nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (2.801-2.900)



     Sem za to, da se da v prvo obravnavo.  G
     Kdo je za to, da se ponovi glasovanje?  G
     Gre tudi za to, da se je tukaj poskušalo zavajati.  G
     Kdo je za to, da se ponovi glasovanje? (49 poslancev.)  G
     In bom jaz gotovo glasoval za to, da se ta 4. člen črta.  G
     To je še en argument za to, da se vrne v prvo obravnavo.  G
     Gre za to, da se ugotovi resnica in pravica v tem primeru.  G
     Ne morem biti za to, da se taka stvar dogodi, da se razreši.   G
     Tudi mi smo za to, da se o tem zakonu opravi splošna razprava.  G
     Volivci pa so rekli, da so za to, da se stvari uredijo drugače.  G
     Gre samo za to, da se neka nejasnost, ki pa ni nepomembna, odkloni.  G
     Zavzeli so se za to, da se ta njihov status reši v okviru kmetijsko-gozdarske zbornice.  G
     Skratka, to so argumenti za to, da se podpre to, kar je bilo z večino izglasovano v odboru.  G
     Sem za to, da se podprejo - razen nekaterih izjem - sklepi, ki jih je predlagal matični odbor.  G
     Ta je dejal, da je za to, da se obnašamo evropsko in v skladu s sporazumom, ki smo ga podpisali.  G
     Seveda sem pa za to, da se vsi tisti, ki kršijo tista pravila, ki bodo tukaj dogovorjena, kaznujejo.   G
     Jaz sem prvi, ki bi zelo rad rekel: poslušajte, jaz sem za to, da se minimalne plače za 100% dvignejo.  G
     Zavzemam se za to, da se to ne razplamti spet v znane klasične polemike kot ponavadi ob takih vprašanjih.   G
     Ali pa vsaj bi si predstavljal, da daste v proceduro neke podlage za to, da se bo to mnenje najprej sprejelo.  G
     Ravno zaradi tega, ker je treba stvari spreminjati, gre za to, da se stvari spreminjajo pravočasno in hitro.   G
     Ko boste to naredili znotraj sebe, boste dobili dovolj rezerv za to, da se tudi predlagani amandma lahko podpre.   G
     Naklonjeni so večini, ki je danes glasovala za to, da se zavlačuje z uresničitvijo dokončne odločitve ustavne odločbe.  G
     In vse te pavšalne kritike, kako tukaj gre samo za to, da se nekomu nek privilegij da, po moje ne zdržijo resne presoje.   G
     Predsedujoči, ki je tudi glasoval za to, da se predlog vrne v prvo branje, je potem meni nič, tebi nič, omejil to razpravo.  G
     Sem res za to, da se poveča tudi učinkovitost pooblastil pri preprečevanju teh nepravilnosti in ukrepanje proti kršiteljem.   G
     Še enkrat, ob opozorilu, da je vladna koalicija imela polnih 13 dni za to, da se je lahko odločila in danes vložila amandma.  G
     Zakon je bil v prvem branju in mi smo vprašali ljudi na referendumu "Ali ste za to, da se stvari uredijo drugače, kot je predlagano?"  G
     Gre za to, da se popravi tisto, kar je bilo odvzeto, pa naj gre za Cerkev ali pa naj gre za Krefte, Kocijančiče ali kogarkoli drugega.   G
     Nekaj razgovorov je tudi v zadnjih dneh bilo in da pravzaprav razlogov za to, da se odločitev danes ne bi sprejela, ni prav nikakršnih.   G
     Ponovno poudarjam, tako kot sem na odboru, sem tudi danes tukaj ta hip za to, da se dodatno da nek čas, da bodo ljudje to lahko vložili.  G
     Ali ste za to, da se z zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o volitvah v državni zbor volilni sistem uredi drugače kot je predlagano".  G
     To, kar je bilo tudi danes povedano, dovolilnica je samo dovolilnica za to, da se sme voziti v tej tuji državi, ni licenca za prevoz v domači.  G
     Zato še enkrat pozivam Vlado Republike Slovenije, da stori vse, kar je v njeni kompetenci, za to, da se Arnesu zagotovijo sredstva za svoje delo.  G
     Skratka zavzemam se za to, da se oblikuje volilna zakonodaja, ki bo uživala ustrezno podporo ljudi in ta podpora je bila izražena tudi na referendumu.   G
     Če pa oni sami ocenijo, da teh zemljišč ne potrebujejo, pač izdajo ustrezno soglasje za to, da se lahko država vknjiži, in gre postopek normalno naprej.  G
     Logika, o kateri sem govoril, pač govori za to, da se je skušalo na silo spraviti nekaj skupaj, kar ne gre in to je že dolgo jasno, da to ne gre skupaj.  G
     Prej ga sprejme, več časa bodo politične stranke in tudi ostali kandidati, ki bi hoteli neodvisno kandidirati, imeli za to, da se pripravijo na te volitve.  G
     To določilo vlade je izredno neprecizno, nedorečeno in mislim, da tudi neprimerno za to, da se ga v taki obliki, kot ga je predlagala vlada, tudi sprejme.   G
     V zvezi s 3. členom naj najprej povem, da predlog amandmaja gospoda Lešnika podpiram in bom glasoval za to, da se sedaj predlagane spremembe 17. člena črtajo.  G
     Že na odboru za finance in monetarno politiko smo se veliko o tem pogovarjali in pri glasovanju je bila nedvomno večina za to, da se ta emšo ne uporablja več.   G
     Menim, da v resnici ni formalno-pravnih razlogov za to, da se ne bi v okviru drugega branja opravila tudi splošna razprava, in na ta način bi se prihranil čas.  G
     Zavzemamo se za enaka načela in enake cilje zakona, ne pa za to, da se ob enih načelih zaradi strankarskih interesov v zakonu predvidevajo tudi določene izjeme.  G
     Torej gre zgolj za to, da se vse institucije, ki se lahko borijo proti organiziranemu kriminalu, dogovorijo oziroma odkrijejo probleme, ugotovijo dejansko stanje.  G
     Na koncu pa samo še to, predvsem prevladajoči LDS, da naj poskrbijo za to, da se bo presegla kriza vrednot, seveda teh napačnih, kriza idej in kriza vizije prihodnosti.  G
     Zaradi tega sem seveda za to, da se črta odstavke od številke 2 do številke 8, kot tudi predlagam v svojem amandmaju, ki ga je podpisalo še vrsta drugih poslancev LDS-a.   G
     Torej gre za to, da se resnično zemljišča, ki jih potrebujejo bodisi železnice - predvsem pri železnicah je tak primer - za svojo dejavnost, še vedno ostanejo v njihovi lasti.  G
     Ampak kljub temu se to govornico zlorablja, izrablja za to, da se "nateguje" tole diskusijo v nedogled in s tem preprečuje, da bi ta državni zbor kaj pametnega danes še naredil.  G
     Sem pa za to, da se to poskuša res čim bolj tudi s tem zakonom omejiti in da bi mogoče res poskušali čim bolj nekako zavezati delodajalce, da bi res zaposlovali za nedoločen čas.  G
     Torej gre za funkcionalna zemljišča okoli tras, ki so gotovo potrebna za to, da se izvajajo bodisi vzdrževalna, bodisi tudi kakršnekoli posegi, ki so potrebni v sami okolici trase.   G
     Hkrati s tem lahko povem, da sem zelo vesel, da so tisti nekateri akterji iz matičnega delovnega odbora, ki so bili s srcem za to, da se ta stvar ustavi, danes spremenili svoje mnenje.  G
     Kajti zakon o referendumu in ljudski iniciativi pravi, to veste, da je možno dati na referendum tudi vprašanje ali ste za to, da se neka zadeva uredi drugače, kot je predlagano v predlaganem zakonu.   G
     Torej mi, v principu veste, da smo bili za to, da se Rimskokatoliški cerkvi ne daje poseben položaj, ampak se obravnava enako kot ostali denacionalizacijski upravičenci in zato v načelu temu ne nasprotujemo.  G
     Če je kakršenkoli interes, gospod predsednik ali pa poslanke in poslanci, za to, da se naše pismo in tudi mnenje sekretariata, da se ne bo o njem govorilo, da je bilo nejasno in splošno, razdeli vsem poslancem.  G
     Šel je torej na vsebinski del problema, čeprav je najbrž kot predsednik poslovniške komisije zelo natančno vedel, da ni nobenih razlogov za to, da se ne bi v okviru drugega branja opravila tudi splošna razprava.   G
     Zakon bi bil lahko že v tretjem branju, pa bi ga moral ta državni zbor prilagoditi rezultatu referenduma, če bi se referendumsko vprašanje glasilo: "Ali ste za to, da se neka materija uredi drugače, kot je predlagano?"  G
     Takšno obvestilo smo danes dobili, ampak moja tajnica je povedala, da smo ga dobili ob 9.50, 9 in 50 minut, to se pravi, da lahko pričakujete, da bomo danes tudi zahtevali odmore za to, da se pripravimo na posamezno točko.  G
     Zaradi tega je jasno, da tukaj ni šlo za to, da bi se nekdo zavzemal za takšen ali pa drugačen volilni sistem, ampak je šlo za to, da se na vsak način s temi proceduralnimi zapleti prepreči izvedba referenduma v letu 1996.   G
     Če hočete, da so izpolnjeni pogoji, ki jih je državni zbor sam določil, za to, da se ta točka obravnava, potem se mora matično delovno telo še enkrat sestati in se opredeliti do dnevnega reda, do točke, ki je na dnevnem redu.  G
     Zato, ker pravite, da itak niso izpolnjeni procesni pogoji za to, da se ta zakon, o katerem sedaj govorimo, v drugem branju amandmira s temi amandmaji in se ga prilagodi odločbi ustavnega sodišča oziroma rezultatu referenduma.  G
     Ta zakon o referendumu in ljudski iniciativi med drugim omogoča tudi, da se na referendumu postavi referendumsko vprašanje, ki se glasi "Ali ste za to, da se stvari uredijo drugače", drugače, "kot je predlagano v nekem zakonu."  G
     Na koncu koncev bomo ugotovili, da ministrstvo ne bo imelo od kje črpati kadrov za to, da bo lahko uveljavljalo svoja stališča oziroma poskušalo pospešiti postopke, ki so potrebni za to, da se Evropski uniji približamo čimprej.   G
     Kajti kljub vsem objektivnim težavam, ki jih tudi razumem in deloma poznam, ni opravičila za to, da se dopušča, da se razlike v regionalni razvitosti povečujejo, ker bo to tudi ena od ovir za vključevanje Slovenije v Evropsko unijo.  G
     Zaradi tega smo za to, da se postopek tudi za tam, kjer so upravičene izjeme sprosti, vendar sprosti na ta način, da imajo na to vpliv tako obrtna zbornica kot tudi gospodarska zbornica v okviru katerih so organizirani danes prevozniki.  G
     Jaz preprosto pravim, da se mi zdi bolj prav, da če gre za to, da se po seji ob 17.00 uri popoldan vsi poslanci udeležimo te tako imenovane izredne seje štirih delovnih teles, ne pa samo poslanci, ki so člani teh štirih delovnih teles.   G
     Ne pokrivajo se pa stroški teoretičnega ne praktičnega pouka - ali pa jaz tega ne znam prebrati iz člena - in ne pokriva se zdravstveni pregled in psihološki pregled, ki je potreben za to, da se nekdo sploh lahko usposablja v novem poklicu.  G
     Sem pa tudi eden izmed tistih zagovornikov in sem takoj za to, da se primeri, ki se res pojavljajo, ki bi odklonili delo, ki je primerno, ki za sabo ne potegne več negativnih kot pozitivnih zadev, da se torej takšne zadeve tudi sankcionirajo.  G
     Naj prinesejo eno od tistih žabic tu, pa bomo videli, če je res nekaj takega - in tudi to se da danes rešiti in tudi to ne more biti izgovor za to, da se naš konec, goriški konec, vipavski konec pri izgradnji avtocest podcenjuje in zapostavlja.  G
     EDITA ŠTOK: Kategorizacija bolnišnic je nekaj, kar poznajo vse države, in sicer se kategorizacija uporablja za to, da se določijo nivoji zdravstvenega varstva in obseg tistega, kar v določeni bolnišnici pacient lahko dobi in kar se tudi financira.  G
     Ugovarjam pa dejstvu, da ne spoznate, da postavljate Združeno listo, ki je bila aktivna v obravnavi zakona o denacionalizaciji v nemogoč položaj, ko ji dajete pol ure za to, da se lahko pripravi, potem ko je vladajoča koalicija imela trinajst dni.  G
     Ali ste za to, da se z zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o volitvah v državni zbor volilni sistem uredi drugače, kot je predlagano; in sicer tako, da se bo v Sloveniji oblikovalo 88 volilnih okrajev na približno enako število prebivalcev?"  G
     Zato ker je bil argument tistih, ki ste se zavzemali za to, da se zakon vrne v prvo obravnavo, ta, gospod Ribičič ga je za to govornico ponovil vsaj petkrat, češ, da je treba opraviti tehtno razpravo, ker se je zakon v tem času bistveno spremenil.   G
     Odgovor je pa povsem jasen, mi, ki sedimo tu, vlada, ki sedi tam na Gregorčičevi in vsa tista ministrstva oziroma vse lokacije, ki so z vladnimi ministri in njihovimi sodelavci zasedena, mora pa pač poskrbeti za to, da se od danes naprej nekaj dogodi.  G
     Vseskozi sem gojil in gojim izredno tesne in prijateljske stike s predstavniki in pripadniki slovenske, predvsem slovenske manjšine v Italiji, in praktično celo svoje življenje podpiram njihova prizadevanja za to, da se njihov položaj trdno pravno uredi.  G
     Tudi v naši poslanski skupini smo si dolgo prizadevali za to, da se razmere v skladu kmetijskih zemljišč in gozdov Republike Slovenije čim bolje uredijo, pa žal vedno znova ugotavljamo, da vse, kar se dogaja okrog sklada, seveda teče po nekako čudnih, nejasnih poteh.  G
     Če se lahko najde denar za to, da se postavijo pomembni spomeniki, kiparska dela, kupijo slike, potem se verjetno lahko na ta način - ne bom rekel v osnovi, ampak kot dodatek sponzorira oziroma dodatno financirajo tudi pomembna leposlovna dela, ki se izdajo v Sloveniji.   G
     Tako da je to bil zgolj očitno izgovor za to, da se odpre sprememba poslovnika in da se zdaj s temi amandmaji oziroma dopolnjevalnimi sklepi doseže tisto, kar se dejansko želi; to pa je, omejiti besedo v tem državnem zboru in zmanjšati možnosti opozicije, da karkoli doseže.  G
     Že sedaj v tej fazi je evidentno, da na področju kmetijstva je potrebno imeti ogromno število usposobljenih kadrov za to, da se lahko pripravi ustrezna zakonodaja in vsi predpisi, ki so potrebni, da bo prehod v Evropo, pa tudi sicer zdajšnje poslovanje kmetijstva čim uspešnejše.  G
     Ne gre namreč za odstopanje kakšnih teritorijev ali kaj podobnega, gre samo za to, da se ob vseh mnogih nejasnostih, ob meji med obema državama mejna črta potegne tako, da je kar se da smiselna, gladka in da se izogne vsem tistim čudnim ovinkom in krivuljam, ki jo delajo neživljenjsko.  G
     Tu se z vami popolnoma strinjam; kdor noče priti delat, ko se mu najde, ne vem, ali je pojem primerno ali ustrezno delo, pa ne pride delat, jaz sem za to, da se mu tisti hip prekine možnost, da dobiva še naprej karkoli, ali je to denarno nadomestilo ali kakršnakoli finančna državna pomoč.  G
     V obeh primerih gre za poskus, da se zadeva zavleče in da se nekako stvari ne spravijo z dnevnega reda, ampak pripeljejo na neko točko, ko boste lahko začeli govoriti, ni več časa za to, da se volilna zakonodaja spremeni in ni pošteno, da se volilna zakonodaja spreminja tik pred volitvami.  G
     Sam bi rekel, da bi bilo po moje smotrno, da eno od točk seje državnega zbora, ki bi bila npr. tam v jeseni, posvetimo izvrševanju te resolucije, in sicer v luči novih zakonov, novih okoliščin in seveda pri tem bi morala vlada nekaj pripraviti tudi za to, da se številčno zadeve opredelijo.  G
     Sam iznad vseh deklaracij, pozivov, izjav, zahtev, ki jih mi podajamo iz te dvorane našim kolegom v Rimu, bodo veljali napori, ki jih bodo storile stranke s svojimi kolegi na oni strani za to, da se v italijanski zbornici ta problem deblokira, premakne z mrtve točke in pride do zadovoljivega glasovanja.   G
     Gre za en amandma, ki vsebuje okrog 100. členov, ker je, še enkrat ponavljam, referendumsko vprašanje, ki je bilo izglasovano, bilo zapisano takole: "Ali ste za to, da se z zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o volitvah v državni zbor volilni sistem uredi drugače, kot je predlagano, in sicer tako:   G
     No in seveda ta paradoks podkrepljiv je tudi dejstvo, da pač so med tistimi, ki ste glasovali za to, da se zakon vrne v prvo branje, veliko tistih, ki ste že v prejšnjem mandatu trdili večkrat za to govornico in v javnih izjavah, kako se volilne zakonodaje ne spodobi spreminjati zadnje leto pred volitvami.  G
     Smo torej za to, da se ta denar nameni za delovna mesta, za ohranitev delovnih mest, za razvoj Zasavja; skratka, ni prepričljivih strokovnih argumentov za to gradnjo, je pa po mnenju tudi drugih kolegov iz poslanske skupine ta denar potrebno gotovo nameniti Zasavju, vendar v povsem druge ekološko nesporne zadeve.  G
     Seveda pa tudi ni nobena skrivnost, da gre predvsem za to, da se poskuša nekako prek kmetijsko-gozdarske zbornice uveljaviti tudi včasih ozko politično usmeritev, ki pa zagotovo pomeni še slabše razmere pri razvoju kmetijstva, kot bi to moralo biti v družbi, v kateri živimo danes; torej, ko se zavzemamo za demokracijo.  G
     Gospod minister, verjamem, da boste v naslednjem občutljiv posebej za to, da se ne bi zmanjšala prizadevanja, ki jih ima predvsem služba, ki jih imajo uniformirani policisti, ki jih ima kriminalistična služba za to, da v okviru možnosti korektno opravlja svoje delo in mi v zvezi s temi vprašanji nismo želeli polemizirati.   G
     Dostikrat se je zgodilo, da določene zadeve niso bile rešene prav zaradi tega, ker manjšina ni bila enotna pri svojih zahtevah, to seveda tam, kjer obstaja interes, da se pri nekaterih političnih strankah, kjer obstaja interes, da se ta problem ne reši, take situacije seveda so s pridom izkoriščene za to, da se do rešitev ne pride.  G
     Zato bom rekel, da sem prepričan, da je takšen amandma potreben, sem pa tudi za to, da se potem ob zakonu o pokojninskem in invalidskem zavarovanju pogovorimo o celostni rešitvi tega vprašanja, tako za policiste, kot recimo, bo verjetno debata še za kakšne vrste poklicev, kot za - v tem primeru agente naše službe, torej obveščevalne službe.   G
     Jaz pričakujem, da bomo poslanke in poslanci tokrat le bolj razmišljali o milijon 200 tisoč lastnikih certifikatov, ki jim država že šest let ni izpolnila obveznosti, ki jim jo je dala, in manj o tem, ali pripadamo ali ne pripadamo vladni koaliciji ali opoziciji, in zato moramo skrbeti samo za to, da se uresničuje oblast in samo oblast in nič drugega.   G
     Če hočemo, da bomo to pomoč lahko bolj učinkovito koristili na lokalni ravni in tudi pomoč države bodisi prek takega instrumenta, kot ga predlagajo socialdemokrati ali prek drugih instrumentov, predvsem prek ukrepov skladnejšega regionalnega razvoja, da bo pogoj za to, da se bo to lahko učinkovito uporabljalo, je to, da bodo občine v večji meri razpolagale z ustreznimi zemljišči.  G
     Vendar sem prepričan, da bi malokateri parlament v evropski demokratični ustavni ureditvi pristal, da v neki mednarodni inštituciji, kjer gre za to, da se prikažemo, da smo primerni in sposobni za vstop v Evropsko unijo, kot je ta primer, na to in bi na druge načine dosegel, da takega poslanca, ki na tak način izraža svoja stališča, v konkretnem primeru, da bi ga imel v takem odboru.   G
     Parlament pa ni sposoben dejansko teh podatkov od vlade zahtevati in jaz pravim, da ni odgovornost, kot so sedaj poudarjali vsi, odgovornost na vladi in na Darsu, da dobimo te podatke in da ta državni zbor transparentno odloča, ampak je vsa odgovornost na državnem zboru in državni zbor je odgovoren ali pa soodgovoren za to, da se v tej državi počnejo take stvari, ki se ne bi smele početi.  G
     Nihče ne trdi, da so poizkusi, ki jih poslanska skupina SKD poleg 40.000 podpisov, 40.000 podpisov, zbranih po vsej Sloveniji že pred leti in pozitivno naravnano javnostjo ter mnenje do tega, če tega vlada vse te miselnosti in vse te potrebe za to, da se Slovenci ohranimo dolgoročno pri življenju, ne upošteva, jo pač poskušamo poslanci SKD in politika naše stranke uresničevati na dolgi rok.  G
     Gre za to, da se v prvem odstavku 67. člena, ki pravi: "Ne glede na določbe četrtega odstavka 32. člena tega zakona je do polnopravnega članstva Slovenije v Evropski uniji oproščeno plačila davka na dodano vrednost tudi blago, ki se v dovoljenih količinah prodaja potnikom v prosti carinskih prodajalnah, na mednarodnih cestnih mejnih prehodih, razen, če je z mednarodno pogodbo drugače določeno."   G
     Hkrati smo vedeli in bili obveščeni, da je v vladni koaliciji in tudi po mnogih, bi rekel, javnih nastopih, ki so bili s tem v zvezi s strani vladne koalicije, sporočeni, češ, da se gremo socialno, bi rekel, razslojevanje ali pa škodo ogrožanjem tisti, ki zagovarjamo univerzalni otroški dodatek: češ, mi smo pa za to, da se odpravijo razlike in da se več da tistemu, ki več tudi dejansko potrebuje.  G
     Bilo bi izredno neprimerno, če bi se država zopet enostavno knjižila kot lastnik na to zemljišče in ostane samo železniška proga, kot tir, tisti del, ki je iz tega izvzet, in za kakršenkoli poseg, ki je vedno potreben za to, da se bodisi ali uredijo odvodnjavanje ali vzdrževanje trase, bi bilo potrebno soglasje sklada, kar izredno podraži in tudi onemogoča nemoteno vzdrževanje in razvoj infrastrukture na teh zemljiščih.   G
     Dne 28. julija 1998 ste vložili pobudo volivcem za vložitev zahteve za razpis predhodnega zakonodajnega referenduma o predlogu zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o lokalni samoupravi z referendumskim vprašanjem, ki se glasi: "Ali ste za to, da se s predlaganim zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o lokalni samoupravi določena vprašanja uredi drugače, kot je predlagano, in sicer tako da", potem pa so našteta vsa vprašanja.   G
     Sam sem trdno prepričan, da kulturno dediščino, nacionalno, slovensko, so skozi zgodovino ustvarjali različni narodi, različne kulture, različni sosedi in da bi jo bilo po tej plati treba že v osnovi obravnavati kot tako in ne tega kriterija vpeljevati za to, da se lahko posamični zavodi naredijo za področje - recimo - italijanske narodne skupnosti in hipotetično njene dediščine in ravno tako za področje, kjer živi madžarska narodna skupnost.  G
     V svojem predlogu predlaga dvoje: predlaga, da se s 1.5. ne uvede oziroma ne zaživi zakon, ki določa univerzalni otroški dodatek, in istočasno uvaja zanimivo rešitev, zato ker ni predvidela, kljub temu, da je manj otrok v teh letih, ni predvidela v proračunu - in kljub temu, da jo zakon zavezuje, ko dela proračun - ni predvidela v proračunu sredstev, ki bi bila potrebna za to, da se zakon tudi finančno, proračunsko izvrši; tega ni predvidela.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA