nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (4.079-4.178)



     Gre za to, da se soočijo argumenti.  G
     Smo pa za to, da se storitev ohrani.  G
     V vsakem primeru smo za to, da se te stvari razčistijo.   G
     Torej, gre za to, da se natanko ve, kdo je za kaj odgovoren.  G
     Mi bomo danes glasovali za to, da se imenuje novi nadzorni odbor.  G
     Enkrat smo že glasovali in večina je za to, da se nadaljuje delo.  G
     Torej gre za to, da se znotraj teh razponov določijo plačni razredi.  G
     Razlogi za to, da se zadeve uredijo, so doma in tu bomo zadeve tudi urejali.  G
     Gre pa tudi za to, da se racionalno uporablja tista opremo, ki jo ima država.  G
     Mi potrebujemo čas za to, da se v poslanski skupini posvetujemo, kako naprej.  G
     Vendar pa to ne sme biti razlog za to, da se v tem trenutku na tem mestu ne ukrepa.   G
     Gre namreč za to, da se ta povezava navezuje na rudnik urana v zapiranju Žirovski vrh.  G
     S to razliko, da nisem za to, da se to naredi javno, ker bo to notranje-politični obračun.  G
     Pri nas se je pa inštitut podžupanov izkoristil za to, da se s tem kupuje politična lojalnost.  G
     Če se bodo te norme spremenile bom, če bodo šle v pravo smer, prvi za to, da se te norme spremenijo.  G
     Danes vsi govorimo o globalni vasi in o tem, da se zavzemamo za to, da se približamo občanu, državljanu.   G
     Če so cilji spremenjeni, gre za razpravo v Državnem zboru, gre za to, da se pogovorimo o tem, kaj in kako.  G
     Inšpektor je lahko za zaposlenega, za učenca ali za starše tudi jamstvo za to, da se stvari dobro opravljajo.  G
     Mi se zavzemamo za to, da se obravnava vsak primer, če se je zgodila krivica, posebej, ne pa kar počez, vsem.  G
     Gre za to, da se s predlogom zakona v obstoječih postopkih zagotavlja spoštovanje ustavnosti in zakonitosti.   G
     Bili smo tudi za to, da se ga odpravi, vendar enostavno s tem nismo uspeli oziroma ga ni bilo možno odpraviti.  G
     Seveda pa ni nikakršnih ovir za to, da se javlja na državne razpise oziroma da opravlja te zadeve v drugih okoljih.  G
     Mogoče vam tudi gre za to, da se pojavi poleg vseh teh nedokončanih sodnih postopkov še tisoč ali pa več tisoč novi.   G
     Zato seveda bom glasoval proti predlaganem sklepu oziroma za to, da se ekološke zadeve v Sloveniji rešujejo čim prej.   G
     V bistvu gre za to, da se jim zdi, da diplomanti oziroma doktoranti preveč časa porabijo na institutih in na univerzah.  G
     Koalicija, ki je zmagala na volitvah, je prevzela odgovornost tudi za to, da se popravi to, kar ni v tej državi dobro.   G
     Gre enostavno za to, da se naredi življenje v tej državi znosnejše za tiste najšibkejše, ki se sami ne morejo zaščititi.  G
     S tem bodo morali še nekaj časa živeti in zato menim, da je ta zakon zelo dobra podlaga za to, da se takoj sprejmejo ukrepi.  G
     In to je tisto sporočilo, ki ga velja tudi tu poslušati, da enostavno ne gre uporabljati vseh topov za to, da se dokaže nek prav.  G
     Ker pa gre za to, da se v ničemer ne poslabša in da se v posamičnih delih izboljša to za uporabnike teh storitev, mi to podpiramo.   G
     Če bodo to pristopi za to, da se bodo učenci učili v osnovnih šolah ali dijaki v srednjih šolah, potem seveda to ni pravi pristop.   G
     Še vedno smo pri poglavju nadzora nad delavnicami in vseh postopkov, ki so potrebni za to, da se izvaja nadzor nad cestnim prometom.  G
     Ko je varuh človekovih pravic jasno in glasno tule povedal, da je za to, da se zmanjšajo finančna sredstva tako imenovanim varnim hišam.   G
     Mislim, da je dosti razlogov za to, da se ta zakon jemlje predvsem kot konstruktivni poskus in prispevek, da se nekaj naredi na tej zadevi.  G
     DeSUS bo skrbel tudi za to, da se ne bi pojavila še kakšna ambicija po nadomestnih obveznostih, tako kot so bile deklarirane v vladnem poročilu.  G
     Za razliko od zakona, ki je pripravil podlago za razrešitev uradnikov, je v bistvu tu neimenovanje direktorja priprava podlage za to, da se sprejme zakon.  G
     Nismo za to, da se brezglavo uvede indeksacija in tako onemogoči sedanjim in bodočim generacijam mirno varnost in onemogoči trajnost izplačevanja pokojnin.  G
     Tukaj pričakujem, čeprav sem morda prevelik optimist, neko enotno hotenje tudi v tem visokem zboru za to, da se dejansko zaščitijo interesi davkoplačevalcev.  G
     MAG. MILAN M. CVIKL: Gospod predsednik, jaz sem mislim, da ste kot hišnik tega državnega zbora ali pa prvi med enakimi odgovorni za to, da se odgovori poslanki.  G
     Iz poročila je razvidno, da Državno-volilna komisija v večini primerov ugotavlja, da je večina volivcev, ki so glasovali, glasovala za to, da se ustanovijo pokrajine.  G
     Stroka je prijazno pomagala, ampak nabralo se je še nekaj novih datumov, ki bi jih po mnenju stroke kazalo praznovati ali pa bi bili primerni za to, da se praznujejo.  G
     Seveda gre za to, da se bo gospod Pukšič moral še bolj skriti, ne samo tam v zadnjo klop in pod klop, če bo želel vse tisto, kar naj bi dosegli s to sejo, upravičiti.  G
     Še več, tudi tam, kjer se avtocesta obnavlja, pogostokrat opazimo, da se za to, da se na desetih metrih avtoceste zamenja ograja, zapre tri, štiri kilometre avtoceste.  G
     Hkrati bi rad povedal tudi to, da preden pritisnete na to tipko, še vedno obstaja možnost za to, da se skupaj dogovorimo o načinu, kako naj bo sestavljen programski svet.   G
     Zdi se mi, da tudi za obrazložitev glasu se včasih človek odloči, ko posluša obrazložitve, ki nimajo, bom rekel, ustreznih elementov za to, da se nekdo odloča za ali proti.  G
     Sodimo, da je ustrezno poskrbljeno tudi za to, da se bo dalo spremljati gospodarnost posamičnih naročil in da je javnost dela državne revizijske komisije tudi zagotovljena.  G
     Zavzemal bi se za to, da se verižnim kompenzacijam, če je le mogoče, izognemo, ali pa jih celo v takem načinu, kot so žive v današnjem gospodarstvu Slovenije, celo ukinemo.   G
     Gre tudi za to, da se izenačujejo vsi tisti, ki so kolaborirali s tistimi, ki so seveda pripomogli k temu, da lahko letos praznujemo 60 letnico zmage nad nacizmom in pa fašizmom.  G
     Seveda tudi enostavno ne moremo mimo dejstva, da je program nujno potreben za to, da se bo tudi operativno gradnja v letošnjem letu nadaljevala in zaključila v predvidenem obsegu.  G
     Če bi pristali na drugo tezo, bi pomenilo to, da nismo pripravljeni ničesar narediti za to, da se razgradi neko omrežje, o katerem je prej gospod poslanec Kumer zelo nazorno govoril.  G
     V poslanski skupini Nove Slovenije smo za to, da se morebitne krivice, ki so nastale, popravijo, vendar ne enostransko, kot nekateri želijo, ampak pravično, trezno, predvsem pa razumsko.  G
     In poziv predsednika Socialnih demokratov k splošni mobilizaciji vseh razpoložljivih sil za to, da se doseže ta cilj, torej zmaga na volitvah je za demokratični čas dejansko nesprejemljivo.   G
     In da so nagovarjali vojake, ki so jih skušali pridobiti za sodelavce, naj grdo govorijo o novinarjih, to posnamejo in se bo to uporabilo za to, da se odstrani takratnega obrambnega ministra.  G
     Hvala lepa za takšno - jaz sem hotel pomagati, jaz sem tudi na kolegiju bil za to, da se to uvrsti na sejo Državnega zbora, bil, in če bi jaz takrat nasprotoval, sploh ne bi bilo na tej seji.  G
     In kako se dogaja sistematično oškodovanje malih delničarjev, tistih, ki so v največji meri zaslužni za to, da se je državno premoženje v preteklih letih lahko kopičilo, večalo in plemenitilo?   G
     Iz doslej povedanega je jasno, da gre predvsem za dve stvari, gre za to, da se ukinejo nalepke, in gre za to, na kakšen način urediti pooblastila tistim, ki lahko usposabljajo potencialne voznike.   G
     Drugič, bi bilo zgodnje sprejetje evropskega proračuna za naslednje obdobje zelo dobro predvsem za nove članice, ki rabijo več časa za to, da se pripravijo na učinkovito črpanje sredstev iz tega proračuna.  G
     S tem, da zdaj državni zbor tudi po drugem postopku ne bo dal soglasja predlaganemu kandidatu, bo prevzel tudi odgovornost za to, da se bo brez direktorja lahko takšno stanje tudi z našo pomočjo nadaljevalo.  G
     Kar zadeva delovna telesa oziroma skupine poslancev, ki je govorila o tem, da naj skrbimo raje za to, da se bodo razmere uredile, ne pa za finance, moramo reči, da se razmere seveda brez financ ne dajo urejati.  G
     Pri tem pa gre večinoma za izvedbo del, kjer so izvajalci že izbrani, vendar do potrditve predloga rebalansa državnega proračuna ni bilo mogoče podpisati, zlasti ko je bil pogoj za to, da se pogodbe podpišejo.   G
     Gre za to, da se z delom te komisije, ki nima jasnega namena, ker bomo verjetno res nekaj 100 milijonov tolarjev davkoplačevalskega denarja v tem državnem zboru porabili za to, da bomo izvajali pritisk na tožilstvo.  G
     Pri tem ne da se posipamo s pepelom, ampak zaradi resnice naj povem, da smo se v poslanski skupini v preteklih letih, tudi ko smo bili v vladni koaliciji, mislim, da vsako leto zavzemali za to, da se ta davek zniža.  G
     Sicer pa, naj zaključim, da bomo na ta način, da bomo poslanci DeSUS-a to podprli, med drugim tudi zato, če ponovim tisto, kar sem pred kratkim rekel, ker gre za to, da se bo investiralo 'vzhodno od raja' - pardon, Ljubljane.   G
     Vendar je tu položaj pokrajin in pri nas posebej občin prepomemben za to, da se te storitve dejansko izvajajo v interesu predvsem uporabnikov, se pravi, da so dostopne, da so tudi cenovno sprejemljive in da so splošno razširjene.  G
     V neki civilizirani družbi, demokratični vendarle upoštevamo tisto, kar še velja, torej velja odločitev sveta RTV Slovenija, bom glasoval za to, da se potrdi mandat gospodu Aleksu Štakulu ali pa komurkoli drugemu bi bilo v tem primeru.  G
     Še marsikaj bi se na to temo dalo povedati, naj pa se sklicujem na podatke demografske podatke, ker se na demografijo vedno sklicujemo, ker pravimo, da nobeni ukrepi ne bodo zalegli, če ne bomo poskrbeli za to, da se nam bo rodilo več otrok.  G
     Gre za spremembe, ki jih bomo najbrž vsi podprli, bodisi da gre za drugačen način plačevanja, možnost drugačnega načina plačevanja, bodisi da gre za to, da se nekatere obveznosti opuščajo, ali pa se uvajajo nova plačila za posamične storitve.   G
     Mislim, da je modra poteza, da ima predsednik vlade ob sebi nekoga, ki skrbi za to, da se tiste zaveze, ki so jih dale politične stranke, ki so sklenile koalicijsko pogodbo, tudi dejansko prelijejo v program dela vlade in tudi potem v realnost.  G
     Zdaj, ali smo poslanke in poslanci bili za to, da se danes zgodi ta 41. izredna seja ali ne, ni tako pomembno; pomembno je to, da je današnja izredna seja sklicana v skladu z veljavnim poslovnikom Državnega zbora, ki ga imamo in ki ga moramo spoštovati.  G
     In najbrž če gre za to, da se v korist tistega, ki zahteva postopek, en teden ali 14 dni podaljša, je dobro, ker ima vsaj neko možnost, da bo morda dobil pozitiven odgovor, sicer je predstojnik organa tako ali tako predlagal, da naj bo odgovor negativen.  G
     Opozarjamo, smo za to, da se ta tretji nacionalni program, ne kot poseben program, ampak kot nacionalni program uvede, ker je potrebno, da volivke in volivci, gledalke in gledalci spremljajo naše delo, ampak to preko normalnih atributov vsakršnega programa.  G
     Zato verjamem, da je to zadnji trenutek, zadnja prilika, če hočete povedati, da vam gre za to, da se v tej državi razčistijo nepravilnosti, da se vsak sum, vsak dvom, ki je bil izražen, sproduciran ali pa tudi upravičeno postavljen, odvrne od sleherne zadeve.  G
     Mislim, da gre dejansko za hud konstrukt, za to, da se izberejo vsa sredstva za dosego političnih ciljev tako, kot je tudi predsednik stranke, katere protagonisti so bili akterji teh konstruktov, pozval, da se izvede splošna mobilizacija vseh razpoložljivih sil.  G
     Ta njena znamenita izjava o 'veliki svinjariji', ki je lahko poleg tega, kar je bilo povedano, tudi alibi za to, da se nečesa ni naredilo, ampak bom komentiral oziroma oporekal temu, kar je bilo rečeno, da sta seveda tožilska in sodna funkcija različni, kar drži.  G
     Vse te možnosti ste imeli, in moram reči, če vam res gre za to, da se zgodba, ki je bila v točno pozicioniranem trenutku vržena v javnost, ne zlorablja v tem času za predvolilne namene, potem mislim, da bi se morali omejiti v takih razpravah in govoriti po resnici.  G
     Gotovo je tudi, da so nekatere posledice lahko tudi negativne, če tega ne sprejmemo, in to so poudarjali tudi tisti, ki so kasneje v razpravi na odboru za finance opozarjali, naj vendar izkoristimo možnost za odlog oziroma za to, da se umaknemo tej časovni presiji.  G
     Gre torej za to, da se izmed vseh, skozi sito sodnega sveta izbranih kandidatov, za predsednike sodišč imenujejo ljudje, ki bodo sposobni s svojo visoko strokovnostjo, vodstvenimi in inovacijskimi sposobnostmi voditi sodišča, ki bodo znali zmanjšati zaostanke in probleme sodstva.  G
     Od teh 45 milijard več prihodkov, kot je bilo predvideno v proračunu v letu 2003 za leto 2005, bo pač potrebno polovico nameniti za to, da se proračunski primanjkljaj zniža na varno mejo zaradi evra, drugič pa zato, da se pokrijejo obveznosti, ki so nastale, pa niso bile planirane.  G
     Potrebno je izpostaviti reakcijo direktorja policije, ki je odredil izredni nadzor nad delom sektorja z razlogom, da se ugotovi, kdo je odgovoren za to, da se je depeša lanskega leta založila, saj gre za povsem, moram povedati z mojimi besedami, povsem nesramno početje in sprenevedanje.   G
     Če želimo resnično uspešno odpraviti ta problem, je zakonska podlaga edina primerna pot, ne glede na to, da zakon o varstvu okolja in nacionalni program za varstvo okolja dajeta neke vrste pravno podlago, še vedno ne zagotavljata dovolj učinkovitih ukrepov za to, da se ta problem odpravi.   G
     Sam v imenu stranke Lipa napovedujem, da ne bomo sodelovali v tej farsi, farsi Državnega zbora, kot sem že rekel, vesel sem, da se zaključuje, kajti tovrstno politično izkoriščanje Državnega zbora v zameno za volilni rezultat, v zameno za to, da se preusmeri tok dogodkov, je po moji oceni nedopustno.  G
     Če smo lahko še pred nekaj časa malo za šalo govorili, da pač tujci, ki se vozijo skozi Slovenijo v Hrvaško, imajo ta 18 kilometrski odsek za to, da se navadijo na to, kar jih čaka na drugi strani, pač tega s prihodnjim letom, ker vemo, da bodo Hrvati svoj del ceste končali, ne bomo mogli več govoriti.   G
     V tem smislu želim gospod Soku povedati, da je problem tega, kar se predlaga v tem zakonu, ne to, kar se predlaga, da je akontacija 100 tisoč, mi smo predlagali, naj bo oprostitev akontacije na 113 tisoč, vendar naj se od tega 1% ali pa 1 tolar nameni za to, da se študentsko delo ponovno uvrsti v sistem dohodnine.  G
     V poslanski skupini oziroma prisotni poslanke in poslanci Socialnih demokratov smo jih podpirali, vlada pa ni podprla niti predlogov za neplačljivost zahteve za ponovno uporabo informacij in za to, da se nesporno skrajšajo roki, v katerih je treba postopke izročanja in dokončanja postopka v primeru odklonitve zaključiti.  G
     No, če je to takšna najboljša iztočnica za to, da se utemelji to današnjo razpravo, potem moram reči, da smo očitno zabredli še bolj daleč, kot je sprva kazalo in da so stvari na področju zakonitosti v tej državi in na področju boja in preganjanja gospodarskega kriminala in organiziranega kriminala seveda že zelo, zelo na dnu.  G
     In s stališča tega je treba - in vlada je zdaj odgovorna za razpolaganje z državnim denarjem, je odgovorna za to, da se državni denar in denar davkoplačevalcev porabi za določene stvari oziroma usmerja v določene projekte, ki morda niso najbolj po volji določenih raziskovalcev, kakorkoli pa je, da se usmerja v ciljne raziskave.  G
     Z večino vseh glasov, torej z devetimi glasovi za, tako kot to določa poslovnik, je potem odbor izglasoval predlog, da predlaga državnemu zboru, da ponovno izglasuje ta zakon, in s 5 glasovi proti, ki so želeli, da se jih posebej zabeleži, ugotovil, da je s tem izpolnjen procesni pogoj za to, da se danes ta zakon ponovno izglasuje.   G
     Gospodu poslancu bi odgovoril, da se bom v okviru priprave proračuna oziroma rebalansa proračuna boril še naprej za to, da se zagotovijo večja sredstva, kot sem jih navajal, vendar moram odprto povedati, da manjkajoča sredstva, ki izhajajo iz naštetih že sprejetih obveznosti, ki pa niso bile pokrite 3,66 milijarde, je pač to dejstvo.  G
     Ne govorimo samo o slovenskih sredstvih, govorimo to tudi o tem, koliko bo Evropa pravzaprav namenila za razvoj te Evrope, pa koliko bo namenila za to, da se nekatere pokrajine, regije v tej Evropi razvijejo hitreje, da pride torej tudi do lizbonske strategije, torej ne gre samo za naše vprašanje, za našo majhnost, gre za veliko Evropo, zaradi tega je moj glas glas podpore.   G
     Koliko je to dobro za to, da imamo ločene različne veje oblast, koliko je to dobro za to, da se še naprej ohranja vseeno neka neodvisnost posameznih institucij in ali je resnično dobro, da v tej družbi dejansko, tako kot je bil primer v zakonu o javnih uslužbencih, kjer smo prišli do podobnega argumenta, kjer je po novem možno zamenjati vodjo Dursa, vodjo carinske uprave mimogrede.  G
     Seveda v Poslanski skupini Zares podpiramo ta predlog, ker kot je že kolega Potrč povedal, smo tudi sami sopodpisali zahtevo za to, da se Državnemu zboru predložijo nekateri dodatni dokumenti, brez katerih ni mogoče opraviti kakovostne razprave, med katerimi je tudi pogodba, protikorupcijska klavzula in še kaj; cela vrsta stvari, ki so sporne, se jih pa očitno skriva pred javnostjo.   G
     Mogoče se lahko res zasledi v tem zakonu, da je že pravna podlaga za to, da se ne plačuje taksa za subvencioniranje najemnine, ampak vendarle, mislim, da ni, in prepričani smo v poslanski skupini Socialnih demokratov, da lahko zelo mirno zapišemo tudi to določilo v zakonu o upravnih taksah, da so oproščeni plačila upravnih taks tisti, ki uveljavljajo pravico do subvencioniranja najemnine.  G
     In ko je bilo temu dodano še povečanje sredstev za raziskave in razvoj - po podatkih ministrstva iz letošnjega leta je v letih 2002 do 2004 prišlo do povečanja z 0,55% bruto družbenega proizvoda na 0,67% - je bila tukaj podlaga za to, da se to področje normalno razvija in da se predvsem na ministrstvu in v agenciji skupaj z gospodarstvom ukvarjajo z vprašanjem, kako čim več izpleniti iz tega področja.   G
     Ker pa je materija povezana z državnim svetom, kot je bilo že tudi tukaj danes omenjeno v obravnavi oziroma je bilo predmet diskusije in debate že kar nekaj let, pravzaprav že od začetka sprejetja tega zakona, pa se bomo zavzemali za to, da se vprašanje vloge delovanja in seveda tudi financiranja državnega sveta temeljito osvetli z vseh možnih zornih kotov in da se poiščejo neke sistemske in dolgoročne rešitve.  G
     Ne vem, česa se bojite, če nek amandma, ki je konstruktiven, predlaga tudi opozicija, zakaj ga ne bi podprli, saj ne nazadnje smo vsi za to, da se urejajo razmere, vizavi tudi lokalna uprave, glede na državo in za to, da v tej državi nekako nagrajujemo tiste, ki dobro gospodarijo, ne pa to, da tistega, ki ureja mirujoči promet, ki ima vzpostavljen red iz tega naslova seveda se nabirajo tudi določene globe, ga pa kaznuje država.  G
     Želel bi vprašati ministra in pa predlagati, da bi čim prej dobili informacijo tudi v ta državni zbor, če ne na plenarno sejo, na odbor za finance, kjer bi lahko tudi razpravljali o tem, do kam vse je prišlo, kako se misli delati naprej in kako dejansko čim prej priti do predloga celovite reforme in davčnega sistema in pa vzporednih reform, ki so bile tudi omenjene, ki so pogoj za to, da se lahko uspešno izvede celovito učinkovito reformo tako z ekonomskega kot socialnega vidika.  G
     Jaz sem za to, da se dogovorimo in da vlada pride s predlogom ali pa bomo takrat, ko se bo ta diskusija ponovno opravljala, da določimo, da rečemo - ali je to višina 100 milijonov, ali je to višina 500 milijonov, ali gre za stvarno premoženje, ali gre za finančno premoženje oziroma za finančne vložke v podjetjih ali v bankah itn. - da rečemo: banke pa na ta način, kot se prodaja, zadnji faks, mislim, da je en faks notri ali dva, za 1000 tolarjev, se ne more na enak način prodajati.  G
     Glede na to, da je bilo najavljeno širše vprašanje, naj povem še to, da vlada izvaja pospešeno vse tiste priprave, ki so potrebne tako za to, da se izpolnijo nominalni, konvergenčni kriteriji za prevzem evra - s tega vidika je najtrši oreh, kot sami veste, znižanje inflacije - in da tečejo naprej in še posebej pospešeno tudi tehnične priprave za prevzem evra; delo nadaljuje konvencijska skupina oziroma odbor, ki ga skupaj so vodita predstavnik vlade in predstavnik Banke Slovenije.   G
     Ko spremljamo obiske vlade po Sloveniji v posameznih regijah, je mogoče na prvi pogled resnično dobiti občutek, da se vlada zavzema za to, da se ti problemi po regijah začnejo reševati, ampak vendar, če spremljamo oceno, da je po obisku Prekmurja sledila napoved odpuščanja v Konceptu Optimum, da je po obisku Rogaške Slatine zaradi racionalizacije sledila odpoved, odpust 200 zaposlenih v steklarni, smo seveda, ali pa sem, skeptičen tudi do obiskov vlade v regijah, kjer naj bi reševali ta problem.   G
     Ocenjujem, da bi sedanji četrti sklic državnega zbora v tem smislu lahko bil bolj normalen, da bi, potem ko smo dosegli naše temeljne cilje od osamosvojitve naprej do vključitve v evro-atlantske integracije, potem ko smo vzpostavili naš sistem, ga prilagodili tudi evropskim standardom, da bi v nadaljevanju lahko delovali podobno kot delujejo parlamenti v uveljavljenih državah, evropskih državah z daljšo tradicijo, da bi v normalnem postopku lahko tudi normalno sprejemali zakone s potrebnim premislekom, z dovolj časa za to, da se rešitve resnično preverijo, in da bi bil občutek takšen, da smo storili vse, da bi našli prave rešitve, zakone v danem trenutku.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.579 3.679 3.779 3.879 3.979 4.079 4.179 4.279 4.379 4.479 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA