nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (3.679-3.778)



     Gre za to, da se je fakulteta pač zlagala.   G
     Gre zgolj za to, da se o tem opravi razprava.  G
     Nujni postopek za to, da se spremeni ta člen?  G
     Gre se za to, da se na identičen način uredi to stvar.  G
     Skrb za to, da se bo obala Bohinjskega jezera pozidala.  G
     Tukaj gre zdaj predvsem za to, da se ti pozitivni trendi ohranjajo.  G
     Mi v Novi Sloveniji se zavzemamo za to, da se ti dve funkciji ločita.  G
     Gre za to, da se pri nepozidanih stavbnih zemljiščih ne spreminja nič.  G
     Gre za urejanje prometa, kjer so predvsem skrbeli za to, da se polni fiskus.  G
     Sem za to, da se jim podeli državljanstvo, ampak brez teh strašnih denarjev.  G
     Še enkrat pravim, jaz se ne zavzemam za to, da se iz direktnih plačil to daje.  G
     To je lahko tudi razlog za to, da se starši ne odločajo za več otrok v družinah.  G
     To pa je, da se mora vlada zavzeti za to, da se bo ta nakup dejansko razveljavil.  G
     Jaz sam ne bom nasprotoval takšni pobudi, nisem pa za to, da se v ta zakon umesti.  G
     Kajti, gre za to, da se v 3. členu črta sedmi odstavek 10. člena veljavnega zakona.  G
     Možno je žival tudi žrtvovati za to, da se kirurg nauči operirati, preden gre na človeka.  G
     Mislim, da je to potrebno za to, da se tudi podeželje in ruralni del razvije, kar se tega tiče.  G
     Vprašajte Slovence, ali so za to, da se vsem enako, tudi tistim, ki so bili proti osamosvojitvi.  G
     To bo seveda državo stalo, ampak tako je, da vemo, kje so razlogi za to, da se uvaja referendum.  G
     Zato bom glasoval za to, da se danes ne odloča o tem zakonu in da se odločanje preloži na jesen.  G
     Gre za to, da se mreža poveča, da je več upravnih storitev in, da je to najmanj finančno nevtralno.  G
     Jaz mislim, da moram najprej povedati, da nisem za to, da se ureja to na ta način, kot je predloženo.  G
     Skratka, to so ključni razlogi, to je možnost, to je napotilo za to, da se ta tvarina ustrezno uredi.  G
     Gre za to, da se v predhodnih treh odstavkih prenaša pravica do upravljanja z gojitvenimi lovišči na zavod.  G
     Tako menim, da ta zakon je podlaga za to, da se ti problemi tudi v praksi rešijo v največjem možnem soglasju.  G
     Ampak gre za to, da se naj vlada in vladajoča koalicija vendarle odloči, kako bo ta program izvajala naprej.   G
     To je bil temeljni predpogoj za to, da se je sploh lahko pristopilo k resni pripravi tega celotnega projekta.  G
     Pomemben vzrok za to, da se ekonomski problemi v polovici Slovenije ne rešujejo, je vladna kadrovska politika.  G
     Morda pa bo priložnost za to, da se zakon ob prvi priložnosti tako dopolni, da bo v korist Slovencev in Slovenk.   G
     Je nastavljen in ga lahko tudi realiziramo, če je prava volja za to, da se rešuje probleme obrtnikov, kot sem rekel.  G
     Leto in pol je dovolj časa za to, da se izpelje ta projekt, ki je res zahteven, ki je res kompleksen, ki je res občutljiv.  G
     To pa je pogoj za to, da bi lahko uspešno opravljali delo na sodišču, marsikje pa tudi pogoj za to, da se drugje zaposlijo.  G
     Gre torej samo za to, da se naslonimo na ugotovitev o dejanskem bivanju, ki je že enkrat v upravnem postopku bila sprejeta.   G
     Sem pa za to, da se vse krivice za nazaj, na katere ste vi prej opozorili, ko ste veliko govorili, da se te krivice popravijo.  G
     Gre tudi za to, da se mogoče namenoma prikazuje dobiček v takšnem obsegu, da se potem dejansko lahko tudi delijo te mastne nagrade.  G
     V tem smislu je to podtikanje in zavajanje, češ, da gre za to, da se pridobivajo novi volivci, neumestno, da ne rečem politikantsko.  G
     Gre samo za to, da se na primer v cestnem prometu, namesto da bi postavljal na vsakem križišču policaje, navadimo, recimo, na semaforje.  G
     Dejansko gre za to, da se skuša v tem prvem zakonu zakriti vse tiste, ki so bili, bom rekel, nežen izraz, neprijazni do slovenske države.   G
     Kajti, če beseda obsojati pomeni zahtevo, da se vojna prekine, potem moram reči, da sem za to, da se ta vojna prekine, kot je bilo prej povedano.   G
     ALOJZ SOK: Rad bi pojasnil, za kaj bom glasoval za to, da se opravi razprava o teh sodnih zaostankih v tej državi, ker je to izredno velik problem.  G
     Predlog zakona ne more biti pravna podlaga za to, da se neko javno povabilo izvede, ker se lahko zakon spremeni in potem je to papir brez vrednosti.  G
     Namreč, gre za to, da se vsebina humanitarnih organizacij omejuje - če pogledamo 5. člen - v glavnem samo na socialo in na pomoč kroničnim bolnikom.   G
     Menim, da je potrebno storiti vse za to, da se na to poročilo ustrezno odgovori, in to v okviru odzivnega poročila, za katerega je DURS-u dano 60 dni.  G
     Gre enostavno za to, da se ljudje odseljujejo, ko ljudje odhajajo, se zmanjšuje številčnost prebivalstva in posledica je ta, da se naša pokrajina zarašča.  G
     Očitna nesposobnost kreatorjev parkovnega razvoja ne more biti razlog za to, da se izniči nacionalna naravna vrednota, kakršen je Triglavski narodni park.  G
     Naj rečem predvsem, da gre za to, da se s tem uvaja v naš sistem zasebno financiranje infrastrukture, sicer po novi definiciji, ki je predlagana v 1. členu.  G
     Mislim pa, da bi današnji dan predvsem bilo dobro izkoristiti za to, da se pogovorimo in dogovorimo, kdaj bomo dobili na mize spremembe nacionalnega programa.   G
     Gre za to, da se v tem zakonu pravzaprav programsko opredeljuje, kaj naj bi delal nek zavod, neka organizacija, in naj bi za to prejemala tudi državna sredstva.  G
     Sem za to, da se krivice popravijo - in to pri vseh tistih, ki so jih utrpeli -, vendar pod pogoji, ki že veljajo v tej državi, ne pa pod nekimi izjemnimi pogoji.   G
     Mi ljudje, pa smo tisti, ki skrbimo za to, da se v naravi ravnovesje med ljudmi in divjadjo ohranja na tistem nivoju, ki omogoča vsem sonaravno in prijetno življenje.   G
     Samo sprašujem se, ali ni to tudi krinka za to, da se številni razpisi razveljavijo, in da predestinirani ponudniki izvedo nekaj o tem, o višini ponudb v predhodnem krogu.  G
     In pri najboljši volji, čeprav vem, kaj pomeni avtocestni program, in sem za to, da se ga dela, vendar da se ga tudi na pošten način dela in da ne prihaja do takih problemov.  G
     In sklad, ki je predviden za to, da se zbirajo sredstva za odškodnine, je tisti, ki bo zagotovo vzpostavil tudi ravnovesje v naravi, če temu tako rečemo, med lovom in lastniki.  G
     Na začetku pač leta 1996, 1998 so tudi te državne ceste imele nekaj tudi od tega denarja, nisem za to, da se drobi ta denar, ki ga je tako in tako v avtocestnem programu premalo.   G
     V tem zakonu je pisalo, kako se bo saniralo, kako se bo za to, da se bodo ohranila delovna mesta, porabilo iz ministrstva za delo in družino, ne vem, milijardo 200 milijonov denarja.  G
     Jaz sem proti ukinitvi jasno, ampak sem za to, da se enkrat sistemsko nekaj naredi na tem področju, saj železnice rabimo, saj je dokazano, da so železnice zelo racionalna komunikacija.  G
     Mislim, da amandma, ki ga je predlagala Združena lista socialnih demokratov, je napisan za to, da se olajša delo dvema letališčema, ki imata certifikate, oteži pa se ostalim letališčem.  G
     Kot ste že sami rekli, sam se zavzemam za to, da se tudi pri odrejanju strokovnega nadzora, takrat, kadar tu ne gre za neke redne, vnaprej načrtovane nadzore, upoštevajo določena načela.  G
     Zaradi tega sem za to, da se predlagatelji zavedajo, kaj so napisali in da sami predlagajo drastične popravke tega zakona, da bo le-ta primerna podlaga za tisto, kar v tej državi potrebujemo.  G
     Menim pa, da bi bilo treba tudi v nadaljnji proceduri razmisliti, ali tudi ta tri leta niso v določenih primerih predolga za to, da se z dodatnimi deli omogoči priti tudi do dodatnih sredstev.   G
     Seveda se sam zavzemam za to, da se jih zamenja takrat, ko je to potrebno, ne pa da z nekimi "horuk" zadevami gremo in menjamo cevi, če so še uporabne in če jih je še možno normalno uporabljati.  G
     Smo za to, da se v zakonu zapiše kakšen bo ta razrez sredstev iz tega sklada, ki naj bi seveda bil namenjen za poplačilo obremenjenosti kmetijskih zemljišč in pa gozdov in bomo ta amandma podprli.  G
     MAG. ANDREJ VIZJAK: V Slovenski demokratski stranki in tudi sam osebno se zavzemam za enakost pred zakonom in nenazadnje za to, da se za vse državljane v tej naši ljubi državi poskrbi na dostojen način.   G
     Gre za to, da se v skladu s pogodbenimi določili povrne tudi škoda in se bo povrnila škoda, ki je in ki bo nastala pri izvajanju del pri gradnji tega, za Slovenijo seveda pomembnega, avtocestnega odseka.   G
     Sam nikoli nisem povezoval povečanje ali pa število pritožb s kršitvijo ali nekršitvijo /Znak za konec razprave./ aha, sedaj moram nehati - človekovih pravic, ker je za to, da se nekdo pritoži, vrsta razlogov.   G
     Tu sploh ne gre za boj proti korupciji, tu gre zgolj za to, da se odkljuka neka obveznost vizavi javnosti, morda tudi mednarodne javnosti in se reče tako: "Organe imamo, predpise imamo in torej korupcije ne bo."  G
     To je dodaten udarec vsem tistim družinam, ki morajo pozneje zagotoviti seveda veliko več sredstev za to, da se lahko otroci s teh območij ustrezno šolajo, hkrati pa seveda to pomeni odliv kadrov s tega območja.  G
     Nekateri ste že prebrali iz mnenja vlade, zadnjega, z 11.9, da - in tudi mi menimo tako - predstavlja geometrično središče, ki obstaja tako kot danes, dovolj trdno podlago za to, da se lahko razvija tudi naprej.   G
     Danes ugotavljam, da ta lobi obstaja in da tem okoljevarstvenim organizacijam, za katerimi stoji nek lobi, še zdaleč ni za varstvo narave; njim je za to, da se ohrani status quo - tako kot je zdaj, jim je najlepše.   G
     Mislim, da je statistika tisti temeljni kamen, ki je osnova za reformo davčne zakonodaje in predpogoj za to, da se nekako taka davčna zakonodaja uredi tako, da bo tudi pregledna oziroma da bo viden njen cilj na koncu.   G
     Meni je žal, mislim, da je tudi prvi poklican v tej vladi generalni sekretar Mirko Bandelj, ki bi moral skrbeti za to, da se sklepi vlade izvršijo in spoštujejo, do 12. novembra 2001, bi ta predlog moral biti pripravljen.  G
     Gre preprosto za to, da se te bilance na novo izkazujejo, prikazujejo in mi smo seveda pripravljeni tudi ustrezno dopolniti zakon o javnih financah, tako da bi eksplicitno opredelili ta standard in to zagotovili tudi vnaprej.  G
     In seveda tisti, ki zdaj poziva, da je od vseh nas ali pa predvsem od nas odvisno, kaj bomo s tem zakonom dosegli, bi se res moral vprašati, kaj sem pa jaz storil za to, da se bo tak način poslovanja v naši državi zaključil.   G
     Povedati pa moram tudi to, da pričakujemo, da se bo izbral primeren trenutek za privatizacijo oziroma prodajo Telekoma, kjer bo pač del sredstev uporabljenih za to, da se bodo lahko ti, ki so preveč plačali, dobili to povrnjeno.  G
     Zato smo se dogovorili, sem sam tudi zadolžil obe dve ministrstvi, tako ministrstvo za gospodarstvo, zlasti pa ministrstvo za delo skupaj z zavodom za zaposlovanje, da storijo vse za to, da se čim večji del teh delovnih mest ohrani.  G
     Gre pa za to, da se prodaja neko državno premoženje - obrazložitev je zelo skopa - v skupni izmeri 50 arov gradbene parcele, površine 150 kvadratnih metrov in 87 kvadratnih metrov kletnih prostorov za izklicno ceno 42 milijonov tolarjev.  G
     To sem bil dolžen povedati, ker se čutim prizadetega ne samo kot poslanec, predlagatelj zakona, ampak kot predstavnik državnega zbora, ki je zainteresiran za to, da se obravnavajo tudi tisti predlogi zakonov, ki so jih predlagali poslanci.   G
     Ne tako, da krivične sodbe odpravite, ampak da odpravite tiste temeljne vzroke, se pravi take sodnike, ki na tak način sodijo, in tiste, ki ne skrbijo za to, da se zakonito sodi, je enostavno treba odstraniti z njihovih položajev, pa bo zadeva rešena.   G
     V zvezi s tem bi rad vprašal predstavnike ministrstva za šolstvo, ali obstaja kakšen podatek - upam, da ga imate -, kakšna je pa dejanska prisotnost otrok v teh oddelkih, ker bi ta podatek verjetno bil dodaten povod za to, da se odločimo za takšen amandma.   G
     JOŽEF JEROVŠEK: Sem proti, bom glasoval proti temu zakonu, ker sem slišal potrditev, da gre pri tem zakonu zgolj za to, da se bo opral denar, ki je bil iz slovenskih igralnic poslan v tujino in bo sedaj na legalen način, opran način prišel kot kapital v domovino.  G
     V odločbi iz tega leta, ki pa narekuje spremembo zakonodaje, razveljavitev osamosvojitvenega akta in finančne posledice, pa ste naenkrat v slovenski vladi in v tistem delu, - v slovenski parlamentarni stranki podpirate, seveda, vlado - takoj za to, da se to stori.   G
     Seveda moram tudi to povedati, da vlada in tudi vsa ministrstva zelo resno obravnavajo ugotovitve računskega sodišča, da je bilo veliko ukrepov storjenih za to, da se praksa izboljša, tudi veliko ukrepov, da pride do izboljšanja normativne dejavnosti na tem področju.  G
     Kar veje iz tega programa in tudi iz načina, kako je v parlament prišel, da gre predvsem za to, da se s tem programom želi napolniti proračun na tej prihodkovni strani, da se bo dalo vse odhodke, ki jih je praktično več, kot jih je bilo ob sprejetju proračuna, pokrpati.   G
     Sprejetje takšnega zakona bi dejansko prvič, od kar je Slovenija samostojna država, ponovno vpeljalo v te objekte neko ekskluzivnost, nek aranžma in upravljanje zaprtega tipa in drastično bi se na ta način povišala proračunska sredstva, ki bi bila potrebna za to, da se ti objekti vzdržujejo in uporabljajo.  G
     V poslanski skupini Nove Slovenije se bojimo, da bo to še ena muha enodnevnica, katera bo namenjena le za to, da se zaposlijo nekateri birokrati, da pa ne bo temeljna pomoč za razvoj teh regij nikoli prišla do tistih, ki jo potrebujejo za razvoj naložb, za razvoj podjetniških iniciativ ali obrtnih iniciativ.  G
     Poslanci poslanske skupine DeSUS želimo, da vlada čim hitreje dostavi rebalans oziroma spremembe in dopolnitve nacionalnega programa izgradnje avtocest, ki naj bi po besedah državnega sekretarja že bil v zaključni fazi, hkrati pa se bomo zavzemali za to, da se vsebinsko program ne spreminjam temveč, da se ga le ažurira.   G
     Očitno imajo te stare strukture še toliko moči, seveda v povezavi z našimi oblastmi, da si bodo uspele izboriti pravice, ki jim prav gotovo nikakor ne pripadajo, predvsem tistim ne, o katerih sem govoril, ker v prvi vrsti gre samo za to, da se rehabilitira nekdanje oficirje, pripadnike JLA, ki bi radi slovenske pokojnine.  G
     Za nami sta dva zakona, stari zakon o telekomunikacijah, ustavna odločba, novi zakon o telekomunikacijah, ki smo ga sprejeli v tem mandatu, in končno tudi referendum, kjer so se ljudje s tako veliko večino odločili za to, da se preveč plačana oziroma nesorazmerno plačana sredstva v javno telekomunikacijsko omrežje povrnejo.   G
     Danes sem že imel možnost in sem moral opozoriti na določene stvari, rad bi pa seznanil tudi vse kolegice in kolege, da ne gre samo za to, da se podzakonski akti ne izvajajo, da stvari, ki bi jih izvršilna oblast po zakonu morala opraviti, le-ta popolnoma ignorira, v eklatantnem - pač, pozabimo na vse to, mi delamo, kar hočemo.  G
     Hkrati pa sem že takrat povedal, da bomo za to, da se sprejme program, in sicer iz enega samega glavnega razloga, da razvoj cestnega križa ne bo zastal, da bo gospodarskim subjektom v pomoč in se ne bo zgodila zgodba železnic, ko bomo prek koridorjev, ki se bodo oblikovali po cestni mreži, izgubljali promet in dobro gospodarstvo.  G
     In ravno to je bil tudi cilj vlade, da se s takšnim predlogom, ko smo dali pravno možnost za nadaljnje dogovarjanje med sindikati in pa med vlado in delodajalci, doseže nek aneks, ki bi s svojim učinkom, seveda, vzpostavil v Sloveniji oziroma dal pogoje za to, da se torej plačne uskladitve v prihodnjih letih uresničujejo, tako kot smo v zakonu zapisali.  G
     Po drugi strani pa je res, da kar se tiče bilance stanja in zahteve po zbirni bilanci stanja, je bila ta zahteva prvič dana za leto 2002 in po ministrstvih so zbirali ustrezne podatke in tudi ni res, da je popolnoma jasno v zakonodaji opredeljeno, tudi samo računsko sodišče ugotavlja, da 20., mislim da je 20. člen, zakona o računskem sodišču lahko in je osnova za to, da se to zahteva.  G
     Kar pa zadeva javne uslužbence in zakonodajne možnosti, ki jih prinaša zakonodaja v tej zvezi, je pa potrebno reči to, da odsotnost uradnika - in tudi direktno na vaše vprašanje odgovarjam - zaradi kakršnihkoli razlogov, pa naj bo to porodniški dopust ali naj bo to bolniška, nesreča pri delu, karkoli že, ne more biti podlaga za to, da se postopek prekine in da se nadaljuje šele, ko uradnik ni več odsoten.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pričakujemo, da bo država poskrbela za to, da se, poudarjam, urna postavka študentskega dela ne bo znižala, da bo študentska organizacija Slovenije dejansko poskrbela za namensko zbiranje in odvajanje sredstev za financiranje izgradnje in prenove študentskih bivalnih zmogljivosti ter sofinanciranje razširitve in posodobitve prostorskih pogojev in tehnološke opremljenosti univerz.   G
     Njegov komentar je bil, da je zelo jasno, in tu citiram, "nedvomno sporočilo tudi vlade Republike Slovenije, da je potrebno storiti vse za to, da se ugotovi, ali obstojijo tovrstni komitenti, ali obstojijo tovrstne transakcije, ali obstojijo notranje informacije, ki so potekale med različni akterji same transakcije, na osnovi katerih je kdorkoli dobil premoženjsko korist ali si prilastil del tega, o čemer smo govorili".  G
     Vlada ima v tem letu, kakorkoli se sedaj govori, da naj bi šlo za odmik od politike, ki je bila prej že z deklaracijo ali resolucijo vlade potrjena v lanskem letu, torej, še tista vlada, v kateri je bil predsednik gospod Drnovšek, vlada ima namenjena celo sredstva v proračunu za leto 2003, - ko naj bi uredila celo vrsto vprašanj, če boste seveda dovolili, da se sprejme zakon, da se napravi pravna podlaga za to, da se bo to lahko naredilo.  G
     BRANKO KELEMINA: Če je tako, potem bi jaz pač prosil, da mi minister odgovori pisno, in sicer še, natančno, naj mi v zvezi s tem primerom, nelegalno postavitvijo postajo mobilne telefonije v Ivanjkovcih, natančno odgovori, kakšni ukrepi so bili izvršeni, kakšne kazni so bile zaračunane, kakšni so bili razlogi za to, da se je nelegalno postavljen objekt legaliziral in vse ostale informacije v zvezi s tem primerom, natančno, da mi pisno odgovori v najkrajšem možnem roku.   G
     Pa vendarle, to je priznanje univerzi, to je priznanje celotnemu okolju, to je priznanje zdravstvu severovzhodne Slovenije, to je priznanje konec koncev tega, da bo ta vpliv zdravstva na univerzo in univerze na zdravstvo - kajti, gre za obojestransko učinkovanje, ne gre samo za to, da so tam kapacitete - gre za to, da se bo z medicinsko fakulteto seveda izboljšalo, skozi raziskovalno delo, skozi vse kar sledi takemu študiju, tudi samo delo v bolnišnicah in v celotnem okolju.   G
     Mislim, da je še kako pomembno vprašanje: Kako bo država odreagirala oziroma katere varovalke bo dajala za to, da se bo v tistih podjetjih, ki jih namerava prodati, in praviloma so to podjetja v socialno bolj ogroženih regijah, zavarovala in s tem ne bo dopustila, da bodo novi lastniki, ki so kapitalsko in pa politično blizu Liberalni demokraciji, odpuščali tiste ljudi, ki so danes v teh podjetjih, katere država namerava prodati oziroma vladajoče politične stranke nameravajo prodati.   G
     Glede vprašanja priglasitve ustanovitve verskih skupnosti je komisija, ki jo vodim, razpravljala 4. junija in ob tem so se prisotni člani, namestniki članov komisije opredelili zelo jasno, da kljub temu, da je zakon, ki ureja vprašanje, torej zakon o pravnem položaju verskih skupnosti iz leta, mislim da 1977, da kljub temu, da ta zakon ni ravno ustrezen sedanjemu času, da je potrebno obravnavati prispele priglasitve na uradu in seveda ustrezno ukrepati, torej dokončati to obravnavo, ker preprosto še tako pomembno čakanje na nov zakon, ki bo bolje uredil to področje, ne more biti izgovor ali dejanski razlog za to, da se v tem času ne bi nič dogajalo.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.179 3.279 3.379 3.479 3.579 3.679 3.779 3.879 3.979 4.079 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA