nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (2.501-2.600)



     Mi smo za to, da se vendar zamenja.   G
     Kdo je za to, da se ponovi glasovanje? (43 poslancev.)  G
     Kdo je za to, da se ponovi glasovanje? (50 prisotnih.)  G
     Kdo je za to, da se danes prekine seja in nadaljuje jutri?   G
     Noben razlog ni nastopil od sklica seje za to, da se dodatno uvrsti na dnevni red.  G
     Nismo pa za to, da se v zakon vnesejo določila, ki bi diskriminirala te iste kmete.   G
     To je osnovno stališče in takega jaz zagovarjam in sem za to, da se ta amandma podpre.  G
     Današnja znanost je na tej poti in jaz sem za to, da se jo poskuša ustaviti, kjer je mogoče.  G
     Torej zakon, ne vem če bom podprl, ker drugače sem zmeraj za to, da se takele stvari podprejo.  G
     Odgovornost za to, da se problemi rešujejo, obstoja, odgovornost za nekorektne predloge pa ne.   G
     Vsi vemo, da so potrebni za to, da se taka zakonodaja lahko izvaja, podzakonski akti, pravilniki.  G
     Naša skupina ne bo glasovala za to, da se ta točka umakne, ker je za to, da je točka obravnavana.  G
     Dejansko gre za to, da se na nek način skuša izsiliti reševanje enega problema, ki je velik problem.  G
     Če pa bo kakšen drugačen predlog za to, da se stvari umirijo in premišljeno odločijo, tudi to podpiramo.  G
     Kdo je za to, da se ta seja preloži na prihodnji ponedeljek 2. decembra ob 10. uri dopoldan? (52 poslancev.)  G
     Gre predvsem za to, da se uredi stanje vodnih zemljišč, glede na vode, glede na neplodna zemljišča in podobno.  G
     To je seveda podlaga za to, da se lahko pojavi in se pojavlja dvom o legitimnosti volitev po veljavnem zakonu.  G
     Sem za to, da se vse take kmete evidentira in da so vsi na enak način oproščeni, če imajo razloge za to - za to sem.  G
     Vi ste se takrat odločili za to, da se gre v nezaupnico in s tem odpre edina možna ustavna pot za predčasne volitve.  G
     Seveda je samo kombinacija teh treh faktorjev lahko pogoj za to, da se nam narodni dohodek dvigne, da se gospodarstvo dvigne.  G
     Kar se tiče kandidatov, gospod Zagožen, gre za to, da se po ustavi glasuje seveda o vseh tistih kandidatih, ki so že bili vloženi.  G
     Ne gre za to, da se zmaga, ampak da se nekoga porazi, da se nekoga eliminira, da se ga zradira - to je dvokrožni večinski volilni sistem.  G
     V svojem nagovoru, ko ste bili pa še kandidat za mandatarja, pa ste se zavzeli za to, da se država čimprej umakne iz komercialnih podjetij.  G
     Ne gre za nikakršni kmečki lobi, gre za to, da se omogoči normalna šolska pot otrokom, da se omogoči znižanje stroškov za prevoz otrok v šolo.  G
     Mislim, da tako vztrajanje kaže na nek cilj, ki je jasen: gre za to, da se prevzame položaj, da se glede na pomanjkanje časa ne opravi ničesar.  G
     Vsi v državi, vsi organi bi se morali truditi za to, da se ljudje, njeni državljani vzgojijo v dobre državljane, to pa je, da predpise spoštujejo.  G
     Jaz bi bil za to, da se tu povedo taki primeri in če so bili, tudi pove, ali so dobivali od lovske zveze ali pa ne vem od koga kakšno odškodnino ali ne.   G
     Gre za to, da se mora upoštevati tudi povrnitev premoženja, ki je bilo pridobljeno z odplačilom, in sicer na osnovi 73. člena zakona o denacionalizaciji.  G
     Predlogi za to, da se gre v tako imenovani dvojni referendum, v referendum o dveh volilnih zakonih, so bili v ustavni komisiji znani že sredi maja meseca.  G
     Gre za to, da se tega zavedamo in da menimo, da bo vlada v kratkem času to delo opravila in to ni noben nož v hrbet ali ne vem, nobeno ne vem kakšno početje.  G
     Še enkrat povem; sem za to, absolutno za to, da se pomoč nudi tako parom kot izvenzakonskim skupnostim, nikakor pa ne, da se tukaj nudi samo samskim ženskam.   G
     In od 10. novembra, ko je bilo jasno, da je razmerje, ki ste ga na žalost na vsak način hoteli vzpostaviti, 45 : 45, smo za to, da se o teh stvareh pogovorimo.  G
     Moram reči, da me je odločba Ustavnega sodišča prepričala in jaz bi po svoji vesti mirno glasovala za to, da se gospa Ceglerjeva izvoli v trajni sodniški mandat.  G
     Kaj je bolje, sedaj narediti celo vrsto potrebnih aktivnosti za to, da se vse to spremeni in potem iti na volitve, ali iti takoj na volitve in vzpostaviti novo vlado?  G
     Gre za to, da se - bom kar prebral: "Izključitev našega predstavnika kaže na nedemokratičnost in monopolni vpliv ginekološke klinike, ki pa za nas pare ni sprejemljiva.  G
     Enako pa menim, da mora ta državni zbor skrbeti za to, da se obravnavajo poročila komisij, ki so pripravljena v skladu z zakonom in poslovnikom o parlamentarni preiskavi.  G
     Torej, nobenega nepreverjenega očitka ni v tisto smer, ki je pomemben za to, ali je nekdo primeren za to, da se ga predlaga v izvolitev za sodnika ali da se ga ne predlaga.   G
     Če bo skupina poslancev vztrajala pri tem predlogu, bomo ta predlog za glasovanje podprli, ne bomo glasovali za to, da se v tretjem poizkusu glasuje o kandidatu za mandatarja.  G
     Nam je šlo že takrat za to, da se vzpostavi sistem, ki bo zagotavljal sorazmerno zastopanost vseh interesov, ki bodo dosegla, recimo, za kvoto treh mandatov glasov na volitvah.  G
     Ta obrazložitev po naši oceni kaže, da je že veljavni zakon odpiral dovolj široke možnosti za to, da se predlogi za vpis mrtvih v mrliško knjigo dajo, glede na dosedanje besedilo.   G
     Spoštovanje teh načel in skrb za to, da se bodo le-ta vselej dosledno spoštovala, sem v programskih predstavitvah kot eno od prvenstvenih nalog svoje vlade vselej jasno izpostavil.   G
     Nekateri so seveda a priorni, gre pač za to, da se vse politične stranke tudi v parlamentu ne strinjajo z argumenti, da je imenovanje nove vlade boljša možnost, kot pa predčasne volitve.  G
     Jaz nisem proti temu, da se ponovno plača taksa, konec koncev, davkarija mora živeti, država mora živeti od denarja, nisem pa za to, da se razlogi ponovno ugotavljajo in ponovno določajo.   G
     Na eni strani se bodo pritoževali tako tisti, ki se počutijo ogrožene, na drugi strani tisti, ki so za to, da se populacija poveča, na tretji strani pa zopet kmetje, ki bodo utrpeli škodo.   G
     Nisem eden od tistih županov, verjetno je mene mislil, ker sva samo dva razpravljala, ki nasprotuje financiranju političnih strank tudi na lokalnem nivoju, ampak sem za to, da se naredi red.  G
     Je pa res, da bi tisti del časa, ki je namenjen za to, da se ponovno pokaže črta, lahko skrajšali; to je pa res, in ne vem, zakaj je to potrebno dvakrat, vendar je to najbrž tehnični problem.  G
     V socialdemokratski stranki se zavzemamo za to, da se uravnoteženo mnenje, ki je bilo sprejeto na seji ustavne komisije po izčrpni debati, pošlje kot mnenje državnega zbora predsedniku države.  G
     Z ozirom na to, ker je bilo v razpravi ugotovljeno, da so izpolnjeni pogoji za to, da se tretja obravnava opravi v smislu drugega odstavka 194. člena, predlagam, da sprejmete tudi dodatni sklep v tej smeri.  G
     Ko se govori o evropski zakonodaji kot temeljnem motivu za to, da se z novo vlado prekorači obdobje štirih efektivnih mesecev do razpisa rednih volitev, si moramo glede tega argumenta natočiti čistega vina.   G
     Jaz osebno sem glasoval na odboru za pravosodje in notranjo politiko za to, da se po skrajšanem postopku spremeni zakon in na ta način realizira odločbo ustavnega sodišča in mislim, da se to da izvesti na hitro.  G
     Na koncu koncev sem rekel, kateri poslanci so predlagali zakon, kateri so predlagali sedanjo višino, ki je navedena v zakonu, in mi smo vsekakor za to, da se zakon čim prej sprejme, kar potrjujemo tudi z glasovanjem.  G
     Namreč, pridružujem se kolegu Lešniku in tudi sam bi zelo rad videl podatke, koliko namakalnih sistemov je bilo v dveh letih v Sloveniji zgrajenih za to, da se odpravlja suša tam, kjer je ta problem že več let pereč.   G
     Mislim, da je tudi v socialdemokratski stranki dovolj razuma in spoznanja, da je potrebno, ko se ozremo v prihodnost, najti priložnost in moč za to, da se tak dogovor podpre tudi, četudi samo simbolično, z njihove strani.  G
     Nekateri dajejo mnenja in priporočila na osnovi ugotovitev, kar je izjemno pomembno za to, da se stvari izboljšajo, nekateri pa kar opisno, kot da pišejo prosti spis, in predsednik nima dovolj pooblastil, da bi to lahko presekal.  G
     Gre enostavno za to, da se premoženje v čim večji meri vrne vasi, da tisti, ki na vasi živijo, z njim razpolagajo in o njem odločajo, ne pa da ima država z enim, lahko bolj ali manj pomembnim deležem pravic od tega soupravljanja.  G
     Ugotovitev sekretariata je, da oba predloga ne izpolnjujeta vseh kriterijev, ki so potrebni za to, da se tako pomembno področje ustrezno reši in s tem omogoči izvajanje prepotrebnih nalog na področju lastninjenja vodnih zemljišč.   G
     Veliko ste si prizadevali v vašem govoru za to, da se utrdi naša evropska identiteta, to je, da se uskladimo z evropskimi standardi in maniri in, ali menite, da je odlaganje in problematiziranje tega sporazuma seveda temu prispeva?   G
     Povedali ste, da boste storili vse, da pride do sprejema tega zakona, pa trdim, da se je treba potruditi tudi za to, da se ta zakon kasneje uveljavi, ni dovolj, da se ga sprejme, ampak treba je zato globirati, drugače, drugače ne gre.   G
     Gre preprosto za to, da se hoče v globalnem svetu globalno primerljiv, zato so te metodologije, klasifikacije in vse ostalo, kar se uvaja v to zadevo, popolnoma - lahko bi rekli mednarodno že popolnoma - urejene, včasih tudi zelo naporne.   G
     Kdo je torej za to, da se prekine razprava poslank in poslancev, ki jo nadaljujemo jutri ob 10. uri, z vsemi replikami in razpravami, in da preidemo k uskladitvenemu amandmaju k predlogu zakona o potnih listinah države Republike Slovenije?   G
     In zaradi tega si pač človek - če bi bilo to poglavje rešeno v skladu s sistemskim zakonom, potem bi mirne duše glasoval za ta zakon in ker sem za to, da se Zasavje razvojno prestrukturira, vendar v skladu s tistim, kar smo tukaj sprejeli.   G
     Gospod Henigman, za tole 4. točko pa nimate nobene strokovne podlage, da bi državni zbor sprejel sklep, da bi, seveda, nemudoma vlada poskrbela za to, da se pobijejo vsi rjavi medvedi v Republiki Sloveniji zato, ker prihajajo v stik z ljudmi.  G
     Sam sem seveda zelo za to, da se vsakomur omogoči, da pravzaprav čim bolj razširi svojo dejavnost, vendar če želi imeti posebno boniteto, potem tam seveda to omejuješ ali pa pustiš v nekem določenem okviru - in o tem okviru se sedaj pogovarjamo.  G
     To, da nimamo v Sloveniji organiziranih regij, je eden od razlogov za to, da se razlike povečujejo in da je centralizem vse večji, ker ni nosilcev priprave regionalnih razvojnih programov in drugih razvojnih aktivnosti, podobno kot je to v Evropi.  G
     Gre mi za to, da se jasno pove, da je vlada do glasovanja o zaupnici delovala odgovorno, kljub temu, da je bilo rekordno število glasovanj o interpelaciji v tem parlamentu, tudi padel je kakšen minister, pa tudi kakšen je odstopil, pa tako naprej.  G
     V principu pa seveda nisem za zmanjšanje, čeprav živim na Gorenjskem, ampak sem za to, da se vedno nekaj doda, vendar družine moramo podpreti tudi na ta način, tam, kjer si ne morejo pomagati z dosedanjimi utečenimi oblikami organiziranega varstva.   G
     V bistvu niste povedali nič, razen tega, da nekako se bo zadeva odvijala, da ste tudi vi za to, da se brezposelnost v tej državi zmanjša, čeprav je ravno vaš minister znan po tistem, da bi toliko in toliko tisoč Slovencev rešil z izdelovanjem spominkov.  G
     Mi se zavzemamo torej, jasno, za to, da se danes mandatarja postavi, da se v čim krajšem času, kolikor je le mogoče, sestavi novo vlado in konča to krizo, ki bi z napačno odločitvijo lahko prišla na druge stopnje, pa seveda s tem tudi do drugačnih posledic.  G
     Gre za to, da je na delu neka iracionalna situacija, da gre za to, da se preprosto v deželi razreši neka na videz zapletena situacija, tudi če se na hitro v skrajšanem postopku spreminjajo pravila igre, ki se sicer ne spreminjajo med potekom nekega postopka.  G
     In sicer gre za to, da se ta določba nanaša tudi na tiste, za katere se uporabljajo določbe zakona o sodniški službi, kar pomeni, da naj bi se omogočilo tistim sodnikom, ki so stari 48 let in pol v letošnjem letu, da se že kar starostno upokojijo po tej določbi.   G
     Prvič, ker mi je osebno in v imenu mojih kolegov poslancev izjemno žal, da na stvari, kakršen je odlok o organizaciji služb Državnega zbora, ne moremo priti do mirne razprave in mirnega odločanja, ampak izkoristimo vsako priložnost za to, da se v Državnem zboru konfrontiramo.   G
     Gre za to, gre za to, da se je ura, ki je tekla za obratovanje termoelektrarne v Trbovljah, iztekla ali pa se izteka, in da je ta država dolžna nekaj storiti za to, da bo po tem obratovanju, če nič drugega, mora poskrbeti za zapiranje tega rudnika, ker ne more kar dati kljuko gor.  G
     Mi smo za to, da se te ljudi v "miru", v narekovajih, pokoplje, nismo pa za to, da se pokopava nekoga, ki niti ne sodi v ta krog ljudi ali pa svojci ne bi želeli, da se ustrezen postopek sploh začne, na kar opozarja, kot sem že rekel, obrazložitev poslanske skupine združene liste.   G
     Mi smo za to, da se te ljudi v "miru", v narekovajih, pokoplje, nismo pa za to, da se pokopava nekoga, ki niti ne sodi v ta krog ljudi ali pa svojci ne bi želeli, da se ustrezen postopek sploh začne, na kar opozarja, kot sem že rekel, obrazložitev poslanske skupine združene liste.   G
     Torej, absolutno, ker premoremo Slovenci ta izraz, ta lep izraz, "pridelek" - pridelek vsebuje v besedi tudi črko "l"; l pa pomeni ljubezen, lepo itd., če še bolj razvijamo te stvari, ne - bi bil tudi jaz za to, da se mi, kar se tiče kmetijstva, striktno držimo te besede "pridelek".  G
     To pa dejansko tudi piše v obrazložitvi tega amandmaja, kar je pravzaprav nerazumljivo, presenetljivo in če bi to sprejeli, potem to dejansko kaže, da tisti, ki bodo za tako rešitev glasovali, da niso za to, da se učinkovitost dela računskega sodišča izboljša, ampak da ostane enaka.   G
     Nekako smo razmišljali, da koncesionar, kdorkoli že pač bo, sem si predstavljal, da pač ne bom imel neke svoje operative, ampak bo to nek inženir, ki bo v bistvu skrbel za to, da se bodo tam ta dela izvajala in bo tako ali tako vsa dela potrebno oddati po predpisih o javnih naročilih.  G
     Pa vendarle imam občutek iz odgovorov, ki sem jih prejel, da ministrstvo predlog zakona, ki smo ga vložili primorski poslanci, skupina primorskih poslancev, ni dobro prebralo, kajti zakon določa, da se v naslednjih štirih letih zagotovijo dodatna sredstva za to, da se materialno pač uredijo stvari.  G
     Odločitev za razpust državnega zbora in za predčasne volitve v tem trenutku je, prvič, odločitev za sprejetje tveganja ustavne in splošne družbene krize zaradi volilnega sistema, in, drugič, je odločitev za to, da se Slovenija v letošnjem letu odpove ugodni oceni, ko gre za vključevanje v Evropsko unijo.  G
     Kot rečeno, pa je moj predlog, da bi pristojna komisija te pripombe pogledala, da ne bi ob že itak obremenjenem vprašanju zaradi različnih pogledov na večinski volilni sistem, zaradi teh treh konkretnih vprašanj dajali razloge za to, da se izpodbija legalnost ali celo legitimnost veljavnega volilnega sistema.  G
     In sem za to, da se ti isti standardi uporabljajo tudi pri nas za manjšo manjšino, ker mislim, da bi bilo to dobro tudi s tega stališča, ker je Italija članica Evropske unije, da bi se mi čim bolj izenačili s temi rešitvami, ker bi to tudi, po mojem mnenju, dobro vplivalo na naše približevanje Evropski uniji.  G
     O tem smo tu v parlamentu veliko razpravljali, tudi zadnjič, ko ste bili še kandidat za mandatarja, sem vas posebej vprašal, kakšno je vaše stališče v zvezi s tem in ste šli posebej odgovoriti, ne da bi imeli pripravljen odgovor vnaprej napisan, da ste za to, da se privatizacija izvede na podlagi posebnega zakona.   G
     In končno bi bilo to nepotrebno tudi, če ne bi včeraj bilo glasovanje o preložitvi zakona, kakršno je bilo, pri katerem je tudi več ali manj celotna Slovenska ljudska stranka, nova združena SKD in SLS glasovala za to, da se o zakonu ne odloča, čeprav je ves čas trdila, da podpira ta zakon in da je po zakonu potrebna odločitev.  G
     Ampak jasno, zdaj vam pride prav, ker ste ga tako pogojili, ker ni vezan na nobena navodila, ampak to dela iz trdnega prepričanja, da je vseh tri tisoč italijanskih državljanov, ki so ga izvolili, za to, da se pač ne izvoli za mandatarja nekoga - Slovenca, trdnega, zavestnega Slovenca, vzgojenega Slovenca, ki prihaja iz Argentine.  G
     In ravno tukaj gospod Bajuk ni pokazal tistega, kar sem jaz od njega pričakoval; da se bo vsaj tukaj postavil in rekel: sem za to, da se maloobmejni sporazum s sosednjo Hrvaško ne sprejme, zaradi tega, ker je za Slovenijo škodljiv, nevaren, in zaradi tega, ker s podpisom tega sporazuma Slovenija izgubi suverenost nad svojim morjem.   G
     Za realizacijo zakona in da bo pomoč pravočasna, pravična in hitra, je potrebno, da v čim krajšem času občinske komisije izpolnijo te obrazce, jih vrnejo, ministrstvo za okolje in prostor ter komisija za sanacije pa bodo poskrbeli za to, da se bo to hitro ažuriralo in zbralo ter da bodo v najkrajšem možnem času znani vsi potrebni podatki.  G
     Kandidat za ministra za finance danes na svoji predstavitvi se je zavzel za to, da se država takoj, še pred volitvami - torej v tem šestmesečnem obdobju - loti privatizacijo obeh državni bank - in to ne brezplačno, torej za kupnino, ne s pomočjo certifikatov - in na podlagi posebnega zakona le, če je to v našem pravnem redu nujno potrebno.   G
     Če bi vsaj malo poslušali stvari, o katerih govorimo, tudi napisane tekste, potem bi moral vedeti, da se liberalna demokracija zavzema za to, da se vrnejo v komisijo oziroma v delanje strategije okoli medvedov ljudje, ki so bili izgnani s tega področja; torej, ljudje iz biotehnične fakultete se morajo vrniti v to, če se hoče to strokovno narediti.  G
     Ker za moje pojme in za moje razumevanje celotne situacije in zadeve, je to edina pot, je to zadnji vlak, za to, da se rešimo norosti, ki nas čakajo takrat, ko bo nekdo tukaj z vehemenco tolkel, razgrajal in vpil, da te volitve po tem zakonu niso legalne, niso legitimne, spravljal ljudi na cesto, bom rekel, sejal strup, žveplo, ogenj, levo in desno.  G
     Za to, da se zakon razveljavi, da ne velja več, so zopet predvidene ustrezne poti, ali v parlamentu sprejemati razveljavitev zakona ali prek ustavnega sodišča, in tudi tam mora ustavno sodišče imeti jasno odločitev, ki pove, da je zakon v določenih členih v nasprotju z ustavo ali da bi bil ob določeni razlagi v nasprotju z ustavo in podobno in da neha veljati.  G
     Koristi za razplet situacije to, da se sedaj, ko je nastala nova politična situacija, ko sta se dve stranki na slovenskem združili, ko je, če sem prav razumel, na vidiku ustanavljanje novega poslanskega kluba, ki bo imel največ poslancev v parlamentu, in to je še dodaten razlog za to, da se pomerimo na volitvah in da na novo postavimo razmerje sil v parlamentu.  G
     In glede na vse, jaz bi vendarle prihranil nam vsem čas in ne bi ponavljal, koliko je bilo naših iniciativ za to, da se stvari usklajujejo, vključno z glasovanjem za vaš predlog v četrtek, vključno z našo podporo, ki jo je treba pravilno razumeti, da se KVIAZ pač na prvi seji dopoldanski dokoplje do podpore oziroma do predloga za predsednika Državnega zbora itn.  G
     Mislim, da je prav bilo povedati tudi to in tudi na to se v Združeni listi socialnih demokratov sklicujemo, ko se zavzemamo za to, da se v korist državljank in državljanov izpeljejo predčasne volitve, ki so zakonito mogoče in bi na njih državljanke in državljani pač izrazili kakšne politične barve želijo naslednjo oblast, v državnem zboru in posredno tudi v vladi.   G
     Menim, da je to edina še korektna in proceduralna možna pot za spremembo veljavnega volilnega sistema in za to, da se na podlagi volje strank, ki zagotavljajo najmanj dvotretjinsko večino vseh poslancev v državnem zboru, s spremembami ustave Republike Slovenije v volilnem sistemu odpravi vsak dvom v pripravljenost državnega zbora, da spoštuje ustavni red in načela pravne države.  G
     Ne želim podcenjevati izkušenj na ustavnem sodišču, ampak izkušnje na ustavnem sodišču so lahko dragocene, ne morejo biti pa pojasnilo za to, da se nekdo izogiba lastni odgovornosti, da se noče opredeliti do ključnega vprašanja, ki razmejuje represivne aparate na tisti črti, kjer govorimo o zakonitosti in nezakonitosti, o demokratičnosti in nedemokratičnosti, o preseganju pooblastil.  G
     Jaz jim nič ne zamerim, stvar njihove ocene, oni imeli svoj pogled na koncept, so imeli, dali svoj predlog sprememb, ki je bil tukaj zavrnjen, ampak se pa čudim kolegom iz SLS in iz SDS, ki so zelo tvorno sodelovali pri pripravi tega koncepta, torej je bila pretežna večina za to, da se zakon spremeni oziroma sprejme ta novi zakon, tak kot ga predlagamo in zdaj naenkrat pa zadevo oziroma stališče spreminjate.   G
     Sicer moramo reči, da to, kar je prejšnji KVIAZ v prejšnjem sklicu, kar se je v prejšnjem obdobju iste poslanske skupine več ali manj dogovarjale in pristale na to, da so se zmotile, mislim pa, da to ni res in zato bomo mi vztrajali na tem oziroma glasovali, da se ta točka ne da z dnevnega reda, pač pa, da je gor in potem pri samem dnevnem redu oziroma točki bomo videli, kako bo debata tekla, vendar mi smo za to, da se to točko obravnava.  G
     Drugo, kar je, je pa seveda izjemno pomembno, da se omogoči s predlaganim amandmajem, da se v tistih situacijah, v tistih gospodarskih družbah, kjer je stanje takšno, da so v procesu prestrukturiranja oziroma v procesu sanacije, da se na predlog gospodarske zbornice in seveda tudi na predlog pristojnega reprezentativnega sindikata na ravni države, da se izda dovoljenje za to, da se omogoči zaposlitev delovne sile, ki je v takih primerih nujno potrebna.  G
     Večin poslank in poslancev Liberalne demokracije Slovenije se je v četrtek 28. novembra strinjala s predlogom doktorja Zagožna, da prekinemo sejo, na kateri sedimo še sedaj, jo nadaljujemo danes, iz preprostega dejstva, ker smo verjeli in seveda je bil tudi naš interes, da je predlog iskreno mišljen, da se čas, ki je bil na voljo tri, štiri dni, porabi za to, da se v resnih pogovorih in dogovorih med poslanskimi skupinami, vodstvi strank, najde dogovor o tem, kar slovenska javnost, volivci in volivke od nas pričakujejo, dogovor o tem, kako bomo vodili slovensko državo v naslednjem mandatu, kako bomo vodili ta Državni zbor, kamor smo bili izvoljeni.   G
     Jaz prej nisem spraševal, če mogoče to stališče izhaja iz rešitev o tem zakonu, bi jaz rad, ker nisem poznavalec, bi pa načelno vprašal, ali ste za to, se načelno strinjate, da se tudi rešitve iz tega zakona nekje za drugo obravnavo pač upoštevajo - ker domnevam, da je tam toliko večja manjšina, da ima višje standarde na področju šolstva in izobraževanja in standarde glede učiteljev, ki to manjšino povečujejo - če načelno ste za to, da se enaki standardi uporabljajo - enaki, da se pač glede na to, da se približujemo Evropi, da gremo pač čim bolj na enake standarde, da se primerjamo s standardi na tem področju, ki v taki veliki državi, pomembni državi v evropski skupnosti, veljajo glede tega.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA