nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (4.579-4.678)



     In nikjer ni nobenega varovala za to, da se njemu ne bo kaj zgodilo.   G
     Preiskovalne komisije so za to, da se neka stvar, bom rekel, prikrije.  G
     Gre za to, da se je zakon pripravljal zelo enostransko, in to se mu tudi pozna.  G
     To je tisto, kar je bistveno za to, da se vrhovni organi s tem ne bodo ukvarjali.  G
     V tem pogledu je potrebno vsekakor zagotoviti več možnosti vsem za to, da se to uredi.  G
     Predvsem pa še enkrat opozarjam: gre za poizkus za to, da se sploh ponudi neko možnost.  G
     Ravno to naštevanje se mi zdi, da je konkreten dokaz za to, da se neka stvar politizira.  G
     Glasoval bom za to, da se o tem razpravlja in mislim, da bi lahko vsi o tem razpravljali.  G
     Gre za to, da se v tem zakonu, kakršen je predlagan, celo državi jemljejo nekatere pravice.  G
     In tukaj gre za to, da se s tem predlogom omejuje krog in obseg teh vlog za ustavno presojo.  G
     Zato mi ne trobiti, da ste republikanski poslanec in da ste za to, da se ob nedeljah ne dela.  G
     Čas je za to, da se zagotovi svoboda novinarskega ustvarjanja, ne na verbalni ravni, dejansko.  G
     In bomo zaradi tega glasovali za to, da se o odgovoru še enkrat pogovorimo na seji Državnega zbora.  G
     In kljub vsemu bom rekel, bi bil celo za to, da se ta projekt "pelje" celo hitreje, kot se "pelje".  G
     Mislim, da je to priložnost za to, da se izognemo nevarnostim, ki lahko sledijo v prihodnjih letih.  G
     Se pa v Novi Sloveniji zavzemamo za to, da se vsi posli izvajajo zakonito, transparentno in racionalno.  G
     Jaz mislim, da sama inštitucija ne more biti ovira za to, da se ne bi izboljšalo stanje na tem področju.  G
     To ni osnovni razlog za to, da se kriminaliteta, da se droga tam prodaja več, kot se je po manjših šolah.  G
     To bo pa treba še vedno fizično opraviti. 120 tisoč evrov je zaenkrat vložek za to, da se bo to dogajalo.  G
     Gre preprosto za to, da se omogoči določene poenostavitve ali pa pocenitve postopkov, ki bodo v prihodnje tekli.  G
     In pričakujem seveda, da pri Državnem svetu se bo toliko več razlogov pridobil za to, da se ga ukine, ker nagaja.  G
     Mi smo za to, da se vse stvari, ki bi utegnile biti sporne raziščejo in mislim, da zaenkrat nimamo kaj skrivati."  G
     Gre za to, da se v tekstu "izplačajo v breme", doda "in pod pogoji Javnega jamstvenega..." in tako dalje, to vpiše.   G
     In če boste, gospod Rezman, danes ta zakon podprli, ste neposredno odgovorni za to, da se bodo stroški dvignili za 70%.  G
     Torej, razlogi za to, da se pomaga gospodarskim družbam v državah so tudi razlogi, ki so opravičljivi iz javnih interesov.  G
     Ne misliti, da je 400.000 evro nagrade kaj drugega kot depozit na banke za to, da se bo vzel kredit, v narekovaju, prevzem.  G
     Gre za to, da se v zadnjih mesecih, v zadnjih tednih, v zadnjih dnevih napovedujejo jasni prevzemi v slovenskem gospodarstvu.  G
     Gre za to, da odgovor na konkretno vprašanje ni bil dan, gre za to, da zakon je sprejet, in gre za to, da se zakon ne izvaja.  G
     Postavlja se pa vprašanje, ali je kakšna potreba za to, da se morebiti spremeni kakšen člen, torej materialna vsebina zakona.  G
     Tokrat so dozorele, ker tudi opozicija prikimava spremembam, potrebnim za to, da se pokrajine dejansko sprovedejo v življenje.  G
     Spomnite se pravzaprav tudi tega, da je bil to eden od vzrokov in povodov za to, da se je Slovenija hotela in odločila drugače.  G
     Vlada mora sprejeti ustrezne ukrepe, ustrezno okolje, da se vzpostavijo ekonomski razlogi za to, da se ta vrsta proizvodnje tudi zgodijo.  G
     Pred nami je amandma k 18. členu, za katerega piše v obrazložitvi, da gre za to, da se upošteva dodatno mnenje Zakonodajno-pravne službe.  G
     Jaz sem za to, da se zmanjšujejo zlorabe, ki so prisotne, predvsem pa skozi dogovor, katerega naj se vsebinsko opredeli v Zakonu o delovnih razmerjih.  G
     V imenu poslanske sem rekel, če se ne bomo dogovorili, kaj je tisto, s čemer se zakon bistveno korigira, potem po mojem ni zrel za to, da se o njem odloča.  G
     Tudi sam menim, da je omenjeni Zakon o službi v Slovenski vojski dobra osnova za to, da se uredijo vprašanja, ki so povezana s služenjem v Slovenski vojski.  G
     Za to, da se bo izboljšalo zdravje in kakovost življenja uporabnikov, pri čemer se uporabljajo zdravilski sistemi in metode, ki pa ne smejo škodovati zdravju.   G
     In to je tisto, kar me vznemirja, kar me skrbi: Ali obstajajo kakšni mehanizmi za to, da se v takšnih primerih, ko je javni interes, zavaruje ta javni interes?  G
     Vendar se je okvir gospodarskih reform uporabil predvsem za to, da se je denar, ki je bil razpoložljiv zaradi visokih davčnih prihodkov, porabil za davčna darila.  G
     Torej, to je res, je pa tudi res, da je s tem dan alibi za to, da se nič ne napravi, kar so povedali spoštovane poslanke in poslanci, neštetokrat v tej dolgi razpravi.  G
     Najprej je treba kolegu iz SDS, ki je govoril pred menoj, da ne gre za to, da se na vsako tretje leto opravi preizkus usposabljanja reševanja, ampak tudi zdravniški pregled.  G
     In če bi pa tukaj šli vprašati državljane, tisti ki si upa, ali ste za to, da se tako uredi, pa da vidimo rezultat v tem primeru, če bi seveda ljudem pravilno zadeve razložili.  G
     To je popolnoma jasno in glede tega žal ni pričakovati, da se bo ozračje v Evropski uniji spremenilo čez noč oziroma, da bo velika pripravljenost za to, da se ti koraki pospešijo.  G
     Mislim, da bi že sedaj morali dejansko začeti lobirati za to, da se ne bo tak scenarij pripeljal do konca v tako črni verziji, kot je bil scenarij na področju tržnega reda za sladkor.  G
     Ampak kljub temu, ker gre za to, da se moramo uskladiti s smernicami, ki veljajo za naslednje obdobje in so v Evropski uniji že pričele pred dnevi veljati, mi ta predlog zakona podpiramo.  G
     Če bomo delovali, če bo Vlada delovala v tej smeri, če bo politična volja za to, da se te strukture dejansko kadrovsko okrepijo, da so primerno nagrajevane, da se bomo gibali v pravi smeri.  G
     Gre za to, da se iz integralnega proračuna sme, lahko finansira tudi komunalna infrastruktura, iz komunalne infrastrukture v integralni proračun se pa tega denarja na dolgi rok ne more več vračati.  G
     Gre za to, da se prepove financiranje volilne kampanje s sredstvi gospodarskih družb, v katere je vložen kapital v višini več kot 25%, torej javni kapital v višini več kot 25%, pa tudi hčerinskih družb.  G
     Nadzorni je očitno bolj prikladen za podtikanja, za to, da se obnašamo neetično, za to, da delamo vse tisto, zaradi česar nas ljudje potem kritizirajo, in to upravičeno, vsi skupaj, vseh 90, brez izjeme.   G
     Gre za to, da se s tem zakonom zagotavlja dodatne 3 milijone evrov prihodkov v državni proračun in za 3 milijone evrov dodatno obremenjuje vse, ki koristijo usluge na diplomatsko-konzularnih predstavništvih.  G
     In veste, zagotovljeno plačilo prispevkov za 5 let še ne pomeni, da je tak človek usposobljen, da ima materialno podlago, da ima tudi znanje, ki je potrebno za to, da se bo lahko ukvarjal z neko poslovno dejavnostjo.   G
     Dejstvo je, da je komunalni prispevek povračilo za stroške, ki jih ima občina s komunalno opremo za to, da se nekdo z nekim objektom, ki ga zgradi, lahko priključi na to mrežno infrastrukturo in podobno infrastrukturo.  G
     Zelo dobro torej ve, da je v naši družbi še vedno tako, da mnogo manj časa traja, da se nekaj zgradi, kot da se pridobijo vsi potrebni dokumenti, dovoljenja in vsi postopki, ki so potrebni za to, da se tak proces začne.  G
     Kar pa se tiče razloga za to, da se neko vprašanje izpostavi, je pa ravno gospod Anderlič eden tistih, ki najbolj pogosto uporablja pri svojih diskusijah "v medijih smo zasledili, v tem časopisu smo to prebrali" in tako naprej.  G
     Žal tega ne opredeljujete in tukaj se mi zdi ta resolucija pomanjkljiva, pomanjkljiva tudi v tistem delu, ko ugotavljate, da je socialna vključenost ena izmed temeljev za to, da se ocenjuje, da bo stopnja zagotovljene varnosti čim višja.  G
     Jaz bi temu nasprotovala, kajti zavedati se je treba, da ima kriminaliteta v urbanem okolju svojo specifiko, in da potem tudi ukrepi za to, da se ta kriminaliteta v urbanem okolju preprečuje in zatira, morajo biti na nek način specifični.  G
     Soupravljanje, ki je soupravljanje na papirju, ker ljudje, ki naj bi soupravljali, niso zaščiteni, kadar imajo drugačno mnenje; in gre za nadzor, gre za uveljavljanje nadzora in gre za to, da se ljudem požene strah v kosti z voljo zakona.  G
     Če pa mi investiramo za to, da se bomo razvijali in ob tem imamo zagotovljen en reden, stalen zanesljiv vir za poplačevanje teh obveznosti - in v tem primeru je to cestnina -, potem jaz mislim, da tako zadolževanje ne bi smelo biti sporno.   G
     Pogoj za to, da se parlamentarna preiskava ustanovi, ni, ali je bilo pred tem znotraj odbora to vprašanje že diskutirano in tako naprej, ampak je pogoj zgolj to, da najmanj 30 poslancev to zahteva, da se ustanovi preiskava o nekem vprašanju.  G
     In mislim, da bodo ljudje po Sloveniji videli, kdo se bori za enakopravnost in kdo je za tiste ljudi, ki delajo in ki spoštujejo zakone, in kdo je za tiste, ki je za to, da se podpira lenoba, lopovščina, pedofilija, tatvine in podobne zadeve.  G
     In skozi razvoj lahko ugotovite, da se je zgodilo marsikaj in razumevanje te Hipokratove prisege, dovoljujem si to oceniti kot laik, pomeni vsa delovanja za to, da se pomaga nekomu, da se ohranja, krepi zdravje ali da se to zdravje ponovno dosega.  G
     In govoriti o laž ni pošteno, ni pošteno in govoriti o tem, da sam nisem od prvega dne naprej spraševal, skliceval seje, dajal pobude za to, da se opravi primerjava zahtevanega, razpisanega, kupljenega in konec koncev, kaj je tisto kar naj bi dobili.   G
     In glejte, preprosto, z domačimi besedami, gre za to, da se v bistvu italijanski signali vsiljujejo v naš prostor gledanosti in motijo komercialne televizije, ki so privatne, ki so odvisne samo od tega, kar pač objavljajo v svojem programu kot reklamo.  G
     Naša konfiguracija na kmetijah je pač takšna, kot je, in razen v Prekmurju ne verjamem, da so kmetje sposobni v Sloveniji še kje drugje resnično dostojno preživljati - in normalno skrbeti tudi za to, da se tehnološko opremljajo - s svojim lastnim delo.  G
     Verjamem, da denar v tem primeru je slab izgovor, da ni razlog za to, da se ne bi pomagalo umirajočim in da ima Vlada preprosto enak način reševanja, kot pri borcih, ko računa, da bodo prej vsi pomrli kot pa v bistvu bi bilo potrebno rešiti ta problem.  G
     Gre namreč za to, da se sploh nismo dotaknili o tem, da je navsezadnje Ministrstvo za šolstvo in šport verjetno odgovorno tudi za celotno področje športa, pa se o mivki v športnih objektih, ki so pogosto blizu tistih ob otroških vrtcih, nismo pogovarjali.  G
     Torej, ti ljudje tujci, ki ne poznajo jezika, kulture, imajo v nekaterih elementih preveč pravic in premalo odgovornosti za to, da se vključijo v neko skupnost, ki jih sprejme za kratek ali določen čas, predvsem s spoznavanjem, z učenjem jezika in kulture.  G
     V Liberalni demokraciji poudarjamo, da ni sprejemljivo, da se k uskladitvi z odločbo Ustavnega sodišča pristopi zgolj formalno preko drugačne sestave komisije, ker je tudi eden od razlogov za to, da se je tako hitelo z Zakonom o nezdružljivosti javnih funkcij.  G
     Če Ustavno sodišče edino omogoča kratkoročno izvajanje sojenja in reševanje problemov državljank in državljanov, potem sem sam tudi za to, da se razmisli o spremembi ustave, o spremembi pogojev za ustavne sodnike in tudi o številu ustavnih sodnikov v končni fazi.   G
     Ne bi pa rekel, da ima to neko neposredno zvezo s korupcijo, tukaj gre dejansko za to, da se določi nezdružljivosti, zaradi tega ker so obremenitve funkcionarjev že tako obsežne, da služba vzame ves čas in je težko opravljati še članstvo v kakšnem nadzornem svetu.   G
     Sam vam lahko zagotovim oziroma v primeru pozitivnega mnenja tako stroke kot tudi zdravstvenega sveta, se bom zavzel za to, da se to cepljenje uvede med obvezna cepljenja tudi v Sloveniji in pri tem upoštevajo vse smernice in strokovna mnenja drugih držav v Evropi.   G
     Morda bi začel s tem drugim delom, kjer me sprašujete, ali sem za to, da se vzpostavi partnerski odnos med občinami, resorjem, ki ga vodim, ter izvajalci javne službe urejanja voda, da bi bila sanacija teh vodotokov hitrejša, učinkovitejša, pa tudi dolgoročno cenejša.  G
     In prav zanima me, vsi tisti, ki zagovarjate amandma, predvsem iz vladnih poslanskih skupin, kaj je tisto, kar vas je prepričalo v dveh mesecih, pardon, v enem mesecu, da takrat ste bili za to, da se to naredi v celoti, izplača, danes, pa predlagate čisto nekaj drugega.  G
     Vsi smo za to, da se uporablja slovenski jezik, vendar za potrebe jezika nismo pripravljeni dati finančnih sredstev, prav tako nismo pripravljeni nasprotovati tujim reklamam, tujim besedam, ki so zlasti domače postale mladi generaciji in so nekaj samoumevnega pri sporazumevanju.   G
     Če je zakonska osnovan za to, da se ustanovi, da ste dolžni te stvari ustanoviti, in če se vam zdi, da je kohezija stvar, ki jo lahko Vlada sama opravi, ne da bi imela sistem, ki smo ga določili v Zakonu o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja, pomeni, da se igramo kot mačke z mišjo.  G
     Zavzemam se za to, da se prostor odpre, da se monopol tudi na tem področju razbije, če je obstajal in da se ne zamenja en monopol z drugim monopolom, ampak da se stvar odpre in da se omogoči vsem, ki imajo interes in ki so usposobljeni za to, da izvajajo usposabljanje kadrov, da to delajo.  G
     Tisti, ki je zainteresiran, da zagotovi zadostno število podpisov za to, da se referendum sploh izvede, mora pa najti druge načine in druge vire, ki so kontrolirani po drugih načinih, tudi zbiranja in porabe sredstev, vendar po drugi strani spet ne tako restriktivnih kot v času same kampanje.  G
     Že v svojem uvodnem nastopu sem povedal, da se lahko Vladi Republike Slovenije, ki je pristojna za to, da se odloči, kdaj se bo nek spominski ali pa priložnosti kovanec izdal, zgodi, da bo ugotovila, da je pa nekdo tako dober v tej državi, da bi bilo treba dati njegov motiv na nek priložnostni kovanec.  G
     Nesprejemljivo seveda z več vidikov, kajti tudi nihče se ni vprašal ali pa ni nekih strokovnih osnov, ali imamo dovolj strokovnih in kadrovskih podlag za to, da se profesionalno, torej poklicno - jaz tudi pazim pri vsakem tujem izrazu, da se izražam slovensko -, ali imamo poklicno ekipo, ki je tega sposobna.  G
     To pomeni, da izkoristiš svojo prisotnost v evropski družini ob kolegih za to, da se z njimi posvetuješ, da uporabiš modele dobre prakse, ki jih poznajo drugje, in da šele potem, ko ugotoviš, da si doma izkoristil vse možnosti, pa da ne znamo, ne zmoremo ali nočemo, šele takrat pokličeš na pomoč prvega moža človekovih pravic.  G
     In sklad je sprejel tudi vrsto konkretnih korakov oziroma ukrepov za to, da se zagotovijo zemljišča, ki so cenejša, zato da bo tudi končna cena kvadratnega metra teh stanovanj lahko cenejša, na lokacijah, ki ne predstavljajo ravno središča v nekih urbanih naseljih, so pa še vedno zelo atraktivne, še posebej za mlade družine.   G
     Zaradi tega menimo, da gre za eno prevaro, gre za to, da se ne upošteva verjetno bolj boleča socialna stiska tistih, ki so prišli v ta položaj, da so izgubili zaposlitev, kot pa so do nas, ki tako lahkotno obravnavamo to zakonodajo in spreminjamo in določamo usodo marsikateremu izmed zaposlenih oziroma morda še sedaj nezaposlenih.   G
     Zaradi tega, ker je vsak zakon, ki se ga poslanci lotevamo in se dotika področja onesnaženega okolja, ki ga je pravzaprav posredno povzročila država zaradi tega, ker s svojo zakonodajo ni poskrbela za to, da se v okolju, v katerem živimo, ne bi pojavljale snovi, ki povzročajo take ali drugačne, predvsem pa zelo pogosto zelo hude bolezni.   G
     Ko gledam na eni strani ocene ministrstva za zdravje, ki govori o tem, da bo poseglo v pravice vezane na odsotnost z dela, torej v pravice, bolniških odsotnosti seveda skrbi ravnanje tega ministrstva, in seveda potem vlade v celoti, da pa vzrokov za to, da se nam dogajajo bolniške odsotnosti, ne odpravlja in jih zelo lahkomiselno niti ne želi spremljati.  G
     Ali bomo imeli na eni strani neodvisne sodnike s trajnim mandatom in na drugi neodvisne sodnike, neodvisne verjetno v navednicah, s petletnim mandatom, ki se bodo predvsem trudili, da bodo ugajali tako, da bodo po tem petletnem mandatu, če bo potrebno, izpolnjevali pogoje za to, da se jih imenuje, da jih Sodni svet imenuje na funkcijo sodnika s trajnim mandatom?  G
     In tisto, kar mora narediti država, se pravi, evidentirati vse lastnike domačih živali, poskrbeti za to, da so vse domače živali, vsi psi, pardon, očipani, da se ve, kdo je lastnik, in da se ga lahko tudi kaznuje, v koliko ne poskrbi za sovjega ljubljenčka, ki je ljubljenček samo toliko časa, dokler se mu to da, in da tudi poskrbi za to, da se mačke ne razmnožujejo pretirano.  G
     Zato se mi zdi bolj bistveno to, da je ravnanje usmerjeno v to, da so ohranjeni mehanizmi in spodbude za to, da se vojaki po 45. letu starosti lahko dejavno vključijo v trg dela s kakšno drugo poklicno usmeritvijo in dejavnostjo, ker verjetno imajo težave pri vključevanju v trg dela tudi vsi drugi, ki ne opravljajo takšnega poklica, pa so ravno tako delovali v javnem interesu.  G
     Ampak v osnovi ne gre za objekt gradu, ki ga je, hvala bogu, prevzela in končno začela uporabljati ta vlada za namene in ne za to, da se nekdo drsa po parketu, ampak za to, da se ta grad uporablja za to, čemur je pravzaprav v osnovi namenjen, in tudi je primeren objekt, ker je zelo lepo, z občutkom obnovljena stavbna dediščina s kulturnim tolarjem in z drugimi viri denarja iz državnega proračuna.  G
     Ampak v osnovi ne gre za objekt gradu, ki ga je, hvala bogu, prevzela in končno začela uporabljati ta vlada za namene in ne za to, da se nekdo drsa po parketu, ampak za to, da se ta grad uporablja za to, čemur je pravzaprav v osnovi namenjen, in tudi je primeren objekt, ker je zelo lepo, z občutkom obnovljena stavbna dediščina s kulturnim tolarjem in z drugimi viri denarja iz državnega proračuna.  G
     Dogovor je, da se Center za razvoj podeželja preseli na primernejšo lokacijo, kjer bi lahko bila neka vzročna kmetija, ki bi jo celo rešili, veliko bolj primeren prostor za to, da se tam prikaže v nekem tipično slovenskem podeželskem okolju, kako naj bi ena takšna večja kmetija poslovala v razmerah, ko je treba pridobiti sredstva ne samo iz osnovne kmetijske dejavnosti, ampak tudi iz vzporednih dejavnosti, ki so na podeželju.   G
     V oktobru leta 2006 smo v dvorani Državnega sveta o tem imeli celo posvet in ti dokumenti, skupaj z dokumenti, predloženimi s strani predlagateljev, s strani odgovornih, bi morali biti temelj za to, da se v okviru dela parlamentarne preiskave komisije tudi seveda podučimo, kako bolje, pred začetkom izvedbe poslov, izvajati parlamentarni nadzor, zato da ne bi tisti, ki bodo preiskovani, mislili, da lahko v Sloveniji delajo, kar hočejo.  G
     Strinjamo se, da je problematika interdisciplinarna, da jo je treba obravnavati z različnih vidikov, kajti zelo zanimivo bo tudi slišati po dveh letih odgovore na to, kaj je pa Vlada postorila v smislu teh opozoril, ki jih v svojem mnenju vedno dajemo; kje so študije, kje so analize, kakšno je njihovo stališče do definicije okolja, kakšno je njeno dosedanje delo pri določanju okoliščin, ki so potrebne za to, da se ugotavlja vzročna zveza.  G
     Veliko naporov je potrebnih že za to, da se ohranijo v odločitvah ali pa evropskih dokumentih, ki se sprejemajo, sploh omemba širitve ali pa pomen teh zavez, ki pa jih je Evropska unija v preteklosti večkrat sprejela v zvezi z državami južno od nas, predvsem v odločitvah v Solunu pred leti, še preden je Slovenija postala članica, in tam je na nek način državam zahodnega Balkana, vključno s Hrvaško, evropska perspektiva obljubljena, če bodo izpolnile pogoje.  G
     Gre za to, da se zagotovi koordinacija med inšpekcijami, ki ni zgolj povezava med njimi samimi, torej med glavnimi inšpektorji, ampak da je tudi v tem inšpekcijskem svetu nekdo, ki lahko v primeru, da se sami ne uspejo skoordinirati, da lahko v tem primeru preseka, ali predlaga Vladi, da odloči o sporu o pristojnosti, ali da doseže dogovor med njimi, kdo bo za neko zadevo pristojen, ali da pospeši skupne usklajene akcije na tistih področjih, kjer so take akcije smiselne.  G
     Razprava o tej temi bi bila dobrodošla, zato se že vnaprej veselim, da boste spet sledili navodilom Vlade Republike Slovenije, kako glasovati in boste pri taki zadevi, kot je Nova kreditna banka Maribor, vsaj tisti, ki prihajate iz Štajerske, znali zbrati toliko poguma in glasovali za to, da se o privatizaciji Nove KBM pa vseeno opravi razširjena razprava in s tem omogočili tudi gospodu Bajuku malo daljšo seanso od tiste, ki mu jo daje Poslovnik v prvi točki dnevnega reda, ko gre za vprašanja in odgovore.   G
     Namreč, nisem prepričala, da je docela ta sprememba zakona v skladu s protokolom številka 14 k Evropski konvenciji o človekovih pravicah, čeprav ta protokol zaenkrat še ni bil ratificiran s strani Ruske federacije, ta ratifikacija je zaenkrat obljubljena, in torej ta protokol še ni stopil v veljavo, vendar pa je bil njegov namen ta, da bi že v državah članicah Sveta Evrope poiskali ustrezna zdravila za to, da se omeji število tožb na Evropsko sodišče za človekove pravice s strani državljanov članic držav Sveta Evrope.   G
     In ker je človek, ki mu zdravje manjka, pripravljen storiti vse, da bi se mu zdravje povrnilo, se mi zdi skrb za to, da se to področje kar se da dobro uredi in se zmanjša polje nejasnega, šarlatanskega, mazaškega, sem takrat, ko je v javnosti tekla polemika tudi o tem, kako se sme ali ne sme kdo zatekati k različnim oblikam zdravljenja, poslala na Ministrstvo za zdravje pisno poslansko pobudo, 3. februar je to bil, zvezano ravno s tem, da bi Vlada kar se da hitro pripravila poseben zakon, ki bi urejal področje alternativne in komplementarne medicine.  G
     Pričujoči nacionalni program, pripravljen na osnovi ali pa na zahtevi Zakona o javni rabi slovenščine, tako podaja nek okvir, ki naj bi zagotavljal status slovenščine, neko dejavno jezikovno politiko, ki bi vključevala tudi skrb za to, da se zagotavljajo pravne podlage za njegovo rabo, da se zagotavlja stalno znanstvenoraziskovalno spremljanje jezikovnega življenja in jezikovni življenj - ker konec koncev ne gre samo za normo, ne gre samo za knjižni jezik, ampak gre za vse slovenske jezike, kolikor jih je in kolikor jih še lahko nastane v teh petih, letih kolikor naj bi nacionalni program spremljal te zadeve.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  4.079 4.179 4.279 4.379 4.479 4.579 4.679 4.779 4.879 4.979 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA