nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (3.579-3.678)



     Sem pa za to, da se nalije čistega vina.  G
     Mi smo glasovali za to, da se to izniči.  G
     Ne gre za to, da se zavzemamo za teh 77.000.  G
     Gre za to, da se pove ljudem prava resnica.   G
     Navsezadnje gre samo za to, da se te vloge vložijo.  G
     Že na odboru nisem bil za to, da se ta zadeva tukaj ureja.   G
     Smo tudi za to, da se danes dogovorimo, kaj bomo z odgovorom.  G
     In terjam odgovornost za to, da se je kaj takega lahko zgodilo.   G
     Razumem vaša občasna prizadevanja za to, da se to vprašanje reši.   G
     Odločilni glas za to, da se nekaj zgodi ali pa se ne zgodi v občini.  G
     Smo za to, da se ljudje odločijo, ali naj vstopimo ali naj ne vstopimo.  G
     Gre za to, da se malce nakaže smer, v katero bi ta družba tovrstno morala iti.  G
     Zato ne bom glasoval za to, da se gospodu Jelinčiču v tej zadevi prizna imuniteta.  G
     Šlo je v bistvu, osebno mislim, za to, da se zmanjša proizvodnja mleka v Sloveniji.  G
     Poglejte, ko ste rekli, da ni nobenih argumentov za to, da se potegne zasilno zavoro.  G
     Tisti argumenti, ki so govorili za to, da se amandmaja ne podpre, so bili že povedani.  G
     Smo pa za to, da se zakon popravi, uredi v tem segmentu in se ponovno vrne v proceduro.   G
     Zato apeliram na vlado in na vladajočo koalicijo, da poskrbi vse za to, da se to izpelje.  G
     Sicer pa jaz, sam osebno, ne bom nasprotoval sprejemanju zakona, sem pa za to, da se dopolni.  G
     Ali druga varianta: Ali ste za to, da se podpre naša že sprejeta odločitev, da vstopimo v Nato?  G
     In ravno oziroma tudi zaradi razloga stroškovnosti smo za to, da se referendum izvede čim prej.   G
     Gre samo za to, da se koncentrirajo vse storitve, vse upravne storitve za stranke v upravni enoti.   G
     Seveda, da se dobiti pa argumente za to, da se gostilniške lokale obravnava enako, trgovine pa enako.  G
     Ali pa so celo kakšni politični motivi za to, da se danes ta odlok oziroma ta predlog odloka ne sprejme.   G
     Tudi v Novi Sloveniji smo za to, da se čim prej prične gradnja, o kateri se govori že skorajda eno desetletje.   G
     Gre za to, da se v javnosti širijo različne informacije, tudi pristojnih, ki, skratka, bdijo nad samim radarjem.  G
     Odkriti, zakaj in čemu je do tega prišlo, je najprej stvar tistih, ki so odgovorni za to, da se proizvodnja vrši.  G
     Potem sem pa bolj za to, da se rešuje transparentno, tudi skozi ta zakon, če bo kdaj kak tolar se v ta zakon natekel.  G
     V odboru smo ravno tako o tem glasovali in seveda večina je bila za to, da se obravnava ta zakon po hitrem postopku.   G
     Stabilnost, varnost, to sta dva ključna pogoja za to, da se država hitreje razvija; če tega ni, nič drugega ne pomaga.   G
     Seveda bom predlog podprl tudi zato, ker ga, torej za tisto, kar so rekli vsi tisti, ki so za to, da se obravnava začne.  G
     Torej, prosim za podporo in da ko bomo glasovali, glasujemo za to, da se ta občina ustanovi; to se pravi, glasujemo "proti".  G
     In torej pri nas, ko podeljujemo koncesije, ne gre toliko za pestrost oblik in metod, ampak za to, da se vnašajo določene vsebine.  G
     Gre predvsem za to, da se razlikovanje, recimo, tudi v isti družini prenese na višji nivo, na višji starostni nivo, s 23 na 30 let.  G
     Ne grem za popolnoma nobeno širitev pravic, gre samo za to, da se to sožitje in to življenje na ozemljih, ki so dvojezična, nadaljuje.  G
     Mi se vseeno zavzemamo za to, da se ta zadeva transparentno razčisti, če ne drugače, pa z arbitražo na mednarodnem gospodarskem sodišču ali kjerkoli že.  G
     Tu mislim, da vlada ne kaže dovolj odgovornosti, dovolj resnosti in da ne priznava svojih zaslug za to, da se število alkoholikov na Slovenskem povečuje.   G
     Še bi lahko navajali te primere in tudi v primeru občine Renče Vogrsko smo prepričani, da obstajajo vsi utemeljeni razlogi za to, da se postopek nadaljuje.   G
     Stroški, ki jih morajo prebivalci podeželja plačati za to, da se njihovi otroci izšolajo in pridobijo poklic, pa so za okoli 50 odstotkov višji kot v mestih.  G
     Torej vse tiste institucije, vse tiste asociacije, ki so namenjene za dejavnost, ne pa za to, da se pridobiva dobiček na trgu, to je jasno sporočilo iz tega.   G
     Zato je nujno potrebno, da ima država tudi dovolj ustrezen okvir, pravni okvir za to, da se promptno in pravočasno ter ustrezno odziva na dogodke v svoji okolici.   G
     Ampak kljub temu tega nismo dosegli, čas še ni dozorel za to stanje na trgu dela bo nedvomno trdno nakazalo argumente za to, da se bodo stvari prej ko slej spremenile.  G
     Kajti, prostorska konferenca, ki sicer je predvidena za to, da se ta stališča izmenjajo, je eden od postopkov, ki naj bi zbližali delovanje lokalne skupnosti in države.  G
     Vendar bi rekel, da je sprememba potrebna, kajti tu gre za to, da se pojasni, kakšni stroški in komu se plačujejo stroški procesa pred sodišči in drugimi državnimi uradi.   G
     In verjemite mi, da vlada tudi zna na nek način oceniti, kdaj je najbolj primeren čas za to, da se začnejo postopek neke prodaje, da se doseže najugodnejša cena in podobno.  G
     K temu, kar je kolega minister Presečnik dodal, bi rekel še to, da so razlogi za to, da se je ministrstvo, verjetno tudi ministrstvo za promet, poslužilo te oblike, dvojni.   G
     Jaz upam, da tudi vi kot minister niste s tem, kar ste povedali, zadovoljni in da se boste zavzemali za to, da se bodo sredstva, namenjena za sanacijo tega, v proračunu povečala.  G
     To je farsa, ker gre samo za to, da se mednarodni javnosti, domači javnosti nekako zamaže tisto pravo dejstvo, vse je urejeno, tako kot mora biti, in poročilo tako idealno in vse skupaj.  G
     Navsezadnje sem bil eden tistih, ki je dal pobudo - zdaj se bom malo pohvalil - za to, da se je sploh začel postopek za odkup Elana nazaj, čeprav sem vedel, da bo to drago, ni bilo poceni.  G
     Tukaj ne gre za nobeno zagovarjanje, nobene stvari, ne ene ne druge, ampak gre za to, da se ljudem, ki so pokopani oziroma zagrebeni, bom rekel, petdeset let, da dostojanstvo, ki jo zahteva.  G
     Menimo, da poslovniške zahteve glede oblikovanja amandmajev na postavke iz preglednic ne bi smele biti ovira za to, da se omogoči financiranje izobraževalnih programov tam, kjer je to nujno.   G
     V skladu s 138. členom poslovnika predlagam, če ste za to, da se, ker je bilo sprejetih 7 amandmajev, členov pa je krepko prek 200, da se opravi še tretja obravnava znotraj te seje državnega zbora.  G
     In sicer jaz mislim, da je treba upoštevati tudi naslednje, da prvo je treba, mislim da poskrbeti za to, da se mestna občina Koper že enkrat utiri, in to po mojem čim prej, v sistem volitev v državi.  G
     Vem, da bi marsikdo tudi iz tegale našega okroglega prostora, ki mu nekateri pravijo cirkus, kajti štirioglatih cirkusov ni, so pa okrogli, tudi tukaj bi marsikdo bil za to, da se pozabi slovenski jezik.  G
     Mislim, da smo v več razgovorih poskušali najti skupen jezik, vendar pa mislim, da tak način pošiljanja slik, kako izgleda inštitut, ni najbolj primeren za to, da se dogovorimo o vsebini dela inštituta.   G
     Gre za to, da se določi, da je zavezanec za plačilo prispevka za razgradnjo podjetja Eles Gen, ki je v meddržavni pogodbi predvideno kot podjetje, ki prevzema polovico električne energije na slovenski strani.  G
     Da se opravi to glasovanje takoj, da naj pred kamerami ljudje izvedo, kdo je za to, da se opravi ta diskusija, da pridemo temu do dna, ker če bomo jutri glasovali, bo ista zgodba kot vedno, ko ne bo izglasovano.  G
     To, da je nekje nekaj že urejeno, ni ovira za to, da se to da skupaj in da se sprejme nek poseben zakon; bo sicer vroča razprava in tako dalje, veliko stvari bo treba razčistiti, vendar pa bomo tako nekam prišli.   G
     O tem, da ne smejo popiti enega šilčka zjutraj namesto, da bi se pogovarjali o tem, da je potrebno skrbeti za to, da se bo pravilno lastninilo, da se ne bo kradlo in še druge malverzacije, ki se dogajajo v tej državi.  G
     In zakaj ne bi današnji dan izkoristili namesto za to, da se prepiramo in poslušamo očitke, predvsem iz opozicijskih vrst - oziroma, da bom dosleden -, predvsem iz dela opozicije, izkoristili bi ga dejansko lahko veliko bolje.  G
     Kot je bilo dodatno predlagano v amandmaju, predlagatelj šteje, da bi triletno obdobje bilo primerno za to, da se izvrši takšen prenos dela nalog iz sedanjih samostojnih organizacijskih enot na lokalni ravni na upravne enote.   G
     Javnomnenjske raziskave so koristne za to, da se človek lahko orientira, prav gotovo pa niso namenjene temu, da se s prstom kaže, volivci katerih strank so za nekaj in katerih strank so za nekaj drugega ali pa nasprotujejo temu.   G
     Sicer je pa treba povedati, da so bili vsi pogoji za to, da se zakon, ki ga sedaj spreminjamo, izvede, da ni popolnoma nobenih elementov, niti odgovorov na pripombe sekretariata, razen v prvem delu je bilo odgovorjeno, v drugem pa ne.  G
     Morda je bila to do sedaj glavna pomanjkljivost, ki je v veliki meri kriva za to, da se je javno mnenje v Sloveniji, ko gre za podporo članstvu države v Natu, naenkrat začelo po tej medijski kampanji nevarno nagibati v negativno smer.  G
     Zdaj pa se ne bom odselil, zdaj pa povem, da se ne bom še selil, ampak bom aktiviral celotno slovensko javnost, civilno javnost, na čelo bom stopil, tudi Slovenskega ekološkega gibanja, in se bomo borili za to, da se bo ta Sava očistila.  G
     Gre namreč za to, da se iz tujine kljub prepovedi iz 21. člena zakona (to je prepoved financiranja strank iz tujine) lahko plačujejo članarine in prispevki članov strank, vendar z vsemi omejitvami, ki so sicer v 22. členu zakona določene.   G
     Trdno sem prepričan, da je tukaj veliko ekološko ozaveščenih poslancev in da boste nekako mogoče tudi razumeli ali si tudi sami prizadevali za to, da se taki pogoji, dodatni pogoji za obratovanje vseh elektrarn na spodnji Savi, uresničijo.  G
     Povem svoje stališče, da sem za to, da se na vseh deficitarnih poklicih in na vseh drugih poklicih, ki so tovrstne narave, da se ta možnost odpre, ne pa samo za točno to panogo - ali pa nikjer, če bo taka vaša odločitev in tak vaš predlog.   G
     Kar nekaj krivde za to, da se zadeva ne premakne, zagotovo nosi tudi sedanji poslovnik, ki v določenih primerih ne dovoljuje bolj podrobne, bolj globoke in bolj temeljite preiskave tematike, ki je obravnavana na določeni preiskovalni komisiji.  G
     Gre torej za to, da se naloge, ki jih danes opravijo izpostave davčne službe in izpostave geodetske službe oziroma območnih geodetskih uprav, povežejo v upravne enote, torej da se ponovno integrira tisto, kar je bilo s 1.1.1995 dezintegrirano.  G
     Se pa zavedamo, da če ni denarja, se ne da narediti bistveno več, pa četudi se vam je, gospodje iz LDS, mogoče uprla Stranka mladih, izgleda, da bi naj sedaj bila Stranka mladih kriva za to, da se ceste ne gradijo tako, kot bi se morale po planu.  G
     Dejansko je bil pripravljen v službi za zakonodajo, gre pa za to, da se v 1. členu mora vključiti tudi dejstvo, da je po vseh spremembah zakona, ki je zdaj v obravnavi, nujno treba vključiti, da gre za varstvo pravic ponudnikov in javnega interesa.  G
     Ravno to prvo sodišče, ki je bilo vključeno, bo dalo mogoče nekaj ključnih odgovorov, pri čemer pa še enkrat ponavljam, da je bil projekt Herkules mišljen predvsem za to, da se odpravijo stari zaostanki na tistih sodiščih, ki tekoči pripad obvladujejo.  G
     Kljub temu sem na odboru pač iz tega razloga, ker je bila ta velika množica amandmajev, skozi katero bi se moral odbor prebijati, glasoval za to, da se zakon zavrne in da vlada tudi ob konsultaciji zakonodajno-pravne službe državnega zbora pripravi nov predlog.   G
     V teh diskusijah, ki so tekle ob posameznih členih, je šlo predvsem za to, da se vzpostavi že zakonska, torej da se prepreči že z zakonom možnost, da bi oblast, ki je v vsakem primeru politično obarvana, posegala na tako občutljivo področje, kot je trg vrednostnih papirjev.   G
     To pa pomeni - in vas sprašujem, če je to res -, da je to, ta vzporedna pot pravzaprav priprava za to, da se vlado razreši obveznosti, ki bi jih naj prevzela v tem zakonu in da se potem lepo spravijo te stvari na ta način, da ne bo ne odkopa, ne identifikacije, ne pokopov ubitih.   G
     Sam osebno sem v celoti za to, da se kmetijska zemlja, najboljša kmetijska zemlja, ki je, in tudi sicer, ne samo najboljša kmetijska zemlja, pač pa tista kmetijska zemlja, ki služi svojemu namenu, tako danes kot bo v bodoče ali je v preteklosti, mislim, da je ta vredna vse zaščite.  G
     In če se zavedamo, mislim pa, da je prav, da vemo, da prebiva v Republiki Sloveniji toliko in toliko ljudi - govori se tudi o tisočih - ki nimajo zaenkrat jasno urejenega statusa po nobeni od teh osnov, da je prav to priliko izkoristiti za to, da se najdejo pametne rešitve, da se ta status uredi.   G
     Gre za zlorabo parlamenta, in to zares za zlorabo parlamenta, kjer se ob dobri ideji, kako neke stvari urediti, govorijo se in govori se celo, da je to tehnični zakon, govori se za to, da se neka zgodba sklene, prijateljsko in kolikor se pač da vendarle sklene, zato je takšno govorjenje zloraba tega.  G
     Je pa res, da se vsiljuje tukaj neka primerjava, ki bi jo lahko iskala v opozorilih med cestnimi predpisi, vzamem primerjavo med tistimi opozorili, ki govorijo o tem, da bomo, če citiram, prevzeli odgovornost za to, da se sami ubijamo oziroma da si resno škodujemo, tako sebi kot tudi drugim okrog sebe.  G
     Gre za to, da se zmanjša število organov v sestavi, to je jasno, vendar danes ne morem reči, ali je to 10 ali 12; gre za to, da se zmanjša število vladnih služb in da se naloge, ki jih zdaj opravljajo vladne službe, locirajo v posamezna ministrstva, vendar tudi za to ne morem danes našteti, katere so te.   G
     Gre za to, da se zmanjša število organov v sestavi, to je jasno, vendar danes ne morem reči, ali je to 10 ali 12; gre za to, da se zmanjša število vladnih služb in da se naloge, ki jih zdaj opravljajo vladne službe, locirajo v posamezna ministrstva, vendar tudi za to ne morem danes našteti, katere so te.   G
     Zakaj ste se leta 1999 z by pass zakonom, zakonom o prvem pokojninskem skladu in preoblikovanju pidov, odločili za to, da se pidi lahko večinsko in ne izjemoma, kot je bilo predvideno še leta 1994, preoblikujejo v navadne delniške družbe, ki tudi formalno niso pod nadzorom regulatorja in nadzornika trga kapitala?   G
     Če zakonodajalec nima posluha za to, da se argumentirane pripombe in rešitve speljejo, in samo podatek, da je samo 1% zavezancev kmetov do 31.12.2002 pridobilo izjavo o oceni tveganja, je samo eden izmed cele vrsto tistih argumentov, ki bi silili ta državni zbor, da bi podaljšal rok za pridobitev izjave o oceni tveganja.   G
     In jaz sem za to, da se mi v državnem zboru resnično soočimo s problemom in da tudi sprejmemo odločitve, ki bodo v korist državljanov in državljank, ne pa da samo obtožujemo drug drugega, kajti tukaj bomo zelo zelo na kratko z argumenti, ko bo potrebno določiti, kdo je sodeloval pri kakšnih odločitvah in kdo jim je nasprotoval oziroma kdo jim je pritegnil.  G
     Trdno sem prepričan, da tudi če govorimo o tem, ali pa če tisti, ki zagovarjajo ta amandma, govorijo, da jim gre predvsem za strokovno rešitev, za to, da ne bo to neka šlamastika, da ne bo nekaj strokovno oporečnega, da jim je predvsem za to, da se ta cestninski sistem ne dopolni na način, kot bi bilo potrebno in seveda, kot bi ga s tako ureditvijo tudi lahko.  G
     In, recimo, ti osebno misliš, da je veliko razlogov za to, da se upošteva kriterij gospodarske samostojnosti, jaz lahko rečem, da je argument, da na malem teritoriju, ne glede na to, da gre nekje bolj za stacionarni turizem, nekje drugje lahko bolj za kmečki turizem, nekje za planinski turizem, da je kljub temu bolje to komplementarno skupaj obravnavati, kot pa deliti.  G
     Jaz sem trdno prepričan, da v kolikor ne bo volje na strani oblasti, na strani lastnika, da se zavzame za to, da se te finančne konsolidacije naredijo na Slovenskih železnicah in da se tudi zagotovi dolgoročno strateško in sistemsko financiranje posameznih segmentov Slovenskih železnic, tako dolgo seveda ne moremo pričakovati učinkovitosti poslovanja Slovenskih železnic.   G
     V zvezi s predlogom zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o trgovini v Liberalni demokraciji Slovenije mislimo, da je bilo dobro, da se je celo obdobje preko poletja izkoristilo za to, da se je opravila poglobljena razprava, v kateri se nam zdi, da so imeli veliko vlogo, kar je dobro in prav, predstavniki delodajalcev, trgovine in predstavnikov delojemalcev, sindikat.  G
     Govoril sem že pri prejšnjem vprašanju o tem, da pa je potreben seveda pristop z obeh strani, iniciativa seveda tudi s strani domače občine, regije, domačih dejavnikov, kadrov in pričakujemo, da so vzpostavljene zelo dobre osnove za to, da se ti razvojni trendi obrnejo oziroma okrepijo v smeri razvoja manj razvitih ali recimo odpravljanje depresivnih regij, če jih tako imenujem.  G
     Po mojem osebnem prepričanju, po prepričanju Slovenske nacionalne stranke bi moral ta državni zbor skrbeti predvsem za to, da se izvajajo volitve v organe lokalnih skupnosti, najbolj v občinske svete, predvsem pod kriterijem kvalitete in možnosti enakega nastopanja za slovenske državljane, ali v skupini predlagateljev političnih strank, s kvalificiranim številom podpisnikov, ali na kateri drug način.   G
     In mi je žal tudi zaradi tega, ker tisti, ki niso bili pripravljeni za to, da se dobi še nekaj ur časa za iskanje neke boljše rešitve, imeli težak čas ko bo pač namesto tega, ko bi lahko danes našli to rešitev s tem, da bi vsak stopil en korak nazaj, moral nekdo stopiti dva koraka nazaj ali pa tvegati posledice, ki sledijo iz tega, če bo na referendumu o vstopu Slovenije v Nato sprejeta negativna odločitev.   G
     Razlog za to, da se vzdržim, je tudi v mojem opozorilu, da bi se naj državni zbor, vključno z delovnimi telesi in vključno s strokovno službo, postavil glede teh vprašanj enkrat na principialno stališče: da lahko referendumsko vprašanje odraža res samo vsebino zakona in vprašanja, ki jih je z zakonom mogoče in treba urediti, da mora biti nezavajajoče, ampak objektivno, glede na dejansko vsebino, da v nasprotnem primeru pač ne odgovarja dejstvu.   G
     Glede same dinamike izgradnje se zavzemamo za to, da se podpre investicijski program, ki ga pripravlja holding Slovenske elektrarne, in da se gradnja začne v skladu s tem investicijskim programom, predvsem pa mora gradnja slediti izdelani in pripravljeni gradbeni dokumentaciji, kar pomeni tudi, da se s tem izognemo v bodočnosti nepredvidenim podražitvam, ki bi zagotovo povzročale veliko nejevolje, tako v Posavju kot, verjamem, tudi v vsej Sloveniji.   G
     Gospod Bajuk, morali bi vedeti, da smo v teh letih najmanj štiri, petkrat sprejemali in spreminjali zakon in da so tudi slovenski krščanski demokrati, gospod Rejc jih je takrat vodil v odboru za privatizacijo, bili ves čas za to, da se privatizacija v zvezi s certifikati ne ureja na način, ki bi zagotavljal, da bi država zagotovila vsem vlagateljem potrebna sredstva in da bi se opravljala potrebna kontrola nad poslovanjem pooblaščenih investicijskih družb.   G
     MAG. ANTON ROP: V zvezi s tem, to je bil bolj vaš komentar, bi rekel, da je zelo jasno nedvomno sporočilo tudi vlade Republike Slovenije in tudi mene, da je potrebno storiti vse za to, da se ugotovi, ali obstajajo tovrstni komitenti, ali obstajajo tovrstne transakcije, ali obstajajo notranje informacije, ki so potekale med različnimi akterji same transakcije, na osnovi katerih je kdorkoli dobil premoženjsko korist ali si prilastil del tega, o čemer ste govorili.   G
     In ta drugi je na odboru prevladal, zato smo na odboru podobno, kot se zdaj glasi amandma socialdemokratov, predlagali vladi, da naj za tretje branje vključi kot pooblastilo in naročilo, torej ne samo to, da ima pravico delati, ampak da mora ta inšpekcijski svet skrbeti tudi za to, da se te stvari ne podvajajo, potrajajo in tako naprej; še posebej veliko norosti je bilo narejene takrat, ko so šle inšpekcije narazen in je bilo tudi precej neracionalnega trošenja državnih sredstev.   G
     Kakorkoli že, jaz se pravzaprav ne zavzemam za to, da se sprejme tak predlog, kot je bil tu predlagan s strani odbora, kot je zapisan v Poročevalcu, pod nobenim pogojem tega ne sprejemam, ker je nepotrebno besedičenje in ponavljanje nekih zakonskih obveznosti, ki so opredeljene popolnoma nekje drugje, kar je meni razumljivo in vsakemu posamezniku bi moralo tudi biti, da je treba tudi druge zakone spoštovati, ne samo tega, ki je tukaj, saj o tem se vedno govori, v povezavi z drugimi zakoni, nikdar ne moreš gledati samo tega, kar imaš pred sabo.  G
     Kandidatke so praviloma manj razvite kot članice, očitno gre tukaj za ugodno razvojno okolje in Slovenija bo seveda s članstvom dobila možnost hitrejšega razvoja, vendar pa gre, vsaj po našem mnenju, mnenju naše poslanske skupine, tukaj tudi za več, gre za to, da se Slovenija pridruži nekemu prostoru, v katerem prevladujejo iste ali pa podobne vrednote, da se na ta način ponovno poveže v nek civilizacijski krog, v katerega je včasih že v dobri meri sodila, in da na tej podlagi postanemo tako verodostojen ponudnik kot tudi potrošnik kolektivne varnosti.  G
     Tega pa absolutno ne bom podprl, kajti s tem bi pljunil na vlado, ki pa je, če bi prebrali današnjo vsebino pravne prakse in kjer državni sekretar v uvodniku poudarja, kaj vse je naredila vlada za pospešitev postopkov denacionalizacije, ugotovitev, da je torej postopek denacionalizacije pospešen, da so pripravljeni vsi ukrepi, da pridemo do načrta zaključka denacionalizacije celo, da smo od enoletnih poročil prišli na polletna in prihajamo zdaj na četrtletna pravzaprav, da je vse to razdeljeno ministrstvom, da je bilo dodatno za to, da se proces hitreje odvija, navsezadnje to tudi naša dolžnost do Evrope, storjeno to, da so upravne enote, ki so hitreje reševale, da so dobile, torej so dajale pomoč tistim, ki so reševale kasneje.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.079 3.179 3.279 3.379 3.479 3.579 3.679 3.779 3.879 3.979 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA