nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (4.279-4.378)



     Gre tudi za to, da se skuša nekatera   G
     Mislim, da bo še čas za to, da se bo tudi ta   G
     Gre za to, da se dokazuje prevelika administrativna   G
     Gre za to, da se gradnja pospeši, ampak naredi cenejša.  G
     Razlogov za to, da se ta amandma podpre, je kar veliko.   G
     o 45-ih panjih, sem tudi za to, da se ta amandma sprejme.  G
     Gre za to, da se podpre uskladitev z uredbo Evropske unije.   G
     Torej potrebujemo zagotovo nek dodaten razlog za to, da se ti   G
     Komisija ni potrebna, zato bom glasoval za to, da se jo ukine.   G
     je najmanj razlogov za to, da se državni deleži prodajajo v bankah, v   G
     zadosten pogoj za to, da se je čebelarstvo kot panoga do današnjih dni   G
     Kljub temu pa sem za to, da se ta karbid za pokanje umakne iz tega zakona.  G
     čim bolj racionalen način in da mora menedžment poskrbeti za to, da se ta   G
     Gre za to, da se zadeve zakonsko uredijo, da bo svet deloval tako, kot je.  G
     Zato bom v tem primeru glasoval za to, da se o tem in še o čem razpravlja.  G
     nepremičnin, ki nam bo potem podlaga za to, da se lahko lažje odločamo, s   G
     Ampak ta vzgled ima smisel samo za to, da se potem nekaj drugega spreminja.  G
     oziroma za to, da se lahko ti podatki ustrezno vnesejo v izračun BDP, kar je   G
     prehod ustrezno zavaruje; bomo našli potrebna sredstva za to, da se ta stvar   G
     Poslanci Slovenske ljudske stranke bomo glasovali za to, da se postopek glede   G
     temu še enkrat povedal, v čem mislim, da je razlog za to, da se amandma k 23.   G
     da bi bila vlada poklicana posebej za to, da se o tej javni koristi na poseben   G
     potrebnega za to, da se med pridela, in koliko je potrebno, da se potem pridobi   G
     če niste še seznanjeni, predvidela potrebna sredstva za to, da se tudi odpravijo   G
     In ni nobenega opravičila za to, da se v letu 2003 njen status ni dokončno uredil.  G
     Tudi sem za to, da se te tradicije oziroma da se prenese to tudi v naslednje generacije.  G
     V kolikor ga ne bi podprli, bi to izgledalo tako, kot da smo za to, da se kriminaliteta v tej državi, poveča.  G
     Ponavadi so se komisije ustanavljale za to, da se ni nič zgodilo, ustanovimo komisijo in se ne bo nič zgodilo.  G
     To je logično, ker imamo različne avtorje, moramo imeti tudi različne prispevke za to, da se jim plača ta odškodnina.  G
     Gre preprosto za to, da se omogoča zagotavljanje večje stalnosti sodnikov na prvostopnih okrajnih in okrožnih sodiščih.   G
     Gre za to, da se dodatek na delovno dobo lahko znižuje, vsaj po našem prepričanju, samo z dogovorom in ne z vsiljevanjem.  G
     Se pravi, prvi korak, ki je potreben za to, da se to stanje začne hitreje odvijati v pozitivno smer, je povrnitev zaupanja.  G
     Namreč, delovanja društva bi morali vezati na večje število članov, ne samo na tri, ki so dovolj za to, da se društvo ustanovi.   G
     Seveda pa nismo za to, da se uvedejo določeni ukrepi brez utemeljitve posledic, ki se lahko s sprejetjem tega zakona doprinesejo.  G
     Tako da menim, da nekih res tehničnih razlogov za to, da se ta amandma ne podpre, ni, kajti kot sem povedal, obstaja za to tudi vir.  G
     Povedano je bilo, da je bila pobuda za to, da se je sprožil ta zakon oziroma sprememba zakona s strani zveze veteranov vojne za Slovenijo.  G
     Glede lažne naznanitve prekrška so prav tako podani vsi razlogi za to, da se ravnanje določi kot prekršek in uredi z obravnavanim zakonom.   G
     Jaz verjamem, da bomo dobili potem pojasnilo, da gre za to, da se vrne nazaj tisto, kar je osnovni zakon že urejal, pa ne izpeljal do konca.   G
     Povejte, ali ste za to, da se vsem tistim, ki zbolijo za azbestozo iz tega naslova, da se jim to, prvič, prizna in drugič, da država to uredi?   G
     Sem za to, da se pristopi k reševanju tega problema, če je to res problem, na drug način, ne pa na ta, ki ste ga vi danes s tem zakonom predlagali.  G
     Mi se, vsaj nekateri, zavzemamo za to, da se javnim uslužbencem, starejši generaciji in drugim zaposlenim ne bi dogodilo to, kar vi v uvodu napovedujete.  G
     Ne gre samo za to, da se ne spoštuje 7. člen avstrijske državne pogodbe, ne gre samo za to, da v Avstriji ne spoštujejo odločbe ustavnega sodišča Avstrije.  G
     Sicer štejemo, da je lahko uvedba enotirnega sistema tudi pretveza, razlog, povod za to, da se obseg sistema soupravljanja zmanjša in da imajo zaposleni manjše pravice.  G
     Gre za to, da se korigirajo zneski, ki so bili 1999 leta zapisani in gre za to, da se opredelijo sankcije za tiste prekrške, ki jih doslej ni bilo mogoče sankcionirati.   G
     Teh kazenskih določb dosedanji zakon ni poznal, to je potrebno za to, da se zagotovi nemoteno in učinkovito spremljanje gibanja cen, kar je podlaga za učinkovito odločanje.  G
     Če izhajamo iz obrazložitve amandmaja, se sklicuje na 11. člen direktive. 11. člen direktive govori, da so države dolžne zagotoviti določene ukrepe za to, da se preprečijo zlorabe.  G
     Če bi šlo zares za to, da se poskuša doseči neko nevtralnost ali pa neko široko pluralizacijo, potem zagotovo ne bi smeli o tem odločati ljudje, ki so v stališčih precej ekstremni.  G
     Jaz imam že neke prakse tudi iz nekaj let nazaj, kolega Džuban jih je omenil, jaz bom zadnji za to, da se sploh odpira pa da se sploh kaj ureja na novo, z novim zakonom o poslancih.  G
     Da po 24. uri bi bilo le nekaj okrog 15 oziroma 18% vprašanih za to, da se mladim oziroma mladoletnikom od 16 do 18 let dovoli vstope v posamezne lokale, kjer se toči alkoholna pijača.   G
     Ali pa proti 800 milijonom, ki so izpuhteli v zrak v treh dneh predsedovanja OVSE v Ljubljani, pa nimam nič proti OVSE, ampak 800 milijonov je šlo za to, da se ni zgodilo na žalost nič.  G
     Predlagamo torej, mi bomo glasovali za to, da se opravi razprava o odgovoru predsednika vlade na poslansko vprašanje, ki sem ga postavil, za takšno obravnavo govorijo naslednji razlogi.   G
     V primeru Slovenskih železnic je šlo za to, da se kljub temu, da je veljal zakon, ki prepoveduje uporabo in proizvodnjo azbesta, da so ti delavci na službenem mestu delali v takih pogojih.  G
     Gre preprosto za to, da bi scena bila širša, govornica širša možnost za to, da se poslušamo in da se dogovorimo o stvareh in da mogoče tudi uzremo, zakaj nimamo na nekatere stvari enakih pogledov.  G
     Tisti 702.a člen, ki je bil sprejet na predlog opozicijskih strank na matičnem delovnem telesu, pravzaprav ne more biti, vsaj po moji oceni, nek garant za to, da se tretji odstavek 253. člena črta.  G
     Ali ste za to, da se vsi tisti, ki so zboleli od azbesta, pa najsi bo, ali so bili v proizvodnem procesu ali so imeli hišo zraven ali pa so nosili otroci očetu malico v 'fabriko' ali pa ne vem kje?  G
     Sicer pa sodimo, da država res mora poskrbi za to, da se bo vrzel zapolnila in da ne bo davkoplačevalci oziroma proračun direktno pokrivali manjkajočih sredstev, ki jih do leta 2016 moramo zagotoviti.  G
     Rekel bi samo to, da bi pravzaprav bil predlagatelj moral biti vesel in z vsemi štiri ta amandma sprejeti, kajti gre za to, da se ne ponovi Trebelno, to, kar smo pravzaprav danes že večkrat omenili ...  G
     In ne vem, ali je ministrstvo dobivalo te dopise, ki jih dobivamo mi iz najrazličnejših skupin, da bi danes dalo jasne in konkretne odgovore, kaj je bilo ideja za to, da se to uvede, in kakšne bodo posledice.  G
     Še enkrat ponavljam, gospod Rudi Pavšič danes zelo trezno ugotavlja, kaj je možno in kaj ni možno, kje je napredek in da pravzaprav so za to, da se v takšni obliki z morebitnimi izboljšavami ta zakon sprejme.   G
     To govorim zato, ker želim povedati, da je nacionalni program socialnega varstva pomemben, da je eden temeljnih instrumentov za to, da se izboljšajo storitve, da se poveča obseg storitev in kvaliteta storitev.  G
     Gre pa za to, da se spreminja zakon in dopolnjuje zakon o obveznih zavarovanjih v prometu in gre za to, da je to pravzaprav nadaljevanje nečesa, kar smo v lanskem letu že sprejemali, dopolnjevali in spreminjali.  G
     Spravo glede preteklosti, dolžno spoštovanje izkažemo tistim, ki smo jim dolžni zares, svojo samostojnost, nacionalno identiteto in možnost za to, da se danes pogovarjamo o tem, kam bo šla Slovenija v prihodnje.  G
     Predvsem zaradi tega, ker omejuje svobodo tistim, ki so svobode potrebni, ki iščejo zatočišče in seveda razlogi za to, da se na nek način omejuje ta pravica, ta človeška pravica, so, kar se mene tiče, neprepričljivi.  G
     Tudi po sami dikciji uvoda gre za to, da se najprej omenja zakon o plačilih v javnem sektorju in poleg tega najpomembnejšega še nekatere druge stvari urejamo, zato poslanska skupina DeSUS ne bo glasovala za sprejetje zakona.   G
     In glasujemo o tem, ali ste za to, da se ljudem, ki so bili izpostavljeni azbestu najsi bo v tovarni ali bo pa tovarni zagotovi tiste pravice, ki so že bile urejene z zakonom, pa ste jih s tem novim zakonom preprosto zmanjšali.  G
     Zdaj jaz bi si upala celo trditi, da je to zakon o repatriaciji argentinskih Slovencev, če ne bi, hvala bogu, tudi vedela za to, da se v krizi nahajajo recimo tudi države kot so Bosna in Hercegovina, Srbija in Črna gora, Makedonija.  G
     Konkretno bi Slovenija lahko spodbujala iniciativo za to, da se sistem ali pa filozofija patentiranja v Evropi nekako uveljavi v svetu ali pa da se filozofija patentiranja nekako uskladi in poenoti v tem tako povezanem globalnem svetu.  G
     Me pa tudi sicer, ponovno izjemno vse skupaj skrbi iz te ugotovitve, ker nimamo stališča pravzaprav tudi stanovanjskega sklada, ali bo lahko zagotovil tista manjkajoča sredstva, ki so potrebna za to, da se te subvencije lahko tudi izplačujejo.  G
     Trdno sem namreč prepričan, da bi morali vsi mnogo več storiti za to, da se poleg prizadevanj za boljše delo zagotovi tudi povečanje samostojnosti, neodvisnosti in ugleda pravosodja, da bi to postal atraktiven, ne poklic, ampak odgovorna naloga.  G
     Gre za to, da se ta amandma, kot sem ga razumel, je bil predstavljen uro pred sejo matičnega delovnega telesa, potem je bil povzet, tako da se zakonodajna-pravna služba do njega ni opredeljevala oziroma ni bilo na to možno dobiti mnenje pravnikov.  G
     In nikakor ne bom pristal na nobeno pavšalno razlago, da se nabira politične točke, če se zavzema za to, da se neke stvari rešujejo, reševati jih moramo zato, ker smo za to poklicani, in zato bom ponovno glasoval enako pri zakonu, kot sem v tretji obravnavi.  G
     Zato verjamem, da boste danes uspešni, ne glede na to, da se vam očitno ni posrečilo na odbor pripeljati - ali pa drugače, vam se niti ni zdelo vredno na odbor pripeljati zadostnega števila poslancev koalicije, da bi glasovali za to, da se ponovno potrdi zakon.  G
     Tu mislim na njun sestanek ob robu srečanja v Bruslju oziroma Belgiji in tu mislim na naše stališče, ki smo ga prav tako oblikovali v tej isti smeri, namreč, da se bojimo, da bo zamujena še ena priložnost za to, da se končno spravi z dnevnega reda to vprašanje.  G
     Se pravi, da tisti, ki bo danes potrdil ta zakon oziroma zavrnil veto, tisti bo kljub temu, kar smo vse danes poslušali, enostavno odklonil kakršnokoli odgovornost za to, da se še danes dogajajo reči, ki so v civilizirani državi, za kar se mi štejemo, nedopustne.  G
     Za to, da se državljanstvo podeli, je potrebno zaprositi, je potrebno računati tudi na domovinsko zavest Primorcev oziroma vseh, ki živijo v tem delu države, kjer bi eventualno lahko to možnost izkoristili; jaz sem prepričan, da teh primerov v Sloveniji praktično ne bo.   G
     Jasno je, da ob takšni množici društev, kot jo imamo pri nas, ob tolikem številu ljudi, ki so v ta društva vključeni, obstojajo različni interesi, tudi po definiciji gre pri društvih za to, da se različni interesi oblikujejo v različnih pravnih oblikah v različnih društvih.  G
     In enak argument, kot ga je minister uporabil, da zakon sledi naslovu zakona, lahko uporabimo vsi tisti, ki smo za to, da se spoštuje normativni del ustave, ki govori o enakosti, ki govori, da ljudi ne smemo ločevati na podlagi meje, ali živijo na levi ali desni strani tovarne.  G
     Če še mogoče lokalno pogledam, če ravno to več ni v modi, pa ni več na mestu, da v tem parlamentu govorimo o tem, kot sem malo prej slišal, sem seveda zelo zainteresiran za to, da se phyrnski krak avtoceste od Slivnice do Dražencev in naprej proti Gruškovju zgradi v čim krajšem roku.  G
     Gre za določbe konvencije Združenih narodov o mednarodnem pravu, ki zavezujejo podpisnice k izvajanju vseh potrebnih ukrepov za to, da se zagotovi dolgoročno ohranjanje in trajnostno rabo ribje populacije bodisi čezconske oziroma razpršene in pretežno stacionarne kot izrazito selitvene.  G
     Z dilemo enotnega trga se srečujemo tudi na področju energetike, ker je prav tako na zadnjem evropskem svetu prišlo do delnih korakov naprej, čeprav je bila odločitev o liberalizaciji energetskega trga v Evropski uniji sprejeta že leta 2002 in gre zdaj zgolj za to, da se sprejete zaveze uresničijo.   G
     Pri tem sledimo načelom, ki jih zakon vpeljuje, pri čemer gre za naravne pravice, torej za človekove pravice, ki se ne dajo odtujevati, pri čemer gre za to, da so to pravice, ki morajo imeti podoben status tudi v mednarodnem svetu, pri čemer gre za to, da se dajo tudi učinkovito varovati in izterjati.   G
     Če pa bo to zadolževanje počrpalo ta sredstva, se odpira ponovno novo vprašanje, kaj z vsemi tistimi novimi odseki, ki so nujno potrebni za to, da se ohrani regionalni razvoj na čim večjem nivoju v Sloveniji in da ne bo prišlo do razlik med tistimi kraji, ki so ob avtocestnem križu, in tistimi, ki te sreče nimajo.  G
     Prepričana sem, da gospod državni sekretar ve, da obstaja bistvena razlika med položajem tržaških Slovecev, beneških Slovencev in Slovencev v Reziji in zato politična organiziranost neke skupine ne more biti opravičilo za to, da se opravičuje neustrezna participacija enih in drugih, se vem pa zahvaljujem, da številk ne omenjate.  G
     Gre za to, da se sledi čim bolj temu, da je dejansko pokrit ves slovenski teritorij, državni, in pri tem imajo demografsko ogrožena območja seveda ta privilegij, torej, ali RTV mediji, zaradi te demografske ogroženosti poseben privilegij, da se jih vnese v to financiranje, kljub temu, da ne izpolnjujejo v zadostni meri določenih pogojev.   G
     To je korektno tukaj zapisati, da gre za ukrepe in še posebej načrtovane ukrepe, če bomo seveda v tretjem branju tako dopolnjevali, vendar so pogoji za to, da se najprej pred besedo 'ukrepih' doda beseda 'načrtovanih' z razumevanjem, da to pomeni, da bodo na vsak način zaposleni vnaprej in ne za nazaj izvedeli o tem, kakšna bo njihova usoda.  G
     Pomenil bi ne samo ukinitev samostojne in neodvisne protikorupcijske komisije, ukinil bi tudi vrsto dejavnosti, ki so v preventivnem smislu nujne in potrebne za to, da se v sleherni državi ustvarja protikorupcijsko razpoloženje, ki je pogoj, da se oblikuje manj koruptivnih dejanj in da se tista, do katerih pride, potem tudi uspešneje preganjajo pred pravosodnimi organi in organi pregona.   G
     Zdaj v tem pismu in deloma tudi s tem, kar ste zdaj povedal, izražate pričakovanje, da bomo kot pogoj za to, da se boste vi pripravljeni pogovarjati o pobudi Partnerstvo za razvoj, ne vem, odstopili od referenduma o zakonu o RTV-ju, ne vem, kako bi mi to naredili, da bomo spremenili nekatere zakone, ki so bili že sprejeti, ki nimajo blage veze s prihodnjim razvojem Slovenije in tako naprej.  G
     Na odboru smo ta člen, ki govori o prometu zdravil na drobno, kar precej dopolnili, kjer smo iskali kompromis o tem, da se prodaja sicer sprosti, čeprav še vedno mislim, da glede na tudi to, kar je danes gospod minister govoril, da Slovenci sodimo pri uporabi in pri nakupu zdravil v sam evropski vrh, se mi zdi, da bi ministrstvo moralo skrbeti za to, da se tukaj zgodijo ukrepi ravno v nasprotno smer.   G
     Namesto da bi uveljavljali res enoten plačni sistem, se v nekaterih pomembnih skupinah, tri so danes že bile omenjene, to je skupina sodnikov, tožilcev in pravobranilcev, uvajajo nova pravila določanja plač in namesto postopnega uvajanja enotnega sistema se ponovno vračamo na začetek, na različne sisteme, na borbo vsake posamezne skupine in vsakega posameznega sindikata za to, da se za njega oblikujejo posebne pravice.  G
     Vem pa, spoštovane kolegice in kolegi, da ko odločamo o sebi, o svoji usodi, nobenemu ni pri srcu, pritisniti tipko za to, da se ti plača zmanjša, tudi meni ne, ampak upam, da se bo ta slovenska zgodba, ta javni sektor in te anomalije, ki so se dogajale med plačami takšnih in drugačnih vodstvenih ljudi, vendarle počasi vodila na nek skupen imenovalec, da se bo vedelo, kdo je na vrhu, kdo je tam nižje, kdo je od spodaj.  G
     Mi smo že takrat poudarjali, da so se razmere tudi v zdravstvu, zdravstveni oskrbi, zdravstvenem varstvu od takrat, ko je bil ta zakon pisan, bistveno spremenili, zato že takrat po našem mnenju zdravstvena postaja ne more biti potrebni in odločilni pogoj za to, da se daje na nekem določenem območju prebivalkam in prebivalcem možnost, da sami odločijo o tem, ali želijo živeti v novi občini ali želijo ostati v občini, kjer so.  G
     Mi se zavzemamo za to, da se najame potrebno količino kredita, da se avtoceste končajo, da se ta kredit čim racionalneje porabi, da se pri tem čim več cestnine počrpa za to, da bi čim manj tega kredita postalo javni dolg in da se izvajajo konsekvence nad vsemi tistimi, ki bi zavlačevali, ki bi neracionalno porabili denar ali pa ki bi nezakonito delovali na področju velikih javnih sredstev, če lahko temu tako rečem, pri uresničevanju tega zelo pomembnega projekta.  G
     Meni so vaši odgovori všeč, imam seveda samo problem, da so neskladni s tem, kar pravi gospod Janša, ker jaz bi sicer pričakoval, da bi v tistem njegovem pismu pisalo, da je za to, da se ohrani enotna davčna stopnja pri dohodnini, ker to preprosto pomeni, kar midva veva, da gre za prerazporejanje od revnejših k bogatejšimi oziroma, da gre, gospod minister, za to, da bo seveda revnejšim potrebno s socialnimi transferi pač nadomestiti izpad dohodka, ki se bo zgodil, ko boste najnižjo stopnjo dvignili na 20% stopnjo, to je prvo dejstvo.   G
     Sklepanje kolektivne pogodbe je lahko le na prostovoljni odločitvi, zato je dialog med strankama nujen in neke vrste temelj za to, da se bo pogodba v praksi tudi skladno z njenimi nameni izvajala zato je nujno, da se do največje možne mere socialni partnerji o ključnih zadevah dogovore in uskladijo že ob sami pripravi predloga zakona, če ravno se ti dogovori v dosti pogledih dogajajo na vse preveč imaginarni ravni, ki v praksi neposrednega partnerstva med delavci in delodajalci v podjetju ne dosegajo želenih oziroma pričakovanih rezultatov.  G
     Gre torej za to, da se pri nekaterih neodvisnih inštitucijah, ki se jim s tem odlokom plača znižuje, pravzaprav potiska glavo v pesek in se noče slišati argumentov za to, da ti predstavniki nimajo možnosti pridobivati dohodka iz kakršnih koli drugih služb, dodatnih obveznosti, funkcij ali kaj vem česa še, tako da je znižanje plače tam okrog 200 tisočakov, pa govorim bruto resda zelo na pamet, ker je znesek približen, ni natančen, mislim, da bi bilo bolj korektno, če bi rekla blizu 190 tisoč bruto, vendarle stvar, o kateri bi bilo treba razmisliti.  G
     Sicer pa lahko zagotavljamo, na kar pa ni nihče opozoril in mislim, da je potrebno opozoriti, da je poudarek na besedi dodatni programi in tu je pa treba povedati, da pomeni dodatni program to, da seveda lahko fakulteta širi svojo dejavnost, ne sme pa je krčiti in to je pomembno za to, da se določeni programi, ki morda v danem trenutku niso rentabilni, ne bi ukinili, pa jih država mora vzdrževati in to je varovalka, da določene fakultete ne bi postale samo, kot se temu reče, lovci na finance, ampak za to, da dejansko stvari delajo tudi takrat, ko imajo recimo manjše povpraševanje.  G
     ANTON ANDERLIČ: Gre za bistven amandma, gre za to, da se pravzaprav s tem ugotovi ali smo za to, da se tistim, ki so zboleli za to kruto boleznijo, najsi bo kot delavci, naj si bo kot tisti, ki so živeli v okolici, izpostavljeni tem škodljivim snovem in gre za to, konec koncev, da nadaljujemo tisto kar je bilo v državni Sloveniji že pred mnogimi državami v Evropi urejeno na zelo human, pošten način, da se je prepovedalo azbestno proizvodnjo in trgovino z azbestom, da se je tudi kasneje odpravilo žarišča in seveda da so se ljudje, ki so se znašli v tej situaciji, torej da so zboleli za to boleznijo lahko na koncu svojega življenja tudi kolikor toliko olajšali bolečine.   G
     ANTON ANDERLIČ: Gre za bistven amandma, gre za to, da se pravzaprav s tem ugotovi ali smo za to, da se tistim, ki so zboleli za to kruto boleznijo, najsi bo kot delavci, naj si bo kot tisti, ki so živeli v okolici, izpostavljeni tem škodljivim snovem in gre za to, konec koncev, da nadaljujemo tisto kar je bilo v državni Sloveniji že pred mnogimi državami v Evropi urejeno na zelo human, pošten način, da se je prepovedalo azbestno proizvodnjo in trgovino z azbestom, da se je tudi kasneje odpravilo žarišča in seveda da so se ljudje, ki so se znašli v tej situaciji, torej da so zboleli za to boleznijo lahko na koncu svojega življenja tudi kolikor toliko olajšali bolečine.   G
     Mislimo tudi, da je napaka, da v tem zakonu spreminjamo način financiranja Zveze združenj NOV Slovenije, ki je določeno z zakonom, kajti prepričani smo, da tudi sicer financiranje veteranskih organizacij ne sme biti prosta presoja resornega ministra, kateregakoli že bo, ker to pomeni lahko tudi povsem politične odločitve brez pretehtane mere za kriterije, ki so potrebni za to, da se neki organizaciji da toliko ali več denarja ali pa se ga vzame, kar je naš resorni minister še dokazal pri pripravi proračuna za leto 2006 in 2007, kjer je brez posebnih razlag pomembno zmanjšal nekaterim sredstva in drugim brez posebne razlage pomembno povečal, da ne rečem podvojil ali še kaj čez.  G
     Mogoče je sam naslov tak, da celo omejuje tisto vsebino, ki je mnogo širša, če govorimo o samem duhu zakona, če govorimo o tem, da združuje prostovoljnost, da združuje pripadnost, da združuje socialni in moralni čut do sočloveka, pa vendarle je to na en organiziran način država uredila in tudi poskrbela za to, da se te stvari, lahko bi rekli celo primerljivo z Evropo, ker se vsi tako radi sklicujemo na to, uredila področje, ki je v ponos, predvsem nekateri segmenti tega področja, ko gre, kot sem rekel, za prostovoljnost, ko gre za organizacijo društev, družbenih organizacij, društvenih sfer, ki pravzaprav dnevno so na razpolago, stotine, tisoče ljudi sodeluje v različnih stvareh.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.779 3.879 3.979 4.079 4.179 4.279 4.379 4.479 4.579 4.679 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA