nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (3.779-3.878)



     Gre zgolj za to, da se povečuje administracija.  G
     Gre pa za to, da se lahko v jami izvede tudi ekshumacija trupel.  G
     Gre samo za to, da se popravi, da se mu da tisto mesto, kamor spada.  G
     Za to, da se to dogaja, nosi največ odgovornosti predsednik parlamenta.   G
     Razumem pa, da so ponekod pogoji in potreba za to, da se uvedejo lokalne.  G
     In marsikdo, pravzaprav v vsaki poslanski skupini, je za to, da se zadeve sčistijo.  G
     Dobro, ampak če gre za to, da se v bistvu misli to, potem tudi sprejmem to razlago.   G
     Gre namreč za to, da se prek otroških hrbtov izvaja maščevanje enega partnerja nad drugim.  G
     Ampak tu bi vendarle jaz nekako predpostavljal, da gre za to, da se razvije inovativno okolje.  G
     Kaj boste storili za to, da se ne bomo srečali s problemom, ko uradno vstopimo v Evropsko unijo?  G
     To pa res ni potrebno, ker to bo ovira za to, da se morebitna odgovorna oseba na tem mestu zamenja.  G
     In tudi 30. odločbo - nisem za to, da se prelaga obveznost preživnine na izvenzakonskega partnerja.  G
     Ne gre za to, da se popolnoma diametralno, da si nasprotujemo pri teh razpravah, tu sploh ne gre za to.  G
     Ko je šlo za to, da se nekaj napravi, je vaša vlada čakala in sedaj na horuk hočete to stvar izpeljati.  G
     Namreč, da tisti, ki ste proti posebnim loviščem, ste za to, da se ukinjajo delovna mesta na podeželju.  G
     Gre za to, da se dopušča možnost podelitve javnih pooblastil in tudi možnost odvzema javnih pooblastil.  G
     In v tistem trenutku, ko bodo pogoji za to, da se preseli drugam, da se zagotovijo drugi viri, naj gre tja.  G
     Seveda pa pogoje za to, da se ta dejavnost lahko razvija, zagotavljajo v veliki meri ravno žičniške naprave.  G
     Tista, ki je bila pač potrebna za to, da se je država lahko branila in da je potem oblikovala svoj obrambni sistem.  G
     Danes je bilo povedano, da je v množici krivd glavno mesto krivo tudi za to, da se je prenehalo plačevati cestnine.  G
     V tem konkretnem primeru ni bilo časa, ni bilo poguma za to, da se postavi potreben čas za ureditev tega vprašanja.  G
     Iz tega razloga še enkrat povem, da se mi odločno zavzemamo za to, da se ta zakon z današnjega dnevnega reda umakne.  G
     Vse te diskusije, ki smo jih opravili, govorijo za to, da se brez zdravstvene reforme preprosto tega ne da izpeljati.  G
     Jaz sam, kolega Kremžar pa še drugi, ki so bili od tam, smo glasovali za to, da se minister Kopač zaradi tega razreši.  G
     MAG. JANEZ DROBNIČ: Že na odboru je stekla razprava, koliko časa je potrebno za to, da se uveljavljajo zakonske določbe.  G
     Sam se zagotovo s to mislijo strinjam in sem vselej naredil vse in vselej bom storil vse za to, da se bolj investira v znanje.  G
     Seveda potrebujemo za to, da se izvajajo te državne pomoči tudi neke mehanizme ali pa da bomo črpali in zato potrebujemo ta sklad.   G
     Sami ste v svojem intervjuju rekli to soboto v enem časopisu, da ljudje že sedem let vedo za to, da se bomo vključili v Evropsko unijo.  G
     K temu je sicer botrovalo tudi dejstvo, da določene stranke raje namenijo denar za referendum kot pa za to, da se problem izbrisanih reši.  G
     Saj dejansko bi o njem odločali samo o vprašanju, ali ste za to, da se zadeve uredijo tako, kot smo jih predlagali v Združeni listi in LDS-u.  G
     Gre za to, da se ta implikacija oziroma ta imperativ, da se postavi bolj smelo, pa podobno kot v drugih državah, če je leto 2005 preveč tvegano.  G
     In jaz sem za to, da se o tem pogovorimo in tudi v teh primerih zagotovimo, da se položaj otrok tudi v teh družinah ne bo nikakor ne poslabšal.   G
     Gre za to, da se eni določeni skupini ljudi priznajo enake pravice, ki jih imamo vsi in v tistem trenutku ne posegamo v pravico nikogar drugega.  G
     Torej, to je le nekaj strateških dokumentov, ki omogočajo, da imamo dovolj informacij za to, da se lahko pripravi tudi ustrezen prostorski dokument.   G
     To, da ministrstvo za kmetijstvo skupaj z ministrstvom za gospodarstvo in za finance zelo hitro uskladijo pogoje za to, da se nek turizem lahko razvije.  G
     Je pa po mojem mnenju trenutno premalo izkoriščeno in tudi nekateri objekti, ki so zelo primerni za to, da se izvajajo dodatni programi, ta hip samevajo.  G
     Če ocenjujem to, kar je napisano, potem pač moram povedati, da se sklicujejo na drugo alineo 18. člena, ki želi ali ste za to, da se sprejme takšen zakon.  G
     Da je temu tako, priča tudi današnje stališče Liberalne demokracije na odboru za notranjo politiko, kjer so se jasno zavzeli za to, da se odškodnine izplačujejo.  G
     Kajti, če ne bo volje za to, da se gre kam drugam, potem ne bo, niti ta amandma ne bo preprečeval tega, da bi bilo to vse v Ljubljani, ker ne bo izključeval volje.  G
     Ne moremo se strinjati s tem, da je enostranska določitev pogojev za najem ali pa za služnost tista, ki je merilo ali pa kriterij za to, da se bo nek postopek sprožil.  G
     Mi smo vedno bili za to, da se Slovenija čim prej priključi Evropski skupnosti in da se s tem podrejo vsi plotovi monopolov, ki so bili pri nas in so še vedno prisotni.  G
     In kaj je tu navedeno kot argument za to, da se krši, prvič, poslovniška procedura in, drugič, da se gre mimo ustavne ali pa zakonske podlage na predlog takšnega sklepa.  G
     Lovska pravica - mi smo se zelo zavzemali za to, da se lovska pravica podeli tudi ne samo pravni, ampak drugim fizičnim osebam, seveda pod pogoji, zapisanimi v tem zakonu.  G
     Vemo, kaj pomeni strategija sortiranih odpadkov, toda v tistem trenutku, ko mora sam občan poskrbeti za to, da se v izvoru sortira, je situacija šibka; vsi se tega ne držijo.  G
     S tem pa se spodbuja tiste, ki skrbijo za to, da se bogatijo nekateri žepi, tako od alkohola, cigaret, mamil, trav itd., po teh, ne samo srednjih, ampak tudi žal osnovnih šolah.  G
     In seveda, ker piše v referendumskemu vprašanju: Ali ste za to, da se v pač v določenih dnevih, torej deset nedelj v letu z omejeno površino trgovine odpirajo oziroma so odprte?   G
     Torej, po 138. členu poslovnika so dani pogoji za to, da se še na tej seji opravi tretja obravnava, ker so bili sprejeti amandmaji k manj kot desetini členov dopolnjenega predloga zakona.  G
     Gre pravzaprav za to, da se iz naslova študentskega dela, seveda, plačujejo tudi koncesijske dajatve, ki gredo za posebne namene, in sicer za delovanje študentskih organizacij v Sloveniji.  G
     Kot je že ministrica povedala, je odbor brez glasu proti in brez nasprotovanja, kar je tudi velo povsod na javni predstavitvi mnenj, bil za to, da se tak nacionalni kulturni program sprejme.  G
     Najbrž bi bilo smotrno dopustiti dokončanje vseh začetih aktov in šele pozneje uveljavljati nove prostorske rede tudi na občinah, sicer bodo potrebna znatna sredstva za to, da se pripravijo novi akti.  G
     To se pravi, program za ohranjanje delovnih sposobnosti invalida, kajti gre za to, da se ohrani njegova, ne samo delovna sposobnost, ampak predvsem delovne navade oziroma kakršnakoli vključenost v delo.  G
     Sam člen v nadaljevanju v alineah je zelo lepo napisan in seveda kdo ne bi bil za to, da se uveljavi spodbujanje podjetništva, inovativnosti, izboljšanje dostopa podjetij do virov financiranja in podobno.  G
     Pravijo, da v glavnem za opremljanje naših enot, vendar verjetno en del tudi za to, da se je opravila, bom rekel, nabava orožja in opreme, ki sta ga potrebovali takrat Republika Hrvaška in Bosna in Hercegovina.  G
     Jaz sem za to, da se mu omogoči kot primerjalno, kot tudi v Avstriji in Italiji vse deluje, ampak bo to, to je doseženo soglasje z lastniki, gotovo je doseženo soglasje; nisem pa prepričan, da taka dikcija to omogoča.  G
     Gre za to, da se pristojnosti v zvezi z nekaterimi postopki prenesejo z ministrstva za notranje zadeve na policijo, z ministrstva za finance na carinsko upravo in z ministrstva za promet na upravo za civilno letalstvo.   G
     Povedali ste, da ste se zavzeli za to, da se ljudem ustrezno pomaga, kadar so ogoljufani in vas sprašujejo, kdaj ste se v tem času zavzeli za rešitve in poplačilo oropanih varčevalcev Sicure in številnih drugih primerov.  G
     Ne pa, da se dosegajo še drugi cilji, ki so lahko legitimni - in sem za to, da se kaj takega uredi, se pa ne more urediti v tem zakonu, za katerega vemo, dobro vemo, da je bil predmet še kakšnih izkoriščanj v naši državi.  G
     O dobri veri gospe Potrata seveda nimam nobenega dvoma, gospa Potrata tudi ve, da to ni samo kurtoazna fraza in prav tako nimam nič proti slovenščini in morebitnim ukrepom za to, da se slovenščina svobodno razvija naprej.  G
     Namreč, normalno je, da se je začela sezona slovesnih otvoritev, ki bodo letos bolj razkošne, ker je volilno leto; mislim, da ima novi minister izreden smisel za to, da se bo znal "poslikati" in postaviti pri vseh objektih.  G
     Ugotavljamo, da ta proga ne izpolnjuje pogojev, da vlak zapelje s polno cisterno do tega skladišča, kar pomeni, da je prevoz dražji in nevarnejši, ker pač pa pol prazna cisterna je izredno nevarna za to, da se vagon prevrne.   G
     Seveda se postavlja vprašanje, ali je danes obravnavani predlog zakona in njegova vsebina dovolj, bi rekel, dogovorjena in pripravljena rešitev za to, da se vsi problemi glede nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča tudi odpravijo.  G
     Če pa gre za to, da se želi še nekoliko otežiti poslovanje nekaterim prodajalnam zato, da bi se prikazalo, da je bil referendum slab in nepotreben, potem tu mislim, da ni dobra pot, ker bo povzročila težave trgovcem, kar najbrž ne želimo.   G
     Ob vseh teh problemih, o katerih smo že slišali in ki sem jih jaz ponovno še odprl, pa menim, da je zakon dovolj dobra podlaga za to, da se ga z ustreznimi dopolnili pripelje v drugo obravnavo oziroma tudi do konca, zato bom sam zakon podprl.  G
     Gre za to, da o vseh stvareh javnega značaja, konec koncev pa tukaj tudi gre, imamo tudi zaradi tega sprejet zakon o dostopu do informacij javnega značaja, kjer prav gotovo je dolžnost države, da poskrbi za to, da se o vseh teh stališčih obvesti.  G
     Še enkrat pa povem - da zaključim -, smo pa seveda v Novi Sloveniji še kako za to, da se tistim, ki so pa bile povzročene določene krivice, in tega ne zanikamo, da se pa tistim ljudem te zadeve popravijo, tako kot se spodobi in tako kot je pošteno.  G
     Sicer pa je treba reči, še enkrat pravim, ta 5. člen, ki govori o vsebini programa ukrepov, je podlaga za to, da se sprejme potem - bom dobesedno prebral - "uredbo, ki določi instrumente, podrobnejše pogoje, kriterije in merila za dodeljevanje sredstev".  G
     Torej, ostalo so bile sugestije, da poskrbim tudi osebno za to, da se te stvari čimprej podpišejo, o katerih ste tudi vi govorili, ti dogovori oziroma pogodbe, in da se zavzemamo za to, da bodo te stvari ob koncu gradnje oziroma po koncu gradnje tudi izvršene.  G
     Sama koncesijska dajatev, ki se zbira v skladu, v državnem proračunu je, mislim da tudi dobra rešitev, kajti s tem se bo ohranila ali pa zagotovila preglednost višine sredstev, ki se zbira predvsem za to, da se plačuje obremenjenost kmetijskih zemljišč in gozdov.  G
     Gre samo za to, da se presoja vpliv in navedbe stranke v postopku in če se ugotovi, da so te navedbe neutemeljene oziroma da je predviden poseg skladen s prostorskim aktom, potem pač tudi nesoglasje morebitne stranke v postopku ne zadrži izdaje gradbenega dovoljenja.   G
     Prva je ta, da se zmanjšuje progresivnost obdavčitve za družine z več otroki, tu seveda ne gre za socialni kriterij, kot ste nekateri danes vztrajno ponavljali, ampak enostavno gre za to, da se družinam, ki se odločajo za več življenja, dajo tudi večji dohodninski popusti.  G
     Na žalost pa vse te razprave, in vsaka nova razprava zelo jasno pokaže, da seveda ne gre za to, da se vlada sooča oziroma da se opozicija sooča z neko arogantno vlado, ki noče poslušati njenih predlogov, ampak da gre za to, kar je enkrat Lavrinc lepo poimenoval, "narobe svet".   G
     Pa se je v tem slednjem, na žalost, zmotil, drugi niso bili za iskanje rešitev, ampak za to, da se problem politizira do te mere, da smo danes v stanju, ko ga še ne moremo razrešiti, čeprav je tudi že v našem mandatu leto dni od odločbe ustavnega sodišča, ki nam je to naložila.   G
     Zato nikakor ne moremo razumeti tistih poslancev, ki v okviru tega zakona govorijo, da zakon ne predstavlja celovite rešitve, da se sicer strinja z osnovno idejo, ampak da so za to, da se počaka, da vlada pripravi nek korenit zakon, ki bo korenito določal vsebino davčne reforme.   G
     Jaz bi seveda razmišljal o podpori za razrešitev ministra, če bi vsaj v enem trenutku pokazali, kako rešiti ta problem; vam ne gre ne za eden zakon, ne za drugi zakon, vam gre za to, da se tega ne uredi in da se teh pravic ne uredi tako, kot je zapisano v odločbi ustavnega sodišča.   G
     Dobro, če ste za to, da se odprejo vrata; jaz sem za to, da se amandma podpre, da se vnese v določilo tega zakona, kdo se lahko vozi s posebnimi prevozi, se pravi s pogodbenimi prevozi še vsi tisti, ki jih opredeljuje evropska direktiva, in da je tukaj tudi maksimum tega, kar počnemo.  G
     Dobro, če ste za to, da se odprejo vrata; jaz sem za to, da se amandma podpre, da se vnese v določilo tega zakona, kdo se lahko vozi s posebnimi prevozi, se pravi s pogodbenimi prevozi še vsi tisti, ki jih opredeljuje evropska direktiva, in da je tukaj tudi maksimum tega, kar počnemo.  G
     Vlada se namreč, ne samo, da trudi, tako to ocenjuje tudi varuh, da se odpravijo pomanjkljivosti, ki so predmet njegovih poročil tudi v preteklih obdobjih, torej vlada se trudi tudi za to, da se resno spopade z vsakim sproti in pove tudi, kako bo probleme, ki so šele v reševanju, rešila.  G
     Gre za to, da se poskuša spodbujati tiste investicije, ki so v našem strateškem interesu, ki ustvarjajo nova delovna mesta, s katerimi želimo doseči tudi pozitivne, tako imenovane 'spill over' učinke, se pravi, prelivanje tehnološkega znanja, upravljavskega in inženirskega znanja na domača podjetja.  G
     Pri tem mi gre zgolj za to, da se kaj takšnega ne bi več na način, kot se je zgodil v Lutkovnem gledališču, ko je takratna vladna garnitura dobesedno sugerirala javnosti, da je to nekaj pozitivnega, da je vsakršno norčevanje dovoljeno in možno, vlada pa ne stori nič, da bi se ti negativni pojavi prekinili.  G
     Na ta način dobimo vsi skupaj nedvoumen tekst, ki bo seveda v korist - ne samo za to, da se predpišejo norme Evropske unije, ampak v korist državljanov in državljank te države pri njihovem stremljenju k izboljšanju varstva okolja oziroma k izboljšanju našega okolja, kot je omenila tudi gospa Marija Ana Tisovic.  G
     Sam osebno se pridružujem tistim opozorilom, med drugim tudi odbora za infrastrukturo, ki ni zadovoljen zgolj z oceno, da pač poročilo imamo, vendar da bi želeli hkrati s poročilom imeti vsaj pregled predvidenih ukrepov za to, da se na področjih, kjer planirani parametri niso doseženi, tudi pove, kaj bomo storili.  G
     Niste me prepričali, zakaj ste spremenili, ker ste bili sopogajalec s finančnim ministrom za to, da se javni uslužbenci dodatno prostovoljno, to ste spremenili, v obvezno dodatno zavarovanje, vendar ste s tem oškodovali ne le 500 tisoč upokojencev, preko 500 tisoč, vse tiste 10 tisoče brezposelnih, ki dobivajo nadomestilo.  G
     Poročilo smo dali takoj, se pravi že v petek in jaz sem računal na to, da boste držali besedo, ki ste jo dali, gospod predsednik, da takoj, ko bo komisija opravila svoje delo, da se boste z vso svojo avtoriteto zavzeli za to, da se poročilo komisije za ugotovitev vzroka in ozadja napada na Mira Petka uvrsti na dnevni red redne seje.  G
     In silno zavzemanje za to, da se omogoči vlaganje visokih odškodninskih zahtevkov, silno zavzemanje za to, da se omogoči vlaganje zahtev po plačevanju razlik med tistimi pokojninami, ki so jih bivši uslužbenci organov SFRJ dobivali v Republiki Srbski ali v Srbiji in med pokojnino, ki bi jo dobili tukaj, če bi imeli stalno bivališče.  G
     In silno zavzemanje za to, da se omogoči vlaganje visokih odškodninskih zahtevkov, silno zavzemanje za to, da se omogoči vlaganje zahtev po plačevanju razlik med tistimi pokojninami, ki so jih bivši uslužbenci organov SFRJ dobivali v Republiki Srbski ali v Srbiji in med pokojnino, ki bi jo dobili tukaj, če bi imeli stalno bivališče.  G
     Če v okviru Nacionalne stranke dobimo zagotovilo s strani Liberalne demokracije, Združene liste in DeSUS-a, da boste vsaj v tokratni razpravi in odločanju spoštovali najsibo odločbo ustavnega sodišča ali pa zgodovino Republike Slovenije in prihodnost Republike Slovenije, smo v Nacionalni stranki takoj za to, da se ta državni zbor sreča s končnim glasovanjem.  G
     Skratka, moja ocena je, da se je zgodila velika napaka in tudi velika gospodarska škoda, kajti razmetavati družbeni, davkoplačevalski denar za to, da se sicer zgradi nov nadvoz, nov objekt z normalno nosilnostjo, vendar ne za dvosmerni promet, ampak omejitev, dejansko zožitev ceste na tem delu in tako rekoč enosmerni promet na novo zgrajenem mostu, mislim, da je to velika napaka.   G
     Da je pri tem potrebno upoštevati širšo diskusijo, tudi pripombe, ki jih je dajala in jih daje opozicija, da je potrebno tudi strategijo pripraviti, in da je potrebno seveda izostriti odgovornost vseh, tako vlade kot urada kot tudi pravosodja za to, da se v kontekstu napora boja proti korupciji stori še več, in da se na tej lestvici dvignemo še višje in mislim, da so za to vse možnosti.   G
     Upam, da bodo ostale občine, tudi mestne občine, ki delijo usodo podhranjene lokalne samouprave v Republiki Sloveniji, tudi iz takšnih projektov potegnile kakšen nauk pa se bolj odločno zavzele za to, da se malo prerazporedijo naše javne finance, pa da se vsaj približno evropsko primerljiv del javnih financ ali pa bruto družbenega proizvoda, če hočete, nameni za financiranja lokalne samouprave.  G
     Zato se mi zdi, da je treba ob tej priložnosti vendarle na eni strani izreči tudi določeno priznanje in spoštovanje lovcem, lovskim organizacijam, družinam, ki so ves čas skrbele za to, da se je fond divjadi ohranil, da so se nekatere živalske vrste, ki jih ni bilo več, ponovno naselile, da se nekatere zaradi drugačnega gospodarjenja z okoljem, pa zlasti drugačne kmetijske proizvodnje, ponovno pojavljajo.   G
     Pritrdil sem vašim mnenjem, predvsem Ljudske stranke in še nekaterih, še posebej zaradi tega, ker se je skupina strokovnjakov s tem močno strinjala, in smiseln je bil pristop, da vzpostavimo zakonsko podlago - misleč, seveda, spoštovane kolegice in kolegi, da bo v tej zvezi zmagala modrost tudi v slovenski strankarski politiki in da bomo skupaj vzpostavili zakonsko podlago za to, da se odločba ustavnega sodišča izvrši.  G
     Torej sam program opremljenosti in razvoja Slovenske vojske bi zagotovo moral temeljiti na izhodiščih, da že razpolagamo z določenimi napravami in prostori, kjer je možno izpeljati vse tiste postopek, ki so potrebni za to, da se lahko reorganizacija Slovenske vojske oziroma organizacija v smislu profesionalizacije izvede na najučinkovitejši način in da se tudi upoštevajo vsi tisti kriteriji, ki so znani znotraj sistema Nato.   G
     Ker zakona o skladnem regionalnem razvoju žal nismo sprejeli, bo ta strateški dokument izrednega pomena za vse razpise za delitev sredstev za ta razvoj, vključno s kandidiranjem za sredstva za izgradnjo gospodarskih con, zato se sama zavzemam za to, da se Slovenija razvija povsod vsaj približno enakomerno ne pa v obliki koncentričnega kroga podobno kot, če vržeš kamen v vodo, in se iz središča razvoj vrši na vse ostale strani.   G
     Tu gre za to, da se išče takšne strateške partnerje, ki so pripravljeni in sposobni videti svojo vlogo v vsakem posameznem podjetju ali banki, ki se prodaja, dolgoročno; ki so pripravljeni v svoji strategiji podpreti položaj tega podjetja na trgu, ki vidijo v tem komparativno prednost, ki se zavežejo, da bodo tudi omogočili, da bo določeno število ljudi, ki so zaposleni v takšnih podjetjih, tudi dolgoročno imelo zagotovljena delovna mesta.   G
     Gre za to, da se tam vidi, kaj je še treba storiti, potem bomo pa skupaj, v sodelovanju s temi navedenimi organi in institucijami, pripravili stališča do pripomb in seznanili državni zbor, na podlagi katerih bodo lahko vsi poslanci in poslanke, poslanske skupine ali drugačne skupine poslancev, kvalificirane, kot zahteva poslovnik, vložile na ta dopolnjen predlog amandmaje in jih bo ta državni zbor potem na plenarnem zasedanju tudi obravnaval.  G
     Meni osebno, ker poznam proces sprejemanja različnih strategij v tej državi in sistem delovanja in tako naprej, dejansko čisto vseeno, kdo to strategijo sprejme oziroma mi je celo ljubše, da jo sprejme vlada, ker če jo sprejme državni zbor je še toliko bolj odgovoren in kriv za to, da se strategijo ne uresničuje - saj tako ali tako je za vse skupaj odgovoren v končni fazi državni zbor, ampak ne glede na to rajši vidim, da dejansko sprejme vlada.  G
     Na žalost je bilo v proceduri sprejemanje tega zakona porabljene veliko energije za to, da se je nasprotovalo v tem zakonu iz preprosto pričakovanj, da lahko v Sloveniji dobimo zakon, ki bo v nasprotju z določili, ki veljajo v Sloveniji, torej da je lastnina sveta zadeva, pa vendarle na drugi strani omejena z nekaterimi pravicami drugih državljanov in državljank, ki te lastnine nimajo, pa imajo interes hoditi po deželi, hodit opazovati živali, se ukvarjati z lovom, hoditi v gozdove in podobno.   G
     Jaz bi ob tej priliki zelo rada povedala, da je stalnost oziroma permanentnost oziroma trajnost zelo pomembna, če bomo konstantno znali delati, sobivati na vseh nivojih, od učnega procesa v predšolskih institucijah in ustanovah, razvojno-varstvenih zavodih, osnovnih šolah, srednjih in visokih šolah, če bomo znali to na en način ohranjati, stimulirati in nenehno delati za to, da se zadeva okrepi, da jezik dejansko je tudi v vlogi in vsi ostali arbitri, ki so pomembni v tem segmentu, da aktivno sodelujejo.  G
     Po petih letih harmonizacije slovenskega pravnega reda s pravnim redom Evropske unije se je pokazalo, da potrebujemo ustrezno pravno podlago tudi za tisti del predpisov, za katere Evropska unija ne zahteva harmonizacije, morajo pa biti preneseni bodisi zaradi uveljavljanja načel pristopne pogodbe, in sicer predvsem principa medsebojnega priznavanja in izvajanja določb členov 28 do 30 pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti, bodisi tistega dela, ki ga Evropska unija v nekem segmentu harmonizacije ne pokriva in pušča nadaljnjo ureditev državam članicam v okviru njihove lastne pristojnosti, je pa potreben za to, da se direktive lahko v celoti prenesejo in implementirajo.   G
     Tako lahko beremo enkrat v enem, drugič v drugem časopisu o takem in drugačnem dopisu in počasi se izrisuje slika, da je pravzaprav bolj kot za napako ali spregled, kar se je mogoče zdelo pred letom dni, šlo za neko načrtovano akcijo, kolikor toliko natančno speljano, in to ne samo v tem smislu, da ti ljudje niso bili obveščeni, ampak kot smo sedaj brali, da so bili obveščeni njihovi delodajalci ali stanodajalci, ko govorimo o samskih domovih in drugih podjetjih, ampak da je šlo tudi v kasnejših mnenjih, ki jih je vlada dajala, pripravljali so jih pa bolj kot ne vedno isti strokovnjaki, za to, da se je ta odločitev brezprizivno branila do točke, ko je propadla na ustavnem sodišču.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.279 3.379 3.479 3.579 3.679 3.779 3.879 3.979 4.079 4.179 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA