
     Bilo je kar nekaj takšnih primerov v lanskem letu, ko se je skupen denar delničarjev tudi v veliki meri javnih sredstev uporabljal za to, da se je delala javna scena, naklonjena posameznikom iz uprave, da jih ne bi slučajno kdo zamenjal, da so se prikazovali boljši rezultati v javnosti, kot so dejansko bili, in tako dalje.  G
     Ministrstvo za finance je tudi na komisiji za nadzor proračuna in drugih javnih financ še vztrajalo pri tem, da ima minister pooblastilo, da glede na določbe pakta stabilnosti ustavi, ve pa, da ste se poslanci predvsem vladajoče koalicije zavzemali za to, da se ta določba črta, in se je tudi črtala na matičnem delovnem telesu.  G
     Zato obstaja resnično več kot obilica razlogov za to, da se amandma podpre in s tem omogočimo hitrejši razvoj naših gospodarskih družb predvsem pa delovnointenzivnih panog, ki želijo ustvarjati tudi večjo dodano vrednost, kot jim je to dano ob sedanjih pogojih, zato bom seveda ta amandma podprl in tudi celotna poslanska skupina.   G
     Če je res to cilj vlade, da se odpravi finančno nedisciplino, bi morala vlada ob tem zakonu v posameznih členih povedati še kaj drugega, predvsem zagotoviti samostojnim podjetnikom in mikro podjetnikom, na katere se to nanaša, da bo res naredila vse, predvsem v upravljanju javnih financ, za to, da se zmanjša finančna nedisciplina.  G
     Razlogi za to, da se območje Renče-Vogrsko odcepi iz sedanje občine Nova Gorica, so predvsem naslednji: nezadostna vlaganja mestne občine Nova Gorica v razvoj območja, ki želi postati nova občina, premalo učinkovito upoštevanje interesov prebivalcev krajevnih skupnosti Renče, Vogrsko, pa ne nazadnje tudi pomanjkanje ustreznih urbanističnih načrtov.  G
     Tako se mi zdi, da je v tem programu kljub vsemu še dovolj prostora za to, da se dopolnjuje; in končala bom sedaj s tem, kar se mi zdi bistvenega pomena še, da bi, če bi hoteli preverjati, ali smo uspešni ali ne, ker nekaj dvomov o tem, kdo je tisti, ki lahko načrtuje in kaj lahko pri tem naredi politika, nekaj dvomov ali vsaj omejitev je bilo že izraženih, ...  G
     Referendumsko vprašanje je bilo: ali ste za to, da se v predlogu zakona o spremembi zakona o trgovini določi, da so prodajalne za nujne življenjske artikle odprte največ do 10 nedelj v letu, razen bencinskih servisov, prodajaln v bolnišnicah, hotelih, na letališčih, mejnih prehodih ter železniških in avtobusnih postajah z omejeno površino, ki so lahko odprte brez omejitev.  G
     Kljub temu tudi v empirični stvarnosti doživljamo probleme na tem področju, zlasti takrat, kadar se želi pri razlikovanju morebiti pretiravati, kadar želi nekdo svojemu otroku posebej nadeti ime, ki ga bo izpostavljal, kadar gre za to, da se starši pri dajanju imena svojemu otroku ne morejo sporazumeti, pa tudi kadar gre za to, da so nekatera imena za pravni promet predolga.  G
     Referendumsko vprašanje se je glasilo: Ali ste za to, da se v predlogu zakona o spremembah zakona o trgovini določi, da so prodajalne za nujne življenjske artikle odprte največ do 10 nedelj v letu, razen bencinskih servisov, prodajaln v bolnišnicah, hotelih, na letališčih, mejnih prehodih ter železniških in avtobusnih postajah z omejeno površino, ki so lahko odprte brez omejitev?  G
     Slovenska borza je že tako izjemno občutljiva in tak poseg, kot je bil načrtovan v osnovnem zakonu, bi obstoj borze še bolj postavil pod vprašaj in s tem tudi smiselnost vseh tistih ukrepov, ki jih peljemo v Sloveniji, da se nekako pridružimo možnim finančnim korakom oziroma ukrepom za to, da se na nek svetovno primerljiv način poskuša oplemenititi sredstva, delnice in podobne stvari.   G
     V bistvu pa torej gre za to, da se bomo ukvarjali z nečim, kar je, ne samo, da je bilo zgodeno, ampak je imelo tudi svoj, tako jaz mislim, svoj blagoslov, za kateri koli primer gre bo verjetno nekoliko obremenjen, ker bi bilo res nenavadno, da bi tisti, ki so najbližje virom informacij, in tudi tisti, ki imajo vzvode odločitev blizu svojih rok, o ničemer pravzaprav nič ne vedeli in na nič ne vplivali.  G
     Mi nismo ravno v poslanski skupini DeSUS na stališču, da bi morali zdaj iskati v tem trenutku prav te koristi, ampak bolj na stališču, da je treba v resnici, nekateri menijo, da je to nepošteno urediti sistemske kriterije za to, da se bo lokalna samouprava uredila, ne po posamičnih koščkih, ampak tako, da bomo vedeli, kaj pravzaprav v Sloveniji želimo na ravni lokalne samouprave, tako na primarni kot na sekundarni ravni.  G
     Dobrodošel, če ima - in mislim, da ima - objektivne razloge za to, da se zapiralna dela zaradi svoje visoke stopnje zahtevnosti odvijajo varno, v času, ki je za to potreben, in seveda tudi z vsemi spremljajočimi ukrepi, ki niso zgolj in samo podaljšanje časa ali povečevanja za to potrebnih sredstev, temveč so reševanje tudi nekaterih socialnih težav rudarjev, tako rudnika uranove rude v Žirovskem vrhu kakor tudi kjerkoli drugje.   G
     Vsi tisti, ki sedajle zelo veliko predlagate, da bi to pravice še razširili - tudi jaz osebno sem za to, da se razumemo -, ampak veste, največ bi k temu pripomogli tudi za tiste Slovence po svetu, ki danes nimajo državljanstva in so bodisi tisti sami ali pa njihovi otroci, tistih, ki so se morali umakniti pred vulgarnim, divjim, norim nasiljem, ki je zavladalo po drugi svetovni vojni, žal na slovenskih tleh, da prenehajo s to taktiko.  G
     Posamični ukrepi, preden bodo predlagani v obliki zakonov v ta državni zbor, bodo dobili instrumentarij, ki je potreben za to, da se lahko realno odločamo, se pravi bodo narejeni natančni izračuni, vedelo se bo, kaj kakšen ukrep prinese, kaj odnese, kje prinese, kje odnese in kaj je potrebno narediti, da bomo ob tem, ko pričakujemo pozitivne splošne posledice, lahko na drugi strani omilili tudi eventualne negativne posledice takšnega ukrepa.  G
     Vemo pa, da razmišljamo in da imamo na nekaterih področjih pri proračunu zaprte obveznosti na način, da so pravzaprav nekateri izjemno zadovoljni, da sploh nimajo pripomb na proračun, drugi pa seveda morajo znotraj svojih obveznosti pokrivati neke odločitve, ki so bile sprejete v koalicijski pogodbi ali kako drugače zaznane na terenu, pa ni pravih kvalitetnih virov, še zunaj tistih okvirov, ki bi bili potrebni za to, da se dodatna sredstva pridobijo v proračun.   G
     Ta rekreacijski dodatek je pravzaprav namenski dodatek za to, da se mnogi, ki sicer mogoče tega ne bi načrtovali, vendarle odločijo tudi še za aktivnejše življenje, za rekreacijo, ki velikokrat pripomore k temu tudi, da ohranjamo svoje zdravje in da nenazadnje s tem tudi zmanjšujemo stroške zdravljenja, kar pomeni, da če oprostimo rekreacijski dodatek plačila dohodnine, pozitivno vplivamo na javnofinančne prihodke tudi zaradi tega, ker jih po drugi strani na področju zdravstva ne povzročamo.   G
     Kar se mene tiče smo mi to lokalno samoupravo že zdavnaj precej zavozili, to je res, tudi vsi vi, ki delate v vladi, vladnih službah, minister morda malo manj, veste, da je tudi Svet Evrope, ko je obravnaval situacijo na področju lokalne samouprave v Sloveniji ocenjeval, da je Slovenija šla v smer, ko je preveč majhnih občin, ki finančno niso samozadostne in Svet Evrope je takrat priporočil, da bi morala država sprejemati takšno zakonodajo, v katero bi vgradila kriterije, ki bi pravzaprav motivirali majhne občine za to, da se združujejo.  G
     S sprejemom tega amandmaja državni zbor lahko vsaj simbolno zapiše v ta zakon, da se zaveda tega problema in da pričakuje v nadaljevanju, tako na področju sprejemanja zakonodaje s področja zavarovalništva, s področja gospodarskih družb, davčne zakonodaje, regionalne zakonodaje in ne samo na področju zakonodaje, ki ureja financiranje občin, torej, da na vseh teh področjih začne reševati in iskati rešitve za to, da se čim bolj konkretno doreče status operativnega gasilca oziroma odnos med operativnim gasilcem in delodajalcem, kjer je tak prostovoljec zaposlen.   G
     Seveda pa razumem varuhova načelna opozorila zaradi tega, ker se odgovorni za kršenje ali uresničevanje človekovih pravic menjajo z vsakokratno oblastjo pa tudi prizadeti državljani so vedno znova drugi, načelne opozoritve pa opozarjajo na problem in dajejo priložnost in možnost kršiteljem ali tistim, ki so opustili nekatera dejanja, da do kršitve človekovih pravic ne bi prišlo, čas, da svoje ravnanje usmerijo pravilno oziroma se v svojem ravnanju korigirajo, če je bilo napačno na eni strani, na drugi strani pa lahko povzamejo ustrezne ukrepe za to, da se človekove pravice uresničijo v doglednem času in tako kot je prav.  G
     Sodimo, da ni prav, tudi če se sklicujemo na pravičnost in o pravičnosti imajo pač različni župani, zlasti, kadar gre za njihove lokalne skupnosti, čisto različne kriterije in različne sodbe, sodimo torej, da kljub temu ni prav, da bi tako na vrat na nos in zoper vso zakonodajo spreminjali posamične občine, jih pripojili ali oddeljevali posamične dele določenih občin, zlasti zavoljo tega, ker mi ocenjujemo, da ne gre toliko za pravičnost, ampak gre bolj za to, da se pridobi pomembno nepremičninsko premoženje in od tod izvirajoče seveda ugodne finančne posledice za eno in negativne za drugo občino, o katerih je sedaj govora.   G
     Dejstvo je seveda, da se v sodobni poslovni literaturi poudarja pomen uravnoteženih izkazov uspeha, pri čemer seveda dobiček sam po sebi kot cilj in finančni rezultati ni edini cilj podjetja, pomembno je tudi seveda zadovoljstvo ostalih primernih udeležencev v podjetju, med katerimi so ključni ravno zaposleni, poudarja se pomen znanja pri pridobivanju konkurenčnih prednosti in zato ocenjujemo seveda, da je tudi ta zakon o udeležbi zaposlenih pri dobičku podjetij in v notranjem lastništvu lahko primerna osnova za to, da se v večji meri povežeta delo in kapital, da se v večji meri tudi stimulira zaposlene za to, da so še kako zainteresirani za uspešno poslovanje podjetja.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.679 3.779 3.879 3.979 4.079 4.179 4.279 4.379 4.479 4.579 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA